quote:
Leen je gewoon even een scc van iemand ofzo?quote:Op woensdag 6 september 2006 13:03 schreef Zjakkie het volgende:
Ik ben wel lid van de supportersvereniging, ik heb alleen geen clubcards. Mag ik nu wel mee naar Bulgarije of niet?
Naar Bulgarije kan je altijd, als je je paspoort maar bij hebtquote:Op woensdag 6 september 2006 13:03 schreef Zjakkie het volgende:
Ik ben wel lid van de supportersvereniging, ik heb alleen geen clubcards. Mag ik nu wel mee naar Bulgarije of niet?
Ja. Al zal je misschien op de zwarte markt 5e moeten betalen voor je kaartjequote:Op woensdag 6 september 2006 13:03 schreef Zjakkie het volgende:
Da's bijna een stijging van 100%quote:Op woensdag 6 september 2006 13:04 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja. Al zal je misschien op de zwarte markt 5e moeten betalen voor je kaartje![]()
Zaterdag gestart.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:09 schreef Maikalo het volgende:
En is de verkoop ook al gestart van de return in Rotterdam?
Is er een georganiseerde busreis? Of een vliegtiket of auto?quote:Op woensdag 6 september 2006 13:34 schreef BunnyHunter het volgende:
ook maar ff tvp'en
en 3 eu is natuurlijk niets, ieman dal uitgerekent wat de reis kost?
Ligt eraan hoe je gaat hequote:Op woensdag 6 september 2006 13:34 schreef BunnyHunter het volgende:
ook maar ff tvp'en
en 3 eu is natuurlijk niets, ieman dal uitgerekent wat de reis kost?
Je bent denk ik iets te laat om een vlucht te regelen.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:42 schreef Maikalo het volgende:
Als je met de auto gaat ben je rond de 20 uur onderweg schat ik. Budapest is rond de 15 uur aan te rijden. Maar ik denk dat de meeste een vlucht nemen. Als je rijdt dan ben je alleen je benzinekosten kwijt. Maar meestal is vliegen toch goedkoper. Heb net bij SkyEurope gekeken, en je kan volgens mij van Schiphol naar Bratislava, en van Bratislava naar Sofia vliegen.
Niet dat ik van plan ben/was om te gaan hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 13:46 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Je bent denk ik iets te laat om een vlucht te regelen.
Kan je beter rijden. Is echt goedkoper. Als je met een paar man gaat, je huurt een Ford busje, ben je rond de 100 huur kwijt, 2121 km rijden. Ongeveer 20 h rijden. 3 tanks benzine a la 60 euro x 2. is 260 euro. 360 euro voor benzine + auto. Dan met 3 man. Is 120 euro p.p. En dan nog je kaartje voor de wedstrijd. Dus ik schat dat je toch minder kwijt bent met de auto.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:53 schreef Zjakkie het volgende:
Voor 530 euro heb je al een vlucht met de Lufthanse, zie www.vliegtickets.nl
-edit- moeilijk lezen -...quote:Op woensdag 6 september 2006 14:08 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Kan je beter rijden. Is echt goedkoper. Als je met een paar man gaat, je huurt een Ford busje, ben je rond de 100 huur kwijt, 2121 km rijden. Ongeveer 20 h rijden. 3 tanks benzine a la 60 euro x 2. is 260 euro. 360 euro voor benzine + auto. Dan met 3 man. Is 120 euro p.p. En dan nog je kaartje voor de wedstrijd. Dus ik schat dat je toch minder kwijt bent met de auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |