Misschien dat het met ingang van dit seizoen is veranderd. Overigens is ¤ 8,60 voor een combivrije inmaakpartij best interessant, kijken of er iemand voor taxi kan/wil spelen.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:16 schreef JaWi het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/web/show/id=168289/contentid=60090
Onderaan staat weer van wel, beetje vaag.
quote:
Babel gaat voor de spitspositie
Woensdag 6 september, door KayJay, Amsterdam, 13.57u GMT+01.00, Sportweek
In een interview met de sportweek heeft Babel te kennen gegeven zich toch te gaan richten op de spitspositie. "Mijn kwaliteiten liggen in de spits" zegt de linksbuiten van Ajax waar hij aan toevoegt: "Ik wil niet terecht komen in zo'n situatie als Nigel de Jong, dat je door het hele elftal wordt geslingerd".
Babel moet op dit moment Huntelaar en Rosenberg voor zich dulden. Babel heeft op dit moment een vaste plek als linksbuiten, daarmee heeft hij tot nu toe wel de concurrentiestrijd van Perez gewonnen.
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:01 schreef Sethje het volgende:
Hij moet eerst een bal leren aannemen
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:02 schreef Radegast het volgende:
Babel mag zich best richten op de spitspositie, al lijkt het mij nogal een kansloze missie met KJH daar.
Hij zeikt niet. Hoor je hem de spits positie claimen? Nee. Hij gaat zich er alleen op richten, wat prima is. Laat hem er maar voor werken. (Wat hij zelf ook zegt.)quote:Op woensdag 6 september 2006 18:00 schreef stefmans het volgende:
Babel moet niet zeiken
Santegoeds.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:45 schreef denthemen het volgende:
Bron: Entertainment Live 18:00 (Talpa)
Volgens bovenstaand programma heeft Marco van Basten een contract bij Ajax getekend. Voor welke functie dit was, werd niet duidelijk. Het zou in ieder geval om een leidinggevende functie gaan. Ook zou het de reden zijn waarom hij niet wou bijtekenen bij de KNVB.
Iemand hier meer over? Is dit echt door Talpa gemeld?quote:Bron: Entertainment Live 18:00 (Talpa)
Volgens bovenstaand programma heeft Marco van Basten een contract bij Ajax getekend. Voor welke functie dit was, werd niet duidelijk. Het zou in ieder geval om een leidinggevende functie gaan. Ook zou het de reden zijn waarom hij niet wou bijtekenen bij de KNVB.
(Later wellicht meer..)
Preciesquote:Op woensdag 6 september 2006 20:15 schreef PLAE@ het volgende:
Van Gaal een verrader?![]()
laat me niet lachen.
Dat slaat werkelijk nergens op, waarom zou hij zijn Ajax veraden en het zo blijven noemenquote:Op woensdag 6 september 2006 19:35 schreef StarGazer het volgende:
Van Gaal: 'Vorig seizoen beste en leukste jaar'
5/9/2006 22:56
-verhaal-![]()
![]()
Verrader
kan jij mij ook even mailenquote:Op woensdag 6 september 2006 20:42 schreef PLAE@ het volgende:
slavenkoor
als je een mail adres in je profiel zet kan ik t sturen..
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:20 schreef Jasza het volgende:
89' [3 - 1] M. Rosenberg
En dat zou na het EK 2008 zijn, beetje vroeg vind je nietquote:Op woensdag 6 september 2006 20:06 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum2/13240.php
[..]
Iemand hier meer over? Is dit echt door Talpa gemeld?
Zou fántástisch zijn! Eindelijk op de juiste plek, bij zijn cluppie. Wat een geweldenaar, altijd een hart voor Ajax gehad. Mooiste vond ik de bekerwinst eind jaren tachtig, iedereen liet Ajax in de steek behalve Marco.
Laat dat ondankbare boeren Nederland maar zeiken. Lekker revanche nemen op het Europees Kampioenschap, feestvieren in jouw stad en dan terug naar jouw club. Marco is een Ajacied tot op het bot. Ik hou van je Marco![]()
aldus voetbalzone.nlquote:Marco van Basten wil niet bijtekenen bij Oranje omdat hij na het EK 2008 een functie bij Ajax zal gaan bekleden, meldt het programma Entertainment Live van Talpa vanavond. Het zou om een leiding gevende rol gaan bij de Amsterdamse club.
De KNVB deed Van Basten onlangs een voorstel om zijn contract, dat na het Europees Kampioenschap afloopt, te verlengen. De geboren Utrechter gaf aan daar voorlopig nog niet over te willen denken en zich eerst te willen concentreren op de komende twee jaar.
quote:meldt het programma Entertainment Live van Talpa
Het blijkt wel weer.. AJAX NOOIT MEER IN TE HALENquote:Feyenoord is bijna 50 plaatsen gezakt op de wereldranglijst voor clubteams. De Rotterdammers staan nu 253e op de ranglijst, die wordt aangevoerd door FC Barcelona. Hoogst genoteerde Nederlandse club is Ajax, gevolgd door PSV.
Opmerkelijk genoeg staat zelfs FC Groningen boven Feyenoord. Dit is mogelijk omdat de Groningers dit seizoen voor het eerst in jaren weer meedoen aan een internationale competitie en daardoor geen slechte resultaten uit het verleden hebben staan.
Verder is opvallend dat Ajax de hoogst genoteerde Nederlandse club van de ranglijst is. De ploeg van Henk ten Cate, die de afgelopen jaren in de Champions League beduidend minder presteerde dan PSV, staat 23e. De Eindhovenaren staan op hun beurt 39e.
ja jaquote:Op woensdag 6 september 2006 21:24 schreef StarGazer het volgende:
Wat eenvergeten al niet voor reacties hier oplevert, fantastisch
Was niet serieus bedoeld lieverds
Tuurlijk vind ik het geen verrader. Nooit. Geen trainer die ik heb meegemaakt die zoveel voor de club heeft betekend. Vind het hoogstens een aparte uitspraak, meer niet.quote:
Hij speelt zijn beste voetbal ooit.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:00 schreef twi het volgende:
Hopen dat Sneijder heel blijft de komende weken. Hij speelt niet werelds, maar gewoon erg goed.
ik heb je gemaildquote:Op woensdag 6 september 2006 20:42 schreef PLAE@ het volgende:
slavenkoor
als je een mail adres in je profiel zet kan ik t sturen..
Hoeveelste staat AZ dan ?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:39 schreef Sethje het volgende:
[..]
Het blijkt wel weer.. AJAX NOOIT MEER IN TE HALEN
Weet ik veelquote:
819 Teletekst wo 06 sepquote:Op woensdag 6 september 2006 22:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Weet ik veeldie staan er heus niet boven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |