Wat is daar lekker aan, een dame die zich beheersen kan?quote:
Die sparen hun sexenergie op en laten die in 1 neukbeurt los.quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat is daar lekker aan, een dame die zich beheersen kan?
Ik ben gestegen naarquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:38 schreef Maeghan het volgende:
- Zoenen: 0
- Sex: 0
Geweldig jaar, dit.
En wil je dat voor 31 december verhogen naar 1-2?quote:Op donderdag 21 december 2006 21:27 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik ben gestegen naar
- Zoenen: 1
- Sex: 1
<3 vriendje <3
Toch nog even voor het eind van het jaar=P
VIRGINquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:43 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Er is echt niets stoer aan neuken. Gewoon iets heel natuurlijks.
Ermee te koop lopen op een forum daarentegen is echt in-en-in triest..
We have a winner!quote:
Ik mis je kritiekpunt, golfer.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:20 schreef golfer het volgende:
[..]
We have a winner!
Gemiddelde van 2x zoenen en dan1 keer seks.
Verder natuurlijk geen sletje.![]()
kben niet zo trots dat ik tussen die 10 zitquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:20 schreef golfer het volgende:
[..]
We have a winner!
quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:47 schreef Catch22- het volgende:
kben niet zo trots dat ik tussen die 10 zit
update 2:quote:Op zondag 17 december 2006 15:24 schreef Asmooh het volgende:
[..]
december update:
- Sex: 5
- Zoenen: 15
nja, dat is allemaal in ordequote:
Meaghan, leuk voor jequote:Op donderdag 21 december 2006 21:27 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik ben gestegen naar
- Zoenen: 1
- Sex: 1
<3 vriendje <3
Toch nog even voor het eind van het jaar=P
Update;quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:15 schreef Cuegirllie het volgende:
uhmm 1 kerel.. vaste relatie toen dusjah.. misschien dat ik er nog snel eentje voor het nieuwe jaar derbij gooi, maar dat zie ik nog wel
Golfer, jammerlijk dat je suggereert dat ik een sletje ben. Maar nu ik erover nadenk, jouw mening is uiterst belangrijk voor mij. Ik ga het toch maar in overweging nemen een kluizenaarsbestaan te leiden, speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:20 schreef golfer het volgende:
[..]
We have a winner!
En toch verkondig je het nóg een keer extra op Fok! Het is goed met jequote:Op vrijdag 22 december 2006 01:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
kben niet zo trots dat ik tussen die 10 zit
quote:
Binnen een weekquote:
Laat me raden, jouw cijfers zijn nul en nul?quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:47 schreef DenniZ224 het volgende:
ik heb een hekel aan dit soort verkapte topics
komt het wel een beetje op neer hequote:
Tweede Kerstdag ben ik al volgeboektquote:
Dit is Fok! Zegt genoeg, lijkt mequote:Op zaterdag 23 december 2006 17:01 schreef Jajong het volgende:
Dat je zo open bent over je geslet Marjo.. Normaal doe je altijd alsof het 'niet zo is' ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |