Hoer.quote:Op woensdag 6 september 2006 03:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Naaaaaananaaaana. Ik kan door slotjes heen posten en jullie nieeeehieeeeet. Puuullaaaaaah.
Eensch, gooi nog eens even open, dan kan ik tvp'en.quote:Op woensdag 6 september 2006 03:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Mooi stukje poëzie Lits, dat wel.
Stof!quote:Op woensdag 6 september 2006 03:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh yeah, talk dirty to me.
quote:Op woensdag 6 september 2006 03:24 schreef clumsy_clown het volgende:
SNEL DOEN DAN VOORDAT DE ONZINMODJES HET DOORKRIJGEN.
Met je bloemetjesjurk.quote:Op woensdag 6 september 2006 03:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja zó nerdy ben ik nou ook weer niet.
Wie? Wilbert?quote:Op woensdag 6 september 2006 03:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bedankt, herinner hem er even aan.
Heeft die haar joh?quote:Op woensdag 6 september 2006 03:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee. Die met die krullen. Wilbert heeft één lange haar. Die niet krult.
Die TPG kan ook niks goed doen he.quote:Op woensdag 6 september 2006 07:20 schreef Slarioux het volgende:
Mijn macbook is zojuist aangekomen in Suzhou, China.
Op zich wel, maar vanuit china?quote:Op woensdag 6 september 2006 07:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die TPG kan ook niks goed doen he..
De aankomst in China is van 5 september en dat kan wel kloppen, die apparaten worden daar gemaakt. Nog geen status info over Nederland iigquote:
Wat voor 1 is het ?quote:Op woensdag 6 september 2006 08:04 schreef Slarioux het volgende:
[..]
De aankomst in China is van 5 september en dat kan wel kloppen, die apparaten worden daar gemaakt. Nog geen status info over Nederland iig.
Zien er echt gelikt uit die dingenquote:Op woensdag 6 september 2006 08:08 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Een witte macbook, 2.0 Ghz, 1GB ram en een HD van 80GB.
Ik ben zeer blij met die van mijquote:Op woensdag 6 september 2006 08:08 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Een witte macbook, 2.0 Ghz, 1GB ram en een HD van 80GB.
Ik kan je nog 3 flesjes aanbiedenquote:Op woensdag 6 september 2006 08:59 schreef SPK het volgende:
Hodfer je zal vrij hebben vandaag
Ik moet echt bier halen straks
Nou daar heb ik zat aan al, ben geen grote drinkerquote:Op woensdag 6 september 2006 09:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan je nog 3 flesjes aanbieden
quote:
Nu ik, nu ik!quote:Op woensdag 6 september 2006 10:06 schreef SPK het volgende:
And i cant forget you
Alllllllllllllllllllllllllllllll at once
I'm drifting on a lonely sea, whising you come back to me
Men dat valt tegen
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nu ik, nu ik!
I know a girl who thinks of ghosts
Shell make ya breakfast
Shell make ya toast
She dont use butter
She dont use cheese
She dont use jelly
Or any of these
She uses vaseline
Vaseline
Vaseline.
Jaa.quote:
Hmm?quote:Op woensdag 6 september 2006 10:06 schreef Pheno het volgende:
Blegh
Naja, het is nog wat beter dan dat mierzoete gewauwel dat ik overal hoor.quote:
Jah ik had Whitney Houstonquote:Op woensdag 6 september 2006 10:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Naja, het is nog wat beter dan dat mierzoete gewauwel dat ik overal hoor.
Als het niet mierzoet is, is het wel gewauwel.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:11 schreef SPK het volgende:
[..]
Jah ik had Whitney Houston
Maar die is niet mierzoet ofzo
Geen zinquote:
Dat blad heb je nodig bij het ophalen van je boeken ofzo.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:25 schreef SPK het volgende:
Wat voor blad?
Jammer genoeg wel ja.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:29 schreef SPK het volgende:
Naja die boeken zal je toch wel krijgen zeker?
That's the spirit!quote:Op woensdag 6 september 2006 10:27 schreef Chowi het volgende:
Naja, dan maar geen boeken.
spooky manquote:
Ja doe ik al, en vanmiddag zekerquote:Op woensdag 6 september 2006 11:15 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
spooky man![]()
gaan er nog mensen gebruik maken van het mooie weer
Zo het is erg warm hoor alquote:Op woensdag 6 september 2006 11:29 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
damn je zit al in het zonnetje.. ik wil ook![]()
ben net aan de 3e dag werk begonnen ...ik zou wel willenquote:Op woensdag 6 september 2006 11:29 schreef SPK het volgende:
[..]
Zo het is erg warm hoor al
Kan je geen vrij nemen dan ofzo
Nou kijk je baas lief aanquote:Op woensdag 6 september 2006 11:34 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ben net aan de 3e dag werk begonnen ...ik zou wel willen![]()
en wie is she?quote:
Nou mn vriendin maarquote:Op woensdag 6 september 2006 11:36 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
en wie is she?
ik wordt hier op het werk altijd zonnetje genoemd![]()
daar is ze vrouw voor uiteraardquote:Op woensdag 6 september 2006 11:38 schreef SPK het volgende:
[..]
Nou mn vriendin maar
Ligt aan dr bui wel
Nee ik kan ook niet tegen iedere vorm van gezagquote:Op woensdag 6 september 2006 11:38 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
helpt niet, maar kan ik ook niet naar hem![]()
Ja das weer net te hipquote:Op woensdag 6 september 2006 11:39 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
slam fm![]()
![]()
maar op het werk 538
vind het nep.. denken dat je dan meteen beter bent enzoquote:Op woensdag 6 september 2006 11:38 schreef SPK het volgende:
[..]
Nee ik kan ook niet tegen iedere vorm van gezag
ik ben hipquote:
Nou niet heel veel hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 11:44 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ik ben hip![]()
dan ben je dus wel heel veel ouder, want mijn ouders luisteren er zelfs nog naar... of komt dat weer door de kinders
![]()
vind mezelf toffer dan mijn baas... maar ja hij heeft wel meer geld dan ik.. das dan wel weer jammerquote:Op woensdag 6 september 2006 11:45 schreef Litso het volgende:
Gezag is voor toffe mensen.
Oh wacht, ik bedoelde zonnebril.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:50 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
vind mezelf toffer dan mijn baas... maar ja hij heeft wel meer geld dan ik.. das dan wel weer jammer
zeur dan nietquote:Op woensdag 6 september 2006 11:46 schreef SPK het volgende:
[..]
Nou niet heel veel hoor
Hou het wel een beetje bij nog
Ik luister het wel, maar het is niet mn persoonlijke smaak zeg maarquote:Op woensdag 6 september 2006 11:51 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
zeur dan niet
je maakt van jezelf zo nog een oude lul zeg
jij maakt het te ingewikkeldquote:Op woensdag 6 september 2006 11:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh wacht, ik bedoelde zonnebril.
Zonnebril is voor toffe mensen. Gezag is voor mensen met een zonnebril.
nee ok.. maar bestaat er dan een zender waar dat wel het geval ?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:51 schreef SPK het volgende:
[..]
Ik luister het wel, maar het is niet mn persoonlijke smaak zeg maar
Nee die bestaat niet echtquote:Op woensdag 6 september 2006 11:53 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
nee ok.. maar bestaat er dan een zender waar dat wel het geval ?
maarja ik kan veel hebben.. kan een hoop soorten muziek waarderen![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 11:53 schreef SPK het volgende:
Pas ik nooit
Heb je z'on groot hoofd dan?
Oh te smal kan ookquote:Op woensdag 6 september 2006 11:54 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
bestaat ook zoiets als te klein.. smal...
een kinderzonnebril past.. maar dan zijn de stokjes te kort![]()
haha ja precies.. kan wel als ik mijn hoofd stil houdquote:Op woensdag 6 september 2006 11:55 schreef SPK het volgende:
[..]
Oh te smal kan ook
Maar dan past hij toch wel?
Al is het geen gezicht mischien
Maar ik ga even buiten kijkenquote:Op woensdag 6 september 2006 11:59 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
haha ja precies.. kan wel als ik mijn hoofd stil houd
Nee, laat me niet weer in de steek!quote:Op woensdag 6 september 2006 12:03 schreef Litso het volgende:
Ik heb een nieuwe reeks gevonden. Tabee.
Arme jij... zo ongeveer de twee ergste zenders van Nederlandquote:
[idee] Eeuwig topic --> Met nieuwe OP!!1 Deze?quote:Op woensdag 6 september 2006 12:03 schreef Litso het volgende:
Ik heb een nieuwe reeks gevonden. Tabee.
Dat is tenminste nog geen inteeltkliekquote:Op woensdag 6 september 2006 12:09 schreef JDude het volgende:
[..]
[idee] Eeuwig topic --> Met nieuwe OP!!1 Deze?
Nou veel plezier met het baggervolk.
Avequote:Op woensdag 6 september 2006 13:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Wees gegroet.
Whehe, de eerste schooldag beviel niet?quote:Op woensdag 6 september 2006 14:02 schreef Chowi het volgende:
Sjongejonge. Is het al vakantie?
Ik heb vandaag alleen maar de boeken opgehaald, het rooster in ontvangst mogen nemen en te horen gekregen in welke klas ik zit. Maar het bevalt me niks dat ik morgen gelijk alweer moet beginnen.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whehe, de eerste schooldag beviel niet?
Ik ben juist weer haske blij dat ik begonnen ben, en het klinkt allemaal vooralsnog erg leuk enzo.
Ah ik denk er niet alleen zo over dusquote:Op woensdag 6 september 2006 12:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Arme jij... zo ongeveer de twee ergste zenders van Nederland.
Hoezo valt best meequote:Op woensdag 6 september 2006 12:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat is tenminste nog geen inteeltkliek
Dat duurt ook niet langquote:Op woensdag 6 september 2006 12:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat is tenminste nog geen inteeltkliek
Ja.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:02 schreef Chowi het volgende:
Sjongejonge. Is het al vakantie?
*koffers pakt.quote:
Neen.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moet jij als US-mod nou niet 's een fotoboek met foto's aanmaken?.
Hm. En tóch kan ik morgen niet uitslapen.quote:
Zin om een PvA te maken toevallig?quote:Op woensdag 6 september 2006 15:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik verveel me.
Ga gamen!quote:Op woensdag 6 september 2006 15:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik verveel me.
Wie?quote:Op woensdag 6 september 2006 15:44 schreef Angel-Eyez het volgende:
zo nog eventjes.. dan zit deze werkdag er ook weer op
ben net Truus-de-Mier tutetetuut
Dan ben ik een troetelbeertje.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:54 schreef ehqo het volgende:
Dan neem ik een Tapir.
truequote:Op woensdag 6 september 2006 15:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je het écht druk had, had je geen tijd gehad dat 3x te typen
Neem ik ook.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:57 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dan ben ik een troetelbeertje.
Bloody hellquote:Op woensdag 6 september 2006 16:06 schreef Neenetje het volgende:
29 graden op de thermometer.
PlAyAh!quote:
Monogaam zijn is zóóó 2002quote:Op woensdag 6 september 2006 16:17 schreef ehqo het volgende:
IK BEN MONOGAAM. EN GEVOELIG.
K.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben een ongevoelige hoer.
Hoe duur?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben een ongevoelige hoer.
Bekijk het positief. Het is maar met 5 cent verhoogd.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:46 schreef mcDavid het volgende:
De zelfde ice tea die een paar maanden geleden groot in de foldertjes stond, omdat de prijs ervan met wel 1 cent verlaagd was!
da's nog steeds 12,5% !!quote:Op woensdag 6 september 2006 17:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bekijk het positief. Het is maar met 5 cent verhoogd.
Tof inderdaad. Heb hier ook altijd een tray staan. Perfect voor lange dagen en nachten. Ens tukken goedkoper dan coke.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:58 schreef Chowi het volgende:
Golden Power! 25 cent!
eerst was het dus maar 40 cent. Niet zeiken.quote:
Bedoel je cola of cocaïne?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tof inderdaad. Heb hier ook altijd een tray staan. Perfect voor lange dagen en nachten. Ens tukken goedkoper dan coke.
Golden power is in beiden gevallen goedkoper.quote:
Het verschil is alleen wel íétsjes groter.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Golden power is in beiden gevallen goedkoper..
Eerst waren ze 40. Toen 39. En nu ineens 45, de tyfushoeren!quote:Op woensdag 6 september 2006 18:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
eerst was het dus maar 40 cent. Niet zeiken.
Niet indien freeway-cola.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Golden power is in beiden gevallen goedkoper..
Inderdaad, en golden power is wat minder schadelijk voor je neus en andere lichaamsdelen.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het verschil is alleen wel íétsjes groter.
Zo ging het met de sigaretten ook. Eerst was het 3,30. Toen opeens 3,90, toen nog even 3,95 en toen dachten ze van, och, we maken er maar gelijk 4 euro van.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Eerst waren ze 40. Toen 39. En nu ineens 45, de tyfushoeren!
En een goedkopere optie is er niet!
Ligt er maar net aan hoe je het inneemt.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Inderdaad, en golden power is wat minder schadelijk voor je neus en andere lichaamsdelen..
Ja maar die maken ze niet eerst goedkoper om daarna nóg veel duurder te maken!quote:Op woensdag 6 september 2006 18:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zo ging het met de sigaretten ook. Eerst was het 3,30. Toen opeens 3,90, toen nog even 3,95 en toen dachten ze van, och, we maken er maar gelijk 4 euro van.
Maar sigaretten zijn dan ook stom. Alleen nuttig als je hasj rookt of om je wietblow een beetje normaal te laten branden. Anders is tabak stom.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zo ging het met de sigaretten ook. Eerst was het 3,30. Toen opeens 3,90, toen nog even 3,95 en toen dachten ze van, och, we maken er maar gelijk 4 euro van.
Roken is voor het plebs.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar sigaretten zijn dan ook stom. Alleen nuttig als je hasj rookt of om je wietblow een beetje normaal te laten branden. Anders is tabak stom..
Nou, volgens mij is het van 3,95 nog naar 3,90 geswitcht voor ze er 4 euro van maakten.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja maar die maken ze niet eerst goedkoper om daarna nóg veel duurder te maken!
Golden power in je neus is ook neit fijn weet ik uit ervaring. Nee ik heb het niet expres gesnoven, maar als ik drink en het blikje weer naar beneden breng en dat te snel doe wilt er weleens wat omhoog spetteren.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je het inneemt.
Niks niet! Tabak is lief.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar sigaretten zijn dan ook stom. Alleen nuttig als je hasj rookt of om je wietblow een beetje normaal te laten branden. Anders is tabak stom..
Uhu. Het zorgt dat m'n blows goed branden. En voor opvulling als ik zuinig moet zijn.quote:
Oh dat is ook stom!quote:Op woensdag 6 september 2006 18:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is het van 3,95 nog naar 3,90 geswitcht voor ze er 4 euro van maakten.
En cocaïne in je mond?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Golden power in je neus is ook neit fijn weet ik uit ervaring. Nee ik heb het niet expres gesnoven, maar als ik drink en het blikje weer naar beneden breng en dat te snel doe wilt er weleens wat omhoog spetteren.. Met cola is dat ook niet fijn maar met gp is het helemaal vervelend.
Praat eens over ecosystemen of het regenwater in Oslo ofzo!quote:Op woensdag 6 september 2006 18:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Uhu. Het zorgt dat m'n blows goed branden. En voor opvulling als ik zuinig moet zijn..
Ja, procentueel gezien. Jij zegt zeker ook dat als iets een ton duurder is en dat maar 1% is van de kosten het ook minder erg is dan 5 cent extra wat 12.5% is.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh dat is ook stom!
maar procentueel een stuk minder erg als die ice-tea.
Dat verdoofd je tong.quote:
Ja, maar wacht maar over een paar jaar. Dan betaal je zo zeven euro voor een pakje ofzo. Húúú.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh dat is ook stom!
maar procentueel een stuk minder erg als die ice-tea.
als een ton 1% is, dan werk je met een budget van over de 10 miljoen. Dan is die ton idd niet zo spannend.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, procentueel gezien. Jij zegt zeker ook dat als iets een ton duurder is en dat maar 1% is van de kosten het ook minder erg is dan 5 cent extra wat 12.5% is.
Een ecosysteem bestaat uit alle organismen in een bepaald gebied en hun leefomgeving. Dit kan een bos zijn, maar ook de hele aarde. Een hoofdtype ecosysteem wordt een bioom genoemd, dat verder onderverdeeld wordt in biotopen. Voorbeelden van biomen zijn oceaan, tropisch regenwoud en woestijn. Deze term werd voor het eerst geïntroduceerd door de Engelse botanicus A.C. Tansley, in 1935. Ecosystemen worden bestudeerd in de ecologie.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Praat eens over ecosystemen of het regenwater in Oslo ofzo!
ja lekker boeiend. Rook stinkt.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar wacht maar over een paar jaar. Dan betaal je zo zeven euro voor een pakje ofzo. Húúú.
Interessant. En het regenwater in Oslo, hoe's dat?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een ecosysteem bestaat uit alle organismen in een bepaald gebied en hun leefomgeving. Dit kan een bos zijn, maar ook de hele aarde. Een hoofdtype ecosysteem wordt een bioom genoemd, dat verder onderverdeeld wordt in biotopen. Voorbeelden van biomen zijn oceaan, tropisch regenwoud en woestijn. Deze term werd voor het eerst geïntroduceerd door de Engelse botanicus A.C. Tansley, in 1935. Ecosystemen worden bestudeerd in de ecologie.
Dat toch logisch. Al sinds de mensheid weet kauwen mensen op die bladeren. Dat verdoofd. En als je het laatste beetje uit je ponypack/snowseal(soort van mini-envelop)wilt halen lik je het eraf. Het is neit alsof het goedkoop is, en het werkt nog.quote:
Daar heb ik geen evrstand van.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Interessant. En het regenwater in Oslo, hoe's dat?
Klopt.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:29 schreef Misstique het volgende:
Ik ben er weer. Tof.
Zo ben ik.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:29 schreef Misstique het volgende:
Ik ben er weer. Tof.
Zeg dan op z'n minst dat het nat is ofzo.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar heb ik geen evrstand van..
Wat ik zeg.quote:
Zo in een quote klinkt dat best fout.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zeg dan op z'n minst dat het nat is ofzo.
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zo in een quote klinkt dat best fout.
Doe het niet. Ik smeek het je.quote:
Het is een valstrik, geloof me. Als je daar aankomt zullen ze je verwelkomen met kleurrijke (húúú) bloemenkransen een geen bier geven, maar. Maar. Breezer. Of Smirnoff.quote:
Spreekt het niet voor zich als er een verjaardag is dat er veel alcohol is? IK bedoel, anders had jeniet gezegt dat j naar ene verjaardag ging toch.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:51 schreef Neenetje het volgende:
Verjaardag.. véél alcohol..
En ik dan?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil zoenen met Hugh. En Johnny. Tegelijk.
quote:Op woensdag 6 september 2006 19:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij mag ze hebben zodra Jude de kamer binnenloopt.
Ecco zegt:quote:Op woensdag 6 september 2006 19:10 schreef cerror het volgende:
Ik wil bier drinken in het park.
Ik gok op Hugh Jackman.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:11 schreef ehqo het volgende:
Is 'Hugh', Hugh Grant?
Ik hoop het. Ook al ken ik hem niet. Hugh Grant is een kwal van de ergste soort. Een Portugees Oorlogsschip ofzo.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:10 schreef cerror het volgende:
Ik wil bier drinken in het park.
Haat me niet, verder heb ik een haske leuke smaakquote:Op woensdag 6 september 2006 19:14 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ook al ken ik hem niet. Hugh Grant is een kwal van de ergste soort. Een Portugees Oorlogsschip ofzo.
Never!quote:
Ik haat niet zo snel iemand. Maar ik ben wel diep teleurgesteld. Gelukkig komen er nog meer mensen op die meet.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Haat me niet, verder heb ik een haske leuke smaak.
quote:Op woensdag 6 september 2006 19:17 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik haat niet zo snel iemand. Maar ik ben wel diep teleurgesteld. Gelukkig komen er nog meer mensen op die meet.
Gaaf.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:17 schreef Slarioux het volgende:
Oh en ik ben er dus definitief bij.
Je zou het niet eens willen.quote:
EN IK GA HET DOEN!quote:
quote:
Kook.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:27 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik vind trouwens dat Slarioux ook in de OP mag.
NEE!quote:
Weer teveel energiedrank op ofzo?quote:
Ja.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Weer teveel energiedrank op ofzo?
quote:Op woensdag 6 september 2006 19:29 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik wou het over bliepmuziek hebben.
Geld op!quote:
JA VAST!quote:Op woensdag 6 september 2006 19:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar het wordt low-budget.
Niet zeiken. Dat heb ik ook. Maar je hoort mij toch ook niet klagen dat het op een zaterdag is?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:37 schreef cerror het volgende:
[..]
JA VAST!
Maar het is op een zaterdag en treinen kosten geld met een weekov.
Ja echt, want ik ben ook blut.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:37 schreef cerror het volgende:
[..]
JA VAST!
Maar het is op een zaterdag en treinen kosten geld met een weekov.
Met rietje?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:42 schreef ehqo het volgende:
Ik betaal wel een keer bier. Of safari 7-up.
Trein == geld.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:46 schreef pc-fr34k het volgende:
Het park is toch wel gratis. En Hollandia kan je wel betalen toch?
[De rest] wil niet?quote:
Feauteau!quote:Op woensdag 6 september 2006 20:04 schreef Chowi het volgende:
Oh, mijn haar is geknipt, geknopt, geknapt.
WDLZ.quote:
Coupe Q?quote:Op woensdag 6 september 2006 20:04 schreef Chowi het volgende:
Oh, mijn haar is geknipt, geknopt, geknapt.
quote:
quote:
Nee.quote:
wat doe jij testen?quote:Op woensdag 6 september 2006 20:43 schreef Slarioux het volgende:
Test.
Ohja, ik zou je nog m'n HijackThis-log mailenquote:Op woensdag 6 september 2006 20:43 schreef Slarioux het volgende:
Test.
quote:
Dat is al gebeurt iddquote:Op woensdag 6 september 2006 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, is al gebeurd hoor ik. Ik hoor dingen ook altijd als laatst
.
Ik ga van het weekend formatteren. Spanning alomquote:Op woensdag 6 september 2006 21:12 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat is al gebeurt idd
Litso: "Wist dat ze dat ging vergeten"
Litso stuurt je hijackthis.log
Overigens kon ik niet veel bijzonders vinden.
Wil je mijn pc hebben, úren plezier aan. Moet je ook wel m'n broertje erbij nemen.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:22 schreef Misstique het volgende:
Ik verveel me.
Ik héb al een broertje.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wil je mijn pc hebben, úren plezier aan. Moet je ook wel m'n broertje erbij nemen.
Prostitutie?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar de mijne is heel eh..speciaal. Zo één heb je er vast nog niet!
En als ik je betaal?.
Er had wel iets van "Jeuj, deeltje 750" in gemogenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie komt er met een goede nieuwe TT? Deze is stom.
"Sjeeeeeeeedoet!quote:Op woensdag 6 september 2006 21:51 schreef JDude het volgende:
Hallo.
Whhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahahahaquote:
Stond er. Wacht, ik haal hem terug.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Er had wel iets van "Jeuj, deeltje 750" in gemogen.
quote:
Drugs are bad, kids! Hmmmkay?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:54 schreef Misstique het volgende:
Whhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahahaha!
Dat is een prachtige film.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:46 schreef Litso het volgende:
Ik kijk Corpse Bride
Kuthoer!quote:Op woensdag 6 september 2006 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh trouwens.
Ik kan de 16e niet, blijk al iets anders gepland te hebben wat ik écht niet af kan zeggen. Ik wil verder best de logistiek regelen maar jullie zullen het zonder mij moeten doen.
Ja verdulle!! Muts!!!quote:Op woensdag 6 september 2006 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh trouwens.
Ik kan de 16e niet, blijk al iets anders gepland te hebben wat ik écht niet af kan zeggen. Ik wil verder best de logistiek regelen maar jullie zullen het zonder mij moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |