quote:
Bij mijn weten is dat al vanaf dag één.
Ben het wel met je eens hoor....er is duidelijk iets gaande waardoor we Marcia niet te zien krijgen.
Het viel me gewoon op dat ze opeens WEL al een paar keer naakt te zien was in nog wel de TV uitzending (iets wat ze andere jaren nooit deden bij BB )
En op de steams heb ik haar eigenlijk alleen maar naakt zien douchen omdat er toevallig andere mokkels stonden te douchen en er een gesprek plaatsvond.
Marica ALLEEN in de badkamer is een zeer grote zeldzaamheid en daarvan bestaan tot nu toe hooguit 2 filmpies...terwijl we daarintegen b.v. de zusjes 's morgens zien douchen en ook nog eens 's avonds uitgebreid in (en uit
![]()
) het bad zien gaan....en dat elke dag weer opnieuw en opnieuw.
BB heeft contracten met de bewoners en daar zal best iets over 'bloot" in staan.
Maar ze hebben niet voor niets cams in de badkamer en dat weet elke bewoner vooraf, waar hij of zij mee bezig is.
Is het ook al iemand opgevallen waarom er dit jaar dus zo'n houten bank met schaal staat en in de hoek een grote plant????
Juist....als de cameraman door het raam filmt, dan zien we vaak alleen nog het gezicht over die schaal.....en als iemand even achter de plant komt om een flacon scheerschuim te pakken o.i.d.
Gelukkig is dat de laatste weken iets vrijer geworden, maar dat komt vooral omdat de meeste bewoners er zelf heel luchtig over denken en deze beelden steeds iets verder gingen door BB. (ze moeten natuurlijk ook aan de kijkcijfers denken
![]()
)