quote:Op donderdag 7 september 2006 00:14 schreef Sethje het volgende:
ik neem aan dat je na zondag weer een paar maanden weg bent uit dit topic
ik vind je echt totaal niet aardig
Stoer, onze middenvelder loopt 2 op 1quote:Op woensdag 6 september 2006 23:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
, maar dat is ie , maar nu niet meer
hij loopt 1 op 1
![]()
en anders hebben we onze international Theo nog , mischien nog een mooi vrije trapje , Hersi wil ook wel weer iets laten zien![]()
Wat is dat voor loze opmerking? Hij wil niet door het elftal geslingerd worden.. Wat is daar nou weer verkeerd aanquote:Op woensdag 6 september 2006 23:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]![]()
![]()
Ga eerst maar eens constant presteren en als je traint op techniek, begin dan bij de basis en train op je aanname![]()
Niks.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat is dat voor loze opmerking? Hij wil niet door het elftal geslingerd worden.. Wat is daar nou weer verkeerd aan
Johny is ook geen rechtsback, hoop dat het iedereen nu echt duidelijk is.quote:Op donderdag 7 september 2006 08:37 schreef M0NTANA het volgende:
Wat speelde Johnny Heitinga gisteren een drama-partij, voordeel (?) is dat Manchester United hem komende winterstop niet bij Ajax zal weghalen. KJH speelde ongelukkig, Wesley Sneijder was vooral de eerste helft goed aanwezig en Ryan Babel viel gemotiveerd in, verder ben ik blij dat dat interlandvoetbal weer even voorbij is en zondag Ajax weer speelt.
Hoe meer de media dit roepen, hoe groter de kans dat San Marco hem laat staan als rechtsback, puur om dwars te zijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Johny is ook geen rechtsback, hoop dat het iedereen nu echt duidelijk is.
Uit vorm zijn kan de beste overkomen natuurlijk. En in de nederlandse competitie wordt extra op hem gelet. Op zich geen probleem omdat je dan andere spelers weer in staat kan stellen te scoren.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:33 schreef HeatWave het volgende:
KJH is gewoon ff van slag af. Als je TEVEEL hoort dat je zo goed, zo belangrijk, zo gewild bent, dan slaat het soms even om bij zo'n speler.
Dat is dan ook exact wat iedereen hier zegt, dus niemand hier die Johnny persoonlijk afkraakt. Wél zijn dramatische spel van gister.....quote:Op donderdag 7 september 2006 09:47 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Gaan we nou Johnny afkraken? Dat die boeren daar in Eindhoven dat doen, prima. Maar als je realistisch kijkt is Johnny een fántastische verdediger die nog jaren bij Ajax moet voetballen.
Als CENTRALE verdediger, als rechtsback is het soms een drama ja! Stam zet je ook geen rechtsback
Volgens mij wordt er geopperd om hem te verkopen aan ManU...quote:Op donderdag 7 september 2006 09:58 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat is dan ook exact wat iedereen hier zegt, dus niemand hier die Johnny persoonlijk afkraakt. Wél zijn dramatische spel van gister.....
Tja, maar van Ogararu ben ik ook nog niet echt onder de indruk... misschien toch maar boackye terughalen?quote:Op donderdag 7 september 2006 09:47 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Gaan we nou Johnny afkraken? Dat die boeren daar in Eindhoven dat doen, prima. Maar als je realistisch kijkt is Johnny een fántastische verdediger die nog jaren bij Ajax moet voetballen.
Als CENTRALE verdediger, als rechtsback is het soms een drama ja! Stam zet je ook geen rechtsback
Zolang anderen bij Ajax scoren maak ik me geen zorgen over die jongen.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:30 schreef M0NTANA het volgende:
Komt wel goed met KJH, hij moet zondag gewoon even dat doelpunt scoren tegen Vitesse.
Nog alijd heb ik het idee dat als er één schaap over de dam is, er ongetwijfeld (veel) meer volgen!
Kreeg ook geen fatsoenlijke ballenquote:Op donderdag 7 september 2006 09:33 schreef HeatWave het volgende:
KJH is gewoon ff van slag af. Als je TEVEEL hoort dat je zo goed, zo belangrijk, zo gewild bent, dan slaat het soms even om bij zo'n speler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |