krijg jij ook nog bier van JaWi?quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:43 schreef PyTh het volgende:
Enige waar ik benieuwd naar ben zijn Bananenman, Bolluh en JaWi![]()
Who knows we might meet in the near future
quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
krijg jij ook nog bier van JaWi?
Discussier lekker meequote:Op dinsdag 5 september 2006 12:34 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Charisteas komt het veld niet op zeker, net als hij het trainingsveld niet op kwam![]()
Daarnaast wil ik nog even een al oude discussie in het leven roepen. Hoe kómen jullie erbij de grootste club van Nederland te zijn? Over aantal prijzen praten we niet, want daar lopen jullie al 30 jaar achter op ons.
Jullie gooien het dan altijd op het 'trouwe' publiek. Maar waarom wijzen de getallen dan uit dat er de laatste 10 jaar (sinds dien heeft Ajax pas een stadion voor 50.000+, dus daarvoor kan je niet vergelijken en bovendien zat het Olympisch Stadion (60.000+) altijd vol áls we daar speelden) veel meer bezoekers zijn bij Ajax. Ook in de slechte tijden gemiddeld nog meer.
Kom eens met bewijzen, want alles spreekt tegen jullie: onderzoek weer uit dat 30 procent van de Nederlanders voor Ajax is, terwijl Feyenoord ver achter bleef. Ajax trekt al jaren structureel meer bezoekers en Ajax heeft al jaren veel meer seizoenskaarthouders. Alleen de open dag wordt bij jullie vaak drukker bezocht, maar zou dat ook niet komen omdat het gratis is?
Als ik die discussie verloren wordt, gooien jullie het vaak op fanatieker publiek. Daarvoor moeten we voor bewijs denk ik naar uitwedstrijden gaan. Waarom zijn onze uitvakken dan net als die van jullie bijna altijd vol? Met een bekerfinale zitten er 15.000 joden in De Kuip, daarmee wordt dat gelul ook weer ontkracht.
Meer op http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum1/3016.php
Laat Roger idd, maar eens een paar keer spelen. Ik heb geen idee hoe hij er nu voorstaatquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:08 schreef Sethje het volgende:
Ja dat wel, maar Roger speelde erg lekker tegen NAC hij heeft een betere trap als Hedwiges
Doe maar niet. De meesten hier kunnen niet normaal discussieren in dat topic en na 5 flames is de lol er meestal wel weer af en wordt het een beetje kansloosquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:49 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #204: Met fictieve hattricks!
[..]
Discussier lekker mee
Kolere, dat is slecht Nederlands..quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:49 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #204: Met fictieve hattricks!
[..]
Discussier lekker mee
Gaat niet door... en anders zou jij heengaan zekerquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hoorde hier het gerucht op de werkvloer dat mocht het doorgaan (van die portugese ploegen) dat we dan in de plaats van Benfica zouden komen.... Dat betekend: KOPENHAGEN !!!
Nopequote:Op dinsdag 5 september 2006 13:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Gaat niet door... en anders zou jij heengaan zeker
betekent
Dat zou een grap zijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hoorde hier het gerucht op de werkvloer dat mocht het doorgaan (van die portugese ploegen) dat we dan in de plaats van Benfica zouden komen.... Dat betekend: KOPENHAGEN !!!
wat een onzin. Kut modquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Een tvp en reacties daarop verwijderd. TVP's in deze vorm zijn niet toegestaan.
Heetwijf, ze roepen je!quote:
Heetwijf is een nep stele2 supporterquote:
Heel goed! Iedereen ontopic.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Een tvp en reacties daarop verwijderd. TVP's in deze vorm zijn niet toegestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
Oke. Is dit de grijze:quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
De grijze en de licht-blauw/witte alleen
Of is dit al langs geweest?quote:FIFA beslist na eerste CL-ronde over uitsluiting Portugal
Alle betrouwbare persbureaus waaronder het ANP melden dat de Portugese voetbalbond van de FIFA tien dagen de tijd gekregen om de Portugese teams in de internationale competities te behouden. De Portugese bond moet dan wel voorkomen dat Gil Vicente de verplichte degradatie bij de burgerrechter aanvecht. Indien dat op 14 september niet is gelukt, dan zou een nu al ingestelde sanctie van uitsluiting van Portugese clubs en Portugese nationale elftallen van het internationale voetbal automatisch in werking treden.
Echter, de beslissing van de FIFA valt een dag na de eerste ronde van de Champions league. Zoals bekend is Ajax een van de gegadigden om de eventueel open plekken die er in de Champions League ontstaan te vullen. na de eerste speelronde lijkt het echter heel vreemd dat teams nog vervangen worden.
roger had van mij al veel eerder mogen spelen, maduro vind ik op het moment niet echt sterkquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:12 schreef jna het volgende:
Van mij mag Roger starten tegen vitesse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |