Moet je 's een week noodgedwongen Saai Radio meemaken...quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:47 schreef rockin_the_lowland het volgende:
538 is het dieptepunt van de nederlandse radio
Foto's.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:28 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik helemaal stront ziek van die kloten stagebegeleidster van 22 jaar....
Dat is nog tenminste iets van muziek.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:12 schreef vencodark het volgende:
Tijdje geleden had ik er ook een topic over geopend. Ik hoorde dagelijks 10 uur lang sky radio. Ik leef met je mee.![]()
Euhm, da's veel chiller dan Sky Radio.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:22 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Dat is nog tenminste iets van muziek.
Ik moest naar radio 1 luisteren.Het kan altijd erger.
Gelukkig heb ik geen stage dit jaar, vorig jaar wel 800 uurquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:21 schreef WEST het volgende:
ach beter dan die schijtnummers die ik op stage moet horenen dan is m'n klasgenoot van vorig jaar nog deels stagebegeleider ook
![]()
Het is zo'n vieze tuinbroeken lesbiëne die zich heel geemancipeerd voelt zonder vriend, maar elke avond ligt te janken omdat ze in zo'n kut flatje woont. En ze is dik.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:19 schreef jorienvdherik het volgende:
wijfenzender ja,
maar heb je foto van je stagebegeleidster
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:02 schreef satecl het volgende:
Arrow Classic Rock
'Tot 12 uur, Classic Rock Around The Clock'
Opleiding: MBO Detailhandelquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:02 schreef satecl het volgende:
Arrow Classic Rock
'Tot 12 uur, Classic Rock Around The Clock'
slamfm draait ieder uur de zelfde platenquote:
Sorry, ik ben niet zo cool als jou...quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:32 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Opleiding: MBO Detailhandel
Beroep: ---
Hobbies/interesses: Voetbal, Muziek, Beatles![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |