`quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:21 schreef Bushmaster het volgende:
Rare jongens hoor, neem bijv. I Write Sins Not Tragedies. Ik vind ze wel een beetje camerageyl.
Ahwquote:
Jeequote:Op woensdag 6 september 2006 19:40 schreef PsyCha het volgende:
Deel 2![]()
Beter blijft die mongool dit keer weg.
Ik vond ze wel cool eigenlijkquote:Op woensdag 6 september 2006 19:53 schreef cappp het volgende:
Mijn god wat waren ze slecht op lowlands.
quote:Op woensdag 6 september 2006 19:53 schreef cappp het volgende:
Mijn god wat waren zijn ze slecht op lowlands.
Ga ik in mee. Neurotisch, niet originele baggerquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:38 schreef OFfSprngr het volgende:
Kanker band.
Die hebben eindelijk naar Panic! at the disco geluisterdquote:Op woensdag 27 september 2006 11:22 schreef ijsmeis het volgende:
Waar zijn al die mensen uit het vorige topic.
quote:Op woensdag 27 september 2006 10:11 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Ga ik in mee. Neurotisch, niet originele bagger![]()
Het enige leuke nummer dat ze op lowlands speelden was een cover van Radiohead.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:53 schreef lplover het volgende:
Hehe, vind eigenlijk wel grappig dat zoveel mensen zo'n schijthekel aan ze hebben.
Zelf vind ik ze wel super. Heb ze laatst gezien op Lowlands. En aangezien iedereen daar over zat te zeiken, wij stonden zo goed als vooraan en het was ons toch zeer duidelijk dat ze onwijs veel technische problemen hadden. Oortjes die het vanaf het begin niet deden, banjo van Ryan die het ook niet deed. Na de helft werd dr een microfoon gewisseld en toen klonk het eigenlijk gewoon goed! Maargoed, wij hadden sowieso lol en als andere mensen ze niks vinden doet me dat ook eigenlijk niks![]()
Lieve schat, je hebt gelijk met dat laatste zinnetje, maar alsnog..ik kende ze lang voordat ze op MTV/TMF/whatever te zien waren.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:46 schreef OFfSprngr het volgende:
Ze hebben wel talent in het feit dat ze alles wat gay is nog gayer kunnen maken, dat moet ik wel toegeven, tis een heel talent..
Van die mensen die MTV hun smaak laat bepalen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik daar 1 van? Is iemand hier in dit topic zo'n persoon? Voor zover ik kan zien niet. Wat hebben wij dus hieraan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:51 schreef OFfSprngr het volgende:
De "emo" trend is daarin precies hetzelfde al die aandachtsgeile pubertjes die elkaar aan steken met slechte smaak in muziek is net zo erg als MTV.
Ik wil hier niet eens op ingaan, je vindt toch dat je gelijk hebt met alles, maargoed.[sub]quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:51 schreef OFfSprngr het volgende:
Vooral altos zijn daar verschrikkelijk in.
"emos", altos en hippies moeten allemaal op tiefen, gefaalde idealloze kneuzen.
Dag Nasty.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Ben ik daar 1 van? Is iemand hier in dit topic zo'n persoon? Voor zover ik kan zien niet. Wat hebben wij dus hieraan?![]()
Vooralsnog, geef mij maar lekker de oude emo bands, (Embrace, Mineral enz.) dan ben ik al blij. P!ATD is leuk om naar te luisteren, maar voor mij zijn ze nu ook te commercieel heb ik vanavond gemerkt. (Het viel opvallend stil qua meezingen buiten de 2 uitgebrachte nummers)
Tja, mensen kunnen hier niet zonder me, verder verneuken genoeg van dit soort lui Punk topics.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik wil hier niet eens op ingaan, je vindt toch dat je gelijk hebt met alles, maargoed.[sub]
Laat mensen toch lekker naar hun eigen muziek luisteren, hun eigen ding doen, laat dit topic met rust en ga terug naar je punk topic. Wij gaat toch ook niet zitten posten daar hoe verneukt die muziek is? [sub]Heb wel betere dingen te doen met mn leven/tijd.
Wij kunnen prima zonder jou, maar jij niet zonder ons lijkt het meerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:01 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Tja, mensen kunnen hier niet zonder me, verder verneuken genoeg van dit soort lui Punk topics.
Ik heb een tijdje een aardige obsessie voor ze gehad (niet voor de lyrics, niet voor de band, voor de muziek, lekker hyper en vrolijk), maar die was al een aantal maanden over. Ik wilde ze alsnog wel gewoon een keertje zien, om te kijken wat ik van ze vond..Mrjaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:07 schreef OFfSprngr het volgende:
Als je Embrace en Dag Nasty luisterd waarom luister je dan überhaubt andere niet Emo bagger zoals Panic at the disco?
Al heeeele tijd geleden gezien. Lullig voor Brendon, maar de fans stonden wel achter hem. Flesjes gooien is sowieso not done.. Je weet ook niet hoe hard dat flesje was aangekomen, of het vol zat (moet wel, anders kwam dat ding nooit ver). Geloof me, zoiets kan pijn doenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:14 schreef OFfSprngr het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=7YHLPjEQL0A
Echt........ik ben deze reacties van jou nu al ZO vaak tegen gekomen in topics over P!ATD, dat het me zeer gerechtvaardigd lijkt om jou een ongelooflijke grote hufter te noemen! Tuurlijk, je hoeft die muziek niet tof te vinden, en je mag die gasten van mij ook haten, allemaal prima. Maar blijf gewoon weg hier als je echt niks anders te doen hebt dan topics verneuken, andere mensen beledigen (ja, ik weet het, ik beledig je nu ook, maar goed) en te klinken als een CD die alsmaar overslaat (dat wordt OOK irritant na 5 seconden).quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:51 schreef OFfSprngr het volgende:
De "emo" trend is daarin precies hetzelfde al die aandachtsgeile pubertjes die elkaar aan steken met slechte smaak in muziek is net zo erg als MTV.
Vooral altos zijn daar verschrikkelijk in.
"emos", altos en hippies moeten allemaal op tiefen, gefaalde idealloze kneuzen.
Jammer dat je na 1,5 maand nog steeds niet kunt spellenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:43 schreef OFfSprngr het volgende:
Jammer dat je na 1½ maand nog steeds dezelfde bagger luisterd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |