maar hij had geen bel !quote:Op woensdag 6 september 2006 12:49 schreef Cinch het volgende:
Dat jij zo serieus reageert op zo'n mongoolMaar idd voorrang geven kennen veel josti's niet. Meestal hebben ze nog nooit van haaientanden gehoord want ze rijden door met de gedachte, ik kom toch van rechts
![]()
ben benieuwd.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Waarom zou je een bel op je fiets hebben inderdaad. Wat een idioot ja!
Wie maakt de lemming trouwens
Ik probeer gewoon netjes te blijven, zodat wanneer er trammelant komt ik altijd kan zeggen dat ik niet degene was met het aanstootgevende gedrag. Dat geeft gewoon voordeel.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:57 schreef boem-dikkie het volgende:
'Maar meneer, ik heb toch helemaal niet hoeven bellen of wel? U was fout maar ik accepteerde uw fout maar door u in te halen waarbij ik uberhaupt geen bel nodig heb!'wtf das echt zo'n VWO reactie
roep gewoon:
he viese kk mongool wie zat er nou fout dan, fiets nou maar snel door anders ram ik die bel van je eens flink ergens naar binnen!
boeiend als jij zo reageerd vinden die gasten t alleen maar grappigerquote:Op woensdag 6 september 2006 13:03 schreef Maatn het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon netjes te blijven, zodat wanneer er trammelant komt ik altijd kan zeggen dat ik niet degene was met het aanstootgevende gedrag. Dat geeft gewoon voordeel.
VMBO-reacties zijn ook leuk hoor, maar daar moet jij je dan maar tot beperken![]()
Ik had het volgens mij nog wel aardig uitgelegd..quote:Op woensdag 6 september 2006 13:00 schreef Robin__ het volgende:
.. ik snap geen fuck van je verhaal, probeer je nou te zeggen dat haaientanden niet gelden voor fietsers van rechts ofzo![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 13:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
boeiend als jij zo reageerd vinden die gasten t alleen maar grappiger
Net als dat je te lui bent om een bel te kopen.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:05 schreef Maatn het volgende:
[..]
Ik had het volgens mij nog wel aardig uitgelegd..
Te lui iig om een paintje te maken.
![]()
ik wil ook frietjes?quote:Op woensdag 6 september 2006 13:41 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Doe mij nog maar een portie frietjes erbij
Moet je aan die ober vragen die VWO sneu vond en VMBO goed genoegquote:
Ja inderdaad en als je dan geen spaarcentjes hebt voor een bel kan je iig de fatsoenlijkheid hebben even te roepenquote:Op woensdag 6 september 2006 13:51 schreef MouseOver het volgende:
Maar waarom belde je nu niet gewoon even
Zei je dat ter plekke zo ja?quote:Op woensdag 6 september 2006 12:45 schreef Maatn het volgende:
Ik: Maar meneer, ik heb toch helemaal niet hoeven bellen of wel? U was fout maar ik accepteerde uw fout maar door u in te halen waarbij ik uberhaupt geen bel nodig heb!
doh tuurlijk niet, TS hield wijselijk zijn mond dicht op dat moment, fietste snel door, continue kijkend over zijn schouder of de boeman niet achter hem zat, en verzon zo een mooi verhaal op Fok!quote:
Komt ie nog?quote:Op woensdag 6 september 2006 12:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik snap er geen fuck van.![]()
Teken de situatie eens ff in Paint![]()
de boeman, haha.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:35 schreef Thrilled het volgende:
[..]
doh tuurlijk niet, TS hield wijselijk zijn mond dicht op dat moment, fietste snel door, continue kijkend over zijn schouder of de boeman niet achter hem zat, en verzon zo een mooi verhaal op Fok!
Ja, gewoon zo van 'Hé, mo'j nog friet'n?!'quote:Op woensdag 6 september 2006 13:57 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Ja inderdaad en als je dan geen spaarcentjes hebt voor een bel kan je iig de fatsoenlijkheid hebben even te roepen![]()
TS![]()
grappig ! ik zeg niet dat ik VWO sneu vind, moet je nog maar even lezen.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:47 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Moet je aan die ober vragen die VWO sneu vond en VMBO goed genoeg
Dat wil inderdaad moeilijk als je het niet leest.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:39 schreef Henny_Huisman het volgende:
Ik snap werkelijk geen snars van dit verhaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |