Wat een zwaktebod zegquote:
Oeh, krijg ik die morgen ook eentje?quote:
ja hoorquote:Op donderdag 7 september 2006 19:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh, krijg ik die morgen ook eentje?
Oh, goed dat je het zegtquote:Op donderdag 7 september 2006 19:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh, krijg ik die morgen ook eentje?
Ja, het internet is net een soortevan binnenste buiten gekeerde boerka.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou op karakter ben je al beoordeeld en bij mij kun je alleen nog pluspunten scoren met een heerlijk uiterlijk!
Op z'n kop op je hoofd?quote:Op donderdag 7 september 2006 19:46 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Ja, het internet is net een soortevan binnenste buiten gekeerde boerka.
Ja he, dat brengt vaak leuke verassingen met zich mee. Als ie overkomt als enorme PC nerd en dan ineens qua uiterlijk een God blijkt te zijn, of andersom, dat ie enorm leuk hip jong schattig lief overkomt en dan ineens een oude verlepte uitgezakte enge lelijke quasimodo van 58 isquote:Op donderdag 7 september 2006 19:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, het internet is net een soortevan binnenste buiten gekeerde boerka.
Oh, zo had ik het nog niet bekeken..quote:Op donderdag 7 september 2006 19:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee, nergens stof, behalve voor je ogen.
*Schreeft een I.O.U.* Dit staat nu zwart op witquote:
Nou misschien dat we wel ff naar de stad gaan, wel zo leuk. Dat zal dan uiteindelijk wel Pallaz/Pecheur worden, maar de Rechter is natuurlijk ook lekker. Nog iets speciaals te doen?quote:kom je morgen avond naar de rechter?
ies speciaals? Dr.Lectroluv!!!!!!quote:Op donderdag 7 september 2006 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*Schreeft een I.O.U.* Dit staat nu zwart op wit
[..]
Nou misschien dat we wel ff naar de stad gaan, wel zo leuk. Dat zal dan uiteindelijk wel Pallaz/Pecheur worden, maar de Rechter is natuurlijk ook lekker. Nog iets speciaals te doen?
Ja hoer!quote:
Owja, ik zie 't:quote:Op donderdag 7 september 2006 19:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ies speciaals? Dr.Lectroluv!!!!!!
quote:Op donderdag 7 september 2006 19:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja he, dat brengt vaak leuke verassingen met zich mee. Als ie overkomt als enorme PC nerd en dan ineens qua uiterlijk een God blijkt te zijn, of andersom, dat ie enorm leuk hip jong schattig lief overkomt en dan ineens een oude verlepte uitgezakte enge lelijke quasimodo van 58 isSpannend!
![]()
Ik was zaterdag niet vergeten!!!quote:Op donderdag 7 september 2006 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoer!
Ow en Markje moet zondag werken dus die komt niet, waardoor je het matras voor jezelf alleen hebt (tenzij je iets leuks opduikeld)
ja dat wordt weer een goeie avond!quote:Op donderdag 7 september 2006 19:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Owja, ik zie 't:
08/09 (vr)
entree: ¤8,00
Elektrik presents Dr Lektroluv (special)
Grote zaal: Makcim, DR LEKTROLUV (Be)
Rechtszaal: Kruh
Cafe: Linke loetje
Oh, klinkt lekker relaxtquote:Op donderdag 7 september 2006 19:54 schreef Ang3l het volgende:
http://www.lektroluv.be/v2/llcd01/llcd01_02.mp3
Klinkt wel geil
ik ben geen Brad Pitt maar ook niet een 58 jarige ventquote:Op donderdag 7 september 2006 19:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja he, dat brengt vaak leuke verassingen met zich mee. Als ie overkomt als enorme PC nerd en dan ineens qua uiterlijk een God blijkt te zijn, of andersom, dat ie enorm leuk hip jong schattig lief overkomt en dan ineens een oude verlepte uitgezakte enge lelijke quasimodo van 58 isSpannend!
![]()
Hoezo?quote:
Ja, puh!quote:Op donderdag 7 september 2006 19:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik ben geen Brad Pitt maar ook niet een 58 jarige vent
Ik zie vrij normaal uit maar ik ga het niet hier posten ik heb geen zin beoordeeld te worden op mijn looks door jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |