Ontzettende domme mongool.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
819 Teletekst wo 06 sep
***OETBAL******************************
**** eredivisie,stand per 27/08
1. AZ 2 2 0 0 6 11- 2
2. Heerenveen 2 2 0 0 6 8- 2
3. Ajax 2 2 0 0 6 7- 1
4. Roda JC 2 2 0 0 6 2- 0
5. FC Groningen 2 1 1 0 4 4- 1
6. Heracles Al. 2 1 1 0 4 3- 0
7. PSV 2 1 0 1 3 3- 2
8. Vitesse 2 1 0 1 3 3- 4
9. FC Twente 2 1 0 1 3 1- 3
10. Willem II 2 1 0 1 3 2- 6
![]()
en zondag loopt AZ er weer 3 uit![]()
Voorzitter Marco van Basten. En ineens gaan er overal ter wereld deuren voor je open.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:58 schreef BobbyHill het volgende:
Ik weet niet of Ajax nog blij moet zijn met Van Basten, in wat voor belangrijke functie dan ook. Als iemand zichzelf het laatste jaar van z'n voetstuk gestoten heeft, dan is hij het wel. Prachtige speler, maar voorlopig geheel incompetent om zich met voetbalzaken bezig te houden.
Ik betwijfel eigenlijk ook wel of het bericht klopt. Het lijkt me niet dat Van Basten het voor minder dan trainer of Technisch Directeur doet. En ik denk dat Ten Cate en Van Geel het niet zo tof vinden als ze nu al weten dat ze in 2008 worden vervangen.
Kan 'ie nog wel gelijk hebbenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ontzettende domme mongool.
Heb je enig idee waar je het over hebt....blijf dan lekker in je vitesse topic...
Het gaat over de europese ranking.
als je met mongool gaat schelden kan ik jou niveau ook wel inschattenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ontzettende domme mongool.
Heb je enig idee waar je het over hebt....blijf dan lekker in je vitesse topic...
Het gaat over de europese ranking.
Als ie maar niks te zeggen krijgt over de aan en verkoop van spelersquote:Op woensdag 6 september 2006 23:07 schreef twi het volgende:
[..]
Voorzitter Marco van Basten. En ineens gaan er overal ter wereld deuren voor je open.
Tuurlijk niet... het gaat om een europese ranking en hij post de eredivisie ranglijst...quote:
ga al die lange artikelen niet lezen , dus las alleen jou qoute , foutje bedankt baas....quote:Op woensdag 6 september 2006 23:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet... het gaat om een europese ranking en hij post de eredivisie ranglijst...
Belachelijk dat je beter 20 jaar niet mee kan doen aan Europese tournooien, dan enkele Europese prijzen winnen en zo nu en dan leuk presteren om hoog te komen op die lijst.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:39 schreef Sethje het volgende:
[..]
Het blijkt wel weer.. AJAX NOOIT MEER IN TE HALEN
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:31 schreef VoreG het volgende:
Markus heeft gescoord voor Zweden, Huntelaar op de bank
quote:Babel: "Ik wil niet terecht komen in zo'n situatie als Nigel de Jong, dat je door het hele elftal wordt geslingerd".
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
We stellen Heitinga ook op als compensatie.
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:31 schreef VoreG het volgende:
Markus heeft gescoord voor Zweden, Huntelaar op de bank
maar wij hebben Dankoquote:Op woensdag 6 september 2006 23:48 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Helaas voor jullie staat Stam altijd klaar om de fouten te herstellen![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat is toch die mislukte Feyenoord spits?
Theo , dikke papzakquote:Op woensdag 6 september 2006 23:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
, maar dat is ie , maar nu niet meer
hij loopt 1 op 1
![]()
en anders hebben we onze international Theo nog , mischien nog een mooi vrije trapje , Hersi wil ook wel weer iets laten zien![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zeg dat maar zondag , vindt ie wel leuk![]()
die sleuthanger shop ie gewoon de grond in zodat ie met zijn kind kan spelen , en Gabri poort ie gewoonquote:Op woensdag 6 september 2006 23:56 schreef toma het volgende:
[..]
hij legt t toch wel af tegen Sneijder en Gabri
Ik denk toch dat Theo stiekem naar buiten glipt in de rust om nog een grote friet saté te halen.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
die sleuthanger shop ie gewoon de grond in zodat ie met zijn kind kan spelen , en Gabri poort ie gewoon![]()
nee hij gaat roken in de kleedkamerquote:Op donderdag 7 september 2006 00:00 schreef toma het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Theo stiekem naar buiten glipt in de rust om nog een grote friet saté te halen.
We zullen zien![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Paling roken zeker.
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:14 schreef Sethje het volgende:
ik neem aan dat je na zondag weer een paar maanden weg bent uit dit topic
ik vind je echt totaal niet aardig
Stoer, onze middenvelder loopt 2 op 1quote:Op woensdag 6 september 2006 23:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
, maar dat is ie , maar nu niet meer
hij loopt 1 op 1
![]()
en anders hebben we onze international Theo nog , mischien nog een mooi vrije trapje , Hersi wil ook wel weer iets laten zien![]()
Wat is dat voor loze opmerking? Hij wil niet door het elftal geslingerd worden.. Wat is daar nou weer verkeerd aanquote:Op woensdag 6 september 2006 23:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]![]()
![]()
Ga eerst maar eens constant presteren en als je traint op techniek, begin dan bij de basis en train op je aanname![]()
Niks.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat is dat voor loze opmerking? Hij wil niet door het elftal geslingerd worden.. Wat is daar nou weer verkeerd aan
Johny is ook geen rechtsback, hoop dat het iedereen nu echt duidelijk is.quote:Op donderdag 7 september 2006 08:37 schreef M0NTANA het volgende:
Wat speelde Johnny Heitinga gisteren een drama-partij, voordeel (?) is dat Manchester United hem komende winterstop niet bij Ajax zal weghalen. KJH speelde ongelukkig, Wesley Sneijder was vooral de eerste helft goed aanwezig en Ryan Babel viel gemotiveerd in, verder ben ik blij dat dat interlandvoetbal weer even voorbij is en zondag Ajax weer speelt.
Hoe meer de media dit roepen, hoe groter de kans dat San Marco hem laat staan als rechtsback, puur om dwars te zijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Johny is ook geen rechtsback, hoop dat het iedereen nu echt duidelijk is.
Uit vorm zijn kan de beste overkomen natuurlijk. En in de nederlandse competitie wordt extra op hem gelet. Op zich geen probleem omdat je dan andere spelers weer in staat kan stellen te scoren.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:33 schreef HeatWave het volgende:
KJH is gewoon ff van slag af. Als je TEVEEL hoort dat je zo goed, zo belangrijk, zo gewild bent, dan slaat het soms even om bij zo'n speler.
Dat is dan ook exact wat iedereen hier zegt, dus niemand hier die Johnny persoonlijk afkraakt. Wél zijn dramatische spel van gister.....quote:Op donderdag 7 september 2006 09:47 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Gaan we nou Johnny afkraken? Dat die boeren daar in Eindhoven dat doen, prima. Maar als je realistisch kijkt is Johnny een fántastische verdediger die nog jaren bij Ajax moet voetballen.
Als CENTRALE verdediger, als rechtsback is het soms een drama ja! Stam zet je ook geen rechtsback
Volgens mij wordt er geopperd om hem te verkopen aan ManU...quote:Op donderdag 7 september 2006 09:58 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat is dan ook exact wat iedereen hier zegt, dus niemand hier die Johnny persoonlijk afkraakt. Wél zijn dramatische spel van gister.....
Tja, maar van Ogararu ben ik ook nog niet echt onder de indruk... misschien toch maar boackye terughalen?quote:Op donderdag 7 september 2006 09:47 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Gaan we nou Johnny afkraken? Dat die boeren daar in Eindhoven dat doen, prima. Maar als je realistisch kijkt is Johnny een fántastische verdediger die nog jaren bij Ajax moet voetballen.
Als CENTRALE verdediger, als rechtsback is het soms een drama ja! Stam zet je ook geen rechtsback
Zolang anderen bij Ajax scoren maak ik me geen zorgen over die jongen.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:30 schreef M0NTANA het volgende:
Komt wel goed met KJH, hij moet zondag gewoon even dat doelpunt scoren tegen Vitesse.
Nog alijd heb ik het idee dat als er één schaap over de dam is, er ongetwijfeld (veel) meer volgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |