ach, ik hoef ook niet alle fottertjes te zien op feestjes hoor.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:07 schreef An24 het volgende:
Feestjes zijn super....ben alleen bang dat HM2's huisje te klein is voor alle Fottertjes![]()
An post in haar meest neutrale rol.....laat me ff in die waan jahquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:22 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ach, ik hoef ook niet alle fottertjes te zien op feestjes hoor.
liever een klein gezellig groepje als een grote groep mensen die elkaar boos aan zitten te kijken
ehh nee.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:36 schreef An24 het volgende:
[..]
An post in haar meest neutrale rol.....laat me ff in die waan jah![]()
![]()
Ik onthoud mij bij jou van enig discussiecommentaarquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:40 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ehh nee.
straks kom ik op feestjes waar ik 100 man niet ken .
heb daar geen zin in.
intake gesprekken suggereer ik voor nieuwe mensen die bij de fot-feestjes-kliek willen komen
Zo jammerquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik onthoud mij bij jou van enig discussiecommentaar![]()
![]()
Hmmmmm....geen slecht planquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:47 schreef PKfotografie het volgende:
* PKfotografie heeft zin in vlammetjes
* prupke al vast de brandweer inlicht en pleisters gaat zoekenquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmmm....geen slecht planff wachten tot volgende week
Dan kom ik mee-eten
dan ben ik al verhongerd denk ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmmm....geen slecht planff wachten tot volgende week
Dan kom ik mee-eten
Hmmm....bestel dan nu een pizza of zoquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:53 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
dan ben ik al verhongerd denk ik![]()
Of hij vreet gewoon nu die vlammetjes en haalt nieuwe voor als jij komtquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm....bestel dan nu een pizza of zo
Jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Of hij vreet gewoon nu die vlammetjes en haalt nieuwe voor als jij komt
Moet ik dan ook álles uitleggen?
niet alles wat lekker is komt uit de vriezer.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Of hij vreet gewoon nu die vlammetjes en haalt nieuwe voor als jij komt
Moet ik dan ook álles uitleggen?
Ik ben altijd minder student geweest als jullie allemaal denken hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:11 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
niet alles wat lekker is komt uit de vriezer.
sommige dingen smaken beter als je zelf er wat voor moet doen. (ook veel leuker trouwens)
wanneer ga je je schade inhalen dan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik ben altijd minder student geweest als jullie allemaal denken hoor!
foto?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:40 schreef prupke het volgende:
ps iemand nog een blankeiken cdmeubel hebben? gratis er vur niks?
Moggeeehhhhh!!!!!quote:Op woensdag 6 september 2006 09:02 schreef An24 het volgende:
smorgens....
An gaat proberen vanmorgen haar irritaties tijdens overleg in te houden. Ze moeten me maar vastbinden geloof ik![]()
Zulke gevaarlijke woorden voor een topic waar ik ook in post...quote:Op woensdag 6 september 2006 09:02 schreef An24 het volgende:
An gaat proberen vanmorgen haar irritaties tijdens overleg in te houden. Ze moeten me maar vastbinden geloof ik![]()
Ze is ook erg gevaarlijk op haar momenten.... Ik heb alvast gebeld en een straight-jacket klaar laten leggen voor haar tijdens het overleg.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:36 schreef freud het volgende:
[..]
Zulke gevaarlijke woorden voor een topic waar ik ook in post...
Bij jou is het altijd gokken of het AL wakker, NOG wakker of WEER wakker isquote:
Statiefje lenenquote:Op woensdag 6 september 2006 09:02 schreef An24 het volgende:
smorgens....
Het schijnt vandaag woensdag te zijn.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:09 schreef freud het volgende:
Bij jou is het altijd gokken of het AL wakker, NOG wakker of WEER wakker is![]()
?
En een lol dat we hebben johquote:Op woensdag 6 september 2006 10:16 schreef Mauro het volgende:
[..]
Het schijnt vandaag woensdag te zijn.
Dinsdagochtend ben ik naar huis gegaan om te gaan slapen.
Dinsdagavond ben ik een uurtje wakker geweest om te eten.
Toen weer gaan slapen en net om 9 uur weer wakker geschrokken (had om 6 uur moeten zijn) en toen maar weer aan het werk gegaan.
Dus...
Ik ben WEER wakker
Structuur?quote:Op woensdag 6 september 2006 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
Enig structuur is dus niet in de baan in te passen
quote:
Gelukkig betaald het goed!quote:Op woensdag 6 september 2006 10:23 schreef Mauro het volgende:
Structuur?
Wat is dat?
Vooral niet op dit project. Maar daar had ik zaterdag al wat over verteld geloof ik. Over het alles geregeld hebben voor de maandag en dan toch op de zondag moeten beginnen
Omdat ik nu dus veel uren draai, betaalt het goedquote:Op woensdag 6 september 2006 10:29 schreef freud het volgende:
Gelukkig betaald het goed!
Toch?
Hopelijk?
Cool of juist warm?quote:Op woensdag 6 september 2006 10:38 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.bbc.co.uk/weather/5day.shtml?world=0008
Het weer in Londen gaat best tof worden denk ik
Morgenquote:Op woensdag 6 september 2006 10:54 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Cool of juist warm?
Wanneer ga je?
Was niet nodig, heb van me laten horen, maar op een uiterst nette manier.....valt toch best mee als je maar twee discussies in drie uur uit lokt.......tochquote:Op woensdag 6 september 2006 09:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ze is ook erg gevaarlijk op haar momenten.... Ik heb alvast gebeld en een straight-jacket klaar laten leggen voor haar tijdens het overleg.![]()
Checkquote:
Hangt ervanaf HOELANG die discussies duurdenquote:Op woensdag 6 september 2006 12:31 schreef An24 het volgende:
[..]
.....valt toch best mee als je maar twee discussies in drie uur uit lokt.......toch![]()
![]()
Mooi! Dan zie ik je strakkies iigquote:Op woensdag 6 september 2006 12:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckIk ga rond 3 uur naar KE en daarna kom ik jouw kant op
* PdeHoog is inmiddels druk bezig met het inpakken van zijn cameratas
Volgens mij wordt dat een zware bepakking
neehhh viel mee....heeft in ieder geval stof tot nadenken opgeleverd.....altijd leuk...quote:Op woensdag 6 september 2006 12:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hangt ervanaf HOELANG die discussies duurdenAls het 2x 1,5 uur is.......
Ook van mij P en Sharkie. We zijn benieuwd naar de platenquote:Op woensdag 6 september 2006 12:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
Veel plezier P en Sharkie daar in de UK
Koninklijk meervoud?quote:Op woensdag 6 september 2006 12:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Ook van mij P en Sharkie. We zijn benieuwd naar de platen![]()
let op het woordje ookquote:
Wij An24quote:
Chocolaquote:Op woensdag 6 september 2006 13:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ey...we zijn nog niet weg hoorBoot vaart pas om 07:20 weg morgenochtend
Ik heb overigens de eerste bestelling voor chocola al binnen
Nog meer liefhebbers
![]()
chocolaquote:Op woensdag 6 september 2006 13:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ey...we zijn nog niet weg hoorBoot vaart pas om 07:20 weg morgenochtend
Ik heb overigens de eerste bestelling voor chocola al binnen
Nog meer liefhebbers
![]()
* PdeHoog noteertquote:Op woensdag 6 september 2006 13:13 schreef Lord Dreamer het volgende:
donker met nootjes natuurlijkgeen vruchies/rozijntjes en dat soort zut
wit of melk, zonder/met nootjes/met nootjes en rozijntjes..... t maakt me niet uit als t maar geen pure chocolade isquote:Op woensdag 6 september 2006 13:12 schreef PdeHoog het volgende:
Er zijn dus idd meer liefhebbersZijn we allemaal net als An dat we alleen chocolade en dan ook nog wit
en dus geen toevoegingen zoals nootjes, rozijnen etc. willen
Of mag dat dan weer wel
![]()
sorry An; die ga je nog even horen denk ik
Ik zal de supermarkt wel eens overvallen daar als ik er eentje kan vindenquote:Op woensdag 6 september 2006 13:15 schreef Yoni het volgende:
Ik wil júist met toevoegingen
En dan natuurlijk het liefst combinaties die wij hier in NL niet hebben
importeer ze maar illigaal, onder de toonbank door.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog noteert
Je begrijpt wel dat er importkosten aan vasthangen he![]()
![]()
Ongeveer EUR 80
Maar als je voldoende besteld, dan wordt het minder
Dat mag nietquote:Op woensdag 6 september 2006 13:17 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
importeer ze maar illigaal, onder de toonbank door.![]()
vergeet dan nit de sleutels van z'n handboeien mee te nemenquote:Op woensdag 6 september 2006 13:18 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm....misschien moet ik het Shark dan maar laten doenDie is toch al geband
Wit (met rijst van ook) en melk.....zoals ik zei, chocola (jaaa wit is geen chocola) moet je in puurste vorm eten, niet met troep er inquote:Op woensdag 6 september 2006 13:12 schreef PdeHoog het volgende:
Er zijn dus idd meer liefhebbersZijn we allemaal net als An dat we alleen chocolade en dan ook nog wit
en dus geen toevoegingen zoals nootjes, rozijnen etc. willen
Of mag dat dan weer wel
![]()
sorry An; die ga je nog even horen denk ik
quote:Op woensdag 6 september 2006 13:49 schreef An24 het volgende:
[..]
.....zoals ik zei, chocola (jaaa wit is geen chocola) moet je in puurste vorm eten, niet met troep er in![]()
Kijk, dat jij zo stom was om afgelopen zaterdag een verkeerde reep chocolade mee te nemen in de auto......quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 14:02 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kijk, dat jij zo stom was om afgelopen zaterdag een verkeerde reep chocolade mee te nemen in de auto......
Dat is net zoiets als het vergeten van een CF kaartje in je camera als je een nieuwe lens wil gaan uitproberen op een strand ergens in zuid-holland
Slechts 2 kaartjes. Mijn 3e zit in mijn PDAquote:Op woensdag 6 september 2006 14:07 schreef Mauro het volgende:
Hahaha.... slechts 3 kaartjes? Of neem je een imagetank mee?
Je had toch nieuwe kaartjes bijbesteld ook? Heb je die nog niet binnen? Mijn 1 giegje lag gister keurig in de busquote:Op woensdag 6 september 2006 14:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Slechts 2 kaartjes. Mijn 3e zit in mijn PDAAnders trekt TomTom het niet
![]()
Verder gaat er nog een 40GB PD70X-imagetank meeEn Shark neemt die van hem ook mee.
Ik zag net een statusupdate binnenkomen dat ze mijn betaling ontvangen hebben. Kaartjes gaan dus niet meer voor Londen binnen zijn helaas.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:28 schreef Yoni het volgende:
[..]
Je had toch nieuwe kaartjes bijbesteld ook? Heb je die nog niet binnen? Mijn 1 giegje lag gister keurig in de bus
quote:Op woensdag 6 september 2006 14:07 schreef Mauro het volgende:
Chocolade was ook niet verkeerd. Zelf getest uiteraard
En gelukkig had ik WEL de goede reepjes meegenomen voor An24.
Hahaha.... slechts 3 kaartjes? Of neem je een imagetank mee?
* Met uiterste stomheid geslagen is *quote:Op woensdag 6 september 2006 14:30 schreef An24 het volgende:
Dubbel er dwars genieten.....tis nog niet eens op...vraag me af wat er met me aan de hand is
![]()
Hmm da's jammer. Had je niet meteen betaald dan? Ik heb maar 1 dag voor jou besteld en had 'm gister al dusquote:Op woensdag 6 september 2006 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zag net een statusupdate binnenkomen dat ze mijn betaling ontvangen hebben. Kaartjes gaan dus niet meer voor Londen binnen zijn helaas.
Er zat een weekend tussen. Uiteindelijk is het bedrag pas maandag afgeschreven zag ik.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:31 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hmm da's jammer. Had je niet meteen betaald dan? Ik heb maar 1 dag voor jou besteld en had 'm gister al dus
Ja duh, bij mij zat datzelfde (overigens inmiddels legendarische) weekend er toch ook tussenquote:Op woensdag 6 september 2006 14:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er zat een weekend tussen. Uiteindelijk is het bedrag pas maandag afgeschreven zag ik.
Ach joh....die tank heeft het in 5 minuten overgepompt. Zo'n kaartje
quote:Op woensdag 6 september 2006 14:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Slechts 2 kaartjes. Mijn 3e zit in mijn PDAAnders trekt TomTom het niet
![]()
Verder gaat er nog een 40GB PD70X-imagetank meeEn Shark neemt die van hem ook mee.
Grappig toch dat er een enorme overlap is tussen de deelverzameling "fotografen met veel geheugencapaciteit" en de deelverzameling "fotografen met een bewerkingsachterstand"quote:Op woensdag 6 september 2006 14:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]ik heb net ook een 40GB PD70X besteld..
Kan ik weer triggerhappy fotograafje spelen
![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 14:53 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Grappig toch dat er een enorme overlap is tussen de deelverzameling "fotografen met veel geheugencapaciteit" en de deelverzameling "fotografen met een bewerkingsachterstand"![]()
![]()
Subtielquote:Op woensdag 6 september 2006 14:53 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Grappig toch dat er een enorme overlap is tussen de deelverzameling "fotografen met veel geheugencapaciteit" en de deelverzameling "fotografen met een bewerkingsachterstand"![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:18 schreef An24 het volgende:
Vrijdag moet ik voor de rechtbank verschijnen en dan weer vrij.
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:31 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]Voor de meeste mensen ligt dat niet zo 1 op 1
Ja... De Canon MP-E 65mm f/2.8 1-5x Macro Photo lensquote:Op woensdag 6 september 2006 15:31 schreef Vliegvrager het volgende:Voor de meeste mensen ligt dat niet zo 1 op 1
@freud, een 5:1 macrolens?bedoel je wat ik denk dat je bedoelt?
Voor het fotograferen van gespleten haarpunten op de poten van een bladluisquote:Op woensdag 6 september 2006 15:48 schreef freud het volgende:
[..]
Ja... De Canon MP-E 65mm f/2.8 1-5x Macro Photo lens. Is net zo duur als de garagebeurt denk ik...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:50 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Voor het fotograferen van gespleten haarpunten op de poten van een bladluis![]()
ehhh APK met distributieriem even duur? dan reken je op nogal wat extra reparaties of zo?quote:Op woensdag 6 september 2006 15:48 schreef freud het volgende:
[..]
Ja... De Canon MP-E 65mm f/2.8 1-5x Macro Photo lens. Is net zo duur als de garagebeurt denk ik...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Toch lijkt me dat machtig om met zo'n lens aan de gang te gaanquote:Op woensdag 6 september 2006 15:50 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Voor het fotograferen van gespleten haarpunten op de poten van een bladluis![]()
Jij weet vast niet wat voor een auto Freudke heeft... Dat is zo'n model, waar je eerst het motorblok operatief meot verwijderen om een koplamp te vervangen. Je kan dus wel raden wat er allemaal uit moet, wil hij die riem laten vervangen.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:07 schreef diedrick het volgende:
[..]
ehhh APK met distributieriem even duur? dan reken je op nogal wat extra reparaties of zo?
mompelt iets van: teeeering... apkaatje met distririem 900 euri?
hmmm... ik heb wel een Zafira gehad waarbij het luchtfilter uitgebouwd moest worden voor een koplamp... en bij een Tigra moest de voorbumper gedemonteerd worden vlg de monteur voor een koplamp.. hoezo auto ontwerpen....quote:Op woensdag 6 september 2006 16:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jij weet vast niet wat voor een auto Freudke heeft... Dat is zo'n model, waar je eerst het motorblok operatief meot verwijderen om een koplamp te vervangen. Je kan dus wel raden wat er allemaal uit moet, wil hij die riem laten vervangen.![]()
Structuur en wisseldienst, dat gaat niet samen. Weet ik alles van.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:21 schreef Mauro het volgende:
Ik raak heel het overzicht van tijden en dagen kwijt op deze manier. Is ook niet echt leuk natuurlijk.
Ik wil tijd hebben voor mezelf. Leuke dingen doen enzo. Sociaal leven weer eens oppakken.
Ik kom namelijk nergens meer aan toe.
Mijn huis is een chaos. Zag net nog een leuke brief bij de post liggen waarbij een bedrijf me officieel in gebreke stelt (waarvan ik dacht dat alles goed geregeld was). Dus daar kom ik ook al niet meer aan toe.![]()
't blijft een lastige keuze jaquote:Op woensdag 6 september 2006 19:54 schreef Yoni het volgende:
Haai![]()
Ik ben met P huisje wezen kijken. Met een beetje fantasie is het best een leuke flat... als je door alle zooi heenkijkt (het staat nu leeg en ze zijn al bezig met strippen). En daarna hebben we lekker gegeten in de zon op een terrasje en heb ik alleen maar een uur lang ofzo alle voor- en nadelen opgelepeld. En ik weet 't nog steeds niet
Nog nietquote:Op woensdag 6 september 2006 19:54 schreef Yoni het volgende:
Haai![]()
Ik ben met P huisje wezen kijken. Met een beetje fantasie is het best een leuke flat... als je door alle zooi heenkijkt (het staat nu leeg en ze zijn al bezig met strippen). En daarna hebben we lekker gegeten in de zon op een terrasje en heb ik alleen maar een uur lang ofzo alle voor- en nadelen opgelepeld. En ik weet 't nog steeds niet
Je had toch nog meer huisjes te bekijken? Maar wel lastig hoor. Succes met je beslissingquote:Op woensdag 6 september 2006 19:54 schreef Yoni het volgende:
Haai![]()
Huisjes stonden effectief 20 meter uit elkaarquote:Op woensdag 6 september 2006 21:04 schreef An24 het volgende:
[..]
Je had toch nog meer huisjes te bekijken? Maar wel lastig hoor. Succes met je beslissing![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Huisjes stonden effectief 20 meter uit elkaar
Vast nietquote:
't Zijn twee woningen in hetzelfde complexquote:Op woensdag 6 september 2006 21:04 schreef An24 het volgende:
[..]
Je had toch nog meer huisjes te bekijken? Maar wel lastig hoor. Succes met je beslissing![]()
de 13e ben je de manquote:Op woensdag 6 september 2006 21:11 schreef PdeHoog het volgende:
Jezus man. Wat moet je daar nou mee![]()
Overigens wil ik daar ook ff mee spelen binnenkort
Dankje P......Ze zijn leuk he......nou ja, we zien wel....quote:Op woensdag 6 september 2006 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vast nietJij succes morgen en vrijdag he, mocht ik je niet meer spreken
Vanaf de plaatjes zou ik voor #2 gaan
Yeahquote:
Klinkt goed. Spannend hoor!quote:Op woensdag 6 september 2006 21:14 schreef Yoni het volgende:
[..]
't Zijn twee woningen in hetzelfde complexAndere voordeur en eentje is derde verdieping en de andere vierde
Ik denk ook wel dat ik 't ga doenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:20 schreef Xilantof het volgende:
Toch klinkt het allemaal wel tof Yoni!
Rustig kijken en geen overhaaste beslissingenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Dankje P......Ze zijn leuk he......nou ja, we zien wel....![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:26 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat ik 't ga doen
P vindt nl dat dat moet
Goed hequote:Op woensdag 6 september 2006 21:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Zo typisch vrouwen he
Ze vragen je om advies en vervolgens krijg jij de schuld voor een beslissing die ZIJ nemen
![]()
![]()
maar je zou wel gek zijn om hier nee tegen te zeggen denk ik
![]()
Weinig klussen zegt ze danquote:Op woensdag 6 september 2006 21:34 schreef Yoni het volgende:
Goed he![]()
Mjah.. het feit dat alles straks helemaal nieuw is, weegt wel zwaar mee. Weinig klussen![]()
Naja eerst nog maar even de plattegrond afwachten natuurlijk. Misschien is de keuken wel 2m2 maar ofzo
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:26 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat ik 't ga doen
P vindt nl dat dat moet
Zie je Yoni......wat zei ik je nouquote:
Ze zijn op.....quote:Op woensdag 6 september 2006 21:36 schreef Mauro het volgende:
[..]
Weinig klussen zegt ze dan
Toen ik mijn huis opgeleverd kreeeg, wat net helemaal gerenoveerd was, toen begon het grote kluswerk.
Vooral als het stuck-klaar wordt opgeleverd
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Ze zijn op.....nu maar even de chocoladevlekken van mijn gezicht vegen
![]()
Die was HM2 vergeten mee te gevenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:39 schreef PKfotografie het volgende:
en die andere 16?
Heb geduldquote:Op woensdag 6 september 2006 21:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die was HM2 vergeten mee te geven
Alleen de distributieriem qua materiaal is al 450 euro. Dan nog de werkuren, APK, filters verversen, dat soort dingen. Loopt hard op hoor. Helaas...quote:Op woensdag 6 september 2006 16:07 schreef diedrick het volgende:
ehhh APK met distributieriem even duur? dan reken je op nogal wat extra reparaties of zo?
mompelt iets van: teeeering... apkaatje met distririem 900 euri?
Of was An vergeten mee te nemen...quote:
WHAHAHAHA, brilliant!!quote:Op woensdag 6 september 2006 22:15 schreef prupke het volgende:
Piep-piep-hallo, piep-piep-hallo
chocolade is yummie (vooral met pindas er in)
Je doet je naam geen eer aan hequote:Op woensdag 6 september 2006 22:21 schreef freud het volgende:
Of was An vergeten mee te nemen...
CALIMERO, haha, hij leuk prub....hoest met je schouder, heeft het geholpen?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:15 schreef prupke het volgende:
Piep-piep-hallo, piep-piep-hallo
chocolade is yummie (vooral met pindas er in)
ja nog bedankt daarvoorquote:Op woensdag 6 september 2006 22:36 schreef An24 het volgende:
[..]
CALIMERO, haha, hij leuk prub....hoest met je schouder, heeft het geholpen?
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:42 schreef prupke het volgende:
[..]
ja nog bedankt daarvoor![]()
nergens geen last meer van gehad
Is het ook welquote:Op woensdag 6 september 2006 23:28 schreef diedrick het volgende:
Was vandaag ff in delft PdH... moet zeggen dat het een mooi stadje lijkt...![]()
kan nietquote:
zekers. er zit een makro. maar verder? ken ik de stad niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik woon er wel niet, maar Delft is wel degelijk een leuke stad
Ben er heel veel geweest en dan vooral op de Molslaan, in "Het voormalig vrouwenhuis" dacht op nr 102. Midden in de binnenstadquote:Op woensdag 6 september 2006 23:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik woon er wel niet, maar Delft is wel degelijk een leuke stad
Het is erg leuk op kroegjes/eettentjes gebied, maar echt stappen,quote:Op woensdag 6 september 2006 23:44 schreef PKfotografie het volgende:
zekers. er zit een makro. maar verder? ken ik de stad niet.
maar een makro is altijd wel makkelijk als je een feestje hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |