Ik was donderdag op duivendrecht.quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:29 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga gewoon in beide topics postenMogguh trouwens
* PdeHoog heeft zin in het autoritje zometeen
En morgen lekker treinen fotograferen
Je mag op stations ook niet fotograferenquote:Op zaterdag 2 september 2006 09:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik was donderdag op duivendrecht.
ook op het NS station..
Vertraging en al, en ik dacht van laat ik eens een foto maken van een trein of wat dan ook.
Ik had mijn camera nog niet klaar of der kwam al iemand van de NS aangelopen dat ik geen foto's mocht maken van NS eigendom
Tram zal ongetwijfeld ook gezien worden als prive-gebiedquote:Op zaterdag 2 september 2006 09:38 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben in de tram in Amsterdam ook al eens vermanend toegesproken over fotograferen. Nederland wordt steeds vreemder
En dat noemen ze dan Openbaar-vervoer.quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tram zal ongetwijfeld ook gezien worden als prive-gebied
Ja, maar wel eigendom van een trammaatschappij hequote:Op zaterdag 2 september 2006 09:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En dat noemen ze dan Openbaar-vervoer.
Zei er iemand koffie? Dan schuif ik ook even aan voor een baksie!quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:54 schreef Yoni het volgende:
![]()
![]()
Zo, lekker uitgeslapen. Nu eerst tijd voor koffie![]()
* Yoni zet een kan koffie, een kan thee, suiker, melk, zoetjes en een pak koekjes op tafelquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:58 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Zei er iemand koffie? Dan schuif ik ook even aan voor een baksie!![]()
Dan zo nog even boodschappen doen en daarna fijn een stukje rijden....
Stel luilakken, ik ben al sinds 08:00 uur voor de gasten aan het rondrennen in huis/winkel/garage om alles samen met moeders voor te bereiden..quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:58 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Zei er iemand koffie? Dan schuif ik ook even aan voor een baksie!![]()
Dan zo nog even boodschappen doen en daarna fijn een stukje rijden....
Vanaf 8 uur. Poehee!quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Stel luilakken, ik ben al sinds 08:00 uur voor de gasten aan het rondrennen in huis/winkel/garage om alles samen met moeders voor te bereiden..![]()
![]()
![]()
![]()
(was Fknuffel al geregeld??)![]()
9 uur was ik er uit om voor ontbijt op bed te zorgen voor Phoentjequote:Op zaterdag 2 september 2006 12:11 schreef HMaster-II het volgende:
Stel luilakken, ik ben al sinds 08:00 uur voor de gasten aan het rondrennen in huis/winkel/garage om alles samen met moeders voor te bereiden..![]()
![]()
![]()
![]()
Dat hoop ik wel... ik heb niets van haar gehoord iig...quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:20 schreef Yoni het volgende:
[..]
FB was geregeld geloof ik ja. Dacht dat ze met Mauro meeging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |