quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:11 schreef Gooitzen het volgende:
Wouter
Waar ga je heen nem?quote:
Fly-and-drive naar Las Vegas, Los Angeles en San Francisco voor 15 dagenquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:11 schreef Asmodian het volgende:
Maar goed, ik weet deze niet dus kan ik met een gerust hart gaan slapen. Welterusten iedereen!![]()
Oh, ik Dacht je ook ging slapenquote:
Oh coolquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fly-and-drive naas Las Vegas, Los Angeles en San Francisco voor 15 dagen
Heel erg coolquote:
Wow, geweldig!quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fly-and-drive naar Las Vegas, Los Angeles en San Francisco voor 15 dagen
Leukquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fly-and-drive naar Las Vegas, Los Angeles en San Francisco voor 15 dagen
Ja klopt... 'zo'quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:12 schreef BwennieBren het volgende:
[..]![]()
[..]
Oh, ik Dacht je ook ging slapen
Yo, ik kan naar zijn broer vragen, die is mijn predikant, maar dat is ook zo flauw.quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:11 schreef MaJo het volgende:
[..]Het punt had je al hoor, just testin'
gooitzen + 1
Een mooie vervolgvraag zou zeer welkom zijn
Ben best wel een beetje jaloersquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel erg cool
Ik ben al een paar keer in Vegas geweest maar LA en SF zijn nieuw voor me.
Voor de 2 vrienden waar ik mee ga is het sowieso de eerste keer aan die kant van de oceaan en een grote droom voor ze. Dus dat moet een topvakantie worden
Ik vlieg woensdag middag om 13:30
Dus ik ben hier morgen nog wel even te vinden
Vetquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:15 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Wow, geweldig!. Ik heb zelf afgelopen winter Dallas-SF als roadtrip gedaan via de Grand Canyon, Las Vegas en LA
Daar hebben ze cruiseboten voor uitgevondenquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben best wel een beetje jaloersMaar met mijn vliegangst blijf ik liever thuis
Veel plezier in ieder geval!
Klinkt echt helemaal fantastisch! Ik ben bijzonder jaloers, maar zal in december ook de driehoek SF-LA-Vegas aandoenquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel erg cool
Ik ben al een paar keer in Vegas geweest maar LA en SF zijn nieuw voor me.
Voor de 2 vrienden waar ik mee ga is het sowieso de eerste keer aan die kant van de oceaan en een grote droom voor ze. Dus dat moet een topvakantie worden
Ik vlieg woensdag middag om 13:30
Dus ik ben hier morgen nog wel even te vinden
Woensdag dusquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:15 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
LeukLas Vegas en L.A. ben ik ook geweest
Wanneer ga je?
De enige Haye die ik kenquote:
Doe datquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:17 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Klinkt echt helemaal fantastisch! Ik ben bijzonder jaloers, maar zal in december ook de driehoek SF-LA-Vegas aandoen. Ik zal je morgen dan wel een fijne reis enzo toewensen
Ben ook bang voor botenquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar hebben ze cruiseboten voor uitgevonden![]()
Jij ook zometeenquote:
Oh ja lees t nu pasquote:
Daffodil31LE +1quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Haye Thomas
quote:
Oh echt? Zal het eens checken. Het jammere alleen is dat het zo verschrikkelijk duur isquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Woensdag dus
Trouwens Majo, ik geloof dat Schiphol zojuist een centrum geopend heeft om van vliegangst af te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |