Schaapje is zo verkeerd nog niet.. Hij drukt zich soms wat slecht uit maar geen verkeerd persoonquote:
zie PIquote:Op woensdag 6 september 2006 17:56 schreef geenaam het volgende:
[..]
Schaapje is zo verkeerd nog niet.. Hij drukt zich soms wat slecht uit maar geen verkeerd persoon![]()
ik vind jou ook liev!quote:
druk ik me soms slecht uit?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:56 schreef geenaam het volgende:
[..]
Schaapje is zo verkeerd nog niet.. Hij drukt zich soms wat slecht uit maar geen verkeerd persoon![]()
en wie vertelde je dat?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zie PI
er is me al 's verteld dat ik schaapje niet echt altijd serieus moest nemen
wat liev!quote:Op woensdag 6 september 2006 17:59 schreef geenaam het volgende:
Nou kijk het zit zo. Schaapje is lang geleden op 3 jarige leeftijd verlaten door de kudde. Sindsdien heeft hij zichzelf moeten redden en dat vaak door te vechten. Vele vechtpartijen met roofdieren hebben hem gemaakt tot wat hij nu is. Hierdoor is hij een wat stug schaapje maar van binnen een hartje van goud..
Edit: Hij heeft laatst ook nog zijn halve familie verloren door blauwtong.. So go easy on him
geen vraag?quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:59 schreef geenaam het volgende:
Nou kijk het zit zo. Schaapje is lang geleden op 3 jarige leeftijd verlaten door de kudde. Sindsdien heeft hij zichzelf moeten redden en dat vaak door te vechten. Vele vechtpartijen met roofdieren hebben hem gemaakt tot wat hij nu is. Hierdoor is hij een wat stug schaapje maar van binnen een hartje van goud..
Edit: Hij heeft laatst ook nog zijn halve familie verloren door blauwtong.. So go easy on him, that poor sheep![]()
hoppa!quote:Op woensdag 6 september 2006 18:06 schreef Etcetera het volgende:
ken ik nietamsterdam? laat ik het eens in nederland houden
volgende keer zeg ik Groningenquote:Op woensdag 6 september 2006 18:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
hoppa!
Etcetera +1!
eigenlijk verplichte kost trouwens naar mijn idee
Doen, bekendste nummer van ze is Swim With Samquote:Op woensdag 6 september 2006 18:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
volgende keer zeg ik Groningen
en ik zal 's wat opzoeken van ze als ik het niet vergeet
+1 peacemanquote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:26 schreef Etcetera het volgende:
1300
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |