abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41592956
Hmmm. De ANWB heeft weer eens wat leuk verzonnen. Ze hebben (net als de kabeltvboeren) ervoor gekozen om 3 pakketten te maken.
Woonplaats 39,50
Nederland 69.50
Europa 89,50

Nu hebben ze mij ingedeeld in de groep Nederland waardoor ik netto 5,90 minder ga betalen per jaar

Ze vergeten alleen dat ik in het verleden al Europadekking had...
Wil ik dezelfde dekking die ik al had moet ik 14,10 meer gaan betalen

Oh Oh Oh, wat een mooie actie!
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_41593280
neem je een autohulppakketverzekering bij je reisverzekering. (zit er soms al bij geloof ik) Kost maar een paar euro. heb je de hele ANWB niet nodig
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_41593533
Je blijft toch gewoon bij je oude polis?
Dit geld volgens mij voor nieuwe polissen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_41593989
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:10 schreef longinus het volgende:
Hoeveel geld?
pi_41594151
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:25 schreef ikke_ook het volgende:

[..]

Hoeveel geld?
Moest je nou offtopic gaan voor een t.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_41594545
quote:
Op donderdag 7 september 2006 19:51 schreef dahei het volgende:
Woonplaats 39,50
Nederland 69.50
Europa 89,50
Zwets niet, de kosten zijn
Woonplaats 39,50
Nederland 49,50
Europa 69,50

en als snotneus zijde zelfs
Woonplaats 19,75
Nederland 24,75
Europa 34.75

[ Bericht 30% gewijzigd door baquelappe op 07-09-2006 20:50:30 ]
pi_41607394
Pwnt
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_41607722
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:10 schreef longinus het volgende:
Je blijft toch gewoon bij je oude polis?
Nee hoor, als je naar de ANWB site gaat en daar je gegevens in toetst bij "Mijn anwb" krijg je te zien bij welk abonnement ze je hebben ingedeeld.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_41607726
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:40 schreef baquelappe het volgende:

[..]

Zwets niet, de kosten zijn
Woonplaats 39,50
Nederland 49,50
Europa 69,50

en als snotneus zijde zelfs
Woonplaats 19,75
Nederland 24,75
Europa 34.75
Ik had wegenwacht totaal (dus inclusief woonplaatsservice) en dan mag je bij Nederland en Europa 20 euro erbij optellen. Appels met peren vergelijken kan de ANWB erg goed!
pi_41607731
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:01 schreef Adfundum het volgende:
neem je een autohulppakketverzekering bij je reisverzekering. (zit er soms al bij geloof ik) Kost maar een paar euro. heb je de hele ANWB niet nodig
Op zich een goede tip! Die zoeken we eens uit!
pi_41646365
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:01 schreef Adfundum het volgende:
En wat krijg je dan? Ik heb toch een wat beter/zekerder gevoel bij de ANWB
pi_41653878
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 13:54 schreef Repeat het volgende:

[..]

En wat krijg je dan? Ik heb toch een wat beter/zekerder gevoel bij de ANWB
In het buitenland wordt je over het algemeen toch al niet geholpen door henzelf, maar een zuster organisatie. Zou dat hier niet hetzelfde zijn?
pi_41654007
ik vind het maar belachelijk want mensen die bijvoorbeeld in de randstad woenen en werken kunnen dus met zo´n woonplaats abonnement en als je in een dorp woont, waar geen werkgelegenheid is moet je dus meer betalen want dan moet je met je auto naar je werk wat niet in je woonplaats ligt
achterlijke actie
zal ook nooit lid worden van die shitclub
pi_41663096
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:59 schreef dahei het volgende:

[..]

In het buitenland wordt je over het algemeen toch al niet geholpen door henzelf, maar een zuster organisatie. Zou dat hier niet hetzelfde zijn?
Ja dat weet ik, dat er in het buitenland geen Nederlandse Touran komt voorrijden, hoewel, in frankrijk ed rijden ze hoor in de vakantieseizoenen

Maar ik doelde op alarmcentrale werk, als je ziek wordt, doodgaat etc.
  zondag 10 september 2006 @ 01:12:54 #15
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41664200
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:03 schreef Lichie1975 het volgende:
Weet jij wat beters dan?

Met Routemobiel heb ik pas dingen meegemaakt.
Tot 2 keer toe niet geholpen worden, waarvan een keer in de stromende regen op de vluchtstrook tussen 2 en 5 uur s'nachts. Ben uiteindelijk door de ANWB weggehaald, en heb nooit een rekening gehad. Ook dat is hun manco. Daar kan je pas op stuk gaan. Ben dit jaar wel lid geworden ter compensatie.
pi_41686100
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:38 schreef Repeat het volgende:

[..]

Ja dat weet ik, dat er in het buitenland geen Nederlandse Touran komt voorrijden, hoewel, in frankrijk ed rijden ze hoor in de vakantieseizoenen

Maar ik doelde op alarmcentrale werk, als je ziek wordt, doodgaat etc.
Is lidmaatschap daar dan niet genoeg voor? Volgens mij heeft dit niets te maken met welke wegenwacht service je aangemeld staat...
pi_41686161
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:12 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Weet jij wat beters dan?

Met Routemobiel heb ik pas dingen meegemaakt.
Tot 2 keer toe niet geholpen worden, waarvan een keer in de stromende regen op de vluchtstrook tussen 2 en 5 uur s'nachts. Ben uiteindelijk door de ANWB weggehaald, en heb nooit een rekening gehad. Ook dat is hun manco. Daar kan je pas op stuk gaan. Ben dit jaar wel lid geworden ter compensatie.
Ja, dat soort verhalen hoor je wel vaker. Ik heb zelf ook eens midden in de nacht drie uur zitten wachten op de anwb. Aangezien ik ook Motor rijd ben ik beter af met de ANWB. Bij route mobiel zou ik in ieder geval 100 euro kwijt zijn.
pi_41686235
quote:
ik vind het maar belachelijk want mensen die bijvoorbeeld in de randstad woenen en werken kunnen dus met zo´n woonplaats abonnement en als je in een dorp woont, waar geen werkgelegenheid is moet je dus meer betalen want dan moet je met je auto naar je werk wat niet in je woonplaats ligt
achterlijke actie
Ik woon zelf ook in de randstad, maar je dacht toch niet we nooit weggaan? Ook voor 90% van de mensen die in de grote steden wonen is een woonplaatsabo te laag.
Verder ben je toch ook vrij om in een grote stad of in de randstad te gaan wonen?
pi_41686314
quote:
achterlijke actie
boehoehoe
pi_41690456
Met een heel klein beetje organisatietalent heb je de hele anwb niet nodig. In ieder geval niet voor de pech langs de weg.

Bovendien, met al het geld dat je uitspaart door géén lid te zijn, kun je die ene keer dat ze je tóch moeten helpen in de 10 jaar makkelijk betalen. Moet je wel een beetje een betrouwbare auto hebben

Nee, geen lid nee
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_41697762
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Met een heel klein beetje organisatietalent heb je de hele anwb niet nodig. In ieder geval niet voor de pech langs de weg.

Bovendien, met al het geld dat je uitspaart door géén lid te zijn, kun je die ene keer dat ze je tóch moeten helpen in de 10 jaar makkelijk betalen. Moet je wel een beetje een betrouwbare auto hebben

Nee, geen lid nee
In de stad is het meestal nog wel te doen om je te laten wegslepen, maar dat is vaak niet het idee. De ANWB helpt je echt en een vriend niet. Midden in de nacht hebben je vrienden ook niet altijd trek in dit soort shit en op de snelweg zal je je toch echt weg moeten laten slepen door een berger.
Als jij het kan, prima! Bespaar het geld, maar voor de meeste mensen gaat dit niet op. En als je het uitsmeert over een jaar is het dezelfde prijs als nog geen 3 liter benzine per maand...
  maandag 11 september 2006 @ 09:44:33 #22
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41698913
quote:
Op zondag 10 september 2006 20:34 schreef dahei het volgende:
Ja, dat soort verhalen hoor je wel vaker. Ik heb zelf ook eens midden in de nacht drie uur zitten wachten op de anwb. Aangezien ik ook Motor rijd ben ik beter af met de ANWB. Bij route mobiel zou ik in ieder geval 100 euro kwijt zijn.
Bij Route Mobiel was het geen kwestie van wachten, die zeiden gewoon keihard dat ze niet kwamen.
pi_41705532
mocht mijn auto het begeven bel ik wel de leasemaatschappij,
die zoeken het verder maar uit wat ze met hun auto willen,
zelf bel ik dan wel een bekende,
ophalen gaat geheid lukken.
Have no Fear, Burning Feetman is here
wii nr: 7098 4291 3092 6058
mario strikers friend code: 305044 570494
pi_41749294
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 06:53 schreef dahei het volgende:

[..]

Ik had wegenwacht totaal (dus inclusief woonplaatsservice) en dan mag je bij Nederland en Europa 20 euro erbij optellen. Appels met peren vergelijken kan de ANWB erg goed!
http://www.anwb.nl/publis(...)nderingen-885498.pdf

volgens dit overzicht betaal je alleen als je in het verleden een irk had meer volgend jaar (maar volgens mij kon je die toch al niet los hebben want je moet anwb lid zijn?)

of wat voor combi had jij dan/wat moest je betalen ?
pi_41760812
quote:
Op maandag 11 september 2006 09:44 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Bij Route Mobiel was het geen kwestie van wachten, die zeiden gewoon keihard dat ze niet kwamen.
Da's wel lullig. En je bent wel lid bij Routemobiel? Hoe beargumenteren ze dat dan? Dat je schriftelijk een dag van te voren moet melden dat je 's nachts pech gaat krijgen of zo?
  zaterdag 16 september 2006 @ 09:54:41 #26
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41856164
quote:
Op woensdag 13 september 2006 08:44 schreef Wombcat het volgende:
Da's wel lullig. En je bent wel lid bij Routemobiel? Hoe beargumenteren ze dat dan? Dat je schriftelijk een dag van te voren moet melden dat je 's nachts pech gaat krijgen of zo?
Ik spreek over november 2005.....
Omdat mijn auto nèt over de datum voor de APK was kwamen ze niet. Standaardregeltje.
Het mobiel was goed onderhouden, want groot onderhoud was 8 maanden geleden, daar lag de storing niet aan.

Kreeg rond half 2 pech, en tegen 5 uur werd ik door de ANWB weggesleept.
Na drie keer beltegoed opwaarderen door het vele bellen tussen die 2 bedrijven.
(de ANWB verlangde dat ik voor 2 maanden lidmaatschap van het lopende jaar nog even 110 euro betaalde
dat lieten ze later vallen, waarna ik, waarschijnlijk door een administratieve fout niet eens een rekening kreeg )

Oh ja, het regende die nacht.

Route Mobiel komt er bij mij niet meer in.
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:24 schreef Bartholomeus het volgende:

En hoeveel kilometers maak jij. En dan nog, zeker nog nooit in het buitenland gereden met vakantie o.id.?
Moet je aardig wat organiseren als je nergens lid van bent.

Ik heb wel eens met pech gestaan in een tunnel, damn, waar zijn mijn vrienden, etc.
quote:
Mercedes Sportcoupe van 2 jaar oud... is dat betrouwbaar genoeg? Heb de ANWB dit jaar wel nodig gehad. Ding starte niet meer, en het was een aardige klus voor de monteur om het voor elkaar te krijgen.
Brandstofsysteem zit in 2 aparte (balans)tanks onder de achterbank. Maar hij fixte het wel.

[ Bericht 23% gewijzigd door Worldbeater op 16-09-2006 09:59:54 ]
  zaterdag 16 september 2006 @ 10:08:49 #27
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_41856289
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 09:54 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Ik spreek over november 2005.....
Omdat mijn auto nèt over de datum voor de APK was kwamen ze niet. Standaardregeltje. Het mobiel was goed onderhouden, want groot onderhoud was 8 maanden geleden, daar lag de storing niet aan.

...

Oh ja, het regende die nacht.

Route Mobiel komt er bij mij niet meer in.
..
Het probleem met dit soort clubs is dat er altijd een groep mensen is die totaal geen onderhoud (laten)verrichten en alleen maar de APK door willen komen. Die kosten de ANWB en Routemobiel veel geld, daar betaal je als gewone "oplettende burger" nu éénmaal aan mee.

Dat Routemobiel een verlopen APK als grens neemt vind ik prima, ook al heeft het in principe misschien niets met je pechoorzaak te maken. Alleen dan komen ze je maar helpen en flikkeren je daarna eruit, of ze rekenen maar iets van ¤100 extra ofzo. Je laten staan is gewoon waardeloos/bijna misdadig.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_41860612
Mensen die denken dat Route Mobiel gelijkwaardig is (of zelfs beter ) aan de Wegenwacht zijn gewoon dom en daar is geen discussie mee te voeren.
  zaterdag 16 september 2006 @ 15:30:41 #29
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41863322
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:32 schreef Repeat het volgende:
Mensen die denken dat Route Mobiel gelijkwaardig is (of zelfs beter ) aan de Wegenwacht zijn gewoon dom en daar is geen discussie mee te voeren.
Was ook niet de opzet van het topic.
pi_41942938
quote:
achterlijke actie
In woon ook in de Randstad, maar da's niet mijn woonplaats. Oelewapper
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')