Laat ik nu net de pech hebben dat ik beide keren de fietser niet kon inhalenquote:Op woensdag 6 september 2006 20:50 schreef Keltie het volgende:
Ga je toch ergens anders fietsen?
Anti-rookzeikerds
Dan kom ik te laat op school.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:52 schreef Bellah het volgende:
Als je toch niet in kunt halen, waarom ga je dan niet langzamer vietsen... Niet zo zeuren
Waar zeg ik dat je in moet halen?quote:Op woensdag 6 september 2006 20:52 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Laat ik nu net de pech hebben dat ik beide keren de fietser niet kon inhalen
L.E.Z.E.N.
Mensen die roken goedkeuren
UIt?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:01 schreef Aibmi het volgende:
Roken op de fiets is ook nog dom. Door de wind is je peuk zo uit.
Idem.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:49 schreef Geerd het volgende:
Pak gewoon een biertje man en nie zo zeure over dat gekanker man hey.
Als je al niet hoord waar je allemaal kanker van krijgt kun je net zo goed niks meer eten.
Nee ik rook zelf niet eens nee.
te laat komen op school is tofquote:Op woensdag 6 september 2006 20:53 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Dan kom ik te laat op school.
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:49 schreef Geerd het volgende:
Pak gewoon een biertje man en nie zo zeure over dat gekanker man hey.
Als je al niet hoord waar je allemaal kanker van krijgt kun je net zo goed niks meer eten.
Nee ik rook zelf niet eens nee.
Je weet dat het tijd is om iets aan je conditie te gaan doen als je zelfs een roker niet kunt inhalen.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:44 schreef TonyMalony het volgende:
Ja, dan fiets je hem of haar toch even voorbij? Laat ik nu net de pech hebben dat ik beide keren de fietser niet kon inhalen.
wat een slimme opmerkingquote:Op woensdag 6 september 2006 22:31 schreef RainofDeath het volgende:
Rokers zijn gewoon stiekem gothics, ze willen dood, maar het mag niet op zelfmoord lijken, dus doen ze het maar van binnenuit![]()
Jij snapt 'tquote:Op woensdag 6 september 2006 22:26 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Je weet dat het tijd is om iets aan je conditie te gaan doen als je zelfs een roker niet kunt inhalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |