Stel dat een onbekende jongen jou toevoegd op msn en een gesprek met je begint.. Na een tijdje wil hij dat je voor de webcam gaat strippen. Naief als je bent stem je er mee in en ga je naakt voor de camera. Dat hij het misschien zou capturen kwam niet in je op.quote:Een 22-jarige jongen uit het Vlaamse dorpje Stekene heeft vermoedelijk zo'n 150 meisjes tussen de 10 en de 14 jaar ertoe aangezet zich voor de webcam uit te kleden. Hij deed dit door op internet via chatprogramma's slim tegen ze aan te praten. Hij deed zich ook veel jonger voor dan hij in werkelijkheid was. Van de striptease-acts maakte hij opnames.
[...]
De jongen liep tegen de lamp toen de ouders van een van de meisjes hun dochter naakt achter de computer aantroffen. Deze ouders zijn voorlopig ook de enige civiele partij in het proces. Van de 150 contactpersonen die de jongen had, heeft de politie tot nu toe 39 kunnen traceren. De dader kan rekenen op een flinke celstraf, aangezien de aanklacht 'aanranding van de eerbaarheid met geweld' is. Dat hem geweld ten laste gelegd wordt, komt doordat hij zijn slachtoffers psychisch onder druk gezet zou hebben
Ik ook. Whehe!quote:Op woensdag 6 september 2006 14:56 schreef boem-dikkie het volgende:
whehehe ik ga dat email adres toevoegen
quote:De dader kan rekenen op een flinke celstraf, aangezien de aanklacht 'aanranding van de eerbaarheid met geweld' is. Dat hem geweld ten laste gelegd wordt, komt doordat hij zijn slachtoffers psychisch onder druk gezet zou hebben
1 aangifte, en 39 getraceerde meisjes.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:11 schreef assuranseturix het volgende:150
he's good
maar hoeveel aangiftes liggen er nu concreet? 1?
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:16 schreef Chriz2k het volgende:
Nou, ik hou mijn filmpjes dus mooi voor mezelf.
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:16 schreef Chriz2k het volgende:
Typische vrouwen opmerking.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:17 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Het zijn echt geen meisjes hoor.. in mijn ogen zijn het grote kinderen tussen 10 en 14 jaar.
Stoer zeg als je als volwassen vent het van strippende kinderen moet hebben.
Je zit op internet met je computer,quote:Op woensdag 6 september 2006 15:16 schreef Chriz2k het volgende:
whehe, ik ga wel met de politie op zoek naar de rest van de meisjes, en dan traceer ik ze wel ffquote:Op woensdag 6 september 2006 15:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nouja, voor wat geld valt er natuurlijk altijd wat te regelen.
de dader is 22 en heeft een geestelijke achterstand. Z'n advocaat geeft aan dat de dader zelf net uitgepuberd is.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:17 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Het zijn echt geen meisjes hoor.. in mijn ogen zijn het grote kinderen tussen 10 en 14 jaar.
Hehe ja, nu je het zegtquote:Op woensdag 6 september 2006 15:21 schreef freiss het volgende:
Men gaat er maar vanuit dat zijn contactpersonenlijst helemaal vol zat met slachtoffertjes
Want?quote:Op woensdag 6 september 2006 15:12 schreef I_dunno het volgende:
TS, wat is jouw leventje heerlijk simpel.........
Aha dat pleit voor hem maar het gros op Fok schijnt het geweldig te vinden, maar ja de gemiddelde fokker heeft ook een geestelijke achterstand naar mijn idee, dit blijkt maar weerquote:Op woensdag 6 september 2006 15:20 schreef assuranseturix het volgende:
[..]
de dader is 22 en heeft een geestelijke achterstand. Z'n advocaat geeft aan dat de dader zelf net uitgepuberd is.
wel ff in verhouding blijven zien he
En jij gaat er nog serieus op in ook. Ik denk dat dat meer zegt over jouw verstandelijke vermogens beperkingenquote:Op woensdag 6 september 2006 15:24 schreef Snoesje_Rules het volgende:
[..]
Aha dat pleit voor hem maar het gros op Fok schijnt het geweldig te vinden, maar ja de gemiddelde fokker heeft ook een geestelijke achterstand naar mijn idee, dit blijkt maar weer![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:24 schreef Snoesje_Rules het volgende:
[..]
Aha dat pleit voor hem maar het gros op Fok schijnt het geweldig te vinden, maar ja de gemiddelde fokker heeft ook een geestelijke achterstand naar mijn idee, dit blijkt maar weer![]()
Achja, zolang het niet op internet uitlekt is er niks mis mee.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:24 schreef Snoesje_Rules het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
150 Is niks, onder '16-18 jaar' heb ik d'r al 210.
Inderdaad... echt een heldquote:Op woensdag 6 september 2006 14:59 schreef Sjakie01 het volgende:
150 meisjes? Jezus wat een koning.
Wil niet lullig doen, maar ze trekken toch echt zelf hun kleertjes uit. Dan kan je MSN ook wel aan gaan klagen voor het inbouwen van de webcam functie.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:17 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Het gaat hier om 10 tot 14 jarige meisjes die onder druk werden gezet door een volwassene, niet om aandachtsgeile breezertjes die hun eerste zelfgekochte BH aan iedere willekeurige puistige superdude laten zien.....quote:Op woensdag 6 september 2006 15:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Want?
Je bent er toch zelf bij?
Blokken, heb er je geen last meer van
''Laat je tietjes en kutje zien of ik block jequote:Op woensdag 6 september 2006 15:41 schreef I_dunno het volgende:
[..]
Het gaat hier om 10 tot 14 jarige meisjes die onder druk werden gezet door een volwassene, niet om aandachtsgeile breezertjes die hun eerste zelfgekochte BH aan iedere willekeurige puistige superdude laten zien.....
Taak van de ouders....quote:Op woensdag 6 september 2006 15:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wil niet lullig doen, maar ze trekken toch echt zelf hun kleertjes uit. Dan kan je MSN ook wel aan gaan klagen voor het inbouwen van de webcam functie.
Hoezo nou onder druk gezetquote:Op woensdag 6 september 2006 15:41 schreef I_dunno het volgende:
[..]
Het gaat hier om 10 tot 14 jarige meisjes die onder druk werden gezet door een volwassene, niet om aandachtsgeile breezertjes die hun eerste zelfgekochte BH aan iedere willekeurige puistige superdude laten zien.....
Sorry, je hebt gelijk, laat ik maar gewoon, net als de rest gaan roepen hoe cool deze gozer wel niet is........!quote:Op woensdag 6 september 2006 15:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
''Laat je tietjes en kutje zien of ik block je''
''Oke.''
.
Gaat niet op, want hij deed in die gesprekken alsof ie zelf ook van hun leeftijd wasquote:Op woensdag 6 september 2006 15:41 schreef I_dunno het volgende:
[..]
het ging om meisjes, niet om jongetjesquote:Op woensdag 6 september 2006 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
150 Is niks, onder '16-18 jaar' heb ik d'r al 210.
Ik wil ook niet lullig doen maar als ik het interessant zou vinden om jochies van 10- 14 jaar te manipuleren om voor mij te gaan strippen zou ik me best schamen en me een pedo voelen.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wil niet lullig doen, maar ze trekken toch echt zelf hun kleertjes uit. Dan kan je MSN ook wel aan gaan klagen voor het inbouwen van de webcam functie.
In het bericht staat dat hij de meisjes psychisch onder druk heeft gezet en hier wordt hij dan ook voor aangeklaagd.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:44 schreef assuranseturix het volgende:
[..]
Hoezo nou onder druk gezet![]()
Ga nou niet doen alsof die 14 jarige sletjes helemaal onschuldig zijn zeg..
Nah, ik prijs hem niet de hemel in.. in tegendeel..quote:Op woensdag 6 september 2006 15:45 schreef I_dunno het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk, laat ik maar gewoon, net als de rest gaan roepen hoe cool deze gozer wel niet is........!
RESPECT man.......!!
Het doet er niet toe of die meisjes dat wel of niet wisten.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:50 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Gaat niet op, want hij deed in die gesprekken alsof ie zelf ook van hun leeftijd was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |