Bekend fenomeen!quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:15 schreef Nesle het volgende:
YEAHOE!
Ik heb alles afgezegd vanavond
Alleen heb ik wel bakken met huiswerk
Tsja, je hebt zo je prioriteiten ...quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:15 schreef Nesle het volgende:
YEAHOE!
Ik heb alles afgezegd vanavond
Alleen heb ik wel bakken met huiswerk
Zelfs die staan bij mij nu voor gesloten deurquote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:09 schreef rena het volgende:
[..]
Zelfs die staan bij mij nu voor gesloten deur![]()
![]()
Ja, alsof die ooit bij mij op bezoek komenquote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:13 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, alsof die ooit bij mij op bezoek komen![]()
quote:
Ik vond het grappig ....quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:09 schreef rena het volgende:
[..]
Zelfs die staan bij mij nu voor gesloten deur![]()
![]()
My guess ...quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:13 schreef MaJo het volgende:
Jezus wat spannend zeg! De reclame was net echt superkort, zat hier nog te lezen en hoorde toen achter me dat het alweer begonnen was. Ik ga misschien inderdaad wel downloaden hierna, weet niet of ik me nog in kan houden
Haha inderdaadquote:
Toch hopelijk wel sneller dan een week?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha inderdaadIk heb alleen zo'n ontzettende trage downloadverbinding, duurt dus wel even voor het ik dan binnen heb
![]()
Geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha inderdaadIk heb alleen zo'n ontzettende trage downloadverbinding, duurt dus wel even voor het ik dan binnen heb
![]()
Ze is 26, maar kan idd makkelijk jongere rollen spelen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:16 schreef SeaOfLove het volgende:
Pffft ik heb het niet meer...superspannend. En wat blijft Cristina Ricci toch een goede actrice...lijkt ook wel of zij nooit ouder wordt![]()
Ja, anders maak je de verleiding nog groter!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:28 schreef Fannetje het volgende:
Hij blijft geweldig
En die van volgende week is zeker net zo goed... hebben jullie niet meteen de downloadkriebels? Toen ik deze afl. voor de eerste keer gezien had wilde ik meteen het vervolg zien...
Alle muziek die in de aflevering gefeatured is, is op de Music Guide te vinden per aflevering.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:37 schreef Nesle het volgende:
Welk nummer/lied werd gespeeld aan het begin van de aflevering. Als george onder de douche stapt zegmaar?
Lekker getimed... hopelijk geen Code Black danquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
welk nummer had deze aflevering ik wil het 2de deel kijken want lig zelf in het ziekenhuis volgende week![]()
Ja weet ik maar als ik dan seizoen 2 en dan afl Its the end of the world doe, floept ie terug naar dat filmpje. Bij jou ook?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:42 schreef Molline het volgende:
[..]
Alle muziek die in de aflevering gefeatured is, is op de Music Guide te vinden per aflevering.
Oh comon!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:45 schreef Molline het volgende:
Pssst:
Volgende week wordt het nog spannender ...
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:45 schreef Molline het volgende:
Pssst:
Volgende week wordt het nog spannender ...
Ja, nu je het zegt. Kijk trouwens uit voor spoilers op die site (had ik niet gezien).quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:46 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja weet ik maar als ik dan seizoen 2 en dan afl Its the end of the world doe, floept ie terug naar dat filmpje. Bij jou ook?
Seizoen 2 bestaat uit 27 afleveringen, als je de laatste dubbelaflevering als twee afleveringen ziet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:48 schreef MaJo het volgende:
Waar zijn ze op dit moment in Amerika? Ben benieuwd hoe ver we achterlopen. Is daar seizoen 3 net begonnen? En uit hoeveel afleveringen bestaat seizoen 2?
Het liedje is: Dead Streets - Monotypesquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:46 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja weet ik maar als ik dan seizoen 2 en dan afl Its the end of the world doe, floept ie terug naar dat filmpje. Bij jou ook?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:51 schreef Airen het volgende:
[..]
Het liedje is: Dead Streets - Monotypes![]()
ja was leuk!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:43 schreef ioor het volgende:
Echt heel spannende aflevering, ik kan niet wachten tot volgende week.
Samen is dat een nummer van R.E.M. (dit was het weer wat betreft de nutteloze infoquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:45 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Lekker getimed... hopelijk geen Code Black dan
Dit was 2.16, "It's the end of the world"
Volgende week 2.17 "as we know it"
Super lied idd, jammer dat het bijna nergens in een beetje fatsoenlijke kwaliteit verkrijgbaar is.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:51 schreef Airen het volgende:
[..]
Het liedje is: Dead Streets - Monotypes![]()
Ik had het ook wel slecht hoor gisteren: traantje wegpinken bij ATWT, een snik of wat bij GA en ook bij The Guardian rolde er wat tranenquote:Op woensdag 27 september 2006 09:08 schreef Koningin het volgende:
Ik nietquote:Op woensdag 27 september 2006 08:12 schreef aloa het volgende:
Beste aflevering tot nu toe, vond ik. En natuurlijk is dat weer een vervolg-aflevering.
Moeten we weer een week wachten.![]()
![]()
Ik ook niet, maar ik kon toen een keer niet kijken. Dus vandaar. Alleen had ik dus de verkeerdequote:Op woensdag 27 september 2006 09:22 schreef JustMeLizz het volgende:
Ik download ze nooit, ik wacht altijd tot 't op tv is maar nu wil ik wel snel dat het weer dinsdag is :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |