Ziehier wat de Sony hype kan aanrichtenquote:Op woensdag 6 september 2006 20:08 schreef Gstyles het volgende:
Alleen al voor het design zou ik wachten op de PS3! Hij ziet er gewoon prachtig uit! Verder wat ik gelezen heb is de engine in deze console twee keer zo krachtig als die van de Xbox! De spellen gaan waarschijnlijk voorzich spreken! Dat deden ze immers ook al bij de PS2! Mijn keuze is alvas gemaakt! Ik wacht liever op de PS3 dan dat ik me moet verknochten op een microsoft machine!![]()
Blijf dan weg.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:47 schreef Ipho het volgende:
Kut topic, slotje
Ik bedoel het Xbox Live systeem en met name het dashboard, sorry. En inderdaad, nog niet gezien, maar ik kan het wel raden nu.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:27 schreef SToRM81 het volgende:
Wat heeft dat menu nou weer met Live te maken, bedoel je de interactie ofzo.
En we hebben trouwens nog nieteens gezien hoe de uiteindelijke versie eruit gaat zien.
Nee, geef me een goede reden waarom dit topic wel open mag blijven. En andere fanboy topics niet. Als iemand vraagt moet ik een PSP of een DS kopen. Welke raden jullie me aan, dan is het ook een kut topic en gaat die opslot. Dit precies het zelfde.quote:
Lekker boeiend, dat is nog geen reden om hier de huilie uit te gaan lopen hangen.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:04 schreef Ipho het volgende:
[..]
Nee, geef me een goede reden waarom dit topic wel open mag blijven. En andere fanboy topics niet. Als iemand vraagt moet ik een PSP of een DS kopen. Welke raden jullie me aan, dan is het ook een kut topic en gaat die opslot. Dit precies het zelfde.
2x zo krachtig is echt dikke onzin.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:08 schreef Gstyles het volgende:
Alleen al voor het design zou ik wachten op de PS3! Hij ziet er gewoon prachtig uit! Verder wat ik gelezen heb is de engine in deze console twee keer zo krachtig als die van de Xbox! De spellen gaan waarschijnlijk voorzich spreken! Dat deden ze immers ook al bij de PS2! Mijn keuze is alvas gemaakt! Ik wacht liever op de PS3 dan dat ik me moet verknochten op een microsoft machine!![]()
Doe ik niet, ik verspreid net als iedereen in dit topic me mening. En die was dat ik deze topic kut vind.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, dat is nog geen reden om hier de huilie uit te gaan lopen hangen.
Maar daar heb je toch een mooi topic report knopje voorquote:Op donderdag 7 september 2006 18:44 schreef Ipho het volgende:
[..]
Doe ik niet, ik verspreid net als iedereen in dit topic me mening. En die was dat ik deze topic kut vind.
Dat is het nou juist, de PS3 heeft fantastische graphics én spellenquote:Op donderdag 7 september 2006 19:54 schreef wc-eend het volgende:
ik heb liever een game op de 360 met materige graphics dan een game op de PS3 die supermooi is maar een buttverhaal..
Helaas heeft de Xbox 360 er alleen een stuk meerquote:Op donderdag 7 september 2006 20:00 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, de PS3 heeft fantastische graphics én spellen![]()
Waar is het bewijsmateriaal dan? Wat ik er van heb gezien is niet veel boeiender dan wat er op de 360 is verschenen. Of je doelt misschien op wat prerendered shots waar het kooppubliek mee wordt lekker gemaakt.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:00 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
xbox 360 --> hitman (ook op ps2 maarja 360 versie beter), dead rising, pgr 3, oblivion, COD 2, Gears of War, GTA 4, PES, Assasin's creed en nog veel meer..quote:Op donderdag 7 september 2006 20:00 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
In elk product zitten in de beginfase wat kleine foutjes die bijv oververhitting tot gevolg hebben of dat de speler bijv krassen zou kunnen maken. Deze foutjes zijn meestal bij de 2e of 3e lichting grotendeels of helemaal verholpen. Dus we hebben grote kans dat als er kinderziektes in de PS3 zitten dat deze al verholpen zijn als hij hier uitkomtquote:Op donderdag 7 september 2006 19:54 schreef wc-eend het volgende:
1 ding snap ik trouwens niet.. die specs van de PS 3 zijn toch allang klaar? dat ding wordt al geproduceerd... als hij in europa ergens Q1 uitkomt.. betekent niet dat hij nog beter gaat worden...
Die is ook al langer uit hequote:Op donderdag 7 september 2006 20:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Helaas heeft de Xbox 360 er alleen een stuk meer
Buiten GoW geenéén 360 exclusive killer appquote:Op donderdag 7 september 2006 20:13 schreef wc-eend het volgende:
[..]
xbox 360 --> hitman (ook op ps2 maarja 360 versie beter), dead rising, pgr 3, oblivion, COD 2, Gears of War, GTA 4, PES, Assasin's creed en nog veel meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |