is er een film van deze serie?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:58 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, en?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is ook iedere keer je enige reactie hè?
Sunnie kan alleen maar op filmpjes rukken. Foto's doen hem niets.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:40 schreef scanman01 het volgende:
Dat is ook iedere keer je enige reactie hè?
Zijn allemaal shots van afstand hoor. ik heb veel van het beeld er omweg gesneden, zodat het wat closer lijkt. Vandaar dat ook de caps wat minder scherp zijn. Goede close opnames van Marcia zijn echt heel zeldzaam, terwijl ze Micheline en de zusjes zonder problemen van dichtbij laten zien.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:36 schreef Scope het volgende:
Zo te zien wordt Marcia niet meer gespaard hoor, Scanman...
Die is al lang op slot joh.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:53 schreef Ice_rulez het volgende:
Niet vergeten a.u.b. SCANMAN!!! PINK!!! #1
Is daar nog een filmpie van?????quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:22 schreef Sall het volgende:
Marcia shower
http://img169.imageshack.us/img169/2403/marciashowernudevj3.jpg
Keep up the good works Scanman.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:41 schreef scanman01 het volgende:
Imageshack werkt hier niet, dus hier nog even de mooiste pix gepost door Sall
[afbeelding]
Geen flauw idee. Misschien heeft ze voor BB aangegeven dat ze niet bloot in beeld wil worden gebracht. Misschien heeft de familie in deze topics meegekeken (dat haar nichtje hier is geweest, is bekend) en geklaagd bij BB over wat ze lieten zien in het begin.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:11 schreef Oksel het volgende:
Waarom sparen ze Marcia eigenlijk, denk je, scanman?
Dat is dan wel heeeeeeeeel raar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Misschien heeft ze voor BB aangegeven dat ze niet bloot in beeld wil worden gebracht.
Het is na week 1 ofzo begonnen. Opeens werd ieder naaktbeeld van Marcia nerveus weggezapt. Close ups van Marcia bloot hebben we helemaal niet meer gehad, terwijl de anderengewoon wel werden gefilmd. Vandaar dat ik dus ook denk dat de familie heeft geklaagd. Die hebben de beelden via het nichtje vast gezien en BB er vast op gewezen dat dat niet de afspraak was ofzo.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:15 schreef X_Kanus_X het volgende:
[..]
Dat is dan wel heeeeeeeeel raar.
Marcia was volgens mij een van de eerste die ze naakt onder douche lieten zien in de 7 uur uitzending op TV en al een paar keer heb ik haar daarin zo gezien.
En nu zijn er wel meer dames die ze inmiddels ook naakt laten zien, maar tot nu toe op TV nog niet met schaamhaar of kale kano...en bij Marcia dus wel (als was het door een spiegel te zien)
Marcia weer?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:35 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
LOL.. je kijkt duidelijk niet al te vaak. Zo dun is Marcia niet hoorquote:
Bij mijn weten is dat al vanaf dag één.quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:51 schreef scanman01 het volgende:
Een behoorlijk explicit shot gisteren. Helaas was de camera net te ver weg. Ik heb deze capture gemaakt van een clip.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:51 schreef scanman01 het volgende:
Een behoorlijk explicit shot gisteren. Helaas was de camera net te ver weg. Ik heb deze capture gemaakt van een clip.
[afbeelding]
Rik!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:52 schreef Octaaf_de_b het volgende:
Amai wie is dat he
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:54 schreef Ice_rulez het volgende:
Had veel verwacht, maar geen ban voor scanman.
Met dank aan Lekker Simpelquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:54 schreef Ice_rulez het volgende:
Damn, gooi hier ook maar een slotje op!!!
Had veel verwacht, maar geen ban voor scanman.
Respecteer de modjes, zonder modjes geen forum!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:15 schreef SunChaser het volgende:
Newby-modjes die gezag willen afdwingen ipv verdienen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |