quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:59 schreef outcast_within het volgende:
zoeentje die wel gebruik wil maken van Windows maar er niet voor wil betalen...
Sneu....
Ja dat vind ik ja bah![]()
Respect hebben voor andermans wensen, moet je.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:59 schreef outcast_within het volgende:
Sneu....
moraalridderquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:59 schreef outcast_within het volgende:
Sneu....
Zeg dat nog eens zonder tranen in je ogen??quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:27 schreef outcast_within het volgende:
[..]
in het budget zit geen geen geld toegewezen aan Vista, en wss hebben ze dat ook zo kopie veilig gemaakt. neej ik vermaak me wel met xp![]()
'Zoeeen' eentje die speciaal Maikul na moet praten vind ik sneu..bahquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:59 schreef outcast_within het volgende:
Sneu....
quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:26 schreef Terpstra het volgende:
[..]
'Zoeeen' eentje die speciaal Maikul na moet praten vind ik sneu..bah
Hoeveel krijg ik erbij??quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:23 schreef P-azz het volgende:
haha ik heb Millennium licentie! gratis af te halen!
Hehequote:Op dinsdag 5 september 2006 13:07 schreef Palomar het volgende:
Ik doe altijd "try before you buy". Ik ben nu XP al een paar jaar aan het proberen en op zich bevalt het wel, dus ik wil hem wel kopen. Maar nu las ik dat Vista er binnenkort aankomt, dus dan wacht ik daar liever op. Eerst even proberen en dan later koop ik hem als het bevalt.
Precies. Het leven is verdulleme toch al duur genoegquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:40 schreef Rekkie het volgende:
Nou hé.... ik hou liever mijn geld in me buutse
Het is zo duur als dat je het zelf maakt...quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:49 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Precies. Het leven is verdulleme toch al duur genoeg![]()
Klopt, maar een pc is tegenwoordig aardig essentieel geworden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is zo duur als dat je het zelf maakt...
Zo, dat het eerste en laatste diepzinnige wat ik vandaag zeg...
die mensen die dat doen hebben groot gelijk, als je het koopt heb je dus met dezelfde brakheid te maken en dat is meteen ook een goede reden om het dus ook niet te gaan kopen danquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:38 schreef BobbyB het volgende:
Dat ze het gebruiken en niet betalen vind ik nog tot daar aan toe, maar ook nog erover zeuren dat het brak is e.d. vind ik wel het toppunt.
zoentjequote:Op dinsdag 5 september 2006 12:59 schreef outcast_within het volgende:
Sneu....
je doet alsof je de enige bent die daar via school zo goedkoop aan kan komenquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:17 schreef JohanTop het volgende:
och khad een pro licentie voor 19euro kunnen krijgen @ school.. Maar ik gebruik liever Ubuntu![]()
En ja, me pa heeft een oem-systeem waar xp home bijzat, (zit ik nu op)
Maar als je er niet voor betaald moet je er ook niet over zeiken. Daarbij moeten sommigen gewoon eens leren omgaan met computers.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:36 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
die mensen die dat doen hebben groot gelijk, als je het koopt heb je dus met dezelfde brakheid te maken en dat is meteen ook een goede reden om het dus ook niet te gaan kopen dan
ga mij nou niet vertellen dat jij geen illegale software op je computer hebt staan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:59 schreef outcast_within het volgende:
Sneu....
79000 vs 8731quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:57 schreef outcast_within het volgende:
@netsplitter. deze post al gelezen?
---
quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:26 schreef Terpstra het volgende:
[..]
'Zoeeen' eentje die speciaal Maikul na moet praten vind ik sneu..bah
was niet mijn mening maar die van netsplitter.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:37 schreef buzzer het volgende:
[..]
ga mij nou niet vertellen dat jij geen illegale software op je computer hebt staan.
Waarom staat het in KLB dan als het ONZ inquote:Op woensdag 6 september 2006 09:41 schreef outcast_within het volgende:
[..]
zowiezo kijk naaruit de startpost. ik meende het niet.
Idd jij hebt meer post als maikuuuuul. Goed van je dat je dat hebt opgezochtquote:Op woensdag 6 september 2006 09:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
79000 vs 8731
Wie zit er er al langer?
Dus wie zit wie na te praten??
Precies....
Nee man, dat zijn geen post-aantallenquote:Op woensdag 6 september 2006 09:42 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Idd jij hebt meer post als maikuuuuul. Goed van je dat je dat hebt opgezocht. Of heb je meer posts als mij? enfin postcount
![]()
Waarin?quote:Op woensdag 6 september 2006 09:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee man, dat zijn geen post-aantallen![]()
Lees je in!
In Fok!...quote:
Zo jij bent snel van de wijs te brengen zegquote:Op woensdag 6 september 2006 09:50 schreef outcast_within het volgende:
Volg het niet meer.
kut topic
slotje!
verkeerde smileyquote:Op woensdag 6 september 2006 09:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zo jij bent snel van de wijs te brengen zeg![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |