Je bent valsquote:Op donderdag 7 september 2006 20:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat iemand vindt dat je er homo uitziet![]()
It's the end if the world as we know it
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat is daar zo grappig aan?
Ik een klein beetje op mijn heupen het laatste jaarquote:Op donderdag 7 september 2006 20:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik kan het wel in m'n buik voelen.
En zaterdag dan? Wie draait er dan? (Ja, ik ben te lui om de site van de rechter op te zoeken)quote:Op donderdag 7 september 2006 20:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die komt morgen, en hij is bekend!
Dat IS zaterdag lieverdquote:Op donderdag 7 september 2006 20:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En zaterdag dan? Wie draait er dan? (Ja, ik ben te lui om de site van de rechter op te zoeken)
http://www.derechter.com/quote:Op donderdag 7 september 2006 20:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En zaterdag dan? Wie draait er dan? (Ja, ik ben te lui om de site van de rechter op te zoeken)
Zegt me dus hélemaal niks...quote:09/09 (za)
entree: ¤5,00
Man Machine
Grote zaal: Eric de man, Robin daniels
Rechtszaal: Caz
Morgen wil ik kusjes want dan ben ik echt jarig, zaterdag komen jullie en is die DJ in de Rechter. O ja, die DJ is morgen. ja muts, Jerrequote:Op donderdag 7 september 2006 20:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je had het over morgen!! Morgen = VRIJDAG![]()
![]()
Nee dat zijn meen ik ook gewoon de residents.quote:
Maar zaterdag is er blijkbaar een pauper DJ!!quote:Op donderdag 7 september 2006 20:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Morgen wil ik kusjes want dan ben ik echt jarig, zaterdag komen jullie en is die DJ in de Rechter. O ja, die DJ is morgen. ja muts, Jerremijn feetsje is toch zaaaaaaterdag dus dan komen we zaaaaaaaterdag naar de Rechter!
Die's niet pauper! Waarom is iets wat JIJ niet kent pauper!!?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar zaterdag is er blijkbaar een pauper DJ!!
quote:Op donderdag 7 september 2006 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die's niet pauper! Waarom is iets wat JIJ niet kent pauper!!?*gromt*
We gaan wel naar de nichtenkroegen hoor
Psshhhquote:Op donderdag 7 september 2006 20:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alles wat ik vaag vind noem ik pauper! En we gaan gewoon naar de Rechter. Ik wel Jerruh ook wel eens lastig vallen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |