abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41561337
Ik vind het best dat mensen roken en daarmee hun levensduur willen verpesten. Maar vandaag had ik twee keer dat ik achter iemand reed die rookt op de fiets. Ja, dan fiets je hem of haar toch even voorbij? Laat ik nu net de pech hebben dat ik beide keren de fietser niet kon inhalen . Ik snap niet dat sommige rokende mensen zo hopeloos zijn om zelfs op de fiets nog te roken. Ik heb een ontzettende hekel aan die stank, en m'n longen zijn al niet zo goed. Mensen die roken: KAPPEN NOU!
pi_41561606
Ga je toch ergens anders fietsen?
Anti-rookzeikerds
pi_41561683
En ze wassen zich ook nooit.
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_41561693
Als je toch niet in kunt halen, waarom ga je dan niet langzamer vietsen... Niet zo zeuren
pi_41561696
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:50 schreef Keltie het volgende:
Anti-rookzeikerds
Laat ik nu net de pech hebben dat ik beide keren de fietser niet kon inhalen

L.E.Z.E.N.

Mensen die roken goedkeuren
pi_41561725
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:52 schreef Bellah het volgende:
Als je toch niet in kunt halen, waarom ga je dan niet langzamer vietsen... Niet zo zeuren
Dan kom ik te laat op school.
pi_41561823
Dood ga je toch wel
World Wrestling Entertainment
pi_41561873
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:56 schreef MeneerMuis het volgende:
Dood ga je toch wel
ja, maar kanker is echt geen toffe ziekte weetje
pi_41561887
Die rook is dan tocha llang weggewaaid
  woensdag 6 september 2006 @ 20:59:35 #10
150345 Reemster
De broer van Sinterklaas.
pi_41561946
jonge wat zeik je nou man als iedereen zo zielig gaat doen mag je nergens meer roke
Sinterhenk!
  woensdag 6 september 2006 @ 21:01:25 #11
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41562010
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:52 schreef TonyMalony het volgende:

[..]

L.E.Z.E.N.

Waar zeg ik dat je in moet halen?

"L.E.Z.E.N."

Mensen die roken afkeuren
Mensen veranderen langzaam in mietjes, blijkbaar is de verandering begonnen bij jouw persoontje
pi_41562013
Roken op de fiets is ook nog dom. Door de wind is je peuk zo uit.
pi_41562034
Oh, en roken is natuurlijk sowieso dom.
pi_41563075
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:01 schreef Aibmi het volgende:
Roken op de fiets is ook nog dom. Door de wind is je peuk zo uit.
UIt?

Niet uit maar op!
pi_41564120
Pak gewoon een biertje man en nie zo zeure over dat gekanker man hey.
Als je al niet hoord waar je allemaal kanker van krijgt kun je net zo goed niks meer eten.

Nee ik rook zelf niet eens nee.
Ik zwaai naar dieren.
pi_41564327
Ik ken nog een paar slogans om rokers mee om de oren te slaan:

ROKEN IS SPELEN MET VUUR

TABAK, je steekt er niks van op

Wie rookt is de sigaar
  woensdag 6 september 2006 @ 22:15:51 #17
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41565407
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:49 schreef Geerd het volgende:
Als je al niet hoord waar je allemaal kanker van krijgt kun je net zo goed niks meer eten.

Idem.

Maar zoals je zegt; als je tegenwoordig op moet gaan letten voor alles wat kanker veroorzaakt, ken je net zo goed niets meer doen.
pi_41565506
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:53 schreef TonyMalony het volgende:

[..]

te laat komen op school is tof
pi_41565796
Denk je dat al die uitlaatgassen van auto's e.d gezond voor je zijn?
Je moest eens weten hoeveel roetdeeltjes en zo er in de lucht hangen.
Maar die zie je niet he...

Zeikerd
But death replied: I choose him. So he went, and there was silence in the summer night.
S.Sassoon 1886 - 1967
Zwolle, mijn stad!
pi_41565883
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:49 schreef Geerd het volgende:

.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_41565976
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:44 schreef TonyMalony het volgende:
Ja, dan fiets je hem of haar toch even voorbij? Laat ik nu net de pech hebben dat ik beide keren de fietser niet kon inhalen .
Je weet dat het tijd is om iets aan je conditie te gaan doen als je zelfs een roker niet kunt inhalen.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_41566252
Rokers zijn gewoon stiekem gothics, ze willen dood, maar het mag niet op zelfmoord lijken, dus doen ze het maar van binnenuit
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
pi_41566345
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:31 schreef RainofDeath het volgende:
Rokers zijn gewoon stiekem gothics, ze willen dood, maar het mag niet op zelfmoord lijken, dus doen ze het maar van binnenuit
wat een slimme opmerking ook perfect onderbouwd & doordacht en volledig op de waarheid gebaseerd

Ja, rokers zijn kut en goths zijn lelijk, verder mogen ze gerust hun gang gaan imo
pi_41566457
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:26 schreef rekenwonder het volgende:

[..]

Je weet dat het tijd is om iets aan je conditie te gaan doen als je zelfs een roker niet kunt inhalen.
Jij snapt 't

TS, neem een brommer en een integraalhelm. Dan kun je de fietsende rokers inhalen en waait de rook gewoon over je helm heen.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_41566478
ik las rukken op de fiets
On The LoveBoat
  woensdag 6 september 2006 @ 22:51:47 #26
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_41567067
Jij bent zeker ook zo iemand die vet gaar gaat hoesten als iemand een sigaret opsteekt ?

Boeie laat hem roken, dan gaat hij lekker snel dood
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_41567086
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:54 schreef Schonedal het volgende:
Ik ken nog een paar slogans om rokers mee om de oren te slaan:

Wie rookt is de sigaar

Maar anyway ontopic: roken stinkt, wie heeft het ooit uitgevonden
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  woensdag 6 september 2006 @ 22:57:26 #28
137628 Tellorian
Niet zo'n beetje mezelf!
pi_41567300
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:36 schreef LoveBoatCaptain het volgende:
ik las rukken op de fiets
Waar het hoofd vol van is...
  woensdag 6 september 2006 @ 22:59:19 #29
137628 Tellorian
Niet zo'n beetje mezelf!
pi_41567381
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:51 schreef Maikuuul het volgende:
Jij bent zeker ook zo iemand die vet gaar gaat hoesten als iemand een sigaret opsteekt ?

Boeie laat hem roken, dan gaat hij lekker snel dood
Wat is dat nou weer voor onzin, in de vele rooktopic van FOK! hoor ik steeds dat mensen opa's hebben die hun hele leven roken en wel 90 worden, het is dus gewoon onzin dat je zoiets als argument gebruikt.

en ik haat roken!
  woensdag 6 september 2006 @ 23:00:34 #30
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_41567435
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:59 schreef Tellorian het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor onzin, in de vele rooktopic van FOK! hoor ik steeds dat mensen opa's hebben die hun hele leven roken en wel 90 worden, het is dus gewoon onzin dat je zoiets als argument gebruikt.

en ik haat roken!
Boeie gek, denk gewoon dat ze sneller doodgaan dan leef je lekker in een illusie en maak je je er geen druk om
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_41567813
Maikuuul houdt van een simpele geest.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_41567929
BELLEN

zoon fietsbel weet je wel??

Back to the 70's
  woensdag 6 september 2006 @ 23:13:06 #33
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_41568029
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Maikuuul houdt vanis een simpele geest.
Hope for the best, prepare for the worst.
  woensdag 6 september 2006 @ 23:16:32 #34
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_41568179
Juist! Dan sla je 2 vliegne in een klap! Door het fietsen en het roken valt je ontzettend af.
Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
  woensdag 6 september 2006 @ 23:17:27 #35
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_41568219
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:16 schreef Gianluca het volgende:
Juist! Dan sla je 2 vliegne in een klap! Door het fietsen en het roken valt je ontzettend af.
Of je eet gewoon normaal, dan hoef je ook niet af te vallen.
Hope for the best, prepare for the worst.
pi_41568354
Ga dat kreng van stivoro bevredigen ofzo.
pi_41568855
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:59 schreef Reemster het volgende:
jonge wat zeik je nou man als iedereen zo zielig gaat doen mag je nergens meer roke
En dat zal ook precies moeten gebeuren. Nergens meer roken en ook niet in de tuin op het balkon etc. Alleen in je eigen huis.
  woensdag 6 september 2006 @ 23:43:14 #38
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_41569384
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Maar anyway ontopic: roken stinkt, wie heeft het ooit uitgevonden
de indianen, waarom dacht je dat die europeanen ze uitgemoord hebben.

nutteloze discussie imo... Je wilt rokers dus verbieden te roken als ze fietsen? veel plek waar het wel kan hebben ze dan niet hè? En rokers die met z'n 4en naast elkaar op de stoep lopen? Daar kun je ook niet langs.

Ik heb een vriendin laatst zien roken op de fiets, het lukte haar een kilometer of 2 niet om er eentje op te steken - sigaretten, geen shag - dus geef die roker voor je een compliment dat het hem gelukt is
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_41569487
ik vind het ook altijd vet kut al is me band lek
gebruiker 2609 is een stom ventje
  woensdag 6 september 2006 @ 23:47:25 #40
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_41569549
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:43 schreef GSbrder het volgende:

[..]

de indianen, waarom dacht je dat die europeanen ze uitgemoord hebben.

nutteloze discussie imo... Je wilt rokers dus verbieden te roken als ze fietsen? veel plek waar het wel kan hebben ze dan niet hè? En rokers die met z'n 4en naast elkaar op de stoep lopen? Daar kun je ook niet langs.

Ik heb een vriendin laatst zien roken op de fiets, het lukte haar een kilometer of 2 niet om er eentje op te steken - sigaretten, geen shag - dus geef die roker voor je een compliment dat het hem gelukt is
Ik rookte vroeger zelfs op de brommer Wel kut als er een beetje as in je ogen waait, maar die hards zijn die hards.

Ennuh wat hierbover gezegd werd, en ik quote
quote:
Als je al een roker niet kan inhalen, conditie en de rest
pi_41571440
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:57 schreef Tellorian het volgende:

[..]

Waar het hoofd vol van is...

"deed ik expres lol ingetrapt ;d ;d ;d!!1;d"
Ik doe hier niet aan mee.
pi_41573667
Rokers

Bestaan die nog? Nooooooit meer last van. NL
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_41573672
quote:

[..]

L.E.Z.E.N.

Iets zachter fietsen kwam niet in je op ?
Nee je wou gewoon gratis mee roken van iemands dure peuk ipv al die niet stinkende en smerige uitlaat gassen in te ademen he ?
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_41574262
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:17 schreef cyberstalker het volgende:

[..]

Of je eet gewoon normaal, dan hoef je ook niet af te vallen.
Of je lult niet zo dom. Net ofdat dikke mensen alleen dik zijn omdat ze veel eten
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 7 september 2006 @ 08:52:58 #45
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_41574543
Discussies over roken tot daar aan toe, maar zeiekn over mensen die in de buitenlucht roken, dat gaat me nou net te ver. (en nee ik rook niet)
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_41574668
quote:
Op donderdag 7 september 2006 08:52 schreef buzzer het volgende:
Discussies over roken tot daar aan toe, maar zeiekn over mensen die in de buitenlucht roken, dat gaat me nou net te ver. (en nee ik rook niet)
Ben het met je eens dat je daarover niet moet zeiken, soweiso niet eigenlijk... laat die mensen... maar kan me de ergernis van TS wel goed voorstellen omdat het gewoon smerig is als die rook in je gezicht komt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 7 september 2006 @ 09:11:35 #47
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_41574829
Bweh, een peuk smaakt helemaal niet als je op de fiets zit
Vampire Romance O+
pi_41574845
quote:

[..]

L.E.Z.E.N.

Mensen die denken dat ze andere mensen beperkingen op kunnen leggen
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_41574857
quote:
Op donderdag 7 september 2006 09:01 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ben het met je eens dat je daarover niet moet zeiken, soweiso niet eigenlijk... laat die mensen... maar kan me de ergernis van TS wel goed voorstellen omdat het gewoon smerig is als die rook in je gezicht komt.
kan ik me niet voorstellen, ik rook zelf ook, en langzame hand mogen we in de komende jaren alleen nog maar buiten roken, nou daar heb ik respect voor, bij me werk rook ik ook al buiten.
Doe ik dit gaan ze nog klagen:(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2006 09:13:37 ]
pi_41574980
quote:
Op donderdag 7 september 2006 09:13 schreef Syd het volgende:

[..]

kan ik me niet voorstellen, ik rook zelf ook, en langzame hand mogen we in de komende jaren alleen nog maar buiten roken, nou daar heb ik respect voor, bij me werk rook ik ook al buiten.
Doe ik dit gaan ze nog klagen:(
Nee, omdat jij rookt kan jij je niet voorstellen dat het vies is als het in je gezicht komt... maar sommige mensen vinden dat nu eenmaal. Ik zeg ook alleen maar de ik me de ergernis goed kan voorstellen, dat ie zegt dat je dan maar niet moet roken vind ik ook nergens op slaan, maar ja.

Ach, en ze moeten toch een zondebok hebben, is het niet? Nu zijn jullie aan de beurt, daarna weer de auto's en dan weer de dikke mensen en zo blijven we aan het klagen
pi_41575024
quote:
Op donderdag 7 september 2006 09:19 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Nee, omdat jij rookt kan jij je niet voorstellen dat het vies is als het in je gezicht komt... maar sommige mensen vinden dat nu eenmaal. Ik zeg ook alleen maar de ik me de ergernis goed kan voorstellen, dat ie zegt dat je dan maar niet moet roken vind ik ook nergens op slaan, maar ja.

Ach, en ze moeten toch een zondebok hebben, is het niet? Nu zijn jullie aan de beurt, daarna weer de auto's en dan weer de dikke mensen en zo blijven we aan het klagen
Ik rook zelf ook, maar ik vind het super ranzig als ik die rook in mijn gezicht krijg
Maar ik rook dan heel weinig, ben bijna gestopt
Het toppunt van smerigheid is wachten op de tram terwijl een dik vadsig figuur die teveel koffie opheeft, shag rookt en die rook in je gezicht uitblaast.
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_41575070
Gewoon keihard roepen, opkankeren filthy aids motherfucker. Dat schrikt wel af.
pi_41575355
quote:

[..]

Nee ok, ik kan me dat niet voorstellen hoe het ruikt :p maar bedoel meer van: Wij rokers mogen al minder dan voorheen en de meeste houden zich daar ook aan (bijv. niet roken op station, werk etc) en dan doen we dat is het nog niet goed gaan ze nog zitten klagen.

En TS fiets dan gewoon langzamer als je er niet langs kan
pi_41575447
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:53 schreef TonyMalony het volgende:

[..]

Sinds wanneer is optijd komen een must dan?
  donderdag 7 september 2006 @ 10:13:37 #55
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_41576122
quote:
Ik vind het best dat mensen roken en daarmee hun levensduur willen verpesten. Maar vandaag had ik twee keer dat ik achter iemand reed die rookt op de fiets. Ja, dan fiets je hem of haar toch even voorbij? Laat ik nu net de pech hebben dat ik beide keren de fietser niet kon inhalen . Ik snap niet dat sommige rokende mensen zo hopeloos zijn om zelfs op de fiets nog te roken. Ik heb een ontzettende hekel aan die stank, en m'n longen zijn al niet zo goed. Mensen die roken: KAPPEN NOU!
Stel je niet zo aan man, mietje.
pi_41576220
Wees toxh eens wat aardig voor rokers.
Elke sigaret kan hun laatste zijn.
Echte anarchisten schaken zonder koningen
pi_41576529
binnen roken zit je te zeiken
bij speciale palen op het station zit je nog te zeiken
en nu op de fiets

FUCK

Wanneer houd dat gezeik nou eens op laat die man lkkr ze peuk roke op de fiets, dan ga je maar langzamer fietsen of met de bus
pi_41576584
Omdat jouw longen niet goed zijn, ga je hier zitten zeiken?

Tijd voor je om naar de sportschool te gaan. Zodat je de fietsers wel kan passeren als het moet.

Of leg je het af tegen een rokende fietser?
pi_41576631
en je moet wel op ze achterwiel zitten wil je die rook kunnen .... ruiken laat staan inhaleren !!

Bumper kleven mag niet
  donderdag 7 september 2006 @ 11:39:45 #60
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_41578493
Tegenwoordig mogen wij rokers haast nergens meer binnen roken, waar ik overigens wel begrip voor heb. Maar gaan er nu ook al mensen lopen zeiken als je buiten op de fiets een sigaretje rookt? Sodemieter op.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_41582918
Wheohahaha klein mannetje, zit zich helemaal op te winden op de fiets:

"ooh als ik thuiskom ga ik dit meteen op Fok zetten"

Ach man, als je er zo last van heb dan roep je dat toch tegen die desbetreffende persoon met waarschijnlijk als gevolg dat je volkomen terecht de huid wordt volgescholden.
Maar vind je het nu wereldverbeterend om het hier nu neer te zetten?
Syntetisch is voor watjes, mineraal heerscht
pi_41592977
quote:
Ik snap niet dat sommige rokende mensen zo hopeloos zijn om zelfs op de fiets nog te roken.
Beetje zielige opmerking zo, er kunnen natuurijk genoeg redenen zijn dat ze juist op de fiets gaan roken, bijvoorbeeld dat er niet gerookt kan worden op de plek waar ze heen gaan (werk, restaurant oid), moeten een yfus end fietsen, of ze willen juist zo min mogelijk mensen lastig vallen met hun verslaving, dat ze het in de buitenlucht doen...
als je zelf gaat zeuren over mensen die in de buitenlucht roken gaat t toch iets te ver..
quote:
Mensen die roken: KAPPEN NOU!
pi_41594976
quote:
Zo'n feest is het hopelijk over een jaar of 10.
Vraag het aan mij, ik weet het ook niet.
pi_41595237
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:52 schreef __droogkloot__ het volgende:

[..]

Zo'n feest is het hopelijk over een jaar of 10.
Als je over 10 jaar nergens meer mag roken eet ik mn sok op
Lest we forget..
pi_41595312
Roken op de fiets is lastig.
Ga dan staan/hangen ofzo
  donderdag 7 september 2006 @ 21:37:53 #66
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_41596837
Fietsen op de rook; da's pas lastig.
...dass wir fliegen.
pi_41597947
Laatst zag ik iemand in een kano die aan het roken was.
Ik dacht eerst dat er een stoomboot aankwam.
pi_41597988
quote:
Op donderdag 7 september 2006 21:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Fietsen op de rook; da's pas lastig.
Ja das gaat niet
pi_41598117
Op dit moment heb ik echt zin in een lekker broodje met kip kerrie salade en of gebraden kip
zakelijk
pi_41598480
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:05 schreef Schonedal het volgende:
Net zo zinvol als je vorige post in dit topic. Alsof er zoveel rook van een peuk af komt
Lest we forget..
pi_41598503
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:05 schreef Schonedal het volgende:
zakelijk
pi_41598767
NIET ROKEN OP DE FIETS. KUTJEBEF.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_41601875
roken op de fiets is ongezond
  donderdag 7 september 2006 @ 23:51:05 #74
139770 Miasan
Roemer has it
pi_41602072
Iedereen die rookt gaat dood aan longkanker! Het is alleen de vraag of ze niet toevallig eerder dood gaan aan iets anders.

Ohja:
Roken
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_41602281
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:51 schreef Miasan het volgende:
Iedereen die rookt gaat dood aan longkanker! Het is alleen de vraag of ze niet toevallig eerder dood gaan aan iets anders.

Ohja:
Roken
Toch raar dat meestal de echt fatsig dikke mensen het roken afraden. Dit op het moment dat ze zich volstouwen met kankerverwekkende sla, biefstuk of patat. Dit weg geschonken met de kankerverwekkende frisdranken of koffie.
Alvorens 2 uur per dag in de file gestaan te hebben met het raam open
pi_41604138
Dikke berta's op snorscooters die 20 gaan, dáár komt pas tyfusrook vanaf!
pi_41604195
Schijten op de fiets
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
pi_41605017
Roken op de fiets
Roken
pi_41605359
quote:
Dan ben je wel aan het bumperkleven...
Een vrachtwagen ruik je pas als je er op 4 meter af staat.
Een peukie moet je wel heel dichtbij voor rijden.
Zeik niet dus.
pi_41605370
Roken
pi_41605387
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:50 schreef Keltie het volgende:
Anti-rookzeikerds
Bart
pi_41605551
quote:
Rokers hebben al een slechtere conditie en dan kan jij ze niet inhalen. Wat voor ontzettend big ben jij dan wel niet zeg fucking vetzak. Niet zo zeiken zak stront
pi_41605811
quote:
Je kan best langzamer gaan fietsen. Inhalen kon je toch niet en wat let je dan om een meter of vier/vijf erachter te fietsen en op het moment waar je kan inhalen gaat inhalen. Desnoods hou je maar even je adem in!
  vrijdag 8 september 2006 @ 02:04:10 #84
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_41605953
We vallen in herhaling, mensen

Wat mij eigenlijk opvalt is dat TS niet op het idee gekomen is om een halve minuut te wachten, Mr. Paf door te laten fietsen, en daarna weer door te rijden. Aangezien hij net zo snel fietste als de roker, zou hij niet weer in de rook komen.

*steekt Gauloises op*
  vrijdag 8 september 2006 @ 02:08:35 #85
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_41606017
TS is een zeikhomo.
Ik hoop dat hij vanavond nog doodgaat aan zijn cola-verslaving.
En oja, die rook waait gelijk weg in de buitenlucht (en al helemaal op de fiets).
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_41606176
Hoor al die verstokte verslaafden toch met hun gezeik tegenover TS... als niet-rokers jullie op je bek slaan of op een andere manier enorm lastig vallen, dan is dat zeker ook OK? Eikels. Ik hoop dat jullie je-weet-wel-wat krijgen
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  vrijdag 8 september 2006 @ 04:12:22 #87
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_41607316
Damn, wat een gezeik

Wees eens lief voor elkaar!
  vrijdag 8 september 2006 @ 08:48:23 #88
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_41608453
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 02:19 schreef StefanP het volgende:
Hoor al die verstokte verslaafden toch met hun gezeik tegenover TS... als niet-rokers jullie op je bek slaan of op een andere manier enorm lastig vallen, dan is dat zeker ook OK?
Als degene die dat flikt ook kan accepteren dat ie voor de rest van zijn leven met verminkingen in zijn gezicht door moet wel.

quote:
[Eikels. Ik hoop dat jullie je-weet-wel-wat krijgen
Krijg het zelf kneus.
pi_41611745
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 02:19 schreef StefanP het volgende:
Hoor al die verstokte verslaafden toch met hun gezeik tegenover TS... als niet-rokers jullie op je bek slaan of op een andere manier enorm lastig vallen, dan is dat zeker ook OK? Eikels. Ik hoop dat jullie je-weet-wel-wat krijgen
Hoezo zal een niet-roker mij lastig vallen???
Het is meestal zo dat de niet-rokers altijd klagen, maar nooit persoonlijk tegen een roker durven te zeggen wat ze er van vinden, op een klein aantal na dan.
pi_41611945
quote:

Dan ben je wel een zwak mietje als je niet een een roker kunt inhalen op de fiets.
pi_41639670
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 08:48 schreef cheqy het volgende:

[..]

Als degene die dat flikt ook kan accepteren dat ie voor de rest van zijn leven met verminkingen in zijn gezicht door moet wel.

[..]

Krijg het zelf kneus.
Dus jouw redenatie volgend, is het ook als ik kankerverwekkende, stinkende stoffen in je gezicht blaas? Iets anders dan sigarettenrook dan. Dat is natuurlijk helemaal OK en je hebt er geen enkel bezwaar tegen, want je doet immers hetzelfde bij anderen

Ik zal er na jou nog zijn, want ik behandel mijn lichaam (en dat van anderen) met respect.
-Mark Steyn
pi_41643074
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:20 schreef StefanP het volgende:

[..]

Dus jouw redenatie volgend, is het ook als ik kankerverwekkende, stinkende stoffen in je gezicht blaas? Iets anders dan sigarettenrook dan. Dat is natuurlijk helemaal OK en je hebt er geen enkel bezwaar tegen, want je doet immers hetzelfde bij anderen

Ik zal er na jou nog zijn, want ik behandel mijn lichaam (en dat van anderen) met respect.
Je moet gewoon je bek houden en in de states blijven
pi_41643360
quote:

[..]

Pff, maar hoe meer wij rokers al buiten staan, hoe vaker dit soort topics geopend worden.
Het zal me verder me reet roesten, ik rook lekker buiten, ik snap niet wat ik anders uit fatsoensoverwegingen kan doen als roker.

Mensen die zich zelfs buiten aan mijn gerook ergeren, tsja, wat moet ik daar nu mee?
Ik doe het juist beleefd te zijn. Als ik bij iemand op bezoek ben geweest, waarom zou ik dan geen peukie opsteken op de fiets als ik daar netjes binnen 2 uur niet gerookt heb???

Als mensen daarover nog klagen, kan ik alleen maar medelijden hebben met zoveel frustratie over het onderwerp. Kalmeer, steek er 1 op zou ik willen zeggen. Ik weet wel zeker dat ik langer leef, want ik ga heel wat ontspannener door het leven dan klaagtypes als TS. Ik krijg op de fiets doorgaans wel een stuk meer uitlaatgassen binnen, dan alleen die van de sigaret. Die auto's om je heen keilen de lucht vol met veel grotere troep.

Toptopics - ik verbaas me telkens weer over het gebrek aan tolerantie tegenover rokers die al uit alle openbare en private overdekte ruimten zijn weggejaagd. De anti-rookbrigade, op de nicotinewolken van dit succes, drijft alleen maar verder door in hun geklaag. Wat ben je dan?

Wedden dat dezelfde mensen zowieso wel iets anders kiezen om over hun medemens te klagen en zeiken, als de laatste roker zijn peuk heeft uitgedrukt? Laat mij maar roken, beter dan mezelf beklagen en ergeren als way of life.

P.S. Je komt 2 fietsers met uitgeteerde rokerslongetjes niet voorbij op de fiets TS!
twee violen en een trommel en een fluit
pi_41643952
Tsjah, rokers worden tegenwoordig o-ve-ral weggepest... en dan moeten ze op den duur zelfs op de fiets gaan roken...

Laat ze ergens paffen, weet je hoe duur jouw belasting wordt als iedereen stopt?
  zaterdag 9 september 2006 @ 13:27:38 #95
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_41645765
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:20 schreef StefanP het volgende:

[..]

Wat praat je stom. Ik blaas toch geen sigarettenrook in jouw gezicht? Ik rook een sigaretje in de open lucht. En als iemand het dan nodig vind om om die reden mij een klap te verkopen moet ie ook maar de consequenties aanvaarden.
quote:
En daardoor zal jij nooit kanker krijgen? Ga toch weg man.
Wil je het ook even tegen de kinderen zeggen die met een soort kanker in het ziekenhuis liggen.
Even kijken hoe die reageren.

P.S. Kijk uit als je straks de straat op gaat, misschien loop je wel onder een bus. Dan ben ik degene die na jou over blijft en dat kan toch de bedoeling niet zijn he?
pi_41645954
Roken is voor heumeu's
pi_41646313
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 13:34 schreef fvivif het volgende:
Zeiken over roken is voor heumeu's
Lest we forget..
pi_41646545
ik ken serieus iemand die een sjekje draait op de brommer en rokent naar huis toe rijd das nog veel erger
pi_41646619
quote:
Goh, denk je echt?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_41647023
Roken op de fiets is kansloos ja, dan geniet je toch niet van je peuk man! Parkeer gewoon je fiets, ga op een bankje zitten en rook het daar! Maar niet op de fiets
pi_41657494
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 11:18 schreef Allochtoon het volgende:

[..]

Je moet gewoon je bek houden en in de states blijven
Goeie reply man! Inhoudelijk iets toevoegen is zeker te hoog voor je gegrepen. Ach, we kunnen niet allemaal intelligent zijn natuurlijk. Je zult het vast ver schoppen in je leven.

Je mocht trouwens willen dat je hier zelfs maar binnen mocht komen... kansloze pauper.
-Mark Steyn
pi_41659211
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:04 schreef StefanP het volgende:
Inhoudelijk iets toevoegen is zeker te hoog voor je gegrepen.
ANWB Goedkoper, maar eigenlijk duurder ?
pi_41664289
Waarom op dit topic zoveel reacties komen begrijp ik niet, maar komt zeker omdat ik roker ben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')