Hoe weet je dat.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:28 schreef dubidub het volgende:
Laat me raden? Een japanse krijger uit Kobe komt met zijn samoeraizwaard zout schillen?
Muse - intro.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
Oja, natuurlijk een nummer van Muse. Dump hier welke. Er moet een "N" inzitten.
Ik bedoelde "N" of "I", dus deze kan ookquote:
Butterflies & Hurricanes!quote:Op woensdag 6 september 2006 17:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
Oja, natuurlijk een nummer van Muse. Dump hier welke. Er moet een "N" inzitten.
Muse - Interludequote:Op woensdag 6 september 2006 17:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik bedoelde "N" of "I", dus deze kan ook.
Ik begin je steeds toffer te vinden.quote:
Even mijn 1337 H4X0R Muse kennis tonen, het is Intro to Apocalypse please en Interlude is Falling away with you.quote:
Dank jequote:Op woensdag 6 september 2006 17:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik begin je steeds toffer te vinden.
Correctquote:Op woensdag 6 september 2006 17:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Even mijn 1337 H4X0R Muse kennis tonen, het is Intro to Apocalypse please en Interlude is Falling away with you.
Kom je over een half uur achter.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:57 schreef mash_ het volgende:
WAT IS MUSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dan ben ik aan het etenquote:Op woensdag 6 september 2006 17:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Kom je over een half uur achter.
Neen.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:04 schreef mash_ het volgende:
Muse is een Britse band, die vooral alternatieve rockmuziek uitbrengt. De band bestaat uit Matthew Bellamy (zang, gitaar, piano), Christopher Wolstenholme (basgitaar) en Dominic Howard (drums). Bellamy is frontman en schrijft ook de meeste teksten.
Muse maakt alternatieve rockmuziek met klassieke invloeden.
In het begin werd Muse door vele critici gezien als een mengeling van Radiohead en Jeff Buckley. Dit stigma heeft stand gehouden tot en met Origin of Symmetry, ook al was dat volgens velen onterecht.
Muse werd gevormd in de jaren '90 op een Engelse school. Bellamy was toen 16 jaar. Na het winnen van een "Battle of the bands"-competitie veranderde de de bandnaam van Rocket Baby Dolls in Muse.
SAAAAI dus
Hoe laat ben je terug dan?quote:
weet niequote:Op woensdag 6 september 2006 18:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hoe laat ben je terug dan?
Het zal in ieder geval niet een uur durenquote:Op woensdag 6 september 2006 18:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
weet niewete noggeneens precies hoe lata ik moet eten
![]()
Hij is zwanger!quote:Op woensdag 6 september 2006 18:14 schreef mash_ het volgende:
ga je trouwen???
Ik hoop dat ik voor die tijd klaar ben met etenquote:Op woensdag 6 september 2006 18:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
Tot mijn grote schaamte moet ik zeggen dat het ong. een kwartier later gaat worden. Ik vroeg mijn moeder wanneer we gingen eten, en dat was niet vóór half acht zei ze. Nou, wel dus. Ga ik gewoon tot kwart voor door
. Ik meld het meteen als ik begin, ik gooi nu al wat liedjes erin zodat je non-stop liedjes kunt luisteren, vanaf nu.
Ik ookquote:Op woensdag 6 september 2006 18:18 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik voor die tijd klaar ben met eten![]()
http://81.204.155.54:8000/listen.plsquote:Op woensdag 6 september 2006 18:40 schreef Piovan het volgende:
Wat is de link dan, ik wil luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |