Hoer.quote:Op woensdag 6 september 2006 03:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Naaaaaananaaaana. Ik kan door slotjes heen posten en jullie nieeeehieeeeet. Puuullaaaaaah.
Eensch, gooi nog eens even open, dan kan ik tvp'en.quote:Op woensdag 6 september 2006 03:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Mooi stukje poëzie Lits, dat wel.
Stof!quote:Op woensdag 6 september 2006 03:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh yeah, talk dirty to me.
quote:Op woensdag 6 september 2006 03:24 schreef clumsy_clown het volgende:
SNEL DOEN DAN VOORDAT DE ONZINMODJES HET DOORKRIJGEN.
Met je bloemetjesjurk.quote:Op woensdag 6 september 2006 03:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja zó nerdy ben ik nou ook weer niet.
Wie? Wilbert?quote:Op woensdag 6 september 2006 03:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bedankt, herinner hem er even aan.
Heeft die haar joh?quote:Op woensdag 6 september 2006 03:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee. Die met die krullen. Wilbert heeft één lange haar. Die niet krult.
Die TPG kan ook niks goed doen he.quote:Op woensdag 6 september 2006 07:20 schreef Slarioux het volgende:
Mijn macbook is zojuist aangekomen in Suzhou, China.
Op zich wel, maar vanuit china?quote:Op woensdag 6 september 2006 07:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die TPG kan ook niks goed doen he..
De aankomst in China is van 5 september en dat kan wel kloppen, die apparaten worden daar gemaakt. Nog geen status info over Nederland iigquote:
Wat voor 1 is het ?quote:Op woensdag 6 september 2006 08:04 schreef Slarioux het volgende:
[..]
De aankomst in China is van 5 september en dat kan wel kloppen, die apparaten worden daar gemaakt. Nog geen status info over Nederland iig.
Zien er echt gelikt uit die dingenquote:Op woensdag 6 september 2006 08:08 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Een witte macbook, 2.0 Ghz, 1GB ram en een HD van 80GB.
Ik ben zeer blij met die van mijquote:Op woensdag 6 september 2006 08:08 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Een witte macbook, 2.0 Ghz, 1GB ram en een HD van 80GB.
Ik kan je nog 3 flesjes aanbiedenquote:Op woensdag 6 september 2006 08:59 schreef SPK het volgende:
Hodfer je zal vrij hebben vandaag
Ik moet echt bier halen straks
Nou daar heb ik zat aan al, ben geen grote drinkerquote:Op woensdag 6 september 2006 09:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan je nog 3 flesjes aanbieden
quote:
Nu ik, nu ik!quote:Op woensdag 6 september 2006 10:06 schreef SPK het volgende:
And i cant forget you
Alllllllllllllllllllllllllllllll at once
I'm drifting on a lonely sea, whising you come back to me
Men dat valt tegen
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nu ik, nu ik!
I know a girl who thinks of ghosts
Shell make ya breakfast
Shell make ya toast
She dont use butter
She dont use cheese
She dont use jelly
Or any of these
She uses vaseline
Vaseline
Vaseline.
Jaa.quote:
Hmm?quote:Op woensdag 6 september 2006 10:06 schreef Pheno het volgende:
Blegh
Naja, het is nog wat beter dan dat mierzoete gewauwel dat ik overal hoor.quote:
Jah ik had Whitney Houstonquote:Op woensdag 6 september 2006 10:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Naja, het is nog wat beter dan dat mierzoete gewauwel dat ik overal hoor.
Als het niet mierzoet is, is het wel gewauwel.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:11 schreef SPK het volgende:
[..]
Jah ik had Whitney Houston
Maar die is niet mierzoet ofzo
Geen zinquote:
Dat blad heb je nodig bij het ophalen van je boeken ofzo.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:25 schreef SPK het volgende:
Wat voor blad?
Jammer genoeg wel ja.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:29 schreef SPK het volgende:
Naja die boeken zal je toch wel krijgen zeker?
That's the spirit!quote:Op woensdag 6 september 2006 10:27 schreef Chowi het volgende:
Naja, dan maar geen boeken.
spooky manquote:
Ja doe ik al, en vanmiddag zekerquote:Op woensdag 6 september 2006 11:15 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
spooky man![]()
gaan er nog mensen gebruik maken van het mooie weer
Zo het is erg warm hoor alquote:Op woensdag 6 september 2006 11:29 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
damn je zit al in het zonnetje.. ik wil ook![]()
ben net aan de 3e dag werk begonnen ...ik zou wel willenquote:Op woensdag 6 september 2006 11:29 schreef SPK het volgende:
[..]
Zo het is erg warm hoor al
Kan je geen vrij nemen dan ofzo
Nou kijk je baas lief aanquote:Op woensdag 6 september 2006 11:34 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ben net aan de 3e dag werk begonnen ...ik zou wel willen![]()
en wie is she?quote:
Nou mn vriendin maarquote:Op woensdag 6 september 2006 11:36 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
en wie is she?
ik wordt hier op het werk altijd zonnetje genoemd![]()
daar is ze vrouw voor uiteraardquote:Op woensdag 6 september 2006 11:38 schreef SPK het volgende:
[..]
Nou mn vriendin maar
Ligt aan dr bui wel
Nee ik kan ook niet tegen iedere vorm van gezagquote:Op woensdag 6 september 2006 11:38 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
helpt niet, maar kan ik ook niet naar hem![]()
Ja das weer net te hipquote:Op woensdag 6 september 2006 11:39 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
slam fm![]()
![]()
maar op het werk 538
vind het nep.. denken dat je dan meteen beter bent enzoquote:Op woensdag 6 september 2006 11:38 schreef SPK het volgende:
[..]
Nee ik kan ook niet tegen iedere vorm van gezag
ik ben hipquote:
Nou niet heel veel hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 11:44 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ik ben hip![]()
dan ben je dus wel heel veel ouder, want mijn ouders luisteren er zelfs nog naar... of komt dat weer door de kinders
![]()
vind mezelf toffer dan mijn baas... maar ja hij heeft wel meer geld dan ik.. das dan wel weer jammerquote:Op woensdag 6 september 2006 11:45 schreef Litso het volgende:
Gezag is voor toffe mensen.
Oh wacht, ik bedoelde zonnebril.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:50 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
vind mezelf toffer dan mijn baas... maar ja hij heeft wel meer geld dan ik.. das dan wel weer jammer
zeur dan nietquote:Op woensdag 6 september 2006 11:46 schreef SPK het volgende:
[..]
Nou niet heel veel hoor
Hou het wel een beetje bij nog
Ik luister het wel, maar het is niet mn persoonlijke smaak zeg maarquote:Op woensdag 6 september 2006 11:51 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
zeur dan niet
je maakt van jezelf zo nog een oude lul zeg
jij maakt het te ingewikkeldquote:Op woensdag 6 september 2006 11:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh wacht, ik bedoelde zonnebril.
Zonnebril is voor toffe mensen. Gezag is voor mensen met een zonnebril.
nee ok.. maar bestaat er dan een zender waar dat wel het geval ?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:51 schreef SPK het volgende:
[..]
Ik luister het wel, maar het is niet mn persoonlijke smaak zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |