Ik vind dat Rik en Tijn eigenlijk de enige zijn die echt tegen de "andere groep" zeggen wat ze ervan vinden...quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Micheline deed net redelijk tof/ normaal tegen het "vijandige groepje" dat ze 10 minuten eerder nog had zitten afkraken.
Of beter gezegd, Tijn kraakte het af, en Micheline deed mee.
Maar je hebt nu het geluid in de slaapkamer aan, en je vindt dat nog steeds?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat de goede groep roomser dan de paus is, het gaat mij er alleen om dat heel de kampersgroep vele malen hypocrieter/schijnheiliger.
Vergelijk het dan met Ingrid.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Om er daarna weer snel op te gaan zitten....
Je vergelijking met Nathalie vind ik om te huilen trouwens. Nathalie was heel storend aanwezig de hele tijd. Marcia is dat zeer zeker niet.
Ik vind de groep van Semih ook leuker dan die andere groep. Ik ben het alleen niet eens dat de ene groep zoveel achterbakser zou zijn dan de andere groep. Dat verschil zie ik dus totaal niet. Maar de haat hier voor de groep van Hilde/Marcel is zo groot dat echt alles negatief wordt uitgelegd. Maar ja, zo gaat dat al jaren tijdens Big Brother edities. Als je niet populair bent, is alles wat je doet verkeerd.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat de goede groep roomser dan de paus is, het gaat mij er alleen om dat heel de kampersgroep vele malen hypocrieter/schijnheiliger.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:57 schreef arneaux het volgende:
Egbert :"Ja die stoeren verhalen, dat hij al met 25 meisjes is geweest."
Tijn :"Hoeveel zouden daarvan boven de 16 zijn."
Semih :"En hoeveel zouden géén familie zijn.".
quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:57 schreef arneaux het volgende:
Egbert :"Ja die stoeren verhalen, dat hij al met 25 meisjes is geweest."
Tijn :"Hoeveel zouden daarvan boven de 16 zijn."
Semih :"En hoeveel zouden géén familie zijn.".
quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:57 schreef pullup het volgende:
Wghahaha die Semih.
Over de 25 vrouwen van Etienne was de opmerking eerst "dan moet je eens vragen hoeveel er ouder waren dan 16"
Semih gaat eroverheen: Moet je ook eens vragen hoeveel daarvan geen familie waren"
![]()
![]()
![]()
verglijkingen zijn altijd scheef. Gaat erom dat Natalie van haar persoonlijkheid weinig liet zien, (tegen alles maar steeds "ja" piepte") waardoor je - ik in ieder geval - toch benieuwd bent wat er achter zit.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Om er daarna weer snel op te gaan zitten....
Je vergelijking met Nathalie vind ik om te huilen trouwens. Nathalie was heel storend aanwezig de hele tijd. Marcia is dat zeer zeker niet.
Ze zetten ze op een best wel walgelijke manier in de zeik. Als dat andersom was gebeurd, waren de roddelaars opnieuw gigantisch uitgekotst.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar je hebt nu het geluid in de slaapkamer aan, en je vindt dat nog steeds?
Dankzij die siliconentieten wegen ze meer dan 60 kilo Coos.quote:
Dat wás Nathalie's persoonlijkheid gewoon. Een persoonlijkheid van niks. Marcia heeft veel meer persoonlijkheid, maar die komt pas los in een kleinere groep denk ik.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:59 schreef Ifa het volgende:
[..]
verglijkingen zijn altijd scheef. Gaat erom dat Natalie van haar persoonlijkheid weinig liet zien, (tegen alles maar steeds "ja" piepte") waardoor je - ik in ieder geval - toch benieuwd bent wat er achter zit.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Dankzij die siliconentieten wegen ze meer dan 60 kilo Coos.
Volgens mij wíl jij dat graag zo zien of zo.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zetten ze op een best wel walgelike manier in de zeik. Als dat andersom was gebeurd, waren de roddelaars opnieuw gigantisch uitgekotst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |