Het is vrij standaard dat je bij stages in moet lezen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:01 schreef francis997 het volgende:
ik ben ook bezig met stage..in de ict..
opzich leuke collega's..maar eerste dagen zijn kut...kom ik maandag aan..staan er 4 van die grote mappen..die ik allemaal moet doorleze...... wel weer wennen aan om 7 uur t bed uit te kruipen..
maja ...wel leuke vergoeding...![]()
ow...dit is de eerste keer dat k me moet inlezen..heb het wel gelukkig al achter de rug..quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:42 schreef gday het volgende:
[..]
Het is vrij standaard dat je bij stages in moet lezen.Bij mijn twee stages moest ik respectievelijk 1,5 week en 3 weken inlezen in de materie. En dat viel nog enigszins mee volgens mij.
Nja, het zal wellicht ook afhangen van wat voor soort stage je doet, denk ik.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:48 schreef francis997 het volgende:
[..]
ow...dit is de eerste keer dat k me moet inlezen..heb het wel gelukkig al achter de rug..![]()
Gelukkig weet je al hoe de zaken lopen in dat bedrijf, want ik ben zelf altijd huiverig geweest voor bedrijven die meer dan 10% 'draaien' op stagiaires.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:05 schreef ijsmeis het volgende:
Zo, nu even een uitgebreide post.
Ik doe MBO Multimedia Vormgeving (niveau 4) en zit in mijn laatste jaar. Ik heb al een stage achter de rug, bij hetzelfde bedrijf. Waarom is dit? Nou, er zijn echt plekken tekort, dus we mochten als het kon bij hetzelfde bedrijf terecht, graag zelfs. Zo zit bijna iedereen gebakken.
Ik loop nu dus weer stage bij een "klein" (5 man, en daarnaast nu 2 stagiaires inclusief mijzelf) webdesignbureau. Ik moet er in totaal 800 uur stage lopen.
Ik ben wel jammer genoeg een dikke week ziek geweest, dus ik heb er pas 4 dagen gewerkt.
Morgen ga ik weer aan de slag.
En hallo dus.
Ik vind het een van de fijnste bedrijfjes om stage te lopenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:05 schreef gday het volgende:
[..]
Gelukkig weet je al hoe de zaken lopen in dat bedrijf, want ik ben zelf altijd huiverig geweest voor bedrijven die meer dan 10% 'draaien' op stagiaires.Ik heb altijd gekozen voor grote bedrijven zoals Philips Research vanwege de horrorverhalen.
Maar zoals gezegd, je hebt er al een stage gelopen dus zal het bedrijf gelukkig wel koosjer zijn.
Dat is mooi! Gezelligheid is heel belangrijk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind het een van de fijnste bedrijfjes om stage te lopen.
Ze doen nergens moeilijk over. Ik kan vrij krijgen wanneer ik dat wil.
Ze zijn niet zo oud en saai maar zijn dus ook heel modern en doen nooit moeilijk.
Het is gewoon gezellig wel.
Ja, ik wel. Wat ik overigens niet echt tof vind. Ik kan niet de hele dag achter een computer zitten. Deze baan zou dan ook niks voor mij zijnquote:Op woensdag 6 september 2006 09:28 schreef Robin__ het volgende:en dan te bedenken dat we hier alleen cup a soup uit een automaat die zo stinkt dat niemand het hoeft, en koffie hebben (wat ik dan weer niet lust)
Ik begin al om 5 voor half 8 (die 5 voor is omdat de klok hier 5 min voor staat) tot 5 voor half 5 (en dan vrijdag tot 1 uur ofzo)
Zitten jullie allemaal fulltime achter een pc?
Ik ook.. op de fiets that is, 11km.. maar met de fiets is minstens 20 min sneller dan het OV..quote:Op woensdag 6 september 2006 09:30 schreef Erik_84 het volgende:
ik vertrek dus om 6.45 en ben terug, iets na 17.00
zo'n stage heb ik nu ook, zolang ik maar resultaat kan laten zien maakt de tijd niet uit. maandag m'n ideen gepresenteerd en deze werden goed ontvangen, nu weer even een weekje rustig aan doenquote:Op woensdag 6 september 2006 11:01 schreef gday het volgende:
Damn, op zich zou stage niet verkeerd zijn. Mijn beide stages waren op plekken waar ik zelf mocht weten hoe laat ik begon en hoe laat ik weer naar huis zou gaan, zo lang de resultaten van het werk bevredigend waren en bleven. Ik kwam dan ook meer dan eens na 10 uur binnen kakken, al was ik liever rond half 10 binnen.
Waarom krijg je zoveel reiskostenvergoeding dan eigenlijk? Ik heb nooit reiskostenvergoeding gekregen ivm m'n OV.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:32 schreef Erik_84 het volgende:
Als ik minder zou krijgen, kan ik mijn huur niet eens betalen
Ik ook niet, zijn we nu zieligquote:Op woensdag 6 september 2006 12:31 schreef ijsmeis het volgende:
Het kan erger. Ik krijg helemaal niks.
Vind ik ook.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:41 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Ik ook niet, zijn we nu zielig... een beetje vergoeding kan toch geen kwaad, als ik hier weg ga nemen ze iemand aan
![]()
Ik krijg 250 euro als stagevergoeding + 19 cent per km reiskostenvergoedingquote:Op woensdag 6 september 2006 16:59 schreef Erik_84 het volgende:
ach, voor mij is het elke dag 200 km
Ik ook niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:31 schreef ijsmeis het volgende:
Het kan erger. Ik krijg helemaal niks.
nu blijkt t van niet..ze hebben gisteren weer wat mappen opgezocht met procedures en processen..quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:01 schreef gday het volgende:
[..]
Nja, het zal wellicht ook afhangen van wat voor soort stage je doet, denk ik.
Ach ja, op zich wel logisch dat ze dat doen tochquote:Op woensdag 6 september 2006 18:09 schreef SvenM het volgende:
Mjah soms heb je wel het idee dat je een beetje gebruikt word, lekker handig iemand die al een half jaar ervaring bij je heeft. Die kan goed meedraaien en vergt over het algemeen weinig aandacht
Ik van 8 tot half vijf.quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:55 schreef Erik_84 het volgende:
ik was om 8 uur hier en moet tot 5 uur
Hahahaha!quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:19 schreef ijsmeis het volgende:
Ik moet straks ook nog koopavond draaien. Dan werk ik dus van 9 tot 9. Oh oh oh!
Bedrijfseconomisch, bij een accountantskantoor, ben de enige medewerkerquote:Op vrijdag 8 september 2006 08:56 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik van 8 tot half vijf.
Wat doe je eik voor stage?
Coooool !!quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:29 schreef AMD-XP het volgende:
*meld!
zit ook weer op stage... beetje knooien met windows vista server
![]()
![]()
12 uur werken voor gratis?quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je moet me juist niet uitlachen, je moet juist medelijden hebben. *zucht*
En dat allemaal voor noppes? Nou ja als je het maar leuk werk vindquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:19 schreef ijsmeis het volgende:
Ik moet straks ook nog koopavond draaien. Dan werk ik dus van 9 tot 9. Oh oh oh!
Gewoon gaan, dat begrijpt ie toch wel.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:40 schreef ijsmeis het volgende:
Ik moet zo al naar huis, anders red ik het niet om nog even te eten en te douchen eer ik naar het volgende werk ga.
Mijn baas is alleen in gesprek dus ik kan nog niet zeggen/vragen/mededelen dat ik naar huis ga.
Joah, ik wacht nog eventjes. Over een kwartier wil ik graag naar huis, misschien is ie dan al klaar.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:43 schreef jstn het volgende:
[..]
Gewoon gaan, dat begrijpt ie toch wel.
Of laat even een briefje achter en leg het uit, als je dit al niet gedaan hebt (of laat het een collega weten, zodat hij of zij het doorgeeft.
Werk ze straks![]()
ow okquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij vindt het geen probleem. Dat weet ik nu al. Maar ik wil het wel even graag zeggen.
Ik heb hier vorig jaar ook stage gelopen en moest toen 800 uur werken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:45 schreef Erik_84 het volgende:
Ik vraag me serieus af of hij het ermee eens zal zijn.. Ik bedoel, het is wel de bedoeling dat je er 40 uur per week werkt toch? Of is hij wel zo flexibel?
Lekker eh?quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:47 schreef Erik_84 het volgende:
Wel beter, ik zit toevallig in dezelfde positie, maar zullen er niet veel hebben
Ik moet 640 oid. Ben benieuwd of ik het haal. Ben elke dag aanwezig van 8:30 tot 17:00. Ik haal het wel, maar niet als ik 3 vrije dagen in een maand neemquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:14 schreef jstn het volgende:
Hoe lang moet iedereen stage lopen hier?
Ik moet 680 uur maken (na vandaag heb ik er ongeveer 80 gehad).
Ben benieuwd hoe lang mensen in dit topic zullen blijven posten (die stage lopen) ;p
Ik zal het wel volhouden tot aan januari ongeveer, er is toch niet zo heel veel te doen.
ik doe bijna hetzelfde...alleen eerste dagen wel ingelezen..daarna hmm..eigenlijk bijna niks gedaanquote:Op woensdag 6 september 2006 12:30 schreef Sitethief het volgende:
Jezus.............
Nou ja ik vreet de hele dag uit mijn neus en vang geld
20 weken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:14 schreef jstn het volgende:
Ben benieuwd hoe lang mensen in dit topic zullen blijven posten (die stage lopen) ;p
Ik zal het wel volhouden tot aan januari ongeveer, er is toch niet zo heel veel te doen.
das lekker 680...ik moet geloof ik 768 verspreid over een heel jaar...3 dagen in de week...ik heb waarschijnlijk ergens maart/april al mn uren gehad...quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:14 schreef jstn het volgende:
relaxtquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:29 schreef francis997 het volgende:
[..]
das lekker 680...ik moet geloof ik 768 verspreid over een heel jaar...3 dagen in de week...ik heb waarschijnlijk ergens maart/april al mn uren gehad...![]()
zeker..daarna hoef ik me niet druk te maken over mn uren..kan gewoon in overleg met t bedrijf ander rooster maken voor die laatste maandjes...quote:
Ik heb zelf maar 1 baan gehad waarbij ik stipte tijden aan moest houden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:47 schreef Erik_84 het volgende:
Wel beter, ik zit toevallig in dezelfde positie, maar zullen er niet veel hebben
19x40 uur.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:14 schreef jstn het volgende:
quote:Op maandag 11 september 2006 08:50 schreef Erik_84 het volgende:
Waarom niet? Tis toch mooi weer
Stuur je baas een kaartje
Zo zat ik ook te rekenen, maar je moet ook rekening houden met verlof/vrijedagen....quote:Op maandag 11 september 2006 12:07 schreef jstn het volgende:
Ik ben fftjes aan het rekenen gegaan.
Ik werk 38 uur per week en ik moet 680 uur maken.
Dat is zon 18 weken, dus ik ben ergens begin januari/medio januari klaar.
Best lekker
Edit: Ik werk trouwens 39 uur per week.
Dus het is ietjes minder.
Ja ik weet het, dat heb ik ook gedaan (vandaar "medio januari" erbij gezet).quote:Op maandag 11 september 2006 12:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Zo zat ik ook te rekenen, maar je moet ook rekening houden met verlof/vrijedagen....
Bij mijn stage/afstuderen mocht ik van de opleiding 2 dagen verlof rekenen als gewerkte dagen. Bijna niks dus. Gelukkig deden mijn stageplek en afstudeerplek daar niet moeilijk over.quote:Op maandag 11 september 2006 12:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Zo zat ik ook te rekenen, maar je moet ook rekening houden met verlof/vrijedagen....
Oeh, dat is niet verkeerd inderdaad.quote:Op maandag 11 september 2006 12:55 schreef jstn het volgende:
[..]
Ja ik weet het, dat heb ik ook gedaan (vandaar "medio januari" erbij gezet).
Gelukkig valt kerst dit jaar op maandag en dinsdag.
Lekker lang weekend![]()
Das toch goed man.. ik heb tot in totaal 9 maanden stage gelopen met mensen, de hele dag dus met 1 persoon, welke mij dus absoluut niet lag.. dat is ook niets hoorquote:Op maandag 11 september 2006 18:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Vandaag m'n stagebegeleidster langs geweest, om even kennis te maken. Ging echt nergens over.. En dan toch nog een uur zitten praten...
Dat is bij mij elke dag het geval, na half 1 smiddags ;pquote:Op maandag 11 september 2006 21:26 schreef ChatGirl het volgende:Morgen alleen op mn stage. Begeleider en tevens baas is weg.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:11 schreef jstn het volgende:
[..]
Dat is bij mij elke dag het geval, na half 1 smiddags ;p
M'n begeleider heeft nog een eigen winkel in Tilburg waar hij om 1 uur begint.
M'n baas zit heel ergens anders in dit gebouw.
Van half 1 tot half 6 zit ik alleen in deze ruimte niks te doen, samen met een andere stagiare![]()
Dat bedoel ik. Same here.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:39 schreef NrSiX het volgende:
Gaap, was later vanwege dokterbezoek.. en wat zijn we gemotiveerd vandaag! Agenda 09:30 - 17:00: Fok!
Ik wíst dat ik hier op terug ging komen. Hele dag alleen gezeten. Mail ik mn baas/begeleider mn werk, zoals we hadden afgesproken, hoor ik nix van hem. Morgen zal het wel weer raak zijnquote:Op maandag 11 september 2006 21:26 schreef ChatGirl het volgende:Morgen alleen op mn stage. Begeleider en tevens baas is weg.
ik werk vaker een uur langer door dan dat ik stipt om 1700 weg benquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:49 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben echt gek, ben normaal om 16:30 vrij maar ik blijf om de een of andere vage reden altijd hangen
Nu ga ik toch maar eens huiswaarts
Mwah, er is toch niks mis met een beetje commitment?quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:49 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben echt gek, ben normaal om 16:30 vrij maar ik blijf om de een of andere vage reden altijd hangen
Nu ga ik toch maar eens huiswaarts
Ja maar ik zat al twee uur te Fokkenquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:24 schreef gday het volgende:
[..]
Mwah, er is toch niks mis met een beetje commitment?
Oe, gelijk WoW installeren héquote:Op woensdag 13 september 2006 06:47 schreef tonks het volgende:
Vandaag krijg ik een nieuwe stage computer
Kom op.. beetje gemotiveerder!quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:47 schreef Dizzee het volgende:
pff, vandaag mn 2e stagedag gehad en ik heb er alweer genoeg van.
hele dag achter zo'n computer hangen is ook nix.
Ja je moet wat héquote:
Hmm, over 2 maanden ga ik het huis uit, dan ga ik ook dat soort enge dingen zeggenquote:Ik ben vandaag vrij.. Ik ga dus maar wat aan het huishouden doen![]()
Och, ik woon samen, dus het komt niet alleen op mij neerquote:Op woensdag 13 september 2006 08:16 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja je moet wat héEn mijn baas en ander collega vinde het niet erg als ik op fok zit ofzo, als ik mijn werk maar doe
[..]
Hmm, over 2 maanden ga ik het huis uit, dan ga ik ook dat soort enge dingen zeggen![]()
Moguhquote:Op woensdag 13 september 2006 08:50 schreef tonks het volgende:
goedemorgen
Nee dan niet neequote:Op woensdag 13 september 2006 08:54 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
Och, ik woon samen, dus het komt niet alleen op mij neer
Same herequote:Op woensdag 13 september 2006 09:02 schreef SvenM het volgende:
Zo, het is weer rustig.. damn ik wil wat doen!
Klinkt zeer interessantquote:
Over kortingen binnen de winkel heb ik nog geen ervaringen, kom ik vrijdag wel achter als ik een flinke fles drank ga halen voor het weekendquote:Op woensdag 13 september 2006 09:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Klinkt zeer interessant![]()
Welkom in dit topic, vol met mensen die hard werken, en mensen die net doen alsof ze hard werken
Btw krijg je ook korting?
Hoezo heb je toegang tot internet dan? Doe je veel kantoorwerk ?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:32 schreef torpie het volgende:
[..]
Over kortingen binnen de winkel heb ik nog geen ervaringen, kom ik vrijdag wel achter als ik een flinke fles drank ga halen voor het weekend![]()
Ik heb wel van een collega gehoord dat werknemers gratis spullen mogen lenen (tap/koelkast/tafels) en zelfs bier van het bedrijf krijgt (wel restpartijen maar dat smaakt er niet minder om)
Ik denk dat ik hier nog veel ga rondhangen als ik "hard" aan t werk ben![]()
Damnquote:Op woensdag 13 september 2006 11:11 schreef ijsmeis het volgende:
Ik mag strakjes iets leuks doen. Rond twee uur gaan mijn baas, nog een mevrouw, andere stagiair (tevens mijn klasgenote) en ik rondkarren in de auto (mijn auto denk ik en de auto van de baas) en dan foto's maken van de omgeving
.
Een op-mijn-luie-reet-zitten-en-af-en-toe-wat-updaten-en-af-en-toe-wat-filmen-en-fotograferen-en-daarna-bewerken Stage.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:19 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Damn![]()
Wat voor stage doe jij zeg![]()
![]()
Jup.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:24 schreef Sitethief het volgende:
Whaaaa Cool![]()
Iets Grafiische / Media achtigs dus?
Buiten de operationele stage (meeloopstage) moet ik ook een opdracht maken, bestaande uit een aantal kleine powerpoints en wat verslagen. Omdat het verder toch rustig is zit ik fijn op mn laptopje te werken en ondertussen te msnen/fok!ken.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:01 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hoezo heb je toegang tot internet dan? Doe je veel kantoorwerk ?
Klinkt wel fun trouwens jouw stage
sow hey. Das even relaxed.. bij welk bedrijf werk je dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een op-mijn-luie-reet-zitten-en-af-en-toe-wat-updaten-en-af-en-toe-wat-filmen-en-fotograferen-en-daarna-bewerken Stage.
Dat moet ik nog bespreken met mn baas.. en dat na 2 weken stage lopenquote:Op woensdag 13 september 2006 13:55 schreef T1andonly het volgende:
Hoeveel verlofdagen hebben jullie trouwens?
Ik heb toevallig dus mijn fotocamera bij dus ik maak er straks een en post hem denk ik morgenquote:Op woensdag 13 september 2006 14:08 schreef torpie het volgende:
Misschien een leuk om foto's van je stageplek te posten?
zallik maar beginnen
[afbeelding]
Voorkant van mn stageplek. (yep het bier is in de aanbieding3 kratten voor maar 22,95)
Oe *nieuwsgierig*quote:Op woensdag 13 september 2006 15:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb toevallig dus mijn fotocamera bij dus ik maak er straks een en post hem denk ik morgen.
quote:Op woensdag 13 september 2006 15:48 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Oe *nieuwsgierig*.
Ik wou een flauwe opmerking maken maar dat verdien je niet.
toevallig?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb toevallig dus mijn fotocamera bij dus ik maak er straks een en post hem denk ik morgen.
Okay dat had ik niet moeten zeggen, sorry.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
Wat Erik zegt.
Ik ben op dreef vandaagquote:Op woensdag 13 september 2006 17:33 schreef ( het volgende:
Wat Erik zegt![]()
.
Nog een klein half uurtje.
ow k had vandaag vrij...quote:Op woensdag 13 september 2006 17:43 schreef The_S het volgende:
khoef alleen morgen nog maar, vrijdag vrij
Dat je het zegt is net zo triest hoor. Misschien wel triester.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:48 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Oe *nieuwsgierig*.
Ik wou een flauwe opmerking maken maar dat verdien je niet.
Ik denk zelfs nog iets meer, en nee ik loop geen stage in Engeland.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:18 schreef gday het volgende:
Ik hoorde van anderen dat ze nog meer kregen dan dit, zelfs een gerucht dat iemand een stageplek had gevonden in Engeland en daar tegen de 1000 euro vergoeding kreeg.
Ja je hebt gelijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:15 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat je het zegt is net zo triest hoor. Misschien wel triester.
nee joh gekkiequote:Op donderdag 14 september 2006 09:24 schreef T1andonly het volgende:Hebben ze jou in het poetshok of in de serverruimte weggestopt?
Ja hoor bevalt erg goedquote:Op donderdag 14 september 2006 09:42 schreef NrSiX het volgende:
ik heb enge herinneringen aan mijn ict opleiding.. bevalt het tonks?
quote:Op donderdag 14 september 2006 09:39 schreef T1andonly het volgende:
Wat zijn jullie eigenlijk allemaal van plan om te gaan doen vandaag...
Ik vermoed dat ik me bezig ga houden metOpenstaande mails beantwoorden. Event Marketing Plan schrijven ten behoeve van de bedrijven kontakt dagen in het MECC Maastricht Met de auto van Roermond naar Maastricht rijden 1 a 2 uurtjes in m'n eentje 'n vergadering bijwonen
Wadan? Aangevallen door een matrix printer?quote:Op donderdag 14 september 2006 09:42 schreef NrSiX het volgende:
ik heb enge herinneringen aan mijn ict opleiding.. bevalt het tonks?
Hier ook,quote:
lol nee, maar de hele opleiding beviel me totaal niet.. maar goed dat lag voor een groot gedeelte aan de school zelf, heb nu voor een andere opleiding gekozen (na 2 jaar ict) , zit nu in het laatste jaar en ben blij als ik de school vaarwel kan zeggen.. superslechte organisatie / communicatiequote:Op donderdag 14 september 2006 09:54 schreef Sitethief het volgende:
Wadan? Aangevallen door een matrix printer?.
Dat heb ik gister al gehad, mijn begeleider vroeg zich af wat er zo grappig was.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:00 schreef SvenM het volgende:, ik moest hardop lache om dat Febo topic in ONZ
Ik bedoelde 1000 euro per maand uiteraard. Waarom zou je denken dat het waarschijnlijk nog meer is geweest?quote:Op donderdag 14 september 2006 08:16 schreef Sigmund_Freud het volgende:
[..]
Ik denk zelfs nog iets meer, en nee ik loop geen stage in Engeland.
Wtf is een "ict stage"?quote:
Uhh ik moet computers maken opnieuw installeren en dat soort dingentjes. maar het is nu niet zo druk op het moment.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:14 schreef gday het volgende:
[..]
Wtf is een "ict stage"?Dat kan veel specifieker.
Daar ook al niet,quote:Op donderdag 14 september 2006 12:15 schreef tonks het volgende:
[..]
Uhh ik moet computers maken opnieuw installeren en dat soort dingentjes. maar het is nu niet zo druk op het moment.
Hier ook niet. Verveel me nu al bijna 3 weken full-timequote:Op donderdag 14 september 2006 12:15 schreef tonks het volgende:
[..]
Uhh ik moet computers maken opnieuw installeren en dat soort dingentjes. maar het is nu niet zo druk op het moment.
En wat leer je daarvanquote:Op donderdag 14 september 2006 12:15 schreef tonks het volgende:
[..]
Je leert hoe een echte ICT'er de dag door komt zonder zich te vervelen,quote:Op donderdag 14 september 2006 12:32 schreef T1andonly het volgende:
[..]
En wat leer je daarvan
Dat kan ik zelfs allemaal en ik doe helemaal geen ICT-gerelateerde opleiding.
Het gaat erom dat je het doet, en het afrond, en niet wat je ervan leert.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:32 schreef T1andonly het volgende:
[..]
En wat leer je daarvan
Dat kan ik zelfs allemaal en ik doe helemaal geen ICT-gerelateerde opleiding.
Gaan we nu neerkijken op MBO?quote:Op donderdag 14 september 2006 12:33 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je het doet, en het afrond, en niet wat je ervan leert.
(ik ga ervanuit dat het een mbo stage is)
Dat deel ik met jou.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:15 schreef tonks het volgende:
[..]
Doe zelf ook nu een MBO stagequote:Op donderdag 14 september 2006 12:34 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Gaan we nu neerkijken op MBO?
True,quote:Op donderdag 14 september 2006 14:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Doe zelf ook nu een MBO stage
kHeb er alleen geen hoge pet van op jammer genoeg.
Verwend nestquote:Op donderdag 14 september 2006 16:34 schreef NrSiX het volgende:
nog een half uur en dan 1,5 week vakantie! YEZ!
haha, ik heb maar 1 week vakantie gehad afgelopen vakantie.. en heb nog vrije (Stage) dagen over.. dus waarom niet he =] ouders zijn 1,5 week weg.. losgaan dusquote:
Het levenselixir,quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:32 schreef T1andonly het volgende:
Het koffieapparaat heeft kuren
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |