Ja ik post idd wel eens in het Breda topic.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:40 schreef JDude het volgende:
Fipo.
alleen een beetje irri als je moet kotsen net als je een looping maaktquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:42 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Drunken flying is the shizznit.
Heb jij toevallig een jaar of 2 geleden op een camping bij Renesse gewerkt?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:41 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ja ik post idd wel eens in het Breda topic.
Newton was gewoon een irritante klootzak.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:43 schreef killswitch het volgende:
[..]
alleen een beetje irri als je moet kotsen net als je een looping maakt
Nee, wel me 4 en 5 jaar geleden vol gegooid op camping Duin en Strandquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:43 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een jaar of 2 geleden op een camping bij Renesse gewerkt?
Mooi, dan is m'n geheugen nog niet helemáál naar de kenker.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:41 schreef Thieske het volgende:
Ja ik post idd wel eens in het Breda topic.
Ok, ik moest me even indekken..quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:44 schreef Thieske het volgende:
[..]
Nee, wel me 4 en 5 jaar geleden vol gegooid op camping Duin en Strand
Hou vol! Eens zal het je lukken!quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Mooi, dan is m'n geheugen nog niet helemáál naar de kenker.
Doe je iets niet goed.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Mooi, dan is m'n geheugen nog niet helemáál naar de kenker.
Vertel..., of blijft dat bedekt?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:45 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ok, ik moest me even indekken..
Vage kennissen opgelopen daar.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:47 schreef Thieske het volgende:
[..]
Vertel..., of blijft dat bedekt?
quote:
Godver, ik moet naar bed.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:50 schreef Thieske het volgende:
Hoe kwam je op deze TT?
Is dit die vervelende belg?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:52 schreef misteriks het volgende:
quote]Op dinsdag 5 september 2006 02:22 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Alsof een dyslectische baviaan de laatste teken van zijn abstracte aarsch krabbelt.
Zo kunnen we jouw linguďstisch talent omschrijven.
ik kan het hier dan ook doen met een paar Duveltjes ipv " een biertje"; en dan blijf ik nog heeel beleefd
gedaan met zeiken; dat je het wil of niet , JDUDE, je bent een vd weinige die die het posten hier waard is !
cool hč![]()
maar ok, hier ongevraagd met "hollandse tong" binnenvallen is niet bon ton; m'n excuses, en ga lekker verder voor de rest![]()
ciao (ik beloof niet meer te reageren op BeF of watdanook geëerd gezelschap)
Wat heb ík nou weer goed gedaan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:52 schreef misteriks het volgende:
[verhaal]
Ik voel me er na 6 posts al aardig thuis.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:56 schreef misteriks het volgende:
erg hč, iemand die in jullie gesloten kring ff komt lulleh ; gelukkig zijn jullie daartegen gewapend
quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:52 schreef misteriks het volgende:
ciao (ik beloof niet meer te reageren op BeF of watdanook geëerd gezelschap)
Hou je daar dan godverdomme aan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:56 schreef misteriks het volgende:
erg hč, iemand die in jullie gesloten kring ff komt lulleh ; gelukkig zijn jullie daartegen gewapend
Oh wacht..quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:57 schreef Neenetje het volgende:
[..]
[..]
Hou je daar dan godverdomme aan.
Alleen die PI's moet je nog even aanleren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:57 schreef Thieske het volgende:
Ik voel me er na 6 posts al aardig thuis.
belgen zijn niet minder irritant dan de gemiddelde Hollanderquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:57 schreef Neenetje het volgende:
[..]
[..]
Hou je daar dan godverdomme aan.
Klopt, en nou opflikkeren of normaal meedoen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:58 schreef misteriks het volgende:
[..]
belgen zijn niet minder irritant dan de gemiddelde Hollander![]()
Is inderdaad even wennen ja.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Alleen die PI's moet je nog even aanleren.
Heel goed, afkappen de discussiequote:Op dinsdag 5 september 2006 02:58 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Klopt, en nou opflikkeren of normaal meedoen.
Er is zelfs een handige Quick-PI tool. Maar dat moet je morgen even aan een van onze ICT-nerdjes vragen.quote:
Heb ik al.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Er is zelfs een handige Quick-PI tool. Maar dat moet je morgen even aan een van onze ICT-nerdjes vragen.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Er is zelfs een handige Quick-PI tool. Maar dat moet je morgen even aan een van onze ICT-nerdjes vragen.
quote:
jouw avatar is een schande voor al wat mooi en lekker isquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:57 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Ik snap nog steeds niet waar die misterniks het over heeft...
Oh je bent zo aangepast.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:04 schreef misteriks het volgende:
[..]
jouw avatar is een schande voor al wat mooi en lekker is![]()
pas ik me voor de rest goed aan in dit topic grote smurf?? na 15 reply's ben ik toch ook aangepast, nee?![]()
Je hebt echt iets teveel quick 'n brite gesnoven ey?quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:04 schreef misteriks het volgende:
[..]
jouw avatar is een schande voor al wat mooi en lekker is![]()
pas ik me voor de rest goed aan in dit topic grote smurf?? na 15 reply's ben ik toch ook aangepast, nee?![]()
Dit kan ik dan weer niet volgen..., of post je gewoon het nummer waarnaar je aan het luisteren bent.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:04 schreef JDude het volgende:
#1: Blur - Song 2... nou, vooruit.
Flikker dan maar gewoon op.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:06 schreef misteriks het volgende:
owwww, fuck off, nu nog zeiken dat alive van pearl jam super is; sowry , zoooooo'n pedo ben ik ook niet
Trusten JDquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Flikker dan maar gewoon op.
C, Janet, Thies... veel plezier met 'm... ik ga maffen.
Een of andere MTV Rock Anthem Top 25 die ik al 2 uur op de achtergrond aan had staan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:06 schreef Thieske het volgende:
Dit kan ik dan weer niet volgen..., of post je gewoon het nummer waarnaar je aan het luisteren bent.
Truste.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Flikker dan maar gewoon op.
C, Janet, Thies... veel plezier met 'm... ik ga maffen.
Get a room.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:08 schreef Neenetje het volgende:
[..]
JD is ons BeFmodje..
Hij was een tijd mod op SES en hij is altijd onze BeFmod gebleven.
Oh?quote:
Dooie mus enzo.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:12 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Kijk naar wat ik net tegen 'm zeg.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:13 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Dooie mus enzo.
Voor hem dan.
quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:13 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Dooie mus enzo.
Voor hem dan.
STAKING!quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:15 schreef Neenetje het volgende:
[..]
[afbeelding]
WAAROM BEWEEGT 'IE NIET?
wAT DOET 'IE?
WAAR IS 'IE MEE BEZIG?
WAT GEBEURT ER ZO?
quote:
JA HEE, ZO MAKKELIJK GAAT DAT NIET!quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:19 schreef Neenetje het volgende:
STAKING IS VOORBIJ MENSEN.. DOORLOPEN.. NIETS TE ZIEN HIER...
Wedden van wel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:19 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
[..]
JA HEE, ZO MAKKELIJK GAAT DAT NIET!
Psssst er ligt een frikandel/kroket op jullie shiftquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:19 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
[..]
JA HEE, ZO MAKKELIJK GAAT DAT NIET!
Wat is een shift?quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:20 schreef Thieske het volgende:
[..]
Psssst er ligt een frikandel/kroket op jullie shift
Oh.. ik dacht een brabants woord voor een bord ofzo.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:25 schreef Thieske het volgende:
[..]
De toets die ervoor zorgt dat je een hoofdletter typt
Het is net m'n penis.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:38 schreef killswitch het volgende:
Beetje afgestorfen zooi hier
Pfff, eindelijk iemand op FOK! die niet zeikt om een bier merk. Het niveau gaat omhoog.quote:
jij zeikt ook al over het niveauquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:42 schreef Thieske het volgende:
[..]
Pfff, eindelijk iemand op FOK! die niet zeikt om een bier merk. Het niveau gaat omhoog.
Ik zei dan wel jupiler, maar eigenlijk intereseert 't merk me niet zo heel veel.
zolang het maar bier is, al zijn er natuurlijk mensen die bepaalde pis bier noemen, terwijl ik het nog niet aan men hond zou voerenquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:42 schreef Thieske het volgende:
[..]
Pfff, eindelijk iemand op FOK! die niet zeikt om een bier merk. Het niveau gaat omhoog.
Ik zei dan wel jupiler, maar eigenlijk intereseert 't merk me niet zo heel veel.
Ach arme jonge, je hoort 't vaker?quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
jij zeikt ook al over het niveau![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:46 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
No soup for you! [afbeelding]
Ach ja, dat heb ik ook, maar dat ligt meestal aan de regio waar je woont. Soort van erfelijke aanleg geloof ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
zolang het maar bier is, al zijn er natuurlijk mensen die bepaalde pis bier noemen, terwijl ik het nog niet aan men hond zou voeren
cup a soup kipquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:46 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Die kan ik altijd nog zelf maken.
vrolijke snuiterquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:56 schreef Ghostbuster het volgende:
And that sweet city woman,
She moves through the light,
Controlling my mind and my soul.
When you reach out for me
Yeah, and the feelin is bright,
Then I get night fever, night fever.
We know how to do it.
Gimme that night fever, night fever.
We know how to show it.
en dan loop ik te zeurenquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
3 uurzit zwaar aan de koffie
Nou zag je niet zeuren nog toch ?quote:
ik zeurde inwendig wel degelijk... ben voor mijn doen zelfs redelijk chagerijnig.. aangezien ik steeds wakker werd omdat ik eng droomdequote:Op dinsdag 5 september 2006 10:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou zag je niet zeuren nog toch ?
Het kwam door een film die ik weer af moest kijken natuurlijk
Nee ik werk ook wel is hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:08 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ik zeurde inwendig wel degelijk... ben voor mijn doen zelfs redelijk chagerijnig.. aangezien ik steeds wakker werd omdat ik eng droomde![]()
maar waarom moet jij zo vroeg op dan? om BeF draaiende te houden?
je werkt thuis?quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik werk ook wel is hoor, en de Beffers zijn erg rustig wel ja
Jepquote:
Slaridingesquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:12 schreef Slarioux het volgende:
School.
ik wil ook thuiswerkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jep
Alhoewel doe mn best,als ik mn werk thuis doe, komt er altijd wel iets tussen
ja school is ook niet altijd even leukquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:12 schreef Slarioux het volgende:
School.
Het is interessant, maar saai.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:18 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja school is ook niet altijd even leuk![]()
maakt niet uit... maar thuis is wel relaxterquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou zo leuk is aardappels sorteren niet hoor
dat bedoel ik.. als je dan te weinig geslapen hebt, dan val je zeker in slaapquote:
Nee johquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:28 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
maakt niet uit... maar thuis is wel relaxter
sowieso is het mijn dag niet vandaag... veel rottelefoontjes![]()
ja dat soort saaie dingen doe ik hier ookquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee joh
Bij mij is hoofdzakelijk saaie dingen, veel bellen en computerdingen
Nou ik heb FOK! en een leuke discussie achter de schermen over nieuwe subfora, dus dat gebeurt niet. Ik let gewoon totaal niet opquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:29 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
dat bedoel ik.. als je dan te weinig geslapen hebt, dan val je zeker in slaap
Ik heb het jammer genoeg gemist.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Tiekje favoriete nummer is op de radio
![]()
Ik moest wel aan je denkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb het jammer genoeg gemist.
ok dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:32 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nou ik heb FOK! en een leuke discussie achter de schermen over nieuwe subfora, dus dat gebeurt niet. Ik let gewoon totaal niet op.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:42 schreef Ghostbuster het volgende:
And whyhyyyyyyyyyyyyyyyyyy cant you just hold me
Ja ik hou wel van die softe sjidquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:46 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Maria Mena?
Poor little misunderstood baby, no one likes the sad face...
ik ook...is mijn favo nummerquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik hou wel van die softe sjid
I think I did have good daysquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker nummer als je relatie net over is ofzo
Jaquote:
hehe.. ja kun je zo mooi zingen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:55 schreef Ghostbuster het volgende:
En als ik het live voor Tiek zou zingen, smolt ze echt wel hoor
Ik heb wel een hele ranzige zware stem voor dit nummerquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:00 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
hehe.. ja kun je zo mooi zingen?
ik zing het altjid uit volle borst mee, maar of je daar nou blij mee bent
gadver... en daar moet iemand dan van smeltenquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb wel een hele ranzige zware stem voor dit nummer
Ik repeteerde net even maar ik weet het niet
Vrouwen smelten wel van lage stemmen hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:02 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
gadver... en daar moet iemand dan van smelten
ik heb een hoge stem.. maar niet om aan te horen als daarmee gezongen wordt
Heel goedquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:03 schreef JDude het volgende:
Godver! Nou zit dat "Waaaaahaahahahahahahahahaaaaaaiiiiiiiii" nummer in m'n kop.
Neequote:
quote:
Ik lurk niet. Dat is niet mijn stijl.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:07 schreef SPK het volgende:
Oh Chowi zit te lurken de lurkert
Mn mod radar ging afquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik lurk niet. Dat is niet mijn stijl.
owquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vrouwen smelten wel van lage stemmen hoor
nee dat zeker nietquote:
Ja de hele cd is wel mooiquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:20 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ook heel goed... vooral nummer Don't You Let Go Of Me
Nou ik luister Black van Pearl Jam nuquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:26 schreef Angel-Eyez het volgende:
krijg alleen maar dood en verderf te horen vandaag.. iemand nog leuk nieuws?
geboorte, trouwerij.. feessie... anything?
vroeg ook leuksquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:27 schreef SPK het volgende:
[..]
Nou ik luister Black van Pearl Jam nu
Ook niet echt opbeurend
kwa temperatuur is het denk ik wel te doen... maar het ziet er beetje grauw uitquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:31 schreef SPK het volgende:
Het weer is ook kut
Dacht lekker buiten zitten vanmiddag maar mooi niet
Ik ga even de stad in werkze nog AEquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:32 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
kwa temperatuur is het denk ik wel te doen... maar het ziet er beetje grauw uit
gezellig hequote:Op dinsdag 5 september 2006 12:28 schreef ehqo het volgende:
BeF gaat als een tierelier, volgens mij heb ik wat delen over geslagen.
Er was net iemand op tv. Die at kip, met ijs, en sinaasappelsaus. En toen hij het at zag hij een bol van blauwig licht, die uit elkaar viel. Wat een gekke meneer was dat.quote:
en moet ik nu zeker zeggen zeker hoe blij ik ben dat je er nu wel bent enzoquote:
Ik verplicht je nergens toe, noch was dat mijn insteek.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:41 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
en moet ik nu zeker zeggen zeker hoe blij ik ben dat je er nu wel bent enzo
dus valt de dramatiek nog wel meequote:Op dinsdag 5 september 2006 12:43 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik verplicht je nergens toe, noch was dat mijn insteek.
hij wil nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:49 schreef ehqo het volgende:
Pc, nog één post naar het volgende priemgetal. Doe het!
Ik kan die tekstjes in zijn avatar heul niet lezenquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:49 schreef ehqo het volgende:
Je moet jezelf even opsluiten in die seconde. Dan wil het wel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik kan die tekstjes in zijn avatar heul niet lezen.
hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:57 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je moet jezelf even opsluiten in die seconde. Dan wil het wel.
Wel. Je brein afremmen natuurlijk. Je gedachten, en interpretatie vertragen. Zweven in het moment.quote:
ow zeg dat dan meteenquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:05 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wel. Je brein afremmen natuurlijk. Je gedachten, en interpretatie vertragen. Zweven in het moment.
Nu nog 5 na deze post.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:49 schreef ehqo het volgende:
Ik verheug me nu al.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nu nog 5 na deze post.. Maar het volgende palindroom is leuker. Alleen even getallen en een palindroom.
.
hey hallo... morgen/middagquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:15 schreef Neenetje het volgende:
Zo, goeie morgen.
De 'r' in de maand. En een hogere weerstand hoger in het vaandel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:24 schreef Chowi het volgende:
Dans! Blij! September!
Mooi weer in september.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:24 schreef Chowi het volgende:
Dans! Blij! September!
mja kan beter... eng gedroomdquote:
Waar gaan jullie dit jaar op vakantie?quote:
Whehe. Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Waar gaan jullie dit jaar op vakantie?
Aantocht!
Huh?
Ja, de weerman blijft maar zeggen "Mooi weer in aantocht..."!
Nachtmerrie..quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:33 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
mja kan beter... eng gedroomd![]()
maar goed niet te klagen hoor... ik zit hier nog redelijk fit te zijn
en jij?
ja nachtmerries zijn niet leukquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:46 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nachtmerrie..
Maar wel een uur of 5 nog geslapen.
Haha.. ik niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:49 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja nachtmerries zijn niet leuk
ik ga vanavond in de herkansing op een betere nachtrust![]()
ow wat zijn jouw plannen dan? ga je weer die merrie opzoeken?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:52 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Haha.. ik niet.
Dat weet ik alvast.
En kut.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:53 schreef ehqo het volgende:
Nachtmerries zijn juist interessant.
Oh vast wel.. en weer véél te laat naar bed.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:53 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ow wat zijn jouw plannen dan? ga je weer die merrie opzoeken?
ja zolang je niet wakker wordt... ik ben altijd bang als ik dan wakker geworden ben, van dat nare gevoel wat je dan eraan over houdt....maar gelukkig heb ik mijn katten.. die MOETEN dan bij me liggenquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:53 schreef ehqo het volgende:
Nachtmerries zijn juist interessant.
nou ik niet, morgen moet ik vroeger op als andersquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:56 schreef Neenetje het volgende:
[..]
En kut.
[..]
Oh vast wel.. en weer véél te laat naar bed.
nu alquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:59 schreef Litso het volgende:
Ik heb gespijbeld. Ik haat mezelf.
Wij hadden ook een soort van gespijbelt maar we konden er niks aan doen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:59 schreef Litso het volgende:
quote:
En dat modereert SES?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:59 schreef Litso het volgende:
Whehe, nu snap je de <table> tag lekker niet! Nč nč!quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:59 schreef Litso het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:36 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Whehe, nu snap je de <table> tag lekker niet! Nč nč!
Doe mij ook 2 liter.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:32 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Ik ga ff naar de stad om anarchiedrank te halen dacht ik.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:36 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Whehe, nu snap je de <table> tag lekker niet! Nč nč!
Hoeveel weken school heb je dit jaar? Dan kan je namelijk uitrekenen wat je per uur aan collegegeld betaaltquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:29 schreef Neenetje het volgende:
Als ik een week vrij wil hoef ik maar 3 uurtjes te spijbelen..
nee dat klopt, ik was bangquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoi![]()
Niet goed geslapen, las ik?
Deze komende maand betaal ik 21 euro per uur.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoeveel weken school heb je dit jaar? Dan kan je namelijk uiterekenen wat je per uur aan collegegeld betaaltEn dan moet je tentamenweken niet meerekenen natuurlijk!
Whehehe.quote:
Je hebt ook niks voor me over.quote:
Een hart of een nier okey rooie, maar 2 euro en een trip naar de Aldi? Ho ho!quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt ook niks voor me over.
Dat gaat te ver inderdaad..quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:48 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Een hart of een nier okey rooie, maar 2 euro en een trip naar de Aldi? Ho ho!
Ik wil een balkon. Als ik een man was zou ik daar 's ochtends nakend gaan staan en mij uitrekken en aan mijn ballen krabben. Maar dat ben ik gelukkig niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:47 schreef SPK het volgende:
Leuk zeg een zwembad van jezelf
Duurt gvd 3 dagen voor hij leeg is
quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wil een balkon. Als ik een man was zou ik daar 's ochtends nakend gaan staan en mij uitrekken en aan mijn ballen krabben. Maar dat ben ik gelukkig niet.
Why? Ik ken genoeg mensen die dat elke ochtend doen.quote:
Aww!quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:45 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Deze komende maand betaal ik 21 euro per uur.
quote:
Waar woon jij ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Why? Ik ken genoeg mensen die dat elke ochtend doen.
En daarna neuken voor de openhaard en vonken op jullie nakende lichamen krijgen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:51 schreef Neenetje het volgende:
Ik wil een open haard..
Waar je dan desavonds voor kan gaan liggen terwijl je geniet van een lekker glaasje wijn en een goed boek.
Ik vind het al erg genoeg als mijn buurman uberhaupt op zijn balkon staat, laat staan nakendquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wil een balkon. Als ik een man was zou ik daar 's ochtends nakend gaan staan en mij uitrekken en aan mijn ballen krabben. Maar dat ben ik gelukkig niet.
Heet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
En daarna neuken voor de openhaard en vonken op jullie nakende lichamen krijgen.
Een inteeltdorp.quote:
Whehe. Dan moet je juist je slag slaan. Foto's maken en dreigen ze op internet te plaatsen als hij geen fiks bedrag neertelt om ze te bemachtigen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:54 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Ik vind het al erg genoeg als mijn buurman uberhaupt op zijn balkon staat, laat staan nakend![]()
die heeft al genoeg lopen aan dat soort dingen.. valt geen geld te halenquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehe. Dan moet je juist je slag slaan. Foto's maken en dreigen ze op internet te plaatsen als hij geen fiks bedrag neertelt om ze te bemachtigen.
Tshhh.quote:
Goed punt. Ik ging ook te ver eigenlijk. Maar ja, can't blame a girl for trying.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:48 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Een hart of een nier okey rooie, maar 2 euro en een trip naar de Aldi? Ho ho!
je bent vrouw, dus das niet zo bijzonderquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik walg van mezelf.
Onzekere meisjes zijn vaak het slachtoffer van loverboys, dat weet je hč?quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik walg van mezelf.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Onzekere meisjes zijn vaak het slachtoffer van loverboys, dat weet je hč?
Lítso?quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Onzekere meisjes zijn vaak het slachtoffer van loverboys, dat weet je hč?
Hij kwam wel wat verdacht op me over, hoor. Een beetje psycho.quote:
teveel brownies?quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik walg van mezelf.
Wacht jij maar. Kom niet bij mij huilen als 'ie je een auto in duwt en vraagt zijn vriend te neuken voor een tientje.quote:
De evilness straalde uit z'n krullen huh..quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij kwam wel wat verdacht op me over, hoor. Een beetje psycho.
Wow.. Voor een tientje?quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wacht jij maar. Kom niet bij mij huilen als 'ie je een auto in duwt en vraagt zijn vriend te neuken voor een tientje.
ksquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
je bent vrouw, dus das niet zo bijzonder
Och, Slari is best do-able.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wacht jij maar. Kom niet bij mij huilen als 'ie je een auto in duwt en vraagt zijn vriend te neuken voor een tientje.
En maar denken dat ik niets doorhad.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:15 schreef Neenetje het volgende:
[..]
De evilness straalde uit z'n krullen huh..
krullen zijn evil, i tell yaquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:15 schreef Neenetje het volgende:
[..]
De evilness straalde uit z'n krullen huh..
Oh?quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Och, Slari is best do-able.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Och, Slari is best do-able.
Jammer van die emmer.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hmm, nu je het zegt..
Ik wed dat daar een zwans van dertig centimeter tegenaan hangt. Mínstens!quote:
Ik stem voor een volwassen versie van deze foto.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wed dat daar een zwans van dertig centimeter tegenaan hangt. Mínstens!
Nouhou..quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:19 schreef killswitch het volgende:
zeg, zie ik er uit als MCd ofzo of
Hij komt op de meet hč.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:21 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik stem voor een volwassen versie van deze foto.
die heb ik niet, heb wel een bruine cowboyhoedquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:22 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nouhou..
Doe eens een rood hoedje op.
Nou, doe die eens op.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
die heb ik niet, heb wel een bruine cowboyhoed
die past me niet meer, en daarbij ligt die bij men ouders in de verkleed kofferquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:25 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nou, doe die eens op.
En dan een foto.
Ja cool.. die wil ik zienquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:25 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nou, doe die eens op.
En dan een foto.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
die heb ik niet, heb wel een bruine cowboyhoed
Nee joh.quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
die past me niet meer, en daarbij ligt die bij men ouders in de verkleed koffer
WCCZ. Ik weet zelf nog niet eens zeker dat ik kom, máárrr.quote:
welke dag was het ook weer?quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
WCCZ. Ik weet zelf nog niet eens zeker dat ik kom, máárrr.
Zater. Dag.quote:
16. September uiteraard.quote:
Oeh, is dat een metafoor?quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De 16e.
En je komt ook Ch.. Al is het maar voor Lits' brownies
.
Ik voeg toch niks toe.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De 16e.
.
Maar Chow.. je bent de suiker op onze brownies.. de lepel in onze thee, de ijsblokjes in de cola, de slagroom op de appeltaart..quote:
rot op met je minderwaardigheidscomplexquote:
en het was in utrecht toch?quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De 16e.
.
je vergeet de alcohol in ons bierquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:34 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Maar Chow.. je bent de suiker op onze brownies.. de lepel in onze thee, de ijsblokjes in de cola, de slagroom op de appeltaart..
ah maar jij bent makkelijk dronken te voerenquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat geloof ik zo, maar dat gaat echt niet gebeuren
ben ik nu te nuchter voor![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
je vergeet de alcohol in ons bier
als je dat makkelijk noemtquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:36 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ah maar jij bent makkelijk dronken te voeren![]()
Dat weiger ik te geloven. En anders doen we gewoon een moddergevecht ofzo. Voegen we tieten toe.quote:
Ah, hándig! Maar ik geloof dat Tal het liever op zaterdag heeft, en Mt. ook. Jan moet niet zo zeuren. Ik kan niet blíjven switchen. Maar probeer jij Mt. even over te halen danquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:38 schreef Chowi het volgende:
Overigens, heb ik ontdekt dat vrijdag voor mij ook wel haalbaar is. Dus als ik kom, voor mij hoeft het niet per se op zaterdag.
JD is boos op mij..
Mja, als het echt zo'n meet wordt van neuken op de plee's, wet t-shirt contests en dronken mensen wordt het natuurlijk heel wat verleidelijker.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat weiger ik te geloven. En anders doen we gewoon een moddergevecht ofzo. Voegen we tieten toe.
Ik denk dat die niet over te halen is. Die heeft werk enzo.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ah, hándig! Maar ik geloof dat Tal het liever op zaterdag heeft, en Mt. ook. Jan moet niet zo zeuren. Ik kan niet blíjven switchen. Maar probeer jij Mt. even over te halen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |