Dan is't goedquote:
Weeknie. Ik laat de mensen kiezen, mij maakt het niet uit.quote:Gaan we zaterdag ook naar de Rechter?
Welke DJ dan?quote:Op donderdag 7 september 2006 19:59 schreef Ang3l het volgende:
Weeknie. Ik laat de mensen kiezen, mij maakt het niet uit.
Denk dat niet iedereen zin heeft om 8,- entree te betalen voor een DJ die ze niet kennen.
We kunnen Stratum op, of de Pallaz en Pecheur in, de Effenaar, de FFFS.
Ja stel je voor dat iemand vindt dat je er homo uitzietquote:Op donderdag 7 september 2006 19:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik ben geen Brad Pitt maar ook niet een 58 jarige vent
Ik zie vrij normaal uit maar ik ga het niet hier posten ik heb geen zin beoordeeld te worden op mijn looks door jullie
missen "wij" dan wat, ja of nee?quote:Op donderdag 7 september 2006 19:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik ben geen Brad Pitt maar ook niet een 58 jarige vent
Ik zie vrij normaal uit maar ik ga het niet hier posten ik heb geen zin beoordeeld te worden op mijn looks door jullie
REMquote:Op donderdag 7 september 2006 20:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat iemand vindt dat je er homo uitziet![]()
It's the end if the world as we know it
Ik zeg van nee..quote:Op donderdag 7 september 2006 20:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
missen "wij" dan wat, ja of nee?
Oke ik vraag het maarquote:
http://www.lektroluv.bequote:
die komt morgen, en hij is bekend!quote:Op donderdag 7 september 2006 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://www.lektroluv.be
Die. Ken hem zelf ook niet, maar klinkt wel lekker. Electroclash
Mensen denken toch al dat ik homo ben door mijn geverfde haarquote:Op donderdag 7 september 2006 20:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat iemand vindt dat je er homo uitziet![]()
It's the end if the world as we know it
Ik vind dat nr Luvlektrik iig ERG geil. Jeeeeeer, heb je die op je PC staan?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die komt morgen, en hij is bekend!
Welke kleur geverfd?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
Mensen denken toch al dat ik homo ben door mijn geverfde haar
nee, sorryquote:Op donderdag 7 september 2006 20:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat nr Luvlektrik iig ERG geil. Jeeeeeer, heb je die op je PC staan?
*danst*
hee wijffie. ga je naar het witte de withgedoe?quote:
Eeyquote:
ik wil je mooie blauwe adertjes zien! en die ribbetjes.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey
Ok, deze keer heb ik eens een keer mijn echte haarkleur (blond) maar normaalgesproken zit er verf inNu ben ik weer blondharig met blauwe ogen. The way you like it Precious Porcelain Princess.
En mijn sleutelbeenderen dan?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
ik wil je mooie blauwe adertjes zien! en die ribbetjes.
Dik wel dan?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind mager niet mooi.
Ik vind dik eng. Komt misschien omdat ik me absoluut niet kan voorstellen hoe het voelt om op je arm te drukken en vet te voelen. Ik voel mij, mijn lichaam, mijn bot. Nou is vet natuurlijk OOK ene deel van je lichaam, maar ik kan het me niet voorstellen hoe het is om mezelf aan te raken en "mezelf" niet te voelen. Ik vind het eng.quote:
Ik kan het wel in m'n buik voelen.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dik eng. Komt misschien omdat ik me absoluut niet kan voorstellen hoe het voelt om op je arm te drukken en vet te voelen. Ik voel mij, mijn lichaam, mijn bot. Nou is vet natuurlijk OOK ene deel van je lichaam, maar ik kan het me niet voorstellen hoe het is om mezelf aan te raken en "mezelf" niet te voelen. Ik vind het eng.
Ik wil het me kunnen voorstellen, daarom knijp ik Mama ook altijd in de borsten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |