Ik was donderdag op duivendrecht.quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:29 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga gewoon in beide topics postenMogguh trouwens
* PdeHoog heeft zin in het autoritje zometeen
En morgen lekker treinen fotograferen
Je mag op stations ook niet fotograferenquote:Op zaterdag 2 september 2006 09:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik was donderdag op duivendrecht.
ook op het NS station..
Vertraging en al, en ik dacht van laat ik eens een foto maken van een trein of wat dan ook.
Ik had mijn camera nog niet klaar of der kwam al iemand van de NS aangelopen dat ik geen foto's mocht maken van NS eigendom
Tram zal ongetwijfeld ook gezien worden als prive-gebiedquote:Op zaterdag 2 september 2006 09:38 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben in de tram in Amsterdam ook al eens vermanend toegesproken over fotograferen. Nederland wordt steeds vreemder
En dat noemen ze dan Openbaar-vervoer.quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tram zal ongetwijfeld ook gezien worden als prive-gebied
Ja, maar wel eigendom van een trammaatschappij hequote:Op zaterdag 2 september 2006 09:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En dat noemen ze dan Openbaar-vervoer.
Zei er iemand koffie? Dan schuif ik ook even aan voor een baksie!quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:54 schreef Yoni het volgende:
![]()
![]()
Zo, lekker uitgeslapen. Nu eerst tijd voor koffie![]()
* Yoni zet een kan koffie, een kan thee, suiker, melk, zoetjes en een pak koekjes op tafelquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:58 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Zei er iemand koffie? Dan schuif ik ook even aan voor een baksie!![]()
Dan zo nog even boodschappen doen en daarna fijn een stukje rijden....
Stel luilakken, ik ben al sinds 08:00 uur voor de gasten aan het rondrennen in huis/winkel/garage om alles samen met moeders voor te bereiden..quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:58 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Zei er iemand koffie? Dan schuif ik ook even aan voor een baksie!![]()
Dan zo nog even boodschappen doen en daarna fijn een stukje rijden....
Vanaf 8 uur. Poehee!quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Stel luilakken, ik ben al sinds 08:00 uur voor de gasten aan het rondrennen in huis/winkel/garage om alles samen met moeders voor te bereiden..![]()
![]()
![]()
![]()
(was Fknuffel al geregeld??)![]()
9 uur was ik er uit om voor ontbijt op bed te zorgen voor Phoentjequote:Op zaterdag 2 september 2006 12:11 schreef HMaster-II het volgende:
Stel luilakken, ik ben al sinds 08:00 uur voor de gasten aan het rondrennen in huis/winkel/garage om alles samen met moeders voor te bereiden..![]()
![]()
![]()
![]()
Dat hoop ik wel... ik heb niets van haar gehoord iig...quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:20 schreef Yoni het volgende:
[..]
FB was geregeld geloof ik ja. Dacht dat ze met Mauro meeging
quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:11 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel... ik heb niets van haar gehoord iig...
mauro heeft haar om 13:00 opgehaald. dus die zijn nu denk ik onderweg naar het noorden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:11 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel... ik heb niets van haar gehoord iig...
Puinruimen?? Je moet ook niet naakt geblinddoekt door het huis rennen!quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:29 schreef PKfotografie het volgende:
mauro heeft haar om 13:00 opgehaald. dus die zijn nu denk ik onderweg naar het noorden.
ik heb alleen nog geen idee hoe ze thuis gaat komen maar daar heeft vast al iemand over na gedacht.
* PKfotografie gaat weer verder met puinruimen en spullen pakken. Ik zie jullie vanavond laat wel.
Het is geen uithoekquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:51 schreef kwiebuske het volgende:![]()
idd de rest zit ergens in het noorden de uithoek van Nederland
wat is het dan ?quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:06 schreef HMaster-II het volgende:
Het is geen uithoekleleijcken thuigch
![]()
quote:
OK Thxn hee, zal ff kijkenquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:59 schreef FL1PJE het volgende:
irc.tweakers.net #fot #dpz onder andere
Zo , dat heb je goed onthouden zegquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:24 schreef blomst het volgende:
Lief, en die andere die je al jaren hebt zijn we hier als eens tegen gekomen volgens mij,in herhalingen toch
Mooie foto ook.
Ach , ik ben niet zo snugger .quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:32 schreef blomst het volgende:
Goed zo, door naar de volgende ronde.
Nee hoor , welkomquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:35 schreef rudedeltadude het volgende:
vinden jullie het erg als een foto newbie zich komt mengen in de FOT SC?
Nee, heb ik geen probleem mee, alhoewel ik hier niet veel post. Iedereen welkomquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:35 schreef rudedeltadude het volgende:
vinden jullie het erg als een foto newbie zich komt mengen in de FOT SC?
Noem het maar rusteloos heid o.i.d.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:34 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ach , ik ben niet zo snugger .
Waarom een ander stilletje nu?
Ik zie je ,, elders,,, niet meer?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:37 schreef blomst het volgende:
[..]
Noem het maar rusteloos heid o.i.d.![]()
Nee, ook dat loopt niet goed, opstandigheid naar mezelf toe, maar zal denk ik binnenkort wel weer verschijnen.quote:
mooi!quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, heb ik geen probleem mee, alhoewel ik hier niet veel post. Iedereen welkom![]()
Ik kan je de hand schuddenquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:39 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, ook dat loopt niet goed, opstandigheid naar mezelf toe, maar zal denk ik binnenkort wel weer verschijnen.![]()
Nou ehhhhhhhhhhh nu willen we natuurlijk wel alles van je weten he?quote:
Okquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:45 schreef blomst het volgende:
[..]
ook ji biinen kort daar weer, dan kom ik je daar wel opzoeken
Hijis vast een heel verhaal aan het typen, dus even geduld denk ik,quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:47 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ok
ps , die nieuwe vent heeft niet veel te vertellen he?
Ik heb nog wel even , ben Ronnie Baxter aan het kijken op de achtergrondquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:49 schreef blomst het volgende:
[..]
Hijis vast een heel verhaal aan het typen, dus even geduld denk ik,![]()
Oe gelijk aan de wacht na je vakantiequote:Op zaterdag 2 september 2006 23:50 schreef blomst het volgende:
Het is mijn laatste vakantie dagmorgen avond weer de nachtdienst in.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:52 schreef blomst het volgende:
Hier met oortjes in en BB aan het volgen![]()
Vervelend die feestdagen, hier grote kans op nachtdienst met oud en nieuw, had toch beter een vak kunnen lerenquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:52 schreef Ymke het volgende:
[..]
Oe gelijk aan de wacht na je vakantie, ik weet nu al dat ik met de kerst de nachtdienst in moet. ook leuk
en nu zeg je niks meer?quote:Op zondag 3 september 2006 00:11 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond![]()
Ik heb ook weer een pc gevonden!
Dat klinkt als een erg gezellige nacht.quote:Op zondag 3 september 2006 11:31 schreef HMaster-II het volgende:
Een paar (Yoni / Freud / An24 / Prupke) hebben ongeveer 40 minuten geslapen vanmorgen.![]()
Zeker weten. Ik lag er ook al om 05:00 uur in.. of mischien wel later. En ik werd vanmorgen toe gezongen door Freud, FrauBitch en An24 toen ik half wakker naast m'n bed stond.quote:Op zondag 3 september 2006 11:48 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat klinkt als een erg gezellige nacht.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 3 september 2006 15:50 schreef Mauro het volgende:
plaatst tvp
Gezellig gisteravond
Lekker gegeten, lekker gedronken en leuk gezelschap.
je bent niet de enigequote:Op zondag 3 september 2006 16:21 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb heel wat gemist gister geloof ik...
quote:Op zondag 3 september 2006 11:48 schreef ultra_ivo het volgende:
Dat klinkt als een erg gezellige nacht.
Hey luitjes, An waagt zich ook weer tussen de half levenden.....quote:Op zondag 3 september 2006 11:31 schreef HMaster-II het volgende:Bijna middag. De 8 overnachtende mede-fotters zijn weer richting huis en/of andere verplichtingen. We hebben met z'n alleen gezellig ontbeten. Een paar (Yoni / Freud / An24 / Prupke) hebben ongeveer 40 minuten geslapen vanmorgen.
Het was echt heel erg gezellig. Jammer dat onze ex-mod Sharkie niet kon komen
(die nu zijn deel van de kosten wil gaan vergoeden
)
@An24: Meissie je bent je 15 emo-chocoladenrepen vergeten meetenemen.Hoe moet dat nu met jou de komende 2 dagen.
Ik zal de repen aan PdeH meegeve de 16e als hij hier is.
![]()
zooo herkenbaar, daarom de bank maar gepakt. Was erg knus vannacht...matrasjes zijn ook zo flexibelquote:Op zondag 3 september 2006 18:13 schreef Yoni het volgende:
Zo, ik ben maar even mijn bedje ingekropen ook net. Even twee uurtjes getukt. Ik heb gedroomd over foto's maken alleen, dus of ik nou echt uitgerust ben![]()
Zo iets te eten bedenken en dan op tijd terug naar bed. Wel een erg leeg bed vergeleken bij vannacht![]()
![]()
![]()
Ja vannacht was zeker knusquote:Op zondag 3 september 2006 18:21 schreef An24 het volgende:
[..]
zooo herkenbaar, daarom de bank maar gepakt. Was erg knus vannacht...matrasjes zijn ook zo flexibel![]()
![]()
Leuke foto's, is die nagellak nou ook roze of rood? Ennuh, die laatste: Haar op tandenquote:Op zondag 3 september 2006 17:58 schreef Puckzzz het volgende:
Zow...ff update melden op het Spreekwoorden en gezegdes front: http://members.home.nl/puckzz/
Knus? PRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op zondag 3 september 2006 18:21 schreef An24 het volgende:
zooo herkenbaar, daarom de bank maar gepakt. Was erg knus vannacht...matrasjes zijn ook zo flexibel![]()
![]()
Was gezellig! Mijn arm lag onder 2 a 3 vrouwen, en ik weet niet wie de dubieuze blauwe plek op mijn arm heeft veroorzaaktquote:Op zondag 3 september 2006 18:59 schreef Yoni het volgende:
Ja vannacht was zeker knusfreud, An en prupke, komen jullie bij me slapen? Mijn bed is zo leeg
Oh en BB mag er ook wel bij
. Anders is 't zo sielug
Pyjamafeestjes blijven leukquote:Op zondag 3 september 2006 19:29 schreef freud het volgende:
Was gezellig! Mijn arm lag onder 2 a 3 vrouwen, en ik weet niet wie de dubieuze blauwe plek op mijn arm heeft veroorzaakt. Pyamafeestjes zijn leuk (en ik had geeneens een pyama aan!)!!
Best een beperkt pyjamafeestje eigenlijkquote:Op zondag 3 september 2006 19:34 schreef freud het volgende:
Prupke had ook geen pyama aan trouwens.
HAHAHA, duh! Had ik moeten weten. Laten we het maar op te weinig slaap gooienquote:Op zondag 3 september 2006 19:33 schreef Puckzzz het volgende:
Thnx Freud, nee die laatste is 'de gebeten hond zijn' maar haar op de tanden had ook gekund jah!
Zal nog eens braaf doenquote:Op zondag 3 september 2006 19:34 schreef freud het volgende:
Prupke had ook geen pyama aan trouwens.
De katten waren erg blij dat we er om 4 uur waren, helemaal toen ze eten kregen. Dat compenseert het wel een beetjequote:Op zondag 3 september 2006 20:16 schreef Yoni het volgende:
Jullie hadden er makkelijk bijgepast nog hoor![]()
Tofquote:Op zondag 3 september 2006 14:59 schreef Ynske het volgende:heb een filterset gekregen voor mijn verjaardag
Wat een levenquote:Op zondag 3 september 2006 21:05 schreef Mauro het volgende:
Zo, 2 kranen, 2 grondwerkers, 4 trailers en 3 kipperwagens aan het werk gezet. Nu pauze
Colaatje erbij, peukie.
quote:Op zondag 3 september 2006 21:11 schreef An24 het volgende:
Chocola is lekker Mauro, goed voor dit zieltje![]()
zo'n opschroefring, houder en 1 filter van cokinquote:
Zit je toch al in het ritme? Nacht doorhalen, overdag slapen en dan fris de nachtdienst inquote:Op zondag 3 september 2006 21:03 schreef Mauro het volgende:
Wanneer doen we het weer over?
Dan probeer ik het zo te regelen dat ik daags naderhand de nacht niet meer in hoef
Kan ik er ook gezellig bij komen niet-pyama-partyen
ja jammergenoeg wel.quote:
Het was een hoe lig ik dubbelfeestje met irritante deuntjesquote:Op zondag 3 september 2006 19:39 schreef Yoni het volgende:
[..]
Best een beperkt pyjamafeestje eigenlijk
Lief klein konijntje!!!quote:Op zondag 3 september 2006 23:56 schreef prupke het volgende:
[..]
Het was een hoe lig ik dubbelfeestje met irritante deuntjes
same here...Mijn naam is Klaar. Klaarwakkerquote:Op maandag 4 september 2006 00:05 schreef Yoni het volgende:
[..]
Lief klein konijntje!!!![]()
ik kan verdorie gewoon weer niet slapen
dat kut nummer dusquote:Op maandag 4 september 2006 00:05 schreef Yoni het volgende:
[..]
Lief klein konijntje!!!![]()
ik kan verdorie gewoon weer niet slapen
oke deze is zelfs mewt de tekst moeilijkquote:
de katholieke versie :quote:Op maandag 4 september 2006 00:18 schreef Yoni het volgende:
Nu kan ik helemaal niet meer slapen denk ik
* Yoni neuriet lief klein konijntje
Henkiequote:Op maandag 4 september 2006 00:21 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
oke deze is zelfs mewt de tekst moeilijk
probeer maar
tekst :
Hee Henkie!
-Jaha
Lekker fietsweer he!
-Vies weer?
Nee, fietsweer!
De fiets van Piet van Pa is zojuist gepasseerd
[..]
En de trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Pa zijn zojuist gepasseerd
vast wel.quote:Op maandag 4 september 2006 00:24 schreef WurM het volgende:
[..]
Henkie
Heeft die man ook merchandise?
stuur me eerst maar eens de beloofde foto's opquote:Op zondag 3 september 2006 20:13 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Zo ik meld me ook maar weer eens terug van een heerlijke vakantie.
Nu eerst eens wat nalezen hier.
En nieuwe ideeën opdoen voor de kleuren deze maand
zegquote:Op zondag 3 september 2006 21:03 schreef Mauro het volgende:
Wanneer doen we het weer over?
Dan probeer ik het zo te regelen dat ik daags naderhand de nacht niet meer in hoef
Kan ik er ook gezellig bij komen niet-pyama-partyen
Dat kloptquote:Op maandag 4 september 2006 01:07 schreef fraubitch het volgende:
zeg
jij lag alleen met mij op een kamer
Volgende keer mag jij er bij hoor FBquote:Op maandag 4 september 2006 01:07 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zeg
jij lag alleen met mij op een kamer
Goeie avondquote:Op maandag 4 september 2006 05:53 schreef freud het volgende:
[..]
Volgende keer mag jij er bij hoor FB.
Mogge trouwens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |