Ik hoop op nog een aantal stevige discussie's. E10 er Marcel zijn nog niet echt vrolijk zo te zienquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:44 schreef Snoet123 het volgende:
Zo te zien zijn er een aantal behoorlijk sjachie![]()
Wat zou deze dag ons gaan brengen....
Tja, verwachten of niet, het mag niet. Dus is de sanctie van BB terecht.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:55 schreef kukeleku het volgende:
Sabrina vertelt Milica dat ze begrijpt dat Etjen en Marcel samen over de nominatie gesproken hebben "ach,het zijn vader en zoon ...dan kan je dat toch verwachten"
Dat zeggen ze nu ja.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:03 schreef kukeleku het volgende:
Marlies heeft ook al spijt dat ze op Jeroen gestemt heeft, ze vond hem gisteravond toch weer zooo leuk
Ik denk ook dat het zo gaat uitpakken (je houdt altijd de saaie mensen over in BB lijkt het wel)quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:12 schreef rickfcdb het volgende:
Wel spannend zo een groep zonder de kampers op de streams. Verheug me nu al op de laatste 6 weken.
En dan is er ook niemand meer om over te roddelen dat wordt helemaal geweldige televisie.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:12 schreef rickfcdb het volgende:
Wel spannend zo een groep zonder de kampers op de streams. Verheug me nu al op de laatste 6 weken.
Dan is iedereen alleen nog vriendjes en verontschuldigen ze zich heel erg voor nominaties enzo.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:14 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
En dan is er ook niemand meer om over te roddelen dat wordt helemaal geweldige televisie.
En dan begrijpen ze allemaal waarom ze genomineerd zijn en vloeien de krokodillen traantjes bij de exitsquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is iedereen alleen nog vriendjes en verontschuldigen ze zich heel erg voor nominaties enzo.
Veel knuffels en kusjes.
Niets meer ze worden dadelijk de mond gesnoerdquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:23 schreef the_hunter het volgende:
Waar zijn de kampers inderdaad? Zijn ze allemaal weer naar bed?
Ik ben wel benieuwd wat hun allemaal te melden hebben.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:23 schreef the_hunter het volgende:
Waar zijn de kampers inderdaad? Zijn ze allemaal weer naar bed?
Ik ben wel benieuwd wat hun allemaal te melden hebben.
Tijn is de Joost van dit jaarquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:21 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga zo bijna geloven in die complotachtige theorietjes dat Tijn extra streamtijd krijgt.
Beelden van Hilde zijn op dit moment wel relevanter.
Ik ga wel doorquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:31 schreef Snoet123 het volgende:
offtopic Ik moet helaas even weg, kan iem het sv over willen nemen? bvd![]()
Hummie haalt de zweep erover?quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:28 schreef assuranseturix het volgende:
[..]op strafkamp met Hummie wellicht?
En geniet je ervan? Van mij mag ze weer uit beeld, word er misselijk van.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:38 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie ineens Hilde op stream 1 en 2
Eigenlijk is het zinloos op jou te reageren, gezien het niveau van je reakties: maar nog 1 keer dan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:39 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
En geniet je ervan? Van mij mag ze weer uit beeld, word er misselijk van.
Bellen? Heeft dat nog nut danquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:40 schreef scanman01 het volgende:
De bewoners denken dat je waarschijnlijk pas vanaf vandaag voor ze kunt bellen, omdat gisteren nog niet bekend was of Marlies de joker in zou zetten en omdat nu de nominaties wel al vast staan.
Ze hebben ook geen idee natuurlijk dat jij bij deze BB editie maar een uurtje de tijd hebt om te bellen.
Ondertussen ga je er toch weer op inquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het zinloos op jou te reageren, gezien het niveau van je reakties: maar nog 1 keer dan.
Hilde is mi, net als Etiënne en Janine noodzakelijk in deze BB editie.
Als die er beide uit zouden zijn, heb je één gezellige leuke groep, die op een fijne sociaal correcte manier met elkaar omgaat.
Of wil je dat?
Behalve dat van de bankrekening van J. de Mol (Talpi) spekken.quote:
Ik denk van wel ja. Als je fanatiek bent tenminste.quote:
Zijn ze in de war met de wedstrijden?quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:47 schreef D.Rose het volgende:
ze denken dat er gemiddeld 1,5 miljoen mensen kijken
Vind ik niks gek... Zelfs ík heb geen praatjes vanochtend en dan lag ik er toch nog eerder in dan de bewoners en heb ik niet gedronken...quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:41 schreef BeeDee het volgende:
Ze heeft ook niet zoveel praatjes meer ! Die Hilde. Tijn ook niet trouwens.
Fanatiek svp vervangen door naiefquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk van wel ja. Als je fanatiek bent tenminste.
Valt dat ze vies tegen als ze eruit komen, met een live uitzending gisteren waar nog geen 500.000 man naar keken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:47 schreef D.Rose het volgende:
ze denken dat er gemiddeld 1,5 miljoen mensen kijken
Als de meest controversiële persoonlijkheden al aan het begin van het programma verdwijnen is er later niets meer aan... Dan wordt het saai. Peter heeft dus wel degelijk een punt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:46 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ondertussen ga je er toch weer op in![]()
Als alleen dat mens oprot blijven er nog genoeg over, Hilde werkt alleen maar misselijkmakend op nuchtere maag. (kan er ook niks aan doen dat ik me afvraag of ze nu inderdaad een verroting aan d'r doos heeft opgelopen)
Zit wat in....ik vond het wel een mooi contrast !quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vind ik niks gek... Zelfs ík heb geen praatjes vanochtend en dan lag ik er toch nog eerder in dan de bewoners en heb ik niet gedronken...
Que? Grof? Kan er ook weinig aan veranderen dat zij dat zelf heeft gezegd.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als de meest controversiële persoonlijkheden al aan het begin van het programma verdwijnen is er later niets meer aan... Dan wordt het saai. Peter heeft dus wel degelijk een punt.
En het spelletje ik doe lekker grof om grof te zijn is al een beetje uitgekauwd hier
Laat dat 'licht' maar weg, kwam er goed gemeen uitquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:51 schreef pullup het volgende:
Eerste dat ik Hilde richting Egbert groepje hoor zeggen : "Zo jullie zitten wel gezellig zo he" ( op licht sarcastische toon
Om 11.18 zitten ze nog in de tuin???quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:18 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB05091.jpg]afbeelding][/URL]
BB is ze aan het fucken. Om 10.30 mochten ze de tuin in. De bewoners dachten dat het toen pas 8 uur wasquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:54 schreef mamapan het volgende:
[..]
Om 11.18 zitten ze nog in de tuin???
[afbeelding]
![]()
Ja ben heel benieuwd of ze daar nog wat over te horen krijgen, ze zaten op het randjequote:Op dinsdag 5 september 2006 11:56 schreef natronic het volgende:
ben benieuwd hoe de redaktie vergadering van BB deze ochtend was na alle bedrijgingen van plofkoppi en z'n pa.
Vraag ik me ook af, Menno heeft vorig jaar flink op zijn flikker gehad, toen hij suggereerde dat het op een oneerlijke manier ging.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:56 schreef natronic het volgende:
ben benieuwd hoe de redaktie vergadering van BB deze ochtend was na alle bedrijgingen van plofkoppi en z'n pa.
Mooie campage poster voor de sp. Geen daden maar woorden om Sem zijn woorden te gebruiken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:00 schreef scanman01 het volgende:
De hele dag door het raam naar buiten staren
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB050912.jpg]afbeelding][/URL]
op randje????? Nou volgens mij zijn ze er zwaar overheen gegaanquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:59 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Ja ben heel benieuwd of ze daar nog wat over te horen krijgen, ze zaten op het randje
Moeten ze eerst een keer in de regering komen. En dat gaat gebeuren hoop ik.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:01 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Mooie campage poster voor de sp. Geen daden maar woorden om Sem zijn woorden te gebruiken.
Menno werd na 1 vergelijkbare opmerking direct nar de dbk geroepen voor een waarcshuwing inderdaad, vraag me daarom alleen maar meer af waarom BB dit nu wel door liet gaan. Als dit was om de boel niet verder op scherp te zetten, zou ik ze als ik Hummie was, toch vanochtend wel gevraagd hebben hun gedrag te verantwoorden, ze zijn m.i ver over de grenzen gegaan vannacht.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, Menno heeft vorig jaar flink op zijn flikker gehad, toen hij suggereerde dat het op een oneerlijke manier ging.
Hij kwam ook vreselijk aangeslagen terug de huiskamer in toen
Etiënne deed dat gisteren zelfs op een nòg hardere manier (de winnaar is al bekend etc), en dat ik combinatie met zijn v-o-l is v-o-l.
Alhoewel ze hem daarop ook wel weer geselecteerd hebben.
Als ze er dan eerst weer flink wat drank ingooien, kan het weer een leuke nacht worden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:03 schreef flugeltje het volgende:
Als BB er net zolang over doet om over de uitspraken van vannacht te overleggen als over de uitspraken van gisternacht krijgen we vanavond om 12 uur weer een envelop.
Precies. Het was wel zeer discutabel, die late reactie. Ik heb het idee dat BB Semih erin wil houdenquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:03 schreef flugeltje het volgende:
Als BB er net zolang over doet om over de uitspraken van vannacht te overleggen als over de uitspraken van gisternacht krijgen we vanavond om 12 uur weer een envelop.
Het viel me al heel erg mee dat we geen streamlock kregen. Al denk ik dat dat ook bewust was. Als ze gisteren weggedraait hadden waren wij ook aan het twijfelen gegaan over manipulatie. Nu hebben we alleen gezien hoe Marcel en Etiënne zichzelf onsterfelijk belachelijk maakten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:02 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Menno werd na 1 vergelijkbare opmerking direct nar de dbk geroepen voor een waarcshuwing inderdaad, vraag me daarom alleen maar meer af waarom BB dit nu wel door liet gaan. Als dit was om de boel niet verder op scherp te zetten, zou ik ze als ik Hummie was, toch vanochtend wel gevraagd hebben hun gedrag te verantwoorden.
Dan kunnen ze vannacht hun koffertjes pakken, zou wel erg zwak zijn. Moet je zoiets maar gelijk meedelen en niet als iedereen straal bezopen is dan zeg je nu eenmaal weleens dingen die je normaal voor je zou houden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:03 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat Etienne en Marcel daar volkomen schijt aan hebben. En als ze eruit worden gezet, hebben ze daar ook geen problemen mee denk ik. Dus hopeloze zaak voor BB.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:02 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Menno werd na 1 vergelijkbare opmerking direct nar de dbk geroepen voor een waarcshuwing inderdaad, vraag me daarom alleen maar meer af waarom BB dit nu wel door liet gaan. Als dit was om de boel niet verder op scherp te zetten, zou ik ze als ik Hummie was, toch vanochtend wel gevraagd hebben hun gedrag te verantwoorden, ze zijn m.i ver over de grenzen gegaan vannacht.
Kan er best eens achterzitten, misschien hebben ze ook wel door dat ze hem niet zo'n goeie PR hebben gegeven in eerste instantie. Bovendien hebben ze de macht van Etiënne en Marcel onderschat. Ze hebben er natuurlijk niet bij stilgestaan dat ze zichzelf met z'n allen op 'die turk' zouden werpen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Het was wel zeer discutabel, die late reactie. Ik heb het idee dat BB Semih erin wil houden
Eruit zetten gaat te ver, ik verwacht eerder een fikse uitbrander en een sanctie. Die sanctie uiteraard wel alleen voor hen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:05 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Dan kunnen ze vannacht hun koffertjes pakken, zou wel erg zwak zijn. Moet je zoiets maar gelijk meedelen en niet als iedereen straal bezopen is dan zeg je nu eenmaal weleens dingen die je normaal voor je zou houden.
ergio conclusio.... stuur die twee dan gewoon wegquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Etienne en Marcel daar volkomen schijt aan hebben. En als ze eruit worden gezet, hebben ze daar ook geen problemen mee denk ik. Dus hopeloze zaak voor BB.
Ze hebben denk ik gewoon gelijk, je gelooft toch zelf niet dat alles eerlijk gaat bij BB. Ik kijk omdat de mensen in het huis echt zijn maar alles om die groep heen is 1 grote poppenkast.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Etienne en Marcel daar volkomen schijt aan hebben. En als ze eruit worden gezet, hebben ze daar ook geen problemen mee denk ik. Dus hopeloze zaak voor BB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |