Ja welke medicijnen ik wel kan slikken en wat daar de risico's van zijn voor het kind. De niet-risicovolle medicijnen werken bij mij niet of maken mijn hartslag nog trager 's avonds heb ik een slag van gem. 40quote:Op donderdag 14 september 2006 21:26 schreef Nijna het volgende:
Lastig Mariposa... heb je enig idee op wat voor termijn er meer duidelijkheid komt voor jullie?
Lastige keus is dat he? Het punt is dat ik een BBL opleiding vol (verpleegkundige). Ik ben dus aangenomen in het ziekenhuis, zij betalen alles voor me en betalen me ook loon. Ik vind het daarom niet fair om nu zwanger te worden, dan loop ik toch een vertraging op en zij hebben dat ook bij de sol. gevraagd, omdat ze dit liever niet hebben.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:02 schreef texelonia het volgende:
Hey dan zitten wij in hetzelfde schuitje Fuente
Hier ook geen diploma's enzow en ben ook net begonnen met een opleiding. Maar denk niet dat ik me daardoor laat weerhouden voor een 2e kind eigenlijk. Wel zit ik nu zonder baan, maar als ik straks weer een baan heb kunnen we er wat mij betreft wel voor gaan...
Nou doe ik wel een thuisstudie, dus kun je je eigen tempo bepalen, dat is wel errug handig in combinatie met (een) kind(eren)
Dat doe ik dus ook, ik moet het er gewoon meerdere keren per week over hebben met hem, stel nou dat hij zou vergeten hoe belangrijk en graag ik dit wilquote:Op woensdag 20 september 2006 20:39 schreef Syrena het volgende:
En ik lees dat en denk alleen maar: Ik wil ooooooooooohoooookkkk!
Nou ja zwanger zijn dan he, de rest is niet van toepassing godzijdank. Ik heb lief dat ook gemaild (het kan geen kwaad om het af en toe nog even onder zijn aandacht te brengen toch?!)
Dat van die BOM zei ik al tegen hemquote:Op woensdag 20 september 2006 23:27 schreef Iksje het volgende:
Ik wil ook graag met nieuwjaar stoppen, is een leuke datum hè. Maar ja, zien hoe de kaarten dan liggen.
Ik blaas soms mijn buik op, lachend natuurlijk, en dan zie je vriendlief kijken met een blik die zowel vertedering (als het echt zou zijn) als twijfel (help! nu nog geen bayb) toont.
Ik kijk soms stiekem in de profielen van de zwangeren, en er is toch een klein steekje van jaloezie als ik zie dat ze van mijn leeftijd zijn ongeveer. (of net wat jonger zelfs)
't is inderdaad niet ideaal die zwangerschap van de vriendin van je vriend, maar hopen dat het op zijn pootjes terecht komt. Anders moet ze maar een positief ingestelde BOM (Bewust Ongehuwde Moeder) worden
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:27 schreef Iksje het volgende:
Ik kijk soms stiekem in de profielen van de zwangeren, en er is toch een klein steekje van jaloezie als ik zie dat ze van mijn leeftijd zijn ongeveer. (of net wat jonger zelfs)
Ja, heel kinderachtig en flauw, maar zo denk ik soms welquote:Op donderdag 21 september 2006 10:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben maar gestopt met kijken naar de leeftijden. Ik voel me dan steeds ouder worden.1975 hier.
Maar ik herken het wel hoor: 'Kijk, zij doen het wel, waarom wij dan nog niet?'.![]()
Jonkiequote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:36 schreef Beaker het volgende:
Ik moest van de week mijn ogen laten opmeten omdat ik al een aantal weken hoofdpijn en heb en ontzettend moe, zijn eerste vraag: Bent u zwanger!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |