bijvoorbeeldquote:
sterkte meisquote:Op woensdag 6 september 2006 14:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het verschilt heel erg per dag, toestand is stabiel maar schommelt wel. De laatste dagen gaat het helaas wat minder![]()
Done en gestemd, uiteraard nu op Stay with youquote:Op woensdag 6 september 2006 14:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
You bet!![]()
Meld je hier? John Legend Part II: Get Lifted Right Here
quote:Op woensdag 6 september 2006 14:54 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Zal ik er een vraag ingooien trouwens?
quote:Op woensdag 6 september 2006 14:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Begnini
quote:Op woensdag 6 september 2006 14:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Roberto.
quote:Op woensdag 6 september 2006 14:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het verschilt heel erg per dag, toestand is stabiel maar schommelt wel. De laatste dagen gaat het helaas wat minder![]()
een mooi ooitje mag er altijd inquote:Op woensdag 6 september 2006 14:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Volgende wordt nog beter. Heb je een verzoekje voor iets wat er in moet?
daar moet ik ook altijd aan denken als ik m ziequote:Op woensdag 6 september 2006 14:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De Italiaanse versie van Owen Schumacher.
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:03 schreef BwennieBren het volgende:
Ik krijg visite beste luitjes en ga daarna even naar t plein hier, wellicht tot later![]()
Welke titel zoek ik?quote:Jaren geleden lag een zwerver op de kille grond van een Londens treinstation. Hij zong:. De zanger Kevin Bryars liep langs, en maakte er een song van. Verschillende versies volgden, waaronder van Tom Waits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |