Ik kan niet echt goed koken enzoquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:55 schreef Sjakie01 het volgende:
Waarom sluit je je stereotoren niet gewoon aan op de com?![]()
Dus je weet de geluidskaart niet te vinden?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:59 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Ik kan niet echt goed koken enzo
Nee,quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:00 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dus je weet de geluidskaart niet te vinden?![]()
Nee, onwetende nietsnut.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:05 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Nee,
wil je nu nog wel aan me tepels zitten ?
Brood_korst topicsquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:49 schreef brood_korst het volgende:
ja......![]()
heb ik een nieuwe computer he ( jaja kom maar op met je reactie "dan had je hem maar neit bij het grofuil moeten hale" )
Maar die had ik dus he
snap je het nog ? chill![]()
gaan we verder.
Dus ik had die nieuwe computer he, zoeentje met zoon ingebouwde oven
Dus ik alles aangesloten, een kennis had het internet erop gezet. Speakers drop enzo![]()
Wil ik muziek luisteren .....Zijn de speakers dood
![]()
Krijg ik een melding het door uw geplaatste hardware kan geen verbinding maken![]()
Dus ik WTF COMPUTERTJE![]()
![]()
![]()
Zegt ie tegen mij
Jeeeaah check, als jij mij die goeie cdtje niet paast doe ik lekker niks met dijne bokskes
WTF![]()
Die speakers zijn dus al ouder als de dag van morgen dus ik heb die boekjes cd`s en andere shnitzel niet meer![]()
Nou ben ik verplicht mijn muziek met een koptelefon te luistere, ook wel goed maar toch liever me boksen![]()
Samenvatting :
Computer
Boks
Dood
KLacht
![]()
Ja inderdaad TS komt echt over als een klein kind. Ook met dat overdreven smiliegebruik...quote:Op woensdag 6 september 2006 08:47 schreef buzzer het volgende:
Tering, die OP is echt niet te lezen.
Je wordt echt niet populairder door dergelijk taalgebruik hoor.
En overdreven ge-enterquote:Op woensdag 6 september 2006 09:29 schreef Trance_X het volgende:
[..]
Ja inderdaad TS komt echt over als een klein kind. Ook met dat overdreven smiliegebruik...
Neequote:Op woensdag 6 september 2006 09:34 schreef brood_korst het volgende:
Ben k nou niet meer populair.....
Het is dood, loser met je grote mond dat ik altijd spelfouten hebquote:
Fout ! Slim ben je ook al niet. Nu mag je deaud gaanquote:Op woensdag 6 september 2006 09:50 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Nee ik niet, jij wel toch ?
Jullie hebben toch allemaal aids altijd ?
Alweer fout domme idioot, het is doodquote:Op woensdag 6 september 2006 09:52 schreef Nawien het volgende:
[..]
Fout ! Slim ben je ook al niet. Nu mag je deaud gaan![]()
Gramaticaal gezien ja, fonetisch kont het op hetzelfde neerquote:Op woensdag 6 september 2006 09:53 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Alweer fout domme idioot, het is dood
Ga jij nog maar een keer de inburgerings cursus overnieuw doen
KONTquote:Op woensdag 6 september 2006 13:14 schreef Nawien het volgende:
[..]
Gramaticaal gezien ja, fonetisch kont het op hetzelfde neer.
Of zijn deze begrippen te moeilijk voor je om te begrijpen?![]()
pssst.. inburgeringscurus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |