Laat ik nu net de pech hebben dat ik beide keren de fietser niet kon inhalenquote:Op woensdag 6 september 2006 20:50 schreef Keltie het volgende:
Ga je toch ergens anders fietsen?
Anti-rookzeikerds
Dan kom ik te laat op school.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:52 schreef Bellah het volgende:
Als je toch niet in kunt halen, waarom ga je dan niet langzamer vietsen... Niet zo zeuren
Waar zeg ik dat je in moet halen?quote:Op woensdag 6 september 2006 20:52 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Laat ik nu net de pech hebben dat ik beide keren de fietser niet kon inhalen
L.E.Z.E.N.
Mensen die roken goedkeuren
UIt?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:01 schreef Aibmi het volgende:
Roken op de fiets is ook nog dom. Door de wind is je peuk zo uit.
Idem.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:49 schreef Geerd het volgende:
Pak gewoon een biertje man en nie zo zeure over dat gekanker man hey.
Als je al niet hoord waar je allemaal kanker van krijgt kun je net zo goed niks meer eten.
Nee ik rook zelf niet eens nee.
te laat komen op school is tofquote:Op woensdag 6 september 2006 20:53 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Dan kom ik te laat op school.
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:49 schreef Geerd het volgende:
Pak gewoon een biertje man en nie zo zeure over dat gekanker man hey.
Als je al niet hoord waar je allemaal kanker van krijgt kun je net zo goed niks meer eten.
Nee ik rook zelf niet eens nee.
Je weet dat het tijd is om iets aan je conditie te gaan doen als je zelfs een roker niet kunt inhalen.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:44 schreef TonyMalony het volgende:
Ja, dan fiets je hem of haar toch even voorbij? Laat ik nu net de pech hebben dat ik beide keren de fietser niet kon inhalen.
wat een slimme opmerkingquote:Op woensdag 6 september 2006 22:31 schreef RainofDeath het volgende:
Rokers zijn gewoon stiekem gothics, ze willen dood, maar het mag niet op zelfmoord lijken, dus doen ze het maar van binnenuit![]()
Jij snapt 'tquote:Op woensdag 6 september 2006 22:26 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Je weet dat het tijd is om iets aan je conditie te gaan doen als je zelfs een roker niet kunt inhalen.
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:54 schreef Schonedal het volgende:
Ik ken nog een paar slogans om rokers mee om de oren te slaan:
Wie rookt is de sigaar
Wat is dat nou weer voor onzin, in de vele rooktopic van FOK! hoor ik steeds dat mensen opa's hebben die hun hele leven roken en wel 90 worden, het is dus gewoon onzin dat je zoiets als argument gebruikt.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:51 schreef Maikuuul het volgende:
Jij bent zeker ook zo iemand die vet gaar gaat hoesten als iemand een sigaret opsteekt ?
Boeie laat hem roken, dan gaat hij lekker snel dood
Boeie gek, denk gewoon dat ze sneller doodgaan dan leef je lekker in een illusie en maak je je er geen druk omquote:Op woensdag 6 september 2006 22:59 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin, in de vele rooktopic van FOK! hoor ik steeds dat mensen opa's hebben die hun hele leven roken en wel 90 worden, het is dus gewoon onzin dat je zoiets als argument gebruikt.![]()
en ik haat roken!
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Maikuuul houdt vanis een simpele geest.
Of je eet gewoon normaal, dan hoef je ook niet af te vallen.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:16 schreef Gianluca het volgende:
Juist! Dan sla je 2 vliegne in een klap! Door het fietsen en het roken valt je ontzettend af.
En dat zal ook precies moeten gebeuren. Nergens meer roken en ook niet in de tuin op het balkon etc. Alleen in je eigen huis.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:59 schreef Reemster het volgende:
jonge wat zeik je nou man als iedereen zo zielig gaat doen mag je nergens meer roke
de indianen, waarom dacht je dat die europeanen ze uitgemoord hebben.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Maar anyway ontopic: roken stinkt, wie heeft het ooit uitgevonden![]()
Ik rookte vroeger zelfs op de brommerquote:Op woensdag 6 september 2006 23:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
de indianen, waarom dacht je dat die europeanen ze uitgemoord hebben.
nutteloze discussie imo... Je wilt rokers dus verbieden te roken als ze fietsen? veel plek waar het wel kan hebben ze dan niet hè? En rokers die met z'n 4en naast elkaar op de stoep lopen? Daar kun je ook niet langs.
Ik heb een vriendin laatst zien roken op de fiets, het lukte haar een kilometer of 2 niet om er eentje op te steken - sigaretten, geen shag- dus geef die roker voor je een compliment dat het hem gelukt is
![]()
quote:Als je al een roker niet kan inhalen, conditie en de rest
Iets zachter fietsen kwam niet in je op ?quote:Op woensdag 6 september 2006 20:52 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
L.E.Z.E.N.
Of je lult niet zo dom. Net ofdat dikke mensen alleen dik zijn omdat ze veel etenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:17 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Of je eet gewoon normaal, dan hoef je ook niet af te vallen.
Ben het met je eens dat je daarover niet moet zeiken, soweiso niet eigenlijk... laat die mensen... maar kan me de ergernis van TS wel goed voorstellen omdat het gewoon smerig is als die rook in je gezicht komt.quote:Op donderdag 7 september 2006 08:52 schreef buzzer het volgende:
Discussies over roken tot daar aan toe, maar zeiekn over mensen die in de buitenlucht roken, dat gaat me nou net te ver. (en nee ik rook niet)
Mensen die denken dat ze andere mensen beperkingen op kunnen leggenquote:Op woensdag 6 september 2006 20:52 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
L.E.Z.E.N.
kan ik me niet voorstellen, ik rook zelf ook, en langzame hand mogen we in de komende jaren alleen nog maar buiten roken, nou daar heb ik respect voor, bij me werk rook ik ook al buiten.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat je daarover niet moet zeiken, soweiso niet eigenlijk... laat die mensen... maar kan me de ergernis van TS wel goed voorstellen omdat het gewoon smerig is als die rook in je gezicht komt.
Nee, omdat jij rookt kan jij je niet voorstellen dat het vies is als het in je gezicht komt... maar sommige mensen vinden dat nu eenmaal. Ik zeg ook alleen maar de ik me de ergernis goed kan voorstellen, dat ie zegt dat je dan maar niet moet roken vind ik ook nergens op slaan, maar ja.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:13 schreef Syd het volgende:
[..]
kan ik me niet voorstellen, ik rook zelf ook, en langzame hand mogen we in de komende jaren alleen nog maar buiten roken, nou daar heb ik respect voor, bij me werk rook ik ook al buiten.
Doe ik dit gaan ze nog klagen:(
Ik rook zelf ook, maar ik vind het super ranzig als ik die rook in mijn gezicht krijgquote:Op donderdag 7 september 2006 09:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, omdat jij rookt kan jij je niet voorstellen dat het vies is als het in je gezicht komt... maar sommige mensen vinden dat nu eenmaal. Ik zeg ook alleen maar de ik me de ergernis goed kan voorstellen, dat ie zegt dat je dan maar niet moet roken vind ik ook nergens op slaan, maar ja.
Ach, en ze moeten toch een zondebok hebben, is het niet? Nu zijn jullie aan de beurt, daarna weer de auto's en dan weer de dikke mensen en zo blijven we aan het klagen
Nee ok, ik kan me dat niet voorstellen hoe het ruikt :p maar bedoel meer van: Wij rokers mogen al minder dan voorheen en de meeste houden zich daar ook aan (bijv. niet roken op station, werk etc) en dan doen we dat is het nog niet goed gaan ze nog zitten klagen.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, omdat jij rookt kan jij je niet voorstellen dat het vies is als het in je gezicht komt... maar sommige mensen vinden dat nu eenmaal. Ik zeg ook alleen maar de ik me de ergernis goed kan voorstellen, dat ie zegt dat je dan maar niet moet roken vind ik ook nergens op slaan, maar ja.
Ach, en ze moeten toch een zondebok hebben, is het niet? Nu zijn jullie aan de beurt, daarna weer de auto's en dan weer de dikke mensen en zo blijven we aan het klagen
Sinds wanneer is optijd komen een must dan?quote:Op woensdag 6 september 2006 20:53 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Dan kom ik te laat op school.
Stel je niet zo aan man, mietje.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:44 schreef TonyMalony het volgende:
Ik vind het best dat mensen roken en daarmee hun levensduur willen verpesten. Maar vandaag had ik twee keer dat ik achter iemand reed die rookt op de fiets. Ja, dan fiets je hem of haar toch even voorbij? Laat ik nu net de pech hebben dat ik beide keren de fietser niet kon inhalen. Ik snap niet dat sommige rokende mensen zo hopeloos zijn om zelfs op de fiets nog te roken. Ik heb een ontzettende hekel aan die stank, en m'n longen zijn al niet zo goed. Mensen die roken: KAPPEN NOU!
Beetje zielige opmerking zo, er kunnen natuurijk genoeg redenen zijn dat ze juist op de fiets gaan roken, bijvoorbeeld dat er niet gerookt kan worden op de plek waar ze heen gaan (werk, restaurant oid), moeten een yfus end fietsen, of ze willen juist zo min mogelijk mensen lastig vallen met hun verslaving, dat ze het in de buitenlucht doen...quote:Op woensdag 6 september 2006 20:44 schreef TonyMalony het volgende:
Ik snap niet dat sommige rokende mensen zo hopeloos zijn om zelfs op de fiets nog te roken.
quote:Op woensdag 6 september 2006 20:44 schreef TonyMalony het volgende:
Mensen die roken: KAPPEN NOU!
Zo'n feest is het hopelijk over een jaar of 10.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:59 schreef Reemster het volgende:
jonge wat zeik je nou man als iedereen zo zielig gaat doen mag je nergens meer roke
Als je over 10 jaar nergens meer mag roken eet ik mn sok opquote:Op donderdag 7 september 2006 20:52 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Zo'n feest is het hopelijk over een jaar of 10.
Ja das gaat nietquote:Op donderdag 7 september 2006 21:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Fietsen op de rook; da's pas lastig.
Net zo zinvol als je vorige post in dit topic. Alsof er zoveel rook van een peuk af komtquote:Op donderdag 7 september 2006 22:05 schreef Schonedal het volgende:
Laatst zag ik iemand in een kano die aan het roken was.
Ik dacht eerst dat er een stoomboot aankwam.
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:05 schreef Schonedal het volgende:
Laatst zag ik iemand in een kano die aan het roken was.
Ik dacht eerst dat er een stoomboot aankwam.
Toch raar dat meestal de echt fatsig dikke mensen het roken afraden. Dit op het moment dat ze zich volstouwen met kankerverwekkende sla, biefstuk of patat. Dit weg geschonken met de kankerverwekkende frisdranken of koffie.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:51 schreef Miasan het volgende:
Iedereen die rookt gaat dood aan longkanker! Het is alleen de vraag of ze niet toevallig eerder dood gaan aan iets anders.
Ohja:
Roken
Dan ben je wel aan het bumperkleven...quote:Op woensdag 6 september 2006 20:44 schreef TonyMalony het volgende:
Ik vind het best dat mensen roken en daarmee hun levensduur willen verpesten. Maar vandaag had ik twee keer dat ik achter iemand reed die rookt op de fiets. Ja, dan fiets je hem of haar toch even voorbij? Laat ik nu net de pech hebben dat ik beide keren de fietser niet kon inhalen. Ik snap niet dat sommige rokende mensen zo hopeloos zijn om zelfs op de fiets nog te roken. Ik heb een ontzettende hekel aan die stank, en m'n longen zijn al niet zo goed. Mensen die roken: KAPPEN NOU!
Bartquote:Op woensdag 6 september 2006 20:50 schreef Keltie het volgende:
Ga je toch ergens anders fietsen?
Anti-rookzeikerds
Rokers hebben al een slechtere conditie en dan kan jij ze niet inhalen. Wat voor ontzettend big ben jij dan wel niet zeg fucking vetzak. Niet zo zeiken zak strontquote:Op woensdag 6 september 2006 20:44 schreef TonyMalony het volgende:
Je kan best langzamer gaan fietsen. Inhalen kon je toch niet en wat let je dan om een meter of vier/vijf erachter te fietsen en op het moment waar je kan inhalen gaat inhalen. Desnoods hou je maar even je adem in!quote:Op woensdag 6 september 2006 20:44 schreef TonyMalony het volgende:
Als degene die dat flikt ook kan accepteren dat ie voor de rest van zijn leven met verminkingen in zijn gezicht door moet wel.quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:19 schreef StefanP het volgende:
Hoor al die verstokte verslaafden toch met hun gezeik tegenover TS... als niet-rokers jullie op je bek slaan of op een andere manier enorm lastig vallen, dan is dat zeker ook OK?
Krijg het zelf kneus.quote:[Eikels. Ik hoop dat jullie je-weet-wel-wat krijgen
Hoezo zal een niet-roker mij lastig vallen???quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:19 schreef StefanP het volgende:
Hoor al die verstokte verslaafden toch met hun gezeik tegenover TS... als niet-rokers jullie op je bek slaan of op een andere manier enorm lastig vallen, dan is dat zeker ook OK? Eikels. Ik hoop dat jullie je-weet-wel-wat krijgen
Dan ben je wel een zwak mietje als je niet een een roker kunt inhalen op de fiets.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:52 schreef TonyMalony het volgende:
Dus jouw redenatie volgend, is het ook als ik kankerverwekkende, stinkende stoffen in je gezicht blaas? Iets anders dan sigarettenrook dan. Dat is natuurlijk helemaal OK en je hebt er geen enkel bezwaar tegen, want je doet immers hetzelfde bij anderenquote:Op vrijdag 8 september 2006 08:48 schreef cheqy het volgende:
[..]
Als degene die dat flikt ook kan accepteren dat ie voor de rest van zijn leven met verminkingen in zijn gezicht door moet wel.![]()
[..]
Krijg het zelf kneus.![]()
Je moet gewoon je bek houden en in de states blijvenquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:20 schreef StefanP het volgende:
[..]
Dus jouw redenatie volgend, is het ook als ik kankerverwekkende, stinkende stoffen in je gezicht blaas? Iets anders dan sigarettenrook dan. Dat is natuurlijk helemaal OK en je hebt er geen enkel bezwaar tegen, want je doet immers hetzelfde bij anderen
Ik zal er na jou nog zijn, want ik behandel mijn lichaam (en dat van anderen) met respect.
Pff, maar hoe meer wij rokers al buiten staan, hoe vaker dit soort topics geopend worden.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat praat je stom. Ik blaas toch geen sigarettenrook in jouw gezicht? Ik rook een sigaretje in de open lucht. En als iemand het dan nodig vind om om die reden mij een klap te verkopen moet ie ook maar de consequenties aanvaarden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:20 schreef StefanP het volgende:
[..]
Dus jouw redenatie volgend, is het ook als ik kankerverwekkende, stinkende stoffen in je gezicht blaas? Iets anders dan sigarettenrook dan. Dat is natuurlijk helemaal OK en je hebt er geen enkel bezwaar tegen, want je doet immers hetzelfde bij anderen
En daardoor zal jij nooit kanker krijgen?quote:Ik zal er na jou nog zijn, want ik behandel mijn lichaam (en dat van anderen) met respect.
Goh, denk je echt?quote:Op woensdag 6 september 2006 20:59 schreef Reemster het volgende:
Goeie reply man! Inhoudelijk iets toevoegen is zeker te hoog voor je gegrepen. Ach, we kunnen niet allemaal intelligent zijn natuurlijk. Je zult het vast ver schoppen in je leven.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:18 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Je moet gewoon je bek houden en in de states blijven
ANWB Goedkoper, maar eigenlijk duurder ?quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:04 schreef StefanP het volgende:
Inhoudelijk iets toevoegen is zeker te hoog voor je gegrepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |