SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.STOLEN GOODS - email me for further information *O*
[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
ben jij een echte - een echte taalnerd?quote:
daalnert?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:54 schreef Pikhoofd het volgende:
Taalnerd is met een d!
quote:Op woensdag 6 september 2006 19:51 schreef Aarde het volgende:
Kom maar hier taalnurdjes hier mag je bashen verbeteren en triest doen!
ziek onSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bier hier.
kan niemand er uit komen ... begrijp er niks vanquote:Op woensdag 6 september 2006 20:40 schreef master_X het volgende:
sapodegpoj dfjjf fdsd disoid fsp[p[ds fdiidn dfpoop dookj safhdg pperpkg 6554 555 dasghihd zo nu jullie weer:D:D: FLLS"GKSLD::D:D:FLF:LD::
isse nied taalnert, isse trenlaat!quote:Op woensdag 6 september 2006 20:47 schreef gateh het volgende:
halo alez goet? med my nied enso wand ic doe wanabee taalnert![]()
![]()
![]()
* sirene afgaat *quote:Op woensdag 6 september 2006 21:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
Welks een topic voor het plebs ik me hier vind, onaanvaardbaar.
ik heb nog wel wat topictitels in petto als deze niet aanslaatquote:Op woensdag 6 september 2006 22:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
In een uiterste poging dit topic nog te voorzien van een taalkundig hoogstandje, volgt hier een zelfbedachte spreuk alsmede een uitleg.
Topics gelijk deze, gaan snel op slot, dat is bewezen.
Allicht is U de strekking van voorgaande spreuk bekend. Dit topic zal hoogstwaarschijnlijk geen lang leven genieten, hoezeer dit mij ook moge betreuren.
Een goedendag,
Uw Taalfanaat.
Orly?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:41 schreef Yoghii het volgende:
zo verkapd is deze topik anders nied hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |