Hoeveel geld?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:10 schreef longinus het volgende:
Dit geld volgens mij voor nieuwe polissen.
Moest je nou offtopic gaan voor een t.quote:
Zwets niet, de kosten zijnquote:Op donderdag 7 september 2006 19:51 schreef dahei het volgende:
Woonplaats 39,50
Nederland 69.50
Europa 89,50
Nee hoor, als je naar de ANWB site gaat en daar je gegevens in toetst bij "Mijn anwb" krijg je te zien bij welk abonnement ze je hebben ingedeeld.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:10 schreef longinus het volgende:
Je blijft toch gewoon bij je oude polis?
Dit geld volgens mij voor nieuwe polissen.
Ik had wegenwacht totaal (dus inclusief woonplaatsservice) en dan mag je bij Nederland en Europa 20 euro erbij optellen. Appels met peren vergelijken kan de ANWB erg goed!quote:Op donderdag 7 september 2006 20:40 schreef baquelappe het volgende:
[..]
Zwets niet, de kosten zijn
Woonplaats 39,50
Nederland 49,50
Europa 69,50
en als snotneus zijde zelfs
Woonplaats 19,75
Nederland 24,75
Europa 34.75
Op zich een goede tip! Die zoeken we eens uit!quote:Op donderdag 7 september 2006 20:01 schreef Adfundum het volgende:
neem je een autohulppakketverzekering bij je reisverzekering. (zit er soms al bij geloof ik) Kost maar een paar euro. heb je de hele ANWB niet nodig
En wat krijg je dan? Ik heb toch een wat beter/zekerder gevoel bij de ANWBquote:Op donderdag 7 september 2006 20:01 schreef Adfundum het volgende:
neem je een autohulppakketverzekering bij je reisverzekering. (zit er soms al bij geloof ik) Kost maar een paar euro. heb je de hele ANWB niet nodig
In het buitenland wordt je over het algemeen toch al niet geholpen door henzelf, maar een zuster organisatie. Zou dat hier niet hetzelfde zijn?quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:54 schreef Repeat het volgende:
[..]
En wat krijg je dan? Ik heb toch een wat beter/zekerder gevoel bij de ANWB
Ja dat weet ik, dat er in het buitenland geen Nederlandse Touran komt voorrijden, hoewel, in frankrijk ed rijden ze hoor in de vakantieseizoenenquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:59 schreef dahei het volgende:
[..]
In het buitenland wordt je over het algemeen toch al niet geholpen door henzelf, maar een zuster organisatie. Zou dat hier niet hetzelfde zijn?
Weet jij wat beters dan?quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:03 schreef Lichie1975 het volgende:
zal ook nooit lid worden van die shitclub
Is lidmaatschap daar dan niet genoeg voor? Volgens mij heeft dit niets te maken met welke wegenwacht service je aangemeld staat...quote:Op zondag 10 september 2006 00:38 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, dat er in het buitenland geen Nederlandse Touran komt voorrijden, hoewel, in frankrijk ed rijden ze hoor in de vakantieseizoenen
Maar ik doelde op alarmcentrale werk, als je ziek wordt, doodgaat etc.
Ja, dat soort verhalen hoor je wel vaker. Ik heb zelf ook eens midden in de nacht drie uur zitten wachten op de anwb. Aangezien ik ook Motor rijd ben ik beter af met de ANWB. Bij route mobiel zou ik in ieder geval 100 euro kwijt zijn.quote:Op zondag 10 september 2006 01:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Weet jij wat beters dan?![]()
Met Routemobiel heb ik pas dingen meegemaakt.
Tot 2 keer toe niet geholpen worden, waarvan een keer in de stromende regen op de vluchtstrook tussen 2 en 5 uur s'nachts.Ben uiteindelijk door de ANWB weggehaald, en heb nooit een rekening gehad. Ook dat is hun manco.
Daar kan je pas op stuk gaan.
Ben dit jaar wel lid geworden ter compensatie.
![]()
Ik woon zelf ook in de randstad, maar je dacht toch niet we nooit weggaan? Ook voor 90% van de mensen die in de grote steden wonen is een woonplaatsabo te laag.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:03 schreef Lichie1975 het volgende:
ik vind het maar belachelijk want mensen die bijvoorbeeld in de randstad woenen en werken kunnen dus met zo´n woonplaats abonnement en als je in een dorp woont, waar geen werkgelegenheid is moet je dus meer betalen want dan moet je met je auto naar je werk wat niet in je woonplaats ligt
achterlijke actie
boehoehoequote:Op zaterdag 9 september 2006 19:03 schreef Lichie1975 het volgende:
ik vind het maar belachelijk want mensen die bijvoorbeeld in de randstad woenen en werken kunnen dus met zo´n woonplaats abonnement en als je in een dorp woont, waar geen werkgelegenheid is moet je dus meer betalen want dan moet je met je auto naar je werk wat niet in je woonplaats ligt
achterlijke actie
In de stad is het meestal nog wel te doen om je te laten wegslepen, maar dat is vaak niet het idee. De ANWB helpt je echt en een vriend niet. Midden in de nacht hebben je vrienden ook niet altijd trek in dit soort shit en op de snelweg zal je je toch echt weg moeten laten slepen door een berger.quote:Op zondag 10 september 2006 22:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Met een heel klein beetje organisatietalent heb je de hele anwb niet nodig. In ieder geval niet voor de pech langs de weg.
Bovendien, met al het geld dat je uitspaart door géén lid te zijn, kun je die ene keer dat ze je tóch moeten helpen in de 10 jaar makkelijk betalen. Moet je wel een beetje een betrouwbare auto hebben
Nee, geen lid nee
Bij Route Mobiel was het geen kwestie van wachten, die zeiden gewoon keihard dat ze niet kwamen.quote:Op zondag 10 september 2006 20:34 schreef dahei het volgende:
Ja, dat soort verhalen hoor je wel vaker. Ik heb zelf ook eens midden in de nacht drie uur zitten wachten op de anwb. Aangezien ik ook Motor rijd ben ik beter af met de ANWB. Bij route mobiel zou ik in ieder geval 100 euro kwijt zijn.
http://www.anwb.nl/publis(...)nderingen-885498.pdfquote:Op vrijdag 8 september 2006 06:53 schreef dahei het volgende:
[..]
Ik had wegenwacht totaal (dus inclusief woonplaatsservice) en dan mag je bij Nederland en Europa 20 euro erbij optellen. Appels met peren vergelijken kan de ANWB erg goed!
Da's wel lullig. En je bent wel lid bij Routemobiel? Hoe beargumenteren ze dat dan? Dat je schriftelijk een dag van te voren moet melden dat je 's nachts pech gaat krijgen of zo?quote:Op maandag 11 september 2006 09:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bij Route Mobiel was het geen kwestie van wachten, die zeiden gewoon keihard dat ze niet kwamen.![]()
![]()
Ik spreek over november 2005.....quote:Op woensdag 13 september 2006 08:44 schreef Wombcat het volgende:
Da's wel lullig. En je bent wel lid bij Routemobiel? Hoe beargumenteren ze dat dan? Dat je schriftelijk een dag van te voren moet melden dat je 's nachts pech gaat krijgen of zo?
quote:Op zondag 10 september 2006 22:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Met een heel klein beetje organisatietalent heb je de hele anwb niet nodig. In ieder geval niet voor de pech langs de weg.
Mercedes Sportcoupe van 2 jaar oud... is dat betrouwbaar genoeg?quote:Bovendien, met al het geld dat je uitspaart door géén lid te zijn, kun je die ene keer dat ze je tóch moeten helpen in de 10 jaar makkelijk betalen. Moet je wel een beetje een betrouwbare auto hebben
Het probleem met dit soort clubs is dat er altijd een groep mensen is die totaal geen onderhoud (laten)verrichten en alleen maar de APK door willen komen. Die kosten de ANWB en Routemobiel veel geld, daar betaal je als gewone "oplettende burger" nu éénmaal aan mee.quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik spreek over november 2005.....
Omdat mijn auto nèt over de datum voor de APK was kwamen ze niet. Standaardregeltje.Het mobiel was goed onderhouden, want groot onderhoud was 8 maanden geleden, daar lag de storing niet aan.
...
Oh ja, het regende die nacht.![]()
Route Mobiel komt er bij mij niet meer in.![]()
..
Was ook niet de opzet van het topic.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:32 schreef Repeat het volgende:
Mensen die denken dat Route Mobiel gelijkwaardig is (of zelfs beter) aan de Wegenwacht zijn gewoon dom en daar is geen discussie mee te voeren.
In woon ook in de Randstad, maar da's niet mijn woonplaats. Oelewapperquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:03 schreef Lichie1975 het volgende:
achterlijke actie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |