Ze is 26, maar kan idd makkelijk jongere rollen spelen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:16 schreef SeaOfLove het volgende:
Pffft ik heb het niet meer...superspannend. En wat blijft Cristina Ricci toch een goede actrice...lijkt ook wel of zij nooit ouder wordt![]()
Ja, anders maak je de verleiding nog groter!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:28 schreef Fannetje het volgende:
Hij blijft geweldig
En die van volgende week is zeker net zo goed... hebben jullie niet meteen de downloadkriebels? Toen ik deze afl. voor de eerste keer gezien had wilde ik meteen het vervolg zien...
Alle muziek die in de aflevering gefeatured is, is op de Music Guide te vinden per aflevering.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:37 schreef Nesle het volgende:
Welk nummer/lied werd gespeeld aan het begin van de aflevering. Als george onder de douche stapt zegmaar?
Lekker getimed... hopelijk geen Code Black danquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
welk nummer had deze aflevering ik wil het 2de deel kijken want lig zelf in het ziekenhuis volgende week![]()
Ja weet ik maar als ik dan seizoen 2 en dan afl Its the end of the world doe, floept ie terug naar dat filmpje. Bij jou ook?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:42 schreef Molline het volgende:
[..]
Alle muziek die in de aflevering gefeatured is, is op de Music Guide te vinden per aflevering.
Oh comon!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:45 schreef Molline het volgende:
Pssst:
Volgende week wordt het nog spannender ...
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:45 schreef Molline het volgende:
Pssst:
Volgende week wordt het nog spannender ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |