Ja, beetje impulsaankoop geweest. LocoRoco en Daxter waren cool. Erg van genoten, en er verschijnen ook nog opzeker toptitels uit. Maar ik ken mezelf, als ik een console in huis heb wil ik er ook games voor kopen. En daar heb ik nu gewoon minder tijd voor. Concentreer me liever op de DS.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:41 schreef Chocobo het volgende:
Je PSP nu alweer weg Gijs?
En je oude DS ook met krassen voor een goed bod..... moest lachen
Beide onder voorbehoud al weg. Ik heb de OP even aangepast.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:43 schreef Pilstonnetje het volgende:
Wat wil je voor Mario 64 DS en Super Mario Bros. 3 (GBA) hebben?
wil je mailenquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:41 schreef Chocobo het volgende:
Je PSP nu alweer weg Gijs?
En je oude DS ook met krassen voor een goed bod..... moest lachen
In dat geval bied ik 45 euro incl. verzenden voor FF4 en FFA samen. Ik neem vanavond wel even contact met je op via MSN om te kijken hoe de zaken er voor staan, want ik vind het een beetje jammer om een Gijsjes-topic te gaan vervuilen met allerlei over-en-weer biedingen en vragen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
Neej, iemand van de crew...maar ik heb nog geen antwoord of hij akkoord is met de prijs.
Tegen zo'n goed bod zeg ik geen nee. Dan moeten mensen maar knoppen durven door te hakken en eerder een beslissing durven nemen! Deal dus!quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:50 schreef chibibo het volgende:
In dat geval bied ik 45 euro incl. verzenden voor FF4 en FFA samen. Ik neem vanavond wel even contact met je op via MSN om te kijken hoe de zaken er voor staan, want ik vind het een beetje jammer om een Gijsjes-topic te gaan vervuilen met allerlei over-en-weer biedingen en vragen.
godverdegodverquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tegen zo'n goed bod zeg ik geen nee. Dan moeten mensen maar knoppen durven door te hakken en eerder een beslissing durven nemen! Deal dus!
mail me maar even, msn heb ik nooit aan.
strolie att hetemail punt com
Ow fuck lieverd, ik heb echt helemaal over je post heen gekeken!quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:00 schreef QueenR het volgende:
waarom geef je nu geen antwoord stol![]()
nou zijn ze dadelijk al weg haha.
![]()
beetje over mij heenkijken.... dat gebeurd in rl nu nooitquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow fuck lieverd, ik heb echt helemaal over je post heen gekeken!Sorry
Final Fantasy IV lijkt me niet echt leuk voor kinderen. Mario DS en Mario op de GBA zijn helaas al gisteravond onder voorbehoud verkocht achter de schermen.
Dancing Stage MegaMix + degelijke dansmat mag je voor 30 euro hebben.
Die oude DS mag je voor 50 euro hebben.
Wel ex verzendkosten.
Final Fantasy is echt een old school RPG. Weinig uitgebreid, heel lineair, saai vechtsysteem. Ik heb hem toentertijd meer gekocht uit nieuwsgierigheid hoe de oude Final Fantasy games waren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:09 schreef QueenR het volgende:
beetje over mij heenkijken.... dat gebeurd in rl nu nooit![]()
Maar goed. Dat final fantasy niet leuk voor dat rare computer joch van me?die vind alles leuk lol is het heel eng?
Balen van die mario's want daar zijn ze echt gek op.![]()
Die stage mix geval weet ik dan wel, mail me je bankgegevens maar dan maken we dat gewoon ff meteen over. Die oude ds.. ondanks de krassen werkt dat schermpje nog wel? die van ons heeft namelijk vaak last van dat ie het niet doet![]()
u heeft mailquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Final Fantasy is echt een old school RPG. Weinig uitgebreid, heel lineair, saai vechtsysteem. Ik heb hem toentertijd meer gekocht uit nieuwsgierigheid hoe de oude Final Fantasy games waren.
Dansmat en Dance Stage Megamix zijn in elk geval voor je. Mail me je adres maar, dan stuur ik hem naar je op. Stuur ik je daarna wel de rekening inclusief verzendkosten.
DS doet het nog perfect, altijd heel zuinig op geweest. Krassen zijn meer gebruikskrassen, als het scherm aan is zie je ze (bijna) niet.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Strol, zit onder de plak hoorBeetje al zn games verkopen
Nee Gijs…tijdgebrek. Dat moet ik nu eindelijk eens leren accepteren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Strol, zit onder de plak hoorBeetje al zn games verkopen
Nog niks ontvangen. Heb je hem naar het goede adres gestuurd? strolie@hotmail.comquote:
Ik ken het helaas, maar ik kan niet zo cold turkey afkicken. Ik ben begonnen met het inkorten van mn wishlists en pre-ordersquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee Gijs…tijdgebrek. Dat moet ik nu eindelijk eens leren accepteren.
Ik ben begonnen met me te beperken tot 2 games per maand. Dit is de volgende stap, zorgen dat die backlog verdwijnt zodat deze me niet meer aankijkt. De derde stap is me (voorlopig) beperken tot een drietal consoles.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ken het helaas, maar ik kan niet zo cold turkey afkicken. Ik ben begonnen met het inkorten van mn wishlists en pre-orders![]()
Ik ga me vooral inhouden op consolegames, alleen AAA titels koop ik nog maar (FFXII, Okami, Dead Rising) en dan inderdaad zo min mogelijk. Games waarvan ik twijfel of ze leuk zijn, of denk 'leuk voor tussendoor' sla ik gewoon over (VP2: Silmeria, Grandia III, etc). Enige dat ik wel nog volop blijf doen is GBA/DS gamen. Dat kan altijd en overal tussendoor en ik reis nog steeds wat dus daar koop ik nog wat ik wil omdat ik daar ook de tijd voor hebquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met me te beperken tot 2 games per maand. Dit is de volgende stap, zorgen dat die backlog verdwijnt zodat deze me niet meer aankijkt. De derde stap is me (voorlopig) beperken tot een drietal consoles.
Precies, games als Yakuza of Lego Star Wars 2 komen ooit wel een keer, al is het maar wanneer ze in de budgetbak liggen. Qua handhelds wil ik me concentreren op de DS (ik zit ook vaak in de trein). Na New Super Mario Bros weet ik zeker dat dit de enige handheld voor mij is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga me vooral inhouden op consolegames, alleen AAA titels koop ik nog maar (FFXII, Okami, Dead Rising) en dan inderdaad zo min mogelijk. Games waarvan ik twijfel of ze leuk zijn, of denk 'leuk voor tussendoor' sla ik gewoon over (VP2: Silmeria, Grandia III, etc). Enige dat ik wel nog volop blijf doen is GBA/DS gamen. Dat kan altijd en overal tussendoor en ik reis nog steeds wat dus daar koop ik nog wat ik wil omdat ik daar ook de tijd voor heb
Jaaaa, de DS heerstquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies, games als Yakuza of Lego Star Wars 2 komen ooit wel een keer, al is het maar wanneer ze in de budgetbak liggen. Qua handhelds wil ik me concentreren op de DS (ik zit ook vaak in de trein). Na New Super Mario Bros weet ik zeker dat dit de enige handheld voor mij is.![]()
Gijs, wanneer komt de roze DS Lite hier uit?
Jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jaaaa, de DS heerstEen PSP hoef ik ook niet, zelfs met games als Daxter, Loco Roco, Lumines, etc, ik vind het geen handheld meer
Ik las trouwens n stukje van je nieuwe column (ja Gijsjes, dit is weer een toppertje
) en ik moest lachen. Dat stukje gaat over mij he?
Mooi.quote:Roze DS lite komt 27 oktober
Ik zie dat wel vaker. Eerst mn neefje een DS gekocht voor het hele gezin, nu liggen er daar ook 3 DS-enquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
JaMoest wel aan jou denken
[..]
Mooi.Die collega die ik een DS aan aangeraden is ook helemaal om. Hij had er eerst zelf eentje gekocht maar heeft er inmiddels 2 (!) bijgekocht voor zijn kinderen.
Ik heb voor mijn vriendin Brain Training gekocht. Ik doe het nu samen met haar en heb mijn oude aan die collega verkocht. Het hele blok waar hij zit (4 man) zit nu dagelijks te Brain Trainen, het gaat er echt fel aan toe wie de laagste brain age heeft. De rest van de dag zitten ze afwisselend te sodukuen. De (geringe) productiviteit bij UWV krijgt weer een nieuwe slag dankzij Nintendo.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie dat wel vaker. Eerst mn neefje een DS gekocht voor het hele gezin, nu liggen er daar ook 3 DS-enEn het alertofste vond ik mn pa die Brain Training gekocht had
Hahaha, mooi is datquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn vriendin Brain Training gekocht. Ik doe het nu samen met haar en heb mijn oude aan die collega verkocht. Het hele blok waar hij zit (4 man) zit nu dagelijks te Brain Trainen, het gaat er echt fel aan toe wie de laagste brain age heeft. De rest van de dag zitten ze afwisselend te sodukuen. De (geringe) productiviteit bij UWV krijgt weer een nieuwe slag dankzij Nintendo.
Je weet dat je er een wil.quote:
yupquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je weet dat je er een wil.
Sex zit er niet in, dus koop die DS nu maar.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:36 schreef kepler het volgende:
yup
echter is dat niet het enige wat ik wil
quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sex zit er niet in, dus koop die DS nu maar.
ik snap heel dat gamen nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:58 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik snap al die verhalen niet van mensen met backlog enzo. Ik heb nog nooit een spel gehad wat ik niet ( bijna) uitgespeeld heb. Je koopt toch een spel omdat je dat wil gamenAls je het koop dan ga je het toch ook gelijk gamen ?
maar meestal heb ik geen tijd om hem uit te spelen en komt het volgende toffe spel alweer... zo kom ik aan mn backlog. Elk spel wat ik koop speel ik gelijkquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:58 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik snap al die verhalen niet van mensen met backlog enzo. Ik heb nog nooit een spel gehad wat ik niet ( bijna) uitgespeeld heb. Je koopt toch een spel omdat je dat wil gamenAls je het koop dan ga je het toch ook gelijk gamen ?
Het slaat ook nergens op eigenlijkquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:58 schreef -Struikrover- het volgende:
Maar jij hebt dan ook maar één console. Dat is een stuk beheersbaarder. Veel toffe langverwachte games die tegelijk uitkomen, onbekende games waarover je leest of die gehyped worden en oude toptitels die je voor een prikkie tegenkomt zorgen voor een backlog.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:58 schreef -Struikrover- het volgende:
jahhhh dat weet ik dan wel jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee maar jij snap sowieso niet veel
alleen hoe je een lekker kuiken aan de haak slaat
Was dat niet eerder een boel medelijden van de kant van je vrouw?quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee maar jij snap sowieso niet veel
quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:58 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik snap al die verhalen niet van mensen met backlog enzo.
Ze zijn backwards compatible Gijs.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:40 schreef Magneet het volgende:
neuh, doe het wel met wat ik nu heb tot de 360 er is
Dat slechte verkopenquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze zijn backwards compatible Gijs.
Gaat wel lekker hoor.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:03 schreef Chocobo het volgende:
Dat slechte verkopenGijs waarom open je geen V&A?
Origineel schijnt beter te zijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:17 schreef gijsje79 het volgende:
The Wicker Man
Lijkt me een goeie film en met Nicolas Cage.
Ik haat originelequote:Op dinsdag 5 september 2006 18:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Origineel schijnt beter te zijn
Remake van Dawn of the Dead is beter dan het origineel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:36 schreef Chocobo het volgende:
Ik haat origineleIedereen zegt dat altijd en de meeste kennen het origineel dan niet eens.... Ben zo dol op Nicolas Cage
Nicolas Cage heerst Gijsquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Remake van Dawn of the Dead is beter dan het origineel.
En ik poep 50% van de tijd op Nicolas Cage.
En Miami Vice is een coole film.
Meestal wel, maar hij heeft ook tenenkromende films gemaakt Gijs...quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:44 schreef Chocobo het volgende:
Nicolas Cage heerst Gijs![]()
Miami Vice is poep,.... en Colin Farrel zuigt te hard voor woorden.
Mijn hart ligt bij Family Man,..... Leaving Las Vegas,... en Raising Arizonaquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Meestal wel, maar hij heeft ook tenenkromende films gemaakt Gijs...
Maar heb wel zin om hem in World Trade Center te zien.En in Lord of War was hij ook cool.
Miami Vice heerstZelfs met Colin Farrel.
Alle 3 nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:46 schreef Chocobo het volgende:
Mijn hart ligt bij Family Man,..... Leaving Las Vegas,... en Raising Arizona
wat ben je toch een gevoellig kereltje he... mijn Nick Cage favourite is Con Airquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ang?quote:
en volgend jaar Hellriderquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:54 schreef Strolie75 het volgende:
The Rock, 8mm, Bringing out the Dead.
Okee, my bad. De man heeft coole films gemaakt.
oh ja.. lol ik wist dat ik fout was, wist alleen niet waar hahahaquote:
Hellrider ooooooooooooooooooooooooookquote:
zoooooooooooo'n zin hierinquote:
mwah... waarom nietquote:
Ga je diep? En met een boogje?quote:Op woensdag 6 september 2006 08:39 schreef mr_Brown het volgende:
mwah... waarom nietik pitch wel.... catch jij?
en droog gijs..... en droogquote:Op woensdag 6 september 2006 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga je diep? En met een boogje?
quote:
quote:
Neeeeee,... Gijs ga ze zien !quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Alle 3 nog nooit gezien.
Oh ja, Klik!
quote:
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op woensdag 6 september 2006 09:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Neeeeee,... Gijs ga ze zien !
Wie is Mariska?
Mariska Hulscher heet ze geloof ik. Verhaal niet meegekregen?quote:Op woensdag 6 september 2006 09:15 schreef Chocobo het volgende:
Wie is Mariska?
Ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipquote:Op woensdag 6 september 2006 09:17 schreef mr_Brown het volgende:sorry.... hoe kan ik dit goedmaken lieverd
*door knieen gaat*quote:Op woensdag 6 september 2006 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip
Zooooooooooooo...Sony naait Europa weer lekker.quote:
Gijssss is tie uit dan op de gamecubequote:Op dinsdag 5 september 2006 17:12 schreef Chocobo het volgende:Oh my God
[afbeelding]
Ik hoop zo dat die Wii versie dezelfde boxart heeft
Ja mensen Zelda ja.... laat me![]()
zal ik dan maar hallo zeggenquote:Op woensdag 6 september 2006 10:34 schreef Thor-Nexium het volgende:
een hele goede morgen deze morgen
Hallo thorretjequote:Op woensdag 6 september 2006 10:34 schreef Thor-Nexium het volgende:
een hele goede morgen deze morgen
Gijsss nee hij komt samen met de Wii versie rond oktober november dacht ikquote:Op woensdag 6 september 2006 10:35 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Gijssss is tie uit dan op de gamecube![]()
Whahahahahaquote:Op woensdag 6 september 2006 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[update]PlayStation 3 naar maart 2007
nee hequote:Op woensdag 6 september 2006 11:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WhahahahahaAl die speelgoedboekjes mogen aangepast gaan worden
Al die mensen die hem op launch wilden halen......
maar ja... vind het wel terecht... er komt teveel uit die periode. En... in Maart ben ik jarig
![]()
Ik ben ook in maart jarig, maar ik laat m fijn staan en koop m met de release van FFXIIIquote:Op woensdag 6 september 2006 11:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WhahahahahaAl die speelgoedboekjes mogen aangepast gaan worden
Al die mensen die hem op launch wilden halen......
maar ja... vind het wel terecht... er komt teveel uit die periode. En... in Maart ben ik jarig
![]()
Krijg je datquote:
Gijs... jij heb ook een wifi adapter voor Xbox live he?quote:
Primaquote:Op woensdag 6 september 2006 14:55 schreef silver-surfer het volgende:
Gijs... jij heb ook een wifi adapter voor Xbox live he?
Heb hem gisteren ook gekocht.. werkt tot nu toe prima.
Wat zijn jouw ervaringen met dat ding?
Dat is een kikker hoor gijsquote:
He lekker... heb namelijk wel eens met m'n laptop dat de verbinding weg valt....quote:Op woensdag 6 september 2006 14:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Prima
Beetje duur in de aanschaf maar nog geen problemen mee gehad. Altijd prima verbinding.
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:04 schreef silver-surfer het volgende:
He lekker... heb namelijk wel eens met m'n laptop dat de verbinding weg valt....
Niet vaak... gelukkig maar het komt wel eens voor...
Maar volgens mij is de Xbox verbinding erg stabiel...
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Ah, dat probleem heeft Gaaaaaaaast en Strolie ook al gehad.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Draadloze router gekocht, vanavond instellen. Ik ben de rest van de week dus niet meer online denk ik
Welke en wat kost die? Ik moet er ook 1 hebben. Het het nummer van ChOas nog wel ergensquote:Op woensdag 6 september 2006 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Draadloze router gekocht, vanavond instellen. Ik ben de rest van de week dus niet meer online denk ik
Kuthoerquote:Op woensdag 6 september 2006 19:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Welke en wat kost die? Ik moet er ook 1 hebben. Het het nummer van ChOas nog wel ergens
Na Gijs nu wordt je gek... mijn vader zei ook dat ik die moest hebben. Dat is bij deze dus meteen bevestigd...... heb je een linkje toevallig naar een goede site die dit verkoopt?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:31 schreef ChOas het volgende:
[..]
Kuthoer
Als je al wat koopt: Linksys 54G....
Superdingetje...
Tata... : http://tweakers.net/price(...)54Mbps)-prijzen.htmlquote:Op woensdag 6 september 2006 19:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Na Gijs nu wordt je gek... mijn vader zei ook dat ik die moest hebben. Dat is bij deze dus meteen bevestigd...... heb je een linkje toevallig naar een goede site die dit verkoopt?
Ik schrijf al die shit met een 't' voor de zekerheidquote:Op woensdag 6 september 2006 19:43 schreef ChOas het volgende:
[..]
Tata... : http://tweakers.net/price(...)54Mbps)-prijzen.html
Ik heb 'm zelf bij PCL vandaan (hier op de laan van Meerdervoort), maar mijn pa heeft 'm bij de MediaMarkt vandaan, scheelt niet veel qua prijs...
p.s.: word, zonder 't'
Nee,......... ik gooi er wel een wireless switch achter ofzoquote:Op woensdag 6 september 2006 22:16 schreef Magneet het volgende:
telefonie? dus je tel zit er ook ingestoken? dan zit je vast aan die zyxel ben ik bang
http://games.fok.nl/news.php?newsid=13459quote:Op woensdag 6 september 2006 20:09 schreef ChOas het volgende:
Omdat die games.fok hoeren 'm niet willen plaatsen, Team fortress 2 in-game: http://www.youtube.com/watch?v=FvC5aWrrSx8
Hij's leuk!
Linksysquote:Op woensdag 6 september 2006 19:31 schreef ChOas het volgende:
[..]
Kuthoer
Als je al wat koopt: Linksys WRT54G....
Superdingetje...
Hoe bevalt de dansmat?quote:Op donderdag 7 september 2006 08:39 schreef QueenR het volgende:
fijn dat je hem zo leuk vond strol. Ik vond hem zelf wel aardig. Zaten wat dingen in die ik minder vond (in de verhaallijn, einde, ivm de vrouw) en wat dingen die ik miste. (krokodil? bijv?)
maar goed in het algemeen had ik me ook redelijk vermaakt tijdens de film.
gisterennacht foto gemaakt, vond hem zelf voor een leek wel aardig:
[afbeelding]
geen flauw idee die zit nog in de doos, krijgt ze niet zomaar he. wel speedy service!quote:
die heb ik ookquote:Op woensdag 6 september 2006 19:31 schreef ChOas het volgende:
[..]
Kuthoer
Als je al wat koopt: Linksys WRT54G....
Superdingetje...
pingpongbalquote:Op donderdag 7 september 2006 08:39 schreef QueenR het volgende:
fijn dat je hem zo leuk vond strol. Ik vond hem zelf wel aardig. Zaten wat dingen in die ik minder vond (in de verhaallijn, einde, ivm de vrouw) en wat dingen die ik miste. (krokodil? bijv?)
maar goed in het algemeen had ik me ook redelijk vermaakt tijdens de film.
gisterennacht foto gemaakt, vond hem zelf voor een leek wel aardig:
[afbeelding]
quote:
quote:
*mepquote:Op donderdag 7 september 2006 09:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]*nog een x kijkt*
nee hoor..... tis een pingpongbal
WHahahahaahahahahahquote:Op donderdag 7 september 2006 09:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]*nog een x kijkt*
nee hoor..... tis een pingpongbal
quote:Op donderdag 7 september 2006 09:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dit is de maan
[afbeelding]
*bukt*quote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 09:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dit is de maan
[afbeelding]
ikke niet want ik zie wat het isquote:
zie je nou wel dat je een bril nodig hebtquote:Op donderdag 7 september 2006 09:48 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding]
hier heb je nog twee andere manen!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 10:05 schreef QueenR het volgende:
nee nee hier heb je your anus
[afbeelding]
je snapt er ook niets van he
wat een humor he zo vroeg in de ochtendquote:
Op elk stuk traject wordt er gewerkt en zijn er bussen/omleidingen!!! Een reis die normaal 3,5 duurt wordt zo wel erg lang.quote:Reisadvies van Nieuw Vennep naar Beek-Elsloo
Aankomst:zondag 10 september 2006
Let op, mogelijk vertraging: werktraject tussen
Nieuw Vennep en Utrecht Centraal
Utrecht Centraal en Sittard
Sittard en Beek-Elsloo
awwwwe *sympatie knuffel geeftquote:Op donderdag 7 september 2006 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
Oh mijn god, ik zou zondag naar een vriend van mij in Beek gaan. Ik denk, even kijken op de reisplanner.
[..]
Op elk stuk traject wordt er gewerkt en zijn er bussen/omleidingen!!! Een reis die normaal 3,5 duurt wordt zo wel erg lang.
Ik mis mijn auto.
NS
guntquote:Op donderdag 7 september 2006 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
Oh mijn god, ik zou zondag naar een vriend van mij in Beek gaan. Ik denk, even kijken op de reisplanner.
[..]
Op elk stuk traject wordt er gewerkt en zijn er bussen/omleidingen!!! Een reis die normaal 3,5 duurt wordt zo wel erg lang.
Ik mis mijn auto.
NS
foto...pingpongbal...brown...maan...billen...anus...geilquote:Op donderdag 7 september 2006 11:23 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben dol op planeten...... heb ik iets gemist? Wat is er met Uranus
Typische Gijsjes ochtend !quote:Op donderdag 7 september 2006 11:26 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
foto...pingpongbal...brown...maan...billen...anus...geil
Helpt mijn Miami Vice hype?quote:Op donderdag 7 september 2006 11:27 schreef Chocobo het volgende:
Typische Gijsjes ochtend !Ik wil SR weer gamen..... zooo genoten gisteren.
quote:Op donderdag 7 september 2006 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik mis mijn auto.
NS
Kutquote:Op donderdag 7 september 2006 12:44 schreef Magneet het volgende:
Struik hoe gaat het nu trouwens snachts met Tess?
quote:Op donderdag 7 september 2006 13:00 schreef kepler het volgende:
http://werkenbijdetegenvoeters.blogspot.com/
nieuwe update
quote:Afgelopen weekend ben ik met een aantal vrienden naar.....
Hallo lieve schatquote:Op donderdag 7 september 2006 00:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,......... ik gooi er wel een wireless switch achter ofzoEn linksys heeft er wel 1 maar alleen in de States.
Heeeee dropiequote:Op donderdag 7 september 2006 13:50 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Hallo lieve schat
Ik mis je heeeeeeeel erg![]()
En wil je tegen Quinny zeggen dat het me spijt dat ik haar nog niet heb gebeld....![]()
Familie dingen vorige week![]()
Bel haar morgen....![]()
En aan alle andere gijsjes ...hOe is het?![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 15:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Choaaaaaaaaaas! Help
Ik krijg mn router niet werken, netwerk hier is te vaag hoor. We zitten met PPPoE enzo en simpelweg mijn i-net kabel in de router en dan een kabel naar de PC werkt niet. Bij mn ouders werkte dit allemaal wel zo (gewoon Demon).
Heb jij enig idee hoe ik dit zou moeten instellen of waardat ik hier info over kan vinden?
quote:Op donderdag 7 september 2006 15:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Choaaaaaaaaaas! Help
Ik krijg mn router niet werken, netwerk hier is te vaag hoor. We zitten met PPPoE enzo en simpelweg mijn i-net kabel in de router en dan een kabel naar de PC werkt niet. Bij mn ouders werkte dit allemaal wel zo (gewoon Demon).
Heb jij enig idee hoe ik dit zou moeten instellen of waardat ik hier info over kan vinden?
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is mijn dag gewoon nietquote:
Quinny komt je zo wel even verwennenquote:Op donderdag 7 september 2006 18:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is mijn dag gewoon niet
Als dat zou kunnenquote:Op donderdag 7 september 2006 18:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Quinny komt je zo wel even verwennen
Aan het genieten Gijsquote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 18:55 schreef Strolie75 het volgende:
Heerlijke game Gijs!
Soort GTA in een warenhuis vol zombies...ofzo.
quote:
Is ook niet echt belangrijk.......quote:Op donderdag 7 september 2006 20:56 schreef ChOas het volgende:
Omdat Roy het WEER niet belangrijk genoeg vindt voor games.fok (p.s. mijn uurtarief ligt VER boven de 60 euro)....
Gears of War headshot:
http://www.carbonscoring.com/gow/gow_head_pop.gif
Oud nieuws Gijsquote:Op donderdag 7 september 2006 20:56 schreef ChOas het volgende:
Omdat Roy het WEER niet belangrijk genoeg vindt voor games.fok (p.s. mijn uurtarief ligt VER boven de 60 euro)....
Gears of War headshot:
http://www.carbonscoring.com/gow/gow_head_pop.gif
geen ping pong balquote:Op vrijdag 8 september 2006 08:56 schreef QueenR het volgende:
nou nog een keer proberen.... deze nam ik gisteren, nog steeds geen perfectie maar wel weer wat beter.
(en brown, geen ping pong bal)
[afbeelding]
Is dat een knikker?quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:56 schreef QueenR het volgende:
nou nog een keer proberen.... deze nam ik gisteren, nog steeds geen perfectie maar wel weer wat beter.
(en brown, geen ping pong bal)
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
geen ping pong bal
een knikker dan
foto.. geen plaatje... ikke... gemaakt... trots enzo...quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:07 schreef Chocobo het volgende:
Maar wat wil je zeggen dan Queen.......... een plaatje van de MaanJa cool enzo
![]()
quote:
Ohhh jij hebt die foto gemaakt....quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:09 schreef QueenR het volgende:
[..]
foto.. geen plaatje... ikke... gemaakt... trots enzo...![]()
(ik weet kan nog beter maar ben aan het oefenen)
post ze dan als je klaar bent met oefenen grasshopperquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:09 schreef QueenR het volgende:
[..]
foto.. geen plaatje... ikke... gemaakt... trots enzo...![]()
(ik weet kan nog beter maar ben aan het oefenen)
dank je!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohhh jij hebt die foto gemaakt....![]()
quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:12 schreef Chocobo het volgende:
Tering dat moet me wel een camera zijn zeg![]()
Dat is dichtbij................ Ik ga het direct tegen Surfer zeggen...... er IS een manier zijn piemel digitaal te krijgen
gniffelquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:12 schreef Chocobo het volgende:
Tering dat moet me wel een camera zijn zeg![]()
Dat is dichtbij................ Ik ga het direct tegen Surfer zeggen...... er IS een manier zijn piemel digitaal te krijgen
ja poesjes zie je wel.....quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]een kat!!!!
![]()
![]()
kijk..... dat zie je wel meteen
quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]een kat!!!!
![]()
![]()
kijk..... dat zie je wel meteen
werk ze gijsquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:18 schreef Chocobo het volgende:
Zo nou dat was het weer................ aan het werk.
Ja wat wat wat?quote:
ben je al online gijsquote:
quote:
Hoe vind je SR Gijsquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
WeekendIk moet nog beginnen met werken vandaag
Wel de hele nacht strax lekker Xboxen
![]()
Helemaal geweldig weerquote:
whaha, mijn weekend is allang weer begonnen en ik heb lekker weer wat biertje opquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
![]()
Ahhaaa....quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
we zitten allemaal op jou te wachten
Zag je vannacht ook nog lekker Saints Rowen, je ging alleen een paar keer online, offline, online...quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
![]()
TERING WAT SLECHTquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:26 schreef silver-surfer het volgende:
Tyfus...
Blazin Hazen ('s Werelds slechtste rapper) heeft een nieuwe video.
Ik heb echt moeite moeten doen om hem helemaal te kijken.
Ben echt fan van hem, z'n vorige video's waren ook slecht, maar dat had nog iets cools.
Dit is gewoon te ranzig voor woorden... ZOOOO SLECHT
http://www.youtube.com/watch?v=GMOIX8aNb8s
Koelkast hequote:Op vrijdag 8 september 2006 16:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zag je vannacht ook nog lekker Saints Rowen, je ging alleen een paar keer online, offline, online...
Was lekker Tomb Raider aan het spelen... geweldig spel
Het is een fantastische game Gijsquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:41 schreef Chocobo het volgende:
Ziek hoeveel uur ik in Saints Row heb zitten...... ben mijn auto aan het pimpen... en heb een prachtig pak gekocht........ Heeeeel veel shootouts gehad.... na dik 26 uur kan ik zeggen dat ik SR beter vind dan GTA![]()
Missies zijn zoveel coolerZit pas op 26%
ok en nu ben ik een beetje brakquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:40 schreef kepler het volgende:
[..]
whaha, mijn weekend is allang weer begonnen en ik heb lekker weer wat biertje op
Veel plezier met werken
Ja ik heb elke dag weer zin om verder te gaan.... ontdek elke dag nieuwe dingen..... shootouts zijn zoooo cool..... echt zoveel beter dan GTAquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is een fantastische game GijsIk begin het nu echt allemaal door te krijgen, activities lukken, missies ook steeds meer. Zit op 17% ofzo
Kreeg net ook een achievement omdat ik 26.2 mile heb gelopenGeweldig, echt waar.
Die shootouts inderdaadquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik heb elke dag weer zin om verder te gaan.... ontdek elke dag nieuwe dingen..... shootouts zijn zoooo cool..... echt zoveel beter dan GTA![]()
Ik heb die Will (Will Gijs... niet Wiiquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die shootouts inderdaadGister eentje gehad waarbij de laatste 3 motherfuckers bovenop een garage stonden, kon 6 verdiepingen omhoog gaan rijden
quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb die Will (Will Gijs... niet Wii) gebeld die je komt helpen dan.......... zijn auto gepakt en in mijn garage gezet. Daarna helemaal gepimpt.... Nitro erin,.... gouden velgen en de kleur is helemaal oranje met een dikke witte streep over de motorkap.... wereld ding geworden en verschrikkelijk snel
wat als je die auto total-loss rijdt? Ben je hem dan kwijt? Of kan je hem ergens in een garage weer ophalen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb die Will (Will Gijs... niet Wii) gebeld die je komt helpen dan.......... zijn auto gepakt en in mijn garage gezet. Daarna helemaal gepimpt.... Nitro erin,.... gouden velgen en de kleur is helemaal oranje met een dikke witte streep over de motorkap.... wereld ding geworden en verschrikkelijk snel
Ik hoorde van kabouter dat je m weer terug kan kopen voor 500 $, maar nog niet meegemaakt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:27 schreef kepler het volgende:
[..]
wat als je die auto total-loss rijdt? Ben je hem dan kwijt? Of kan je hem ergens in een garage weer ophalen?
ok, want in GTA reed ik altijd alles total-loss, en had dus geen zin om auto's pimpen omdat ik ze toch weer kapot maaktequote:Op zaterdag 9 september 2006 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoorde van kabouter dat je m weer terug kan kopen voor 500 $, maar nog niet meegemaakt.
was er gebeurd keppie?quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:16 schreef kepler het volgende:
vrouwen![]()
behalve de dames hier natuurlijk![]()
He, iemand in het xbox360 topic zei precies hetzelfdequote:Op zaterdag 9 september 2006 15:44 schreef Strolie75 het volgende:
Beetje gemengde gevoelens over Dead Rising tot nu toe.
Aan de ene hand is de game soms ontzettend frustrend, maar aan de andere hand kan ik niet stoppen met gamen.
Misschien kunnen we beter vragen wat er niet gebeurt is.quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we beter vragen wat er niet gebeurt is.
Ik schrok ook dat hij het met een 't' geschreven had!quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:09 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik schrok ook dat hij het met een 't' geschreven had!
ik probeer al drie keer iets af te spreken met 1 van de squash-dames en ze heeft al drie keer gecancelledquote:
Join the clubquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:19 schreef kepler het volgende:
[..]
ik probeer al drie keer iets af te spreken met 1 van de squash-dames en ze heeft al drie keer gecancelled![]()
nog maar een keer proberenquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Join the clubZooooo irritant, maar ik mag binnenkort op herkansing
quote:Op zondag 10 september 2006 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn dates cancelde nooit.
Volgens mij doet jullie ook veels te lief en aardig.
Gewoon zeggen: "Hey, morgen sta je daar om 8 uur! Klaar!"
Vrouwen willen niet lief en aardig, ze willen een klootzak die ze verteld wat ze moeten doen.quote:Op zondag 10 september 2006 09:06 schreef kepler het volgende:![]()
doe ik een keer lief en aardig, is het weer niet goed
tuurlijkquote:Op zondag 10 september 2006 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vrouwen willen niet lief en aardig, ze willen een klootzak die ze verteld wat ze moeten doen.
Probeer het nou naar een keer, wat heb je te verliezen?quote:Op zondag 10 september 2006 09:11 schreef kepler het volgende:
die vrouwen hoef ik dan niet, ik hoef geen vrouw die ik moet vertellen wat zij moet doen![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Probeer het nou naar een keer, wat heb je te verliezen?
Jij dan goede moslim zijn.
In de garage weer te vinden.... heb nu 5 auto's.... soms zie ik er 1 die ik MOET hebbenquote:Op zaterdag 9 september 2006 11:27 schreef kepler het volgende:
[..]
wat als je die auto total-loss rijdt? Ben je hem dan kwijt? Of kan je hem ergens in een garage weer ophalen?
Ik zie hem je niet veel spelen idd,.......... denk je dat je snel klaar bent met dat spel dan?quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:44 schreef Strolie75 het volgende:
Beetje gemengde gevoelens over Dead Rising tot nu toe.
Aan de ene hand is de game soms ontzettend frustrend, maar aan de andere hand kan ik niet stoppen met gamen.
Vriendin is dit weekend bij me, en zij trekt al dat bloed niet.quote:Op zondag 10 september 2006 10:24 schreef Chocobo het volgende:
Ik zie hem je niet veel spelen idd,.......... denk je dat je snel klaar bent met dat spel dan?
Kun je bij opties veranderen.quote:
opties -> "Open links altijd in een nieuw venster" -> 'nee'quote:
Hequote:Op zondag 10 september 2006 10:28 schreef ChOas het volgende:
[..]
opties -> "Open links altijd in een nieuw venster" -> 'nee'
quote:Op zondag 10 september 2006 10:46 schreef Chocobo het volgende:
Strol,.... was jij nou zo dol op die metal slug serie? Hij komt als download bij de Wii release namelijk(De gehele collectie
)
de gulden middenweg is beter strol... als een kerel mij probeerd de wet voor te schrijven stuit ie toch echt op behoorlijk wat weerstandquote:Op zondag 10 september 2006 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vrouwen willen niet lief en aardig, ze willen een klootzak die ze verteld wat ze moeten doen.
Vrouwen hebben macht en tieten..... combinatie is dodelijk!quote:Op zondag 10 september 2006 11:06 schreef QueenR het volgende:
[..]
de gulden middenweg is beter strol... als een kerel mij probeerd de wet voor te schrijven stuit ie toch echt op behoorlijk wat weerstand![]()
Maar te lief is ook erg irritant. Je moet niet het idee hebben dat je als vrouw alles voor het zeggen hebt. (maar we weten allemaal dat we dat wel hebben, alleen moet het dus beetje verborgen zijn;) )
tofquote:Op zondag 10 september 2006 13:36 schreef Atuniel het volgende:
Eey niggers
Lekker week in de Ardennen gehad.. wat een mooi gebied is dat zeg![]()
maar goed, ben weer thuis, scheelt morgen files, en heb lekker nog een dagje nu... vanavond gamen
He lekker... ben je aan het genieten?quote:
Ik zit op 18% ofzo, het is mn eerste echte sandbox game he, soms geen idee wat ik moet doen, omdat er zoooooveel te doen isquote:Op zondag 10 september 2006 13:41 schreef Atuniel het volgende:
[..]
He lekker... ben je aan het genieten?
Hij is erg cool om te spelen he
Zit nog maar op 15%, week niet gespeeld.. nog zoveel leuks te gaan ontdekken
Besturing is ook zo heerlijk he?quote:Op zondag 10 september 2006 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zit op 18% ofzo, het is mn eerste echte sandbox game he, soms geen idee wat ik moet doen, omdat er zoooooveel te doen isMaar ja, ik geniet. Heerlijk.
Ik zet alleen wel mn eigen Dr Dre en Snoop Dogg cd's aan, de radiostations zijn niet zo heel tof
quote:Op zondag 10 september 2006 14:04 schreef Magneet het volgende:
gewoon 4 gijsjes bij de eerste 25 in de top500Ik sta nog net bij de eerste 200
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotalsquote:
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotalsquote:
Week Gijsquote:Op zondag 10 september 2006 14:55 schreef Chocobo het volgende:
Atunieeeeeel,... hoe was je midweek Gijs?
Geweldig Gijs...... ben blij dat je genoten hebtquote:Op zondag 10 september 2006 15:06 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Week Gijs
Ja lekker.. veel heuvels daar dat was soms minder.
Iedere dag gingen we zwemmen op het park.. maar dat was iedere keer schelden met die heuvels van 8% ofzo
En iedere dag stralend weer gehad, zelfs een dag 29 graden... en wij hopen op 'regengekletter' daar
Verder was op de tv alleen Ned1 Nederlandstalig, ben helemaal bij met de eo programma's zeg maar..
Wel een heerlijke bungalowtje hoor, zat alles in wat je nodig had eigenlijk.. prachtige omgeving ook. Dinant sucked, Namen is cool, de wegen zijn beroerd en de wegwijzering is een
En ik heb echt heerlijk genoten van mn gezinnetje... was echt zo cool gewoon![]()
Met Jasmijn ook.. zo een hele week meegemaakt, dat is echt onbetaalbaar.
Zoiets in een notedop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |