Lekker danquote:My door key was stolen from me!
Volgens mij was het de sleutel van Robbie die gejat was van mijquote:Op maandag 11 september 2006 17:24 schreef maniack28 het volgende:
Dus als we terug zijn, alle sleutels weggooien en nieuwe maken. Je kan trouwens je apartement in zonder de sleutel, dus we hebben geen probleem ofzo. Gewoon ff de locks vervangen en dan nieuwe sleutels voor iedereen
nope, ook down daar.quote:Op maandag 11 september 2006 23:15 schreef Overlast het volgende:
Ja bij mij is ie ook down. Morgen meer geluk.. Heeft iemand nog de IP van de site? Wellicht is hij zo wel te bezoeken.
Deze week:quote:Op donderdag 7 september 2006 12:48 schreef maniack28 het volgende:
Rebel, let je een beetje op op de supply van ons album, er zijn er vandaag 383 van de 2671 verkocht. Van de singles zijn er al 2690 verkocht.. we hebben inmiddels 27k in kasGaat hard
quote:2006-09-13 12:00 Strawberry Jam
Jam Session 4 hours Tromsø Cancel
2006-09-13 12:00 R. Romijn leaves town. Stockholm
2006-09-13 15:00 R. Romijn lands at airport. Tromsø
Ga dan verdomme met die fucking bus man... je health gaat alleen maar omlaag door die vliegreizen en de bus is gratis en net zo snel (6 uur ipv 3 uur). Kijk, als we straks ver moeten kan ik het me voorstellen maar van Stockholm naar Tromso is het echt vrij kansloos en zonde van je geld...quote:Op woensdag 13 september 2006 09:52 schreef DeHovenier het volgende:
btw, ik kan niet op tijd zijn voor de jam:
[..]
Health gaat meer omlaag door lange busreizen hoor.... en je kunt altijd 1e klasse reizen mits je het geld hebt natuurlijk.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ga dan verdomme met die fucking bus man... je health gaat alleen maar omlaag door die vliegreizen en de bus is gratis en net zo snel (6 uur ipv 3 uur). Kijk, als we straks ver moeten kan ik het me voorstellen maar van Stockholm naar Tromso is het echt vrij kansloos en zonde van je geld...![]()
Kun je mij daar wat van geven?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:05 schreef BlackRebel het volgende:
je health ondervind geen nadelen van busreizen hoe lang ze ook zijn, ik heb er tenminste nog nooit last van gehad..
overigens cowards, ik zal het album in de gaten houden.
edit: onze single viel behoorlijk tegen deze week:
13/09/2006 469464 1.643.124 ¤![]()
komt waarschijnlijk doordat de complete radiocharts en critic choice bezet worden door de bands die op het festival spelen
Doe er wat aan danquote:Op woensdag 13 september 2006 19:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en met Dark Romance gaat het ook weer heerlijk, 3 bandleden in het ziekenhuisKunnen we lekker met 3 man naar Barca gaan voor een concert.
Het zou me verbazen als er sowieso al clubs zijnquote:Op woensdag 13 september 2006 20:19 schreef daeri het volgende:
GVD weer n nieuwe stad..... en er zijn vast nog geen punk clubs.
kheb n weak punkclub gemessaged... aangezien hij niet opduikt in vip dingetje (bookassistent) ... ff n invite gevraagt voor op 21 oktober savonds.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:27 schreef Sautor het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als er sowieso al clubs zijn
edit: er zijn dus al wat clubs, maar onderscheid is er nog niet echt e maken
edit2: ik kan vulnius nog inplannen, we komen toch langs vulnius als we berlijn -> moskou doen...Hebben we wel 3 concerten achter elkaar, maar met een beetje opschieten (misschien dan een keer vliegen) moet dat te doen zijn toch?
is t ookquote:Op donderdag 14 september 2006 03:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stiekem noem ik dat stadje Vuilnis
quote:
Eenschquote:Op donderdag 14 september 2006 12:41 schreef Sautor het volgende:
Kunnen we inderdaad niet beter een extra instument erbij pakken, zoals saxofoon oid? Voegt ook nog wat toe aan de kwaliteit namelijk
Saxofoon was het eerste instrument dat mij te binnen schoot..Maar inderdaad eerst maar eens kijken of het een actieve isquote:Op donderdag 14 september 2006 14:01 schreef maniack28 het volgende:
Saxafoon? Of piano? Of iets anders.... Saxafoon is zo niet Modern Rockachtig... ik zal eens vragen wat zij graag wil bespelen. Maar goed, eerst maar eens zien of ze serieus speelt
Ja weet ut, maar ze is niet onlinequote:Op donderdag 14 september 2006 16:38 schreef BlackRebel het volgende:
haha, jullie willen de nieuwe Abba worden? of toch de nieuwe Rebel Justice, dan moet je toch voor die saxophone gaanzekers wel modern rockig haha...
ze is overigens nog niet op mijn baanaanbood in gegaan, en misschien moet je haar ook maar uitleggen hoe composing werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |