quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:59 schreef outcast_within het volgende:
zoeentje die wel gebruik wil maken van Windows maar er niet voor wil betalen...
Sneu....
Ja dat vind ik ja bah![]()
Respect hebben voor andermans wensen, moet je.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:59 schreef outcast_within het volgende:
Sneu....
moraalridderquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:59 schreef outcast_within het volgende:
Sneu....
Zeg dat nog eens zonder tranen in je ogen??quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:27 schreef outcast_within het volgende:
[..]
in het budget zit geen geen geld toegewezen aan Vista, en wss hebben ze dat ook zo kopie veilig gemaakt. neej ik vermaak me wel met xp![]()
'Zoeeen' eentje die speciaal Maikul na moet praten vind ik sneu..bahquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:59 schreef outcast_within het volgende:
Sneu....
quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:26 schreef Terpstra het volgende:
[..]
'Zoeeen' eentje die speciaal Maikul na moet praten vind ik sneu..bah
Hoeveel krijg ik erbij??quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:23 schreef P-azz het volgende:
haha ik heb Millennium licentie! gratis af te halen!
Hehequote:Op dinsdag 5 september 2006 13:07 schreef Palomar het volgende:
Ik doe altijd "try before you buy". Ik ben nu XP al een paar jaar aan het proberen en op zich bevalt het wel, dus ik wil hem wel kopen. Maar nu las ik dat Vista er binnenkort aankomt, dus dan wacht ik daar liever op. Eerst even proberen en dan later koop ik hem als het bevalt.
Precies. Het leven is verdulleme toch al duur genoegquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:40 schreef Rekkie het volgende:
Nou hé.... ik hou liever mijn geld in me buutse
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |