alleen voor vrouwen toch?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:50 schreef Pony-Lover het volgende:
ze moeten het onderwijs maar helemaal verbieden, dat deden de Taliban in Afghanistan ook.
Kijk maar naar de Duitsers!quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:58 schreef Drugshond het volgende:
Hoe dommer de massa, des te makkelijker kun je hem manipuleren.
mannen mochten ook alleen nog bepaalde takken van "onderwijs" volgen, vrouwen idd helemaal niet meer.quote:
chemie en landbouw mocht zeker nog wel?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:17 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
mannen mochten ook alleen nog bepaalde takken van "onderwijs" volgen, vrouwen idd helemaal niet meer.
Himmler moet je op z'n woord geloven, natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:18 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Heinrich Himler noemde de islam ook al de religieuze variant van het fascisme.![]()
In dit geval wel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:28 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Himmler moet je op z'n woord geloven, natuurlijk.
In meen dat hij op dit gebied wel enige kennis bezat jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:28 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Himmler moet je op z'n woord geloven, natuurlijk.
voor de heilige stijd ja, al viel landbouw (papaver--->opium)m daar voor de taliban zeker niet onder.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
chemie en landbouw mocht zeker nog wel?
ze hebben er backdoor aardig wat mee verdient, begreep ik uit een docu ooit. maar kan het mishebben.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:48 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
voor de heilige stijd ja, al viel landbouw (papaver--->opium)m daar voor de taliban zeker niet onder.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:31 schreef Integrity het volgende:
De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad wil een eind maken aan de invloed van liberalen op de Iraanse universiteiten en scholen. Dat heeft hij dinsdag tijdens een bijeenkomst van studenten gezegd.
''Ons onderwijssysteem is 150 jaar lang beïnvloed door seculiere gedachten, op een manier die het geloof in onszelf en onze identiteit negeerde'', zei Ahmadinejad. ''Een student moet zich openlijk verzetten tegen liberale gedachten en tegen de liberale economie. Een student moet vragen waarom een vrijzinnige leraar lage cijfers geeft aan een student die zijn ideeën niet deelt.''
De hardliner Ahmadinejad heeft gezworen dat hij Iran zal terugbrengen naar de ideologie die het land vlak na de islamitische revolutie in 1979 beheersten.
Ahmadinejad wil onderwijs zuiveren
Kijk weet je wat ik nou niet snap? Het antwoordt op de vraag waarom. Hij deponeert zo wat hij wil veranderen en het enige dat ik uit de tekst kan opmaken is het geloof in onszelf en de identiteit negeren. Ik zou daar wat meer toelichting over willen.
Het is te stellend, wat hij wil. Weet iemand misschien waarom hij dit wil. Niet alleen referend naar de Islam, maar ook zijn persoonlijke motieven?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:52 schreef laforest het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat een held!
Eindelijk weer eens een zuivere Islamiet die goede dingen doet, in plaats van mensen opblazen.
Ze hielden idd de productie laag waardoor de prijzen stegen en ze hun eigen vooraden duur komden verkopen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze hebben er backdoor aardig wat mee verdient, begreep ik uit een docu ooit. maar kan het mishebben.
De Taliban waren vrij praktisch ingesteld wb de papaverteelt. Ze gedoogden het enkele jaren (en profiteerden ervan) en hebben vantevoren een deadline gesteld wanneer het afgelopen moest zijn, het strookte immers niet met het islamitische gebod op bedwelmende middelen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:05 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ze hielden idd de productie laag waardoor de prijzen stegen en ze hun eigen vooraden duur komden verkopen.
ben je net als ik 'bang' dat er straks een soort tweede, maar dan mega, taliban in iran gaat ontstaan? de voorbodes zeggen mij genoeg om het patroon te herkennen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:10 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
De Taliban waren vrij praktisch ingesteld wb de papaverteelt. Ze gedoogden het enkele jaren (en profiteerden ervan) en hebben vantevoren een deadline gesteld wanneer het afgelopen moest zijn, het strookte immers niet met het islamitische gebod op bedwelmende middelen.
Als ze half zo gematigd waren geweest met vrouwenrechten had je mij een stuk minder gehoord.
Himmler was toch een domme kippenboer die dacht dat de Heilige Graal en Atlantis echt bestonden? En dat er voor de prehistorie een Germaanse superbeschaving is geweest op aarde?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:47 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
In meen dat hij op dit gebied wel enige kennis bezat ja![]()
doelde hij op die lange blanke mensen in china? van een paar duizend jaar geleden?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:28 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Himmler was toch een domme kippenboer die dacht dat de Heilige Graal en Atlantis echt bestonden? En dat er voor de prehistorie een Germaanse superbeschaving is geweest op aarde?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |