Ik hoop op nog een aantal stevige discussie's. E10 er Marcel zijn nog niet echt vrolijk zo te zienquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:44 schreef Snoet123 het volgende:
Zo te zien zijn er een aantal behoorlijk sjachie![]()
Wat zou deze dag ons gaan brengen....
Tja, verwachten of niet, het mag niet. Dus is de sanctie van BB terecht.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:55 schreef kukeleku het volgende:
Sabrina vertelt Milica dat ze begrijpt dat Etjen en Marcel samen over de nominatie gesproken hebben "ach,het zijn vader en zoon ...dan kan je dat toch verwachten"
Dat zeggen ze nu ja.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:03 schreef kukeleku het volgende:
Marlies heeft ook al spijt dat ze op Jeroen gestemt heeft, ze vond hem gisteravond toch weer zooo leuk
Ik denk ook dat het zo gaat uitpakken (je houdt altijd de saaie mensen over in BB lijkt het wel)quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:12 schreef rickfcdb het volgende:
Wel spannend zo een groep zonder de kampers op de streams. Verheug me nu al op de laatste 6 weken.
En dan is er ook niemand meer om over te roddelen dat wordt helemaal geweldige televisie.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:12 schreef rickfcdb het volgende:
Wel spannend zo een groep zonder de kampers op de streams. Verheug me nu al op de laatste 6 weken.
Dan is iedereen alleen nog vriendjes en verontschuldigen ze zich heel erg voor nominaties enzo.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:14 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
En dan is er ook niemand meer om over te roddelen dat wordt helemaal geweldige televisie.
En dan begrijpen ze allemaal waarom ze genomineerd zijn en vloeien de krokodillen traantjes bij de exitsquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is iedereen alleen nog vriendjes en verontschuldigen ze zich heel erg voor nominaties enzo.
Veel knuffels en kusjes.
Niets meer ze worden dadelijk de mond gesnoerdquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:23 schreef the_hunter het volgende:
Waar zijn de kampers inderdaad? Zijn ze allemaal weer naar bed?
Ik ben wel benieuwd wat hun allemaal te melden hebben.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:23 schreef the_hunter het volgende:
Waar zijn de kampers inderdaad? Zijn ze allemaal weer naar bed?
Ik ben wel benieuwd wat hun allemaal te melden hebben.
Tijn is de Joost van dit jaarquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:21 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga zo bijna geloven in die complotachtige theorietjes dat Tijn extra streamtijd krijgt.
Beelden van Hilde zijn op dit moment wel relevanter.
Ik ga wel doorquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:31 schreef Snoet123 het volgende:
offtopic Ik moet helaas even weg, kan iem het sv over willen nemen? bvd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |