Misschien dat het met ingang van dit seizoen is veranderd. Overigens is ¤ 8,60 voor een combivrije inmaakpartij best interessant, kijken of er iemand voor taxi kan/wil spelen.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:16 schreef JaWi het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/web/show/id=168289/contentid=60090
Onderaan staat weer van wel, beetje vaag.
quote:
Babel gaat voor de spitspositie
Woensdag 6 september, door KayJay, Amsterdam, 13.57u GMT+01.00, Sportweek
In een interview met de sportweek heeft Babel te kennen gegeven zich toch te gaan richten op de spitspositie. "Mijn kwaliteiten liggen in de spits" zegt de linksbuiten van Ajax waar hij aan toevoegt: "Ik wil niet terecht komen in zo'n situatie als Nigel de Jong, dat je door het hele elftal wordt geslingerd".
Babel moet op dit moment Huntelaar en Rosenberg voor zich dulden. Babel heeft op dit moment een vaste plek als linksbuiten, daarmee heeft hij tot nu toe wel de concurrentiestrijd van Perez gewonnen.
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:01 schreef Sethje het volgende:
Hij moet eerst een bal leren aannemen
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:02 schreef Radegast het volgende:
Babel mag zich best richten op de spitspositie, al lijkt het mij nogal een kansloze missie met KJH daar.
Hij zeikt niet. Hoor je hem de spits positie claimen? Nee. Hij gaat zich er alleen op richten, wat prima is. Laat hem er maar voor werken. (Wat hij zelf ook zegt.)quote:Op woensdag 6 september 2006 18:00 schreef stefmans het volgende:
Babel moet niet zeiken
Santegoeds.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:45 schreef denthemen het volgende:
Bron: Entertainment Live 18:00 (Talpa)
Volgens bovenstaand programma heeft Marco van Basten een contract bij Ajax getekend. Voor welke functie dit was, werd niet duidelijk. Het zou in ieder geval om een leidinggevende functie gaan. Ook zou het de reden zijn waarom hij niet wou bijtekenen bij de KNVB.
Iemand hier meer over? Is dit echt door Talpa gemeld?quote:Bron: Entertainment Live 18:00 (Talpa)
Volgens bovenstaand programma heeft Marco van Basten een contract bij Ajax getekend. Voor welke functie dit was, werd niet duidelijk. Het zou in ieder geval om een leidinggevende functie gaan. Ook zou het de reden zijn waarom hij niet wou bijtekenen bij de KNVB.
(Later wellicht meer..)
Preciesquote:Op woensdag 6 september 2006 20:15 schreef PLAE@ het volgende:
Van Gaal een verrader?![]()
laat me niet lachen.
Dat slaat werkelijk nergens op, waarom zou hij zijn Ajax veraden en het zo blijven noemenquote:Op woensdag 6 september 2006 19:35 schreef StarGazer het volgende:
Van Gaal: 'Vorig seizoen beste en leukste jaar'
5/9/2006 22:56
-verhaal-![]()
![]()
Verrader
kan jij mij ook even mailenquote:Op woensdag 6 september 2006 20:42 schreef PLAE@ het volgende:
slavenkoor
als je een mail adres in je profiel zet kan ik t sturen..
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:20 schreef Jasza het volgende:
89' [3 - 1] M. Rosenberg
En dat zou na het EK 2008 zijn, beetje vroeg vind je nietquote:Op woensdag 6 september 2006 20:06 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum2/13240.php
[..]
Iemand hier meer over? Is dit echt door Talpa gemeld?
Zou fántástisch zijn! Eindelijk op de juiste plek, bij zijn cluppie. Wat een geweldenaar, altijd een hart voor Ajax gehad. Mooiste vond ik de bekerwinst eind jaren tachtig, iedereen liet Ajax in de steek behalve Marco.
Laat dat ondankbare boeren Nederland maar zeiken. Lekker revanche nemen op het Europees Kampioenschap, feestvieren in jouw stad en dan terug naar jouw club. Marco is een Ajacied tot op het bot. Ik hou van je Marco![]()
aldus voetbalzone.nlquote:Marco van Basten wil niet bijtekenen bij Oranje omdat hij na het EK 2008 een functie bij Ajax zal gaan bekleden, meldt het programma Entertainment Live van Talpa vanavond. Het zou om een leiding gevende rol gaan bij de Amsterdamse club.
De KNVB deed Van Basten onlangs een voorstel om zijn contract, dat na het Europees Kampioenschap afloopt, te verlengen. De geboren Utrechter gaf aan daar voorlopig nog niet over te willen denken en zich eerst te willen concentreren op de komende twee jaar.
quote:meldt het programma Entertainment Live van Talpa
Het blijkt wel weer.. AJAX NOOIT MEER IN TE HALENquote:Feyenoord is bijna 50 plaatsen gezakt op de wereldranglijst voor clubteams. De Rotterdammers staan nu 253e op de ranglijst, die wordt aangevoerd door FC Barcelona. Hoogst genoteerde Nederlandse club is Ajax, gevolgd door PSV.
Opmerkelijk genoeg staat zelfs FC Groningen boven Feyenoord. Dit is mogelijk omdat de Groningers dit seizoen voor het eerst in jaren weer meedoen aan een internationale competitie en daardoor geen slechte resultaten uit het verleden hebben staan.
Verder is opvallend dat Ajax de hoogst genoteerde Nederlandse club van de ranglijst is. De ploeg van Henk ten Cate, die de afgelopen jaren in de Champions League beduidend minder presteerde dan PSV, staat 23e. De Eindhovenaren staan op hun beurt 39e.
ja jaquote:Op woensdag 6 september 2006 21:24 schreef StarGazer het volgende:
Wat eenvergeten al niet voor reacties hier oplevert, fantastisch
Was niet serieus bedoeld lieverds
Tuurlijk vind ik het geen verrader. Nooit. Geen trainer die ik heb meegemaakt die zoveel voor de club heeft betekend. Vind het hoogstens een aparte uitspraak, meer niet.quote:
Hij speelt zijn beste voetbal ooit.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:00 schreef twi het volgende:
Hopen dat Sneijder heel blijft de komende weken. Hij speelt niet werelds, maar gewoon erg goed.
ik heb je gemaildquote:Op woensdag 6 september 2006 20:42 schreef PLAE@ het volgende:
slavenkoor
als je een mail adres in je profiel zet kan ik t sturen..
Hoeveelste staat AZ dan ?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:39 schreef Sethje het volgende:
[..]
Het blijkt wel weer.. AJAX NOOIT MEER IN TE HALEN
Weet ik veelquote:
819 Teletekst wo 06 sepquote:Op woensdag 6 september 2006 22:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Weet ik veeldie staan er heus niet boven
Ontzettende domme mongool.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
819 Teletekst wo 06 sep
***OETBAL******************************
**** eredivisie,stand per 27/08
1. AZ 2 2 0 0 6 11- 2
2. Heerenveen 2 2 0 0 6 8- 2
3. Ajax 2 2 0 0 6 7- 1
4. Roda JC 2 2 0 0 6 2- 0
5. FC Groningen 2 1 1 0 4 4- 1
6. Heracles Al. 2 1 1 0 4 3- 0
7. PSV 2 1 0 1 3 3- 2
8. Vitesse 2 1 0 1 3 3- 4
9. FC Twente 2 1 0 1 3 1- 3
10. Willem II 2 1 0 1 3 2- 6
![]()
en zondag loopt AZ er weer 3 uit![]()
Voorzitter Marco van Basten. En ineens gaan er overal ter wereld deuren voor je open.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:58 schreef BobbyHill het volgende:
Ik weet niet of Ajax nog blij moet zijn met Van Basten, in wat voor belangrijke functie dan ook. Als iemand zichzelf het laatste jaar van z'n voetstuk gestoten heeft, dan is hij het wel. Prachtige speler, maar voorlopig geheel incompetent om zich met voetbalzaken bezig te houden.
Ik betwijfel eigenlijk ook wel of het bericht klopt. Het lijkt me niet dat Van Basten het voor minder dan trainer of Technisch Directeur doet. En ik denk dat Ten Cate en Van Geel het niet zo tof vinden als ze nu al weten dat ze in 2008 worden vervangen.
Kan 'ie nog wel gelijk hebbenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ontzettende domme mongool.
Heb je enig idee waar je het over hebt....blijf dan lekker in je vitesse topic...
Het gaat over de europese ranking.
als je met mongool gaat schelden kan ik jou niveau ook wel inschattenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ontzettende domme mongool.
Heb je enig idee waar je het over hebt....blijf dan lekker in je vitesse topic...
Het gaat over de europese ranking.
Als ie maar niks te zeggen krijgt over de aan en verkoop van spelersquote:Op woensdag 6 september 2006 23:07 schreef twi het volgende:
[..]
Voorzitter Marco van Basten. En ineens gaan er overal ter wereld deuren voor je open.
Tuurlijk niet... het gaat om een europese ranking en hij post de eredivisie ranglijst...quote:
ga al die lange artikelen niet lezen , dus las alleen jou qoute , foutje bedankt baas....quote:Op woensdag 6 september 2006 23:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet... het gaat om een europese ranking en hij post de eredivisie ranglijst...
Belachelijk dat je beter 20 jaar niet mee kan doen aan Europese tournooien, dan enkele Europese prijzen winnen en zo nu en dan leuk presteren om hoog te komen op die lijst.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:39 schreef Sethje het volgende:
[..]
Het blijkt wel weer.. AJAX NOOIT MEER IN TE HALEN
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:31 schreef VoreG het volgende:
Markus heeft gescoord voor Zweden, Huntelaar op de bank
quote:Babel: "Ik wil niet terecht komen in zo'n situatie als Nigel de Jong, dat je door het hele elftal wordt geslingerd".
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
We stellen Heitinga ook op als compensatie.
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:31 schreef VoreG het volgende:
Markus heeft gescoord voor Zweden, Huntelaar op de bank
maar wij hebben Dankoquote:Op woensdag 6 september 2006 23:48 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Helaas voor jullie staat Stam altijd klaar om de fouten te herstellen![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat is toch die mislukte Feyenoord spits?
Theo , dikke papzakquote:Op woensdag 6 september 2006 23:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
, maar dat is ie , maar nu niet meer
hij loopt 1 op 1
![]()
en anders hebben we onze international Theo nog , mischien nog een mooi vrije trapje , Hersi wil ook wel weer iets laten zien![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zeg dat maar zondag , vindt ie wel leuk![]()
die sleuthanger shop ie gewoon de grond in zodat ie met zijn kind kan spelen , en Gabri poort ie gewoonquote:Op woensdag 6 september 2006 23:56 schreef toma het volgende:
[..]
hij legt t toch wel af tegen Sneijder en Gabri
Ik denk toch dat Theo stiekem naar buiten glipt in de rust om nog een grote friet saté te halen.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
die sleuthanger shop ie gewoon de grond in zodat ie met zijn kind kan spelen , en Gabri poort ie gewoon![]()
nee hij gaat roken in de kleedkamerquote:Op donderdag 7 september 2006 00:00 schreef toma het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Theo stiekem naar buiten glipt in de rust om nog een grote friet saté te halen.
We zullen zien![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Paling roken zeker.
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:14 schreef Sethje het volgende:
ik neem aan dat je na zondag weer een paar maanden weg bent uit dit topic
ik vind je echt totaal niet aardig
Stoer, onze middenvelder loopt 2 op 1quote:Op woensdag 6 september 2006 23:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
, maar dat is ie , maar nu niet meer
hij loopt 1 op 1
![]()
en anders hebben we onze international Theo nog , mischien nog een mooi vrije trapje , Hersi wil ook wel weer iets laten zien![]()
Wat is dat voor loze opmerking? Hij wil niet door het elftal geslingerd worden.. Wat is daar nou weer verkeerd aanquote:Op woensdag 6 september 2006 23:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]![]()
![]()
Ga eerst maar eens constant presteren en als je traint op techniek, begin dan bij de basis en train op je aanname![]()
Niks.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat is dat voor loze opmerking? Hij wil niet door het elftal geslingerd worden.. Wat is daar nou weer verkeerd aan
Johny is ook geen rechtsback, hoop dat het iedereen nu echt duidelijk is.quote:Op donderdag 7 september 2006 08:37 schreef M0NTANA het volgende:
Wat speelde Johnny Heitinga gisteren een drama-partij, voordeel (?) is dat Manchester United hem komende winterstop niet bij Ajax zal weghalen. KJH speelde ongelukkig, Wesley Sneijder was vooral de eerste helft goed aanwezig en Ryan Babel viel gemotiveerd in, verder ben ik blij dat dat interlandvoetbal weer even voorbij is en zondag Ajax weer speelt.
Hoe meer de media dit roepen, hoe groter de kans dat San Marco hem laat staan als rechtsback, puur om dwars te zijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Johny is ook geen rechtsback, hoop dat het iedereen nu echt duidelijk is.
Uit vorm zijn kan de beste overkomen natuurlijk. En in de nederlandse competitie wordt extra op hem gelet. Op zich geen probleem omdat je dan andere spelers weer in staat kan stellen te scoren.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:33 schreef HeatWave het volgende:
KJH is gewoon ff van slag af. Als je TEVEEL hoort dat je zo goed, zo belangrijk, zo gewild bent, dan slaat het soms even om bij zo'n speler.
Dat is dan ook exact wat iedereen hier zegt, dus niemand hier die Johnny persoonlijk afkraakt. Wél zijn dramatische spel van gister.....quote:Op donderdag 7 september 2006 09:47 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Gaan we nou Johnny afkraken? Dat die boeren daar in Eindhoven dat doen, prima. Maar als je realistisch kijkt is Johnny een fántastische verdediger die nog jaren bij Ajax moet voetballen.
Als CENTRALE verdediger, als rechtsback is het soms een drama ja! Stam zet je ook geen rechtsback
Volgens mij wordt er geopperd om hem te verkopen aan ManU...quote:Op donderdag 7 september 2006 09:58 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat is dan ook exact wat iedereen hier zegt, dus niemand hier die Johnny persoonlijk afkraakt. Wél zijn dramatische spel van gister.....
Tja, maar van Ogararu ben ik ook nog niet echt onder de indruk... misschien toch maar boackye terughalen?quote:Op donderdag 7 september 2006 09:47 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Gaan we nou Johnny afkraken? Dat die boeren daar in Eindhoven dat doen, prima. Maar als je realistisch kijkt is Johnny een fántastische verdediger die nog jaren bij Ajax moet voetballen.
Als CENTRALE verdediger, als rechtsback is het soms een drama ja! Stam zet je ook geen rechtsback
Zolang anderen bij Ajax scoren maak ik me geen zorgen over die jongen.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:30 schreef M0NTANA het volgende:
Komt wel goed met KJH, hij moet zondag gewoon even dat doelpunt scoren tegen Vitesse.
Nog alijd heb ik het idee dat als er één schaap over de dam is, er ongetwijfeld (veel) meer volgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |