Hymne à l'Amour?quote:Op woensdag 6 september 2006 20:32 schreef Camplo het volgende:
Eén of andere hoer die het wilhelmus zingt.
Zet gvd die hymne aan, of houdt je tering muil dicht
Altijd dat gezeik!![]()
Deze was wel eerder......quote:
Hind is een Nederlander van Marokkaanse afkomst.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:07 schreef Christine het volgende:
Hind.
Alsof een Marokkaan (!!!!!) het Wilhelmus kan zingen.
En wederom wordt de autochtonen niets gevraagd.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:15 schreef rishi120 het volgende:
[..]
Hind is een Nederlander van Marokkaanse afkomst.
Dus een Nederlander. Kap nou toch eens een keer met dat ik, jullie gezeik. Tis een eer voor alle allochtonen (ik bedoel "andere Nederlanders") dat Hind onze volkslied mag zingen.
Tja, wat jij wilt. Blijf in je wereld, kom je ver mee.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:16 schreef Christine het volgende:
Wellicht een eer voor alle alloctonen; een belediging voor alle Nederlanders.
Volgens mij is zij ingehuurd door een stel rijke autochtonen.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:18 schreef wonko het volgende:
[..]
En wederom wordt de autochtonen niets gevraagd.
Dat gebeurd al jaren zo bij het voetbal, niets nieuws.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:19 schreef Snoesje_Rules het volgende:
ik wil ook gewoon het Wilhelmus door een kapel,we gaan de amerikaanse kant op zo door het volkslied te laten vertolken door één of andere artiest die zich dan weer zeer vereerd voelt. Voor ons multiculturele saamhorigheidsgevoel is Hind dan natuurlijk een goede keuze, ik vind het niks.
Toen ik eens bij een wedstrijd van Oranje was ging Jan(tje) Smit zingen, nou dán ben je blij.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:18 schreef wonko het volgende:
[..]
En wederom wordt de autochtonen niets gevraagd.
Tis me dan nog nooit eerder opgevallen. Maar zat ook net te denken stel dat Hazes nog geleefd had en hij het volkslied had gezongen dan was de tent vast plat gegaan.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat gebeurd al jaren zo bij het voetbal, niets nieuws.![]()
Hollandser kan niet, iig.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Toen ik eens bij een wedstrijd van Oranje was ging Jan(tje) Smit zingen, nou dán ben je blij.
Ik zou ook nooit blij zijn om live naar een voetbalwedstrijd te moeten kijken.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Toen ik eens bij een wedstrijd van Oranje was ging Jan(tje) Smit zingen, nou dán ben je blij.
Rijmt op binkquote:
Kijk jij dan altijd de herhaling?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:33 schreef wonko het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit blij zijn om live naar een voetbalwedstrijd te moeten kijken.
Zonder geluid ja.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Kijk jij dan altijd de herhaling?
Bill van dijk is een goed voorbeeld. Ik weet niet zeker of hij het volkslied ooit gezongen heeft ik dacht het welquote:Op woensdag 6 september 2006 21:25 schreef Snoesje_Rules het volgende:
[..]
Tis me dan nog nooit eerder opgevallen. Maar zat ook net te denken stel dat Hazes nog geleefd had en hij het volkslied had gezongen dan was de tent vast plat gegaan.
NL elftal sucks altijd, behalve op EK of WK.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:30 schreef Hatsjepsoet het volgende:
Het voetbal is blijkbaar geen hol aan als je je druk maakt om het volkslied![]()
Huilend thuis herhalingen kijken op dvd?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:47 schreef Camplo het volgende:
[..]
NL elftal sucks altijd, behalve op EK of WK.
Voor de rest is het gewoon kut dat we weekend geen competitie hebben gehad ffs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |