Dat zijn nog es tijden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:35 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik was afgelopen weekend 0730 en 0830 op
Jep Gronings Ontzet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:16 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Was een lang weeken zo idd
Hee, ben je vrij vandaag?
Nee, ik vond pokeren intressanterquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:34 schreef gijsje79 het volgende:
Gisteren nog de race gezien?
Downd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:44 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee, ik vond pokeren intressanter
Heb je deze gameplay al gezien van SC http://www.xboxyde.com/leech_2952_en.html ?
Mja dit ziet er wel erg indrukwekkend uit eigenlijk.. echt next gen spel.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:47 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Downd.
Ik hoef zelf geen SC game meer. (deel 1 en 2 was voldoende voor me)
Ziet er allemaal wel cool uit, maar niet echt mijn soort gameplay.
En die webcam dan met een jaar livequote:Op maandag 28 augustus 2006 12:54 schreef gijsje79 het volgende:
Ach ja.
Er komen eerst zat games uit.
Ben voor dit jaar wel klaar, misschien ooit deze game met een jaar live erbij.
Ja ik weet niet.. tis niet meer sneak dan een GRAW eigenlijk zo te zien... ja je moet wel sneaken maar toch ook behoorlijk doorlopen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:57 schreef gijsje79 het volgende:
Ja ff zien.
Zie het al tis nog steeds een sneak spel.
ga dan toch liever voor RBS of GR.
Ja straks ff naar de renbaan (Stadspark).quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:01 schreef Atuniel het volgende:
Maar ga je nog naar de stad dan, of is dat vanavond pas? Je hebt toch vrij genomen?
Ik weet niet of ik hem haalquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:03 schreef gijsje79 het volgende:
Leen hem anders wel van jou.
Hou meer van schieten dan sluipen.
Filmpje ziet er goed uit, maar het haalt me niet over om hem te halen.
Gebruik de search enzoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 07:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik vraag me al 5 jaar af wie Gijs is, en ja ik ben een kutkloon. Maar goed, wie is Gijs nu eigenlijk, kan iemand daar antwoord op geven. Bij voorbaat dank.![]()
Die van mij wil niet meer openquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:25 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Mijn opendakje is lek.
Mag weer wat kosten.
Fuck you tyfisch hond, het is toch een kleine moeite om even uit te leggen. Krijg lekker de pleuris met die Gijs van je, ik hoop dat Gijs Gans je keihard in de reet neukt, tot het gaat bloeden, en wanneer je uitgebloed bent een stel donors je lichaam weer volpompen met bloed en Gijs vervolgens weer keihard in je reet neukt.quote:
'Tyfus hond' bedoel je denk ik..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Fuck you tyfisch hond, het is toch een kleine moeite om even uit te leggen. Krijg lekker de pleuris met die Gijs van je, ik hoop dat Gijs Gans je keihard in de reet neukt, tot het gaat bloeden, en wanneer je uitgebloed bent een stel donors je lichaam weer volpompen met bloed en Gijs vervolgens weer keihard in je reet neukt.
Nou, wil iemand aub even uitleggen wie Gijs is? Bij voorbaat dank.![]()
Damn, weer een typo. Mijn abn gaat echt achteruit sinds ik op FOK! zit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:13 schreef Atuniel het volgende:
'Tyfus hond' bedoel je denk ik..
Maar iets anders... weet je al van wie die kont is?
Ja.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Damn, weer een typo. Mijn abn gaat echt achteruit sinds ik op FOK! zit.![]()
Nee, ik weet nog steeds niet van wie die kont is.![]()
Weet jij wie Gijs is?![]()
veulquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:31 schreef Atuniel het volgende:
Maar dit topic is dubbel!! Hoeveel van die notes moet je aangeven hier eigenlijk?
Nee vandaag moest ik werken, maar ben vrijdag wel vrij.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:41 schreef Atuniel het volgende:
Ben je vandaag ook vrij Gijs?
Was het nog gezellig gister?
Werk jij ook wel eens?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:30 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee vandaag moest ik werken, maar ben vrijdag wel vrij.
Je gaat hem ook ophalen dusquote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:20 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ik werk te hard, moet daarom veel vrij hebben.
Vandaag Saints Row.
Ik zal hem denk ook wel ophalen... maar eerlijk gezegd ben ik meer met mn hoofd bij volgende week, lekker weg. Denk dat ik hem wel haal, moet ff kijken wanneer.. misschien deze week of na de vakantie.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dacht het wel he.
Volgende week TDU erbij denk ik.
Dat's een mooi vooruitzicht.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:30 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik zal hem denk ook wel ophalen... maar eerlijk gezegd ben ik meer met mn hoofd bij volgende week, lekker weg. Denk dat ik hem wel haal, moet ff kijken wanneer.. misschien deze week of na de vakantie.
ik ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
Al die praat TV's hier
Ik ben wel een beetje jaloers hoor.
beetje klussen, paar keer dagje weg e.d.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:14 schreef Atuniel het volgende:
Lekker Neet
Ga je nog wat doen in de vakantie?
whahaha, goed verzonnen dat welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
OMG, wat een verhaal![]()
![]()
Sjieke Sjaak en Dirty Diane deel 4
Oh mooi, moest ff bijlezenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
Geweldig verhaal hahahahaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
Jawe.. zodra die uit isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen Gijsjes!Iemand zin in een potje RS Vegas?
ach, als het Amerika was geweest hadden ze een miljardenclaim aan hun broek gehad.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:20 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Maar zo overdreven ook.. kan me niet voorstellen dat je dan verontrust de IKEA gaat bellen
Leek me ook een poepfilm..... Trek Farrel nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:27 schreef Atuniel het volgende:
http://www.nu.nl/news/804427/71/Miami_Vice_-_Michael_Mann.html
En dat zegt alweer genoeg over de film Miami Vice
Gijsss..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Leek me ook een poepfilm..... Trek Farrel niet
Klinkt als een goede beslissing voor je Gijsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:46 schreef Chocobo het volgende:
Geweldig Gijs.... veel verantwoording,... meer plezier in je werk.... weg van het amateurisme.... heb het gevoel nu pas te beginnen met werken..... ken je dat? Veel drukker bestaan hier maar zoveel gaver.... hier wordt naar je geluisterd.... bepaald je eigen tijd en tempo maar toch met een deadline in het achterhoofd. Voel me hier thuis Gijs...
Beste carriere beslissing die ik in tijden genomen heb.
Nee geen gamersGijs ga jij SR nog halen?
Ik wacht zelf op een budget release.
82 cm gijs, even groot als m`n breedbeeld nu. Een grotere tv is in mijn kamer niet mooi. Zit er maar 2 meter vanafquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:10 schreef Atuniel het volgende:
32" tv, hoeveel cm is dat? Aan inches heb ik poep namelijk
Oh dus een kleintje in LCD landquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:10 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
82 cm gijs, even groot als m`n breedbeeld nu. Een grotere tv is in mijn kamer niet mooi. Zit er maar 2 meter vanaf
Hij heeft LCD... dan wil ik niet weten wat Plasma doet neequote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:09 schreef -Struikrover- het volgende:
Plasma verbruikt veel meer dan LCD gijs
32 inch is een middenmoot voor LCD.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:46 schreef Atuniel het volgende:
Roy, jij misschien? welke plaat net op slamfm?
Plaat komt 1x per dag langs ofzo... en ze noemen niet van wie die is
Serieus... als je geen idee hebt kun je ook maar beter niet dom uit de hoek komen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:22 schreef Strolie75 het volgende:
boem boem tsschhh tscchhhh door DJ sjillewouter
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:22 schreef Strolie75 het volgende:
boem boem tsschhh tscchhhh door DJ sjillewouter
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:37 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Serieus... als je geen idee hebt kun je ook maar beter niet dom uit de hoek komen.
Maar ik hem inmiddels
quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:41 schreef -Struikrover- het volgende:
http://foto.telenet.be/6028925131
+10 hypocrietquote:Op vrijdag 1 september 2006 07:33 schreef Strolie75 het volgende:
He lekker....sommige mensen zitten op hun werk
En hoe zou je het vinden als wij later zulke foto's van je dochter zouden plaatsen?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 07:33 schreef Strolie75 het volgende:
He lekker....sommige mensen zitten op hun werk
En hoe zou je het vinden als wij later zulke foto's van je dochter zouden plaatsen?
quote:Tiger Woods 2007
Become the World's Best - Challenge up to three players in five new game modes, or play in online tournaments complete with money lists, full stat tracking, league leaders, and more.
12x 18 holes.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga alvast beginnen met hypen...samen met Arielnus
[..]
Jezelf namaken en aankleden met toffe kleding en bling bling.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:48 schreef Atuniel het volgende:
[..]
12x 18 holes.
Crowd wat meeblert met je
Heel veel minigames
MP met 4 mensen
Rankinglists
27 Oktober.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer komt TW uit?
Ok dat is een minpunt voor jullie ws... maarrr.. dit is wel typisch een spel wat je tussendoor kan spelen als afleiding.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
27 Oktober.
Vlak voor FFXII dus.
Laat maar danquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
27 Oktober.
Vlak voor FFXII dus.
Ja, zo denk ik er ook over.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:06 schreef Atuniel het volgende:
Ok dat is een minpunt voor jullie ws... maarrr.. dit is wel typisch een spel wat je tussendoor kan spelen als afleiding.
Zo relaxt om even een balletje te slaan over de greens heen.. heerlijk zo beetje
Nee Gijs TWquote:
Nee.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga SR morgen halen, als jullie m dan ook gewoon halenLekker online pimpen, beetje cruisen, drive-by's doen, etc. Lijkt me heerlijk.
Godverquote:
Ok Gijsquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga SR morgen halen, als jullie m dan ook gewoon halenLekker online pimpen, beetje cruisen, drive-by's doen, etc. Lijkt me heerlijk.
Alleen wil ik wel dat B rijdt, van Sjo heb ik mindere verhalen gehoord mbt autorijden
Ja, haal hem vanavond op.. toch zin inquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alleen wil ik wel dat B rijdt, van Sjo heb ik mindere verhalen gehoord mbt autorijden
Ja kon vorig jaar ookquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Godver
Nu maar hopen dat je de lengte van je speler dit jaar ook kunt veranderen.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:04 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja, haal hem vanavond op.. toch zin in
Goed zoquote:
Geweldigquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:05 schreef Atuniel het volgende:
Ja kon vorig jaar ook
Lekker hawaii shirt aan
Ja Gijsquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Godver
Nu maar hopen dat je de lengte van je speler dit jaar ook kunt veranderen.
Hij is cool.quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:04 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja, haal hem vanavond op.. toch zin in
quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:48 schreef Atuniel het volgende:
[..]
12x 18 holes.
Crowd wat meeblert met je
Heel veel minigames
MP met 4 mensen
Rankinglists
Zal wel meer tijd/moeite kosten om te ontwikkelen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:51 schreef gijsje79 het volgende:![]()
Vind het toch raar dat de xbox versie meer banen heeft.
Vind 12 banen ook wel prima hoor... hoop alleen op 1 fantasiebaan zoals eerder op dat ijs in 03 vlgs mijquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:51 schreef gijsje79 het volgende:
[..]![]()
Vind het toch raar dat de xbox versie meer banen heeft.
hoi allemaal!!!quote:
Deel 2, hij verschijnt rond 15 september op zo'n beetje alle consoles.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:01 schreef QueenR het volgende:
hoi allemaal!!!![]()
welke lego starwars is dat? welk console? (keagan nog steeds zwaar star wars freak)
quote:
Gijsquote:
Ja dat zei hij wel idd... ja heb er gewoon zin in inderdaadquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs.... laat vanavond ff een berichtje achter op Live.... wil weten hoe die was
Morgen haalt Noot hem ook geloof ik.
Heb nooit problemen met Dimplus gehad eerlijk gezegd... belde ze net op..... ze stuurde me 1 minuut later een paypal betalingsopdracht.... direct betaald..... net een mail terug dat die met de post van vandaag weg is en ik hem morgen in de bus heb.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:00 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja dat zei hij wel idd... ja heb er gewoon zin in inderdaad
Hoop voor je dat dimplus ook een beetje opschiet, vind het zelf een schijtwinkel om bij te bestellen
Jahquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gast. Je zit op je werk of niet?
Hoi!quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:07 schreef -Struikrover- het volgende:
Al / nog iemand wakker hier ?![]()
[afbeelding]
Mijn held!!!quote:
Dat is lekker ... geen stillwater voor jou om te ontdekken dan.quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:13 schreef Chocobo het volgende:
Ja lekker........... alleen in het weekend met de kids... en Jort is ziek....
Sowieso nooit of amper overdag game ik..... vanavond misschien evenquote:Op zaterdag 2 september 2006 08:19 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat is lekker ... geen stillwater voor jou om te ontdekken dan.
Dank je Gijsquote:Op zaterdag 2 september 2006 08:32 schreef Chocobo het volgende:
Toch wel netjes hoor... mijn complimenten
FOK!games viert haar tweede verjaardag!
quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:38 schreef Chocobo het volgende:
http://www.dumpalink.com/media/1157104340/Electric_Fence
Ja dit snap ik dan echt niet..........
Wat vind je van SR gijs?quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:19 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat is lekker ... geen stillwater voor jou om te ontdekken dan.
miste de krokodilquote:
Ja ik vind hem erg cool! Leuker dan GTA.. beter te besturen, meer leukere missies, cool om die autos te pimpen (gaat mn meeste geld in zitten) en zoooveel te doen inderdaadquote:Op zaterdag 2 september 2006 09:50 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wat vind je van SR gijs?
Best wel praat he, een hoop dingen die je kan doen he.
Zo.. die toiletfoto's zijn zoo mooi inderdaadquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:33 schreef QueenR het volgende:
omdat het dan toch zo stil is, ff mijn hele kattenspampost hier copieren
Even die van mij ook weer spammen. En een van Harrys favourite voedsel
[afbeelding]
dan de katjes:
Harry lekker aan het uitbuiken(na het eten van al die spinnen)
[afbeelding]
samen in een minihokje
[afbeelding]
wat bob en gijs "actie"
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
waarom weet ik niet maar ze zijn gek op de wc. Ik doe daar altijd mijn makeup op (beste licht)
draai ik me om en:
[afbeelding]
en mijn lieve, ondeugende Gijs
[afbeelding]
ja tuurlijk heb ik die ook groter, (die laatste van gijs bedoel je?)quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:55 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zo.. die toiletfoto's zijn zoo mooi inderdaad
Heb je daar het orgineel ware grootte ook van? Zou je eigenlijk in het fotografie topic moeten posten!
Je moet het gewoon doen! Die laatste van Gijs is heel mooi.. kan zo op een kalender geplaatst worden vind ikquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:05 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja tuurlijk heb ik die ook groter, (die laatste van gijs bedoel je?)
Ik durf niet zo te posten daarzo haha die zijn allemaal goed, ik moet nog veel leren.![]()
das liefquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:15 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Je moet het gewoon doen! Die laatste van Gijs is heel mooi.. kan zo op een kalender geplaatst worden vind ik
Schijnt verschrikkelijk te zijnquote:
Recencies zijn echt killend inderdaad.. zou hem niet eens huren.quote:
Ja het gaat ok.... Daan gelukkig een dagje naar oma dus ik kon me even goed op hem richten... hij heeft veel geslapen en de koorts neemt wat af.... wel snot en echt snot verkouden.... alles komt gelukkig wel los nu.... hij zit nu in badquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:46 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Recencies zijn echt killend inderdaad.. zou hem niet eens huren.
Hoest met Jort Gijs?
Heeft ie nog koorts?
Beetje Luuf helpt ook wel met ademen voor de nacht.. is wel een sip gezicht als ze niet vrolijk zijn denk ik..quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja het gaat ok.... Daan gelukkig een dagje naar oma dus ik kon me even goed op hem richten... hij heeft veel geslapen en de koorts neemt wat af.... wel snot en echt snot verkouden.... alles komt gelukkig wel los nu.... hij zit nu in badThanks Gijs
![]()
SR is trouwens erg cool Gijs !!
Ja dat wilde ik proberen....... kan het nummer van de taxi even niet zo snel vinden.... wel 911 gebeld voor healthquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:24 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Beetje Luuf helpt ook wel met ademen voor de nacht.. is wel een sip gezicht als ze niet vrolijk zijn denk ik..
SR is lachen he.. zoveel te doen
Wel lachen, als ik geen zin heb om te rijden naar mn crib, bel ik gewoon een taxi
Die dingen als je je wijk terug moet pakken kan erg druk worden.... dat is echt ff doorschietenquote:Op zondag 3 september 2006 08:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik proberen....... kan het nummer van de taxi even niet zo snel vinden.... wel 911 gebeld voor healthErg genoten van wat submissies..... Drug Trafficing heeerst
Vind het wel cool dit hoor..... je mag de main missions gamen maar daarvoor moet je eerst respect halen.... zo begin je toch de Hoods te verkennen....
Heb een serieuze oorlog gehad met de Los Carnales ofzo..... Het spel is inderdaad op sommige vlakken beter dan GTA,........qua sfeer levert het iets in, maar het schieten is zoooveel beter en cooler.... ben gewoon blij als ik een gangwar meemaak
Ja en op bushokjes zag ik ook allemaal nummers staan........... spel hoor Gijs,.. ga ik van genieten Ô^quote:Op zondag 3 september 2006 10:10 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Die dingen als je je wijk terug moet pakken kan erg druk worden.... dat is echt ff doorschieten
Nummer van de taxi staat achterop iedere taxi![]()
Gewoon intoetsen en een keer bellen, dan onthoudt hij dat.
Ja thanksquote:Op zondag 3 september 2006 09:53 schreef kepler het volgende:
voor alle vaders: Gelukkige Vaderdag![]()
hier in NZ is het dus vandaag vaderdag
Mijn eerstequote:Op zondag 3 september 2006 09:53 schreef kepler het volgende:
voor alle vaders: Gelukkige Vaderdag![]()
hier in NZ is het dus vandaag vaderdag
quote:
quote:Reports: Stingray kills 'Crocodile Hunter'
SYDNEY, Australia (CNN) -- Steve Irwin, the Australian TV presenter known as the "Crocodile Hunter," has died after being stung in a marine accident off Australia's north coast.
http://edition.cnn.com/20(...)lia.irwin/index.html
Ja,.... door een Rog nog wel..... stekel doorboorde zijn hart volgens de radio..... vecht je met crocs,.... sterf je door een Rog.....quote:
Ja, inderdaad. Heel veel respect voor die man. Altijd vrolijk en goede zin, lief voor zijn vrouw en dochters, gek op natuur en erg moedig.quote:Op maandag 4 september 2006 08:24 schreef Chocobo het volgende:
Ja,.... door een Rog nog wel..... stekel doorboorde zijn hart volgens de radio..... vecht je met crocs,.... sterf je door een Rog.....
Maar serieus.... doet me wel pijn.... fantastische vent. Het verbaast me echter niet dat hij vroeg is gestorven..... zielig voor vrouw en dochter wel.
Ja,... en hij heeft mee geleeft dan 1000 bij elkaar zeg maar.... maar toch.... 44....quote:Op maandag 4 september 2006 08:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Heel veel respect voor die man. Altijd vrolijk en goede zin, lief voor zijn vrouw en dochters, gek op natuur en erg moedig.
Wel in het harnas gestorven.![]()
En dan door een beestje. Je kunt heel lang met de natuur fucken...maar ooit fucked de natuur terug.quote:Op maandag 4 september 2006 08:27 schreef Chocobo het volgende:
Ja,... en hij heeft mee geleeft dan 1000 bij elkaar zeg maar.... maar toch.... 44....
Jeetje zegquote:
Het was lulliger geweest als hij van de trap was gevallen of onder een bus was terechtgekomen.quote:Op maandag 4 september 2006 09:19 schreef Quinny het volgende:
Jeetje zeg![]()
Vreselijke manier om dood te gaan![]()
Ja maar toch. Hij was vast niet op slag doodquote:Op maandag 4 september 2006 09:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het was lulliger geweest als hij van de trap was gevallen of onder een bus was terechtgekomen.![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 09:30 schreef Atuniel het volgende:
Dat overleef je niet in je hart... dan is het klaar.
Maar ik wens jullie alvast een fijne week toe.. ik ga een week weg naar de Ardennen (Dinant) , lekker relaxen. Belooft daar de hele week droog te zijn, dus dat is ook eens wat anders.
veel plezier daarquote:Op maandag 4 september 2006 09:30 schreef Atuniel het volgende:
Maar ik wens jullie alvast een fijne week toe.. ik ga een week weg naar de Ardennen (Dinant) , lekker relaxen. Belooft daar de hele week droog te zijn, dus dat is ook eens wat anders.
Klinkt goed Gijs! Veel plezier!quote:Op maandag 4 september 2006 09:30 schreef Atuniel het volgende:
Challetje gehuurd in de bergen.. uiteraard met een binnen en buitenbad er bijquote:Op maandag 4 september 2006 09:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klinkt goed Gijs! Veel plezier!heb je een huisje gehuurd?
Ga je je 360 niet missen?
Gewoon vragen ookquote:Op maandag 4 september 2006 09:44 schreef Atuniel het volgende:
Challetje gehuurd in de bergen.. uiteraard met een binnen en buitenbad er bij
Tam heeft 3x gevraagd of ik de 360 niet mee wilde nemen.. maar nee dat doe ik maar niet
Zeker weten, ze geeft me ook 2 kinderenquote:Op maandag 4 september 2006 09:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gewoon vragen ookJe boft met haar Gijs!
quote:Op maandag 4 september 2006 09:57 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zeker weten, ze geeft me ook 2 kinderen
Deze maand de 15e 3 jaar getrouwd, kennen we elkaar 5 jaar.
Droog weer, da`s niks voor jouw dan !quote:Op maandag 4 september 2006 09:30 schreef Atuniel het volgende:
Ik schrok toen ze dat zeiquote:Op maandag 4 september 2006 09:59 schreef Magneet het volgende:
[..]wij waren afgelopen zomer 3 jaar getrouwd en komende februari 10 jaar bij elkaar, dat gaat echt allemaal belachelijk hard zeg.
Ja beetje jammer is het wel.. lekker binnen zitten met de regen op het dak heeft ook wel wat.quote:Op maandag 4 september 2006 10:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Droog weer, da`s niks voor jouw dan !
Whahahaquote:Op maandag 4 september 2006 10:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Wij waren vorige week 10 jaar bij elkaar. Allebei glad vergeten![]()
Schrokken er zelf van
Veel plezier gijs, wij gaan daar altijd motorrijden. Mooie omgeving daar !!quote:Op maandag 4 september 2006 10:01 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja beetje jammer is het wel.. lekker binnen zitten met de regen op het dak heeft ook wel wat.
Maar ja.. dan doen we het maar met 26 graden.. net lekker.
Ik hoorde er zo weinig van dat ik er niet naar durfde vragenquote:Op maandag 4 september 2006 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ik eind deze maand alweer 6 maanden.![]()
Ben er nooit geweest, op de plaatjes ziet het er mooi uitquote:Op maandag 4 september 2006 10:02 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Veel plezier gijs, wij gaan daar altijd motorrijden. Mooie omgeving daar !!
ook al 10 jaarquote:Op maandag 4 september 2006 10:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Wij waren vorige week 10 jaar bij elkaar. Allebei glad vergeten![]()
Schrokken er zelf van
Hoe zijn de vrouwtjes in Nieuw-Zeeland eigenlijk Gijs?quote:
vrouwtjes zijn wel prima hierquote:Op maandag 4 september 2006 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe zijn de vrouwtjes in Nieuw-Zeeland eigenlijk Gijs?Nog iets "down under" gestopt?
Deze maandquote:Op maandag 4 september 2006 10:09 schreef Chocobo het volgende:
Volgende maand 5 jaar getrouwd,.... 15 jaar bij elkaar![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 10:11 schreef kepler het volgende:
[..]
vrouwtjes zijn wel prima hierHeb op dit moment een projectje lopen
![]()
Langdurige projecten lopen meestal niet goed af (lees vriendschap).quote:Op maandag 4 september 2006 10:11 schreef kepler het volgende:
vrouwtjes zijn wel prima hierHeb op dit moment een projectje lopen
![]()
nou heel langdurig zal het niet worden, want over een paar weken ben ik alweer wegquote:Op maandag 4 september 2006 10:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Langdurige projecten lopen meestal niet goed af (lees vriendschap).
quote:Op maandag 4 september 2006 10:29 schreef kepler het volgende:
[..]
nou heel langdurig zal het niet worden, want over een paar weken ben ik alweer weg
Top Gijs.... kan je nog vluchten als dat nodig isquote:Op maandag 4 september 2006 10:29 schreef kepler het volgende:
[..]
nou heel langdurig zal het niet worden, want over een paar weken ben ik alweer weg
over vier weken alweer klaar met stage, dan drie weken rondreizen in Nieuw Zeeland, weekje Japan en 1 november weer in Nederlandquote:
goed puntquote:Op maandag 4 september 2006 10:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Top Gijs.... kan je nog vluchten als dat nodig isDe meeste van ons zijn al fucked
Sex zonder consequenties! Heb ik tijdens mijn stage in de V.S. ook gehad!quote:Op maandag 4 september 2006 10:29 schreef kepler het volgende:
In San Fransisco zekerquote:Op maandag 4 september 2006 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sex zonder consequenties! Heb ik tijdens mijn stage in de V.S. ook gehad!
Heb je die ring al in dat gat gedumpt dan ?quote:Op maandag 4 september 2006 10:40 schreef kepler het volgende:
[..]
over vier weken alweer klaar met stage, dan drie weken rondreizen in Nieuw Zeeland, weekje Japan en 1 november weer in Nederland
[..]
goed punt![]()
nee, er lag sneeuw op de berg. Geen zin in koude voetenquote:Op maandag 4 september 2006 10:54 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb je die ring al in dat gat gedumpt dan ?
quote:
Je hebt mijn GSMquote:Op maandag 4 september 2006 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mannensex kan ik hier ook hebben.
Ik vind hem niet leukquote:Op maandag 4 september 2006 16:58 schreef -Struikrover- het volgende:
Hij doet GR;aw wegHeb je de sp al uitgespeeld dan ?
1 van de beste spellen op de 360quote:Op maandag 4 september 2006 17:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind hem niet leuk
Bediening is me veels te omslachtig. En ik trek die futuristische HUD niet.
Ik vind van niet.quote:Op maandag 4 september 2006 17:01 schreef -Struikrover- het volgende:
1 van de beste spellen op de 360
quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:29 schreef Chocobo het volgende:
Bij Dimplus net de tin version van Saints Row besteld.....Wil erg graag pimpen met Gijsje79, B&A en Noot
Pre weekend quotation +10 Gijsquote:
quote:Op maandag 4 september 2006 20:49 schreef Strolie75 het volgende:
Even een post voor de mensen die af en toe vinden dat hun werk sucked.
[afbeelding]
vertelt u mij maar eens wat je evt hier voor wilt hebbe, denk dat dit voor mijn kindjes wel leuk isquote:Op maandag 4 september 2006 16:31 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga ruimen in mijn gamecollectie. En dan met name iets doen aan uitgespeelde games en backlog. En natuurlijk wil ik de Gijsjes (samen met de games-crew) de eerste keus geven. Dus onderstaande games en hardware zijn te koop. Prijs worden we het vast over eens.
b]Nintendo DS[/b]Mario 64 DS
Bij een goed bod:Grijze Nintendo DS (oud model, behoorlijke krassen op onderste scherm) met hoesje.
GBAFinal Fantasy IV Super Mario Bros 3 (domme vraag maar die zijn voor de?)
PS2Dancing Stage MegaMix + degelijke dansmat
¤20 mario 64 ds incl verzenden?quote:
Er is je iemand voor geweest met een bod, maar ik laat het je nog weten, goed?quote:
okquote:Op dinsdag 5 september 2006 07:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Er is je iemand voor geweest met een bod, maar ik laat het je nog weten, goed?
heeft Tess erover heen gekwijld?quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:30 schreef -Struikrover- het volgende:
M`n joypad is gisteren overleden tijdens Zuma spelen
FF4: 25 euro (maar iemand is je voor).quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:21 schreef chibibo het volgende:
Hoeveel wil je hebben voor FF4 en FF Anthology?
Neequote:
gewoon bellen, bereik je veel meer mee. Via de mail zullen ze je veel sneller afwimpelenquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee![]()
maar met zuma maak je continu een draaiende beweging. Zat ook al van dat slijtsel op de bol van die stick. Heb een mailtje verstuurd naar MS. Heb zelf prima ervaringen met hun helpdesk maar ik lees bij GAM wel slechte dingen de laatste tijd. Hopen dat ik wat hoor !
Bedoel je QueenR? Leg haar even uit dat FF4 niet bedoeld is voor kinderen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:28 schreef Strolie75 het volgende:
FF4: 20 euro (maar iemand is je voor).
Gijsssssssssssssssssssssssquote:
Neej, iemand van de crew...maar ik heb nog geen antwoord of hij akkoord is met de prijs.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:13 schreef chibibo het volgende:
Bedoel je QueenR? Leg haar even uit dat FF4 niet bedoeld is voor kinderen.
Ja Gijs ik hoorde je nee voicemail dit weekend pasquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijsssssssssssssssssssssss![]()
....... heb je nog gebeld vorige week
![]()
naar je zin he op je werk hoorde iktoppie
ga je ff mailen nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |