dat kan je niet meer zien tegenwoordig.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:43 schreef BlackRebel het volgende:
ze heeft mijn bericht wel gelezen...
heel jammer jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:10 schreef BlackRebel het volgende:
daar kwam ik toevallig net ook achter, dat is echt heel jammer, want dat was wel altijd superhandig
Zou niet de eerste keer zijn dat je iets steeltquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:40 schreef DeHovenier het volgende:
Volgens mij maakt dat niks uit.
Ik kon jullie btw geen chocolade geven gisterIk zag alleen maar 'steal' staan
quote:Op zondag 17 september 2006 16:26 schreef Sautor het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn dat je iets steelt
18 en 20 september hebben we niks op het programma staan, dus dat valt meequote:2006-09-17 22:00 M. Zaunbrecher leaves town. London
2006-09-18 00:00 M. Zaunbrecher lands at airport. Amsterdam
2006-09-19 20:00 The Jailhouse - INFO Barcelona Cancel
2006-09-21 20:00 Sensorium [MR] - INFO Rome
Ik heb wel n punkband, maar geen zanger nodig... kheb er al een, een hééééééle lieve.quote:Op zondag 17 september 2006 19:43 schreef wc-eend het volgende:
Zijn er hier nog bandjes die een punk zanger zoeken? Ik ben helaas niet superactief..
Raymond Freidig
5 ster: Basic Manners, Punk Rock, Basic Singing, Lead Vocals
1 ster en bezig: Basic showmanship
Hij gaat downtime, maar vliegreizen enzo gaan toch wel gewoon door? Anders heb ik voor niets een vliegkaart voor morgen gekochtquote:Op zondag 17 september 2006 19:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
18 en 20 september hebben we niks op het programma staan, dus dat valt mee
Hopelijk gaat het nu beter Drizzt!
Vind je 'The Gallaghers' watquote:Op zondag 17 september 2006 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Na een flink overleg binnen de band zijn we eruit: A Dark Romance gaat na de laatste show (20-10) het roer volledig omgooien! Er worden dan 2 mensen uit de band gekickt (wat hierboven ook al ergens staat), en enkele blijvende leden krijgen nieuwe instrumenten. Dawn Dacombe gaat van Keyboard naar Electric Guitar, Hedda Strömander gaat van Electric Guitar naar Drums (ze geeft haar gitaar dus in principe aan Dawn) en Magnus krijg er de bass guitar bij.
A Dark Romance gaat vervolgens de Heavy Metal-scene verlaten en zich op de Rock-scene storten! Langer doorgaan in HM heeft geen nut, aangezien we in enkele weken tijd (volgens mij nog geen 5 weken) van de 250e positie naar de 821e zijn gedaald, mede door belachelijk slechte concerten.
Nu alleen nog even een nieuwe naam verzinnen
Maximiliaan Zaunbrecher is ons aller held maniack28quote:Op maandag 18 september 2006 00:47 schreef Overlast het volgende:
Hey! Zie ik nu Maximiliian Zaunbrecher staan?? Toen ik net speelde wilde ik met je daten terwijl ik je niet eens kende. Toen heb je me uitgelegd dat het helemaal niet zo slim was om dat te doen omdat het heel duur was. En nu blijkt het dus een mede-Fokker te zijn? Wat grappig.
Ik was Maarten Spitsbaard![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 00:47 schreef Overlast het volgende:
Hey! Zie ik nu Maximiliian Zaunbrecher staan?? Toen ik net speelde wilde ik met je daten terwijl ik je niet eens kende. Toen heb je me uitgelegd dat het helemaal niet zo slim was om dat te doen omdat het heel duur was. En nu blijkt het dus een mede-Fokker te zijn? Wat grappig.
Ik was Maarten Spitsbaard![]()
Je hebt Sautor tochquote:Op maandag 18 september 2006 10:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik nog steeds geen vrouw
quote:
Klein rondje...parijs, londen, a'dam berlijn en stockholm? Uit mijn hoofd is dat allemaal in een keer te liften, dus we kunnen hem accepteren...Maar ik denk dat een paar dagen rust ook ok isquote:Op maandag 18 september 2006 18:13 schreef maniack28 het volgende:
DeHovenier
Ik weet niet, ik heb graag na eind oktober weer ff een periode van rust en daarna een tour door Europa. Gewoon een vast circiut met niet teveel steden. Laten we zeggen een rondje van 10 dagen ofzo (5 steden moet lukken dan
Wat heeft dat met saxofoon te maken?quote:Op zondag 17 september 2006 16:30 schreef komrad het volgende:
ik ben eindelijk begonnen aan een nuttige skill, basic woodwind instruments
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat heeft dat met saxofoon te maken?
Welk instrument speel je komrad?
Je hebt er echter maar 1 ster daarvoor, dus we kunnen eventueel een ander instrument overwegen?quote:Basic Woodwind Instruments
Fundamental instrument skill that enables you to play woodwind instruments such as the flute and the saxophone..
editquote:Elsbeth Boom, Band Leader, Lead Singer en Bass Guitarist
Robbie Romijn, Electric Guitar
Maximiliaan Zaunbrecher Drummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |