Je bent valsquote:Op donderdag 7 september 2006 20:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat iemand vindt dat je er homo uitziet![]()
It's the end if the world as we know it
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat is daar zo grappig aan?
Ik een klein beetje op mijn heupen het laatste jaarquote:Op donderdag 7 september 2006 20:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik kan het wel in m'n buik voelen.
En zaterdag dan? Wie draait er dan? (Ja, ik ben te lui om de site van de rechter op te zoeken)quote:Op donderdag 7 september 2006 20:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die komt morgen, en hij is bekend!
Dat IS zaterdag lieverdquote:Op donderdag 7 september 2006 20:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En zaterdag dan? Wie draait er dan? (Ja, ik ben te lui om de site van de rechter op te zoeken)
http://www.derechter.com/quote:Op donderdag 7 september 2006 20:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En zaterdag dan? Wie draait er dan? (Ja, ik ben te lui om de site van de rechter op te zoeken)
Zegt me dus hélemaal niks...quote:09/09 (za)
entree: ¤5,00
Man Machine
Grote zaal: Eric de man, Robin daniels
Rechtszaal: Caz
Morgen wil ik kusjes want dan ben ik echt jarig, zaterdag komen jullie en is die DJ in de Rechter. O ja, die DJ is morgen. ja muts, Jerrequote:Op donderdag 7 september 2006 20:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je had het over morgen!! Morgen = VRIJDAG![]()
![]()
Nee dat zijn meen ik ook gewoon de residents.quote:
Maar zaterdag is er blijkbaar een pauper DJ!!quote:Op donderdag 7 september 2006 20:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Morgen wil ik kusjes want dan ben ik echt jarig, zaterdag komen jullie en is die DJ in de Rechter. O ja, die DJ is morgen. ja muts, Jerremijn feetsje is toch zaaaaaaterdag dus dan komen we zaaaaaaaterdag naar de Rechter!
Die's niet pauper! Waarom is iets wat JIJ niet kent pauper!!?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar zaterdag is er blijkbaar een pauper DJ!!
quote:Op donderdag 7 september 2006 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die's niet pauper! Waarom is iets wat JIJ niet kent pauper!!?*gromt*
We gaan wel naar de nichtenkroegen hoor
Psshhhquote:Op donderdag 7 september 2006 20:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alles wat ik vaag vind noem ik pauper! En we gaan gewoon naar de Rechter. Ik wel Jerruh ook wel eens lastig vallen!
Nee, wij kunnen dat niet. Hij blijkbaar wel.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:49 schreef Jerruh het volgende:
je oordeelt... dacht dat je dat niet kon hier?
Ik dacht dat-ie gewoon goed gestemd was.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:17 schreef samjustme het volgende:
Je bent vals
Oranje? Voetbal was gisteren, Woney.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:38 schreef wonderer het volgende:
Net met mijn moeder geskypt. Een uur. En eigenlijk hadden we weinig te vertellen... Ik heb intussen een nieuwe gallery geinstalleerd en nu kunnen jullie mijn slingers zien!
[afbeelding]
Beter dan niksquote:Op donderdag 7 september 2006 21:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Oranje? Voetbal was gisteren, Woney.
Maar hij heeft WEL gelijkquote:Op donderdag 7 september 2006 20:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je oordeelt... dacht dat je dat niet kon hier?
I stand ecorrected.quote:
Ga gerust zitten, hoor, het is jouw feestje.quote:
Je heet niet toevallig Bob IRL huh?quote:Op donderdag 7 september 2006 21:59 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ga gerust zitten, hoor, het is jouw feestje.
Wat flauw dat de homootjes hier nog niet voor je gezongen hebben, trouwens...
Lang zal ze leven lang zal ze leven, lang zal ze leven in amerika. In ameeeriiiiikaaa, in ameeerrrrikkaaa!!!!quote:Op donderdag 7 september 2006 21:59 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ga gerust zitten, hoor, het is jouw feestje.
Wat flauw dat de homootjes hier nog niet voor je gezongen hebben, trouwens...
Nope. En ik ben ook geen Bouwer.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:01 schreef wonderer het volgende:
Je heet niet toevallig Bob IRL huh?
En misschien moet jij het goede voorbeeld geven?
Ik HAAT de naam Bobquote:Op donderdag 7 september 2006 22:15 schreef wonderer het volgende:
Je reageert ongeveer net zoals een vriend van me en die heet Bob
Ben je ookquote:
Geeft niet, dat kan de beste overkomen.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:18 schreef wonderer het volgende:
Ben je ookWees mar niet bang. Bob is hetero (ja, ik heb ook hterovrienden).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |