Klotequote:
Maar het beste wat je kan doen is natuurlijk contact opnemen met RTLquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:11 schreef edje34 het volgende:
Dus dan word het hier pas begin 2007?
Misschien heb ik hem al tegen die tijd op dvd,maar zal ff bellen of mailen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:24 schreef s0k het volgende:
[..]
Maar het beste wat je kan doen is natuurlijk contact opnemen met RTL
Waar hoor jij dan?quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:04 schreef satecl het volgende:
ik heb gehoord dat seizoen2 maar 5 afl. had, klopt dat?
Je kan ze ook gewoon downloaden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:26 schreef edje34 het volgende:
[..]
Misschien heb ik hem al tegen die tijd op dvd,maar zal ff bellen of mailen.![]()
Ik heb daar nog geen goede pc voor,moet even sparen voor een goede pc met bij behoren.quote:
Er zijn op het moment 5 afleveringen ingepland. Maar misschien worden dat er meer.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:04 schreef satecl het volgende:
ik heb gehoord dat seizoen2 maar 5 afl. had, klopt dat?
Neeeeeeeeeeeee!!!!quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:18 schreef The_S het volgende:
een tvshow heeft in US altijd rond de 20 a 26 afleveringen per seizoen, dus er komt nog wel weer een winterstop tussendoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vet
(Stond op die wikipedia)......Signature-loos......
Net even gekeken! Wat de fuck doet T-Bag daar met z'n hand?!quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:13 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Nah,
Luiheid siert de mensch.
http://www.youtube.com/watch?v=qVZCSny047k
http://www.youtube.com/watch?v=ZU4nNsnwJfk
quote:Op zondag 10 september 2006 12:26 schreef magnifor het volgende:
Hij kijkt waarschijnlijk of er al gevoel is in zijn hand. Dus of het al een beetje pijndoet ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
quote:Op zondag 10 september 2006 14:29 schreef GewoneMan het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 september 2006 15:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
SPOILER: Spoiler over Michael scofield!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Maandagavond in Amerika, Dinsdag hier wel te downloaden ongeveerquote:Op zondag 10 september 2006 16:36 schreef Steve.Porter het volgende:
zo he, dacht dat PB niet meer zo tof zou zijn nu ze uit de gevangenis zijn, maar ik vind het nóg spannender geworden! Wanneer komt aflevering 4 uit?
Goeie tip, maar je moet ze wel ff uitleggen hoe hèquote:Op zondag 10 september 2006 16:33 schreef __Saviour__ het volgende:
De spoilertag ondersteunt nu een omschrijving. Gebruik die aub. Dat maakt het makkelijker om te beslissen of je het wilt lezen.
SPOILER: The Answer to Life, the Universe, and EverythingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |