Ik fietste laatst op een fietspad en ik naderde een drempel. Het fietspad loopt haaks over de drempel heen. Automobilisten moeten dus aan mijn beide kanten voor mij stoppen, aangezien er haaietanden zijn aangebracht op het wegdek. Heel duidelijk lijkt mij...
Het is dan dus ook zo, dat de fietsende medemens die van rechts komt (en dus een drempel met haaietanden nadert), OOK voorrang moet verlenen als ik rechtdoor wil. Heel duidelijk lijkt mij...
Dus ik fiets daar, komen er 3 mannen op de fiets aan, vanaf de rechter kant. Een van de mannen fietste ietwat vooruit op de rest en was dus al bij ''mijn'' fietspad aangekomen. Ik reed daar dus op dat moment ook net overheen. De man keek mij brutaal aan en schiet mij er zo voor op het fietspad. Op zich nog geen punt voor mij, aangezien ik hem kon passeren door aan de andere kant van het vluchtheuveltje (''spookrijdend'' op het fietspad dus min of meer..) hem in te halen. Ik reed dus gewoon langs hem heen.
De man wacht ff een paar seconden tot zijn companen hem hebben ingehaald en roept mij daarna op een brutale manier achterna: 'Ja je kan niet bellen he, als je een kapotte bel op je fiets hebt, eikel!'
Ik:
Hij:
Ik: Maar meneer, ik heb toch helemaal niet hoeven bellen of wel? U was fout maar ik accepteerde uw fout maar door u in te halen waarbij ik uberhaupt geen bel nodig heb!
Hij: Fiets door lul
Ik:
![]()
De bons...
Idioot
P.s. Ik had dus inderdaad geen bel, maar dat was ook niet nodig.